29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Čech 11.7.2007 11:34

Re: argument pravicaku nechcete radar jste levicaci a bojite se .

To si pište, že jsme souhlasili s válkou v Iráku. Víme, že Saddám byl váš hlavní kůň, ale smiřte se s tím, že byl pověšen a neštěkl po něm ani pes! A kdyby o tom rozhodpval irácký lid pověsili by ho aspoň tisíckrát za to co jim provedl! Sami by ho ale před soud nikdy nedostali a on a jeho synové by Irák a následně nejspíš celý Blízký východ, terorizovali dalších 50 let! 

www racek 11.7.2007 11:32

no, spíš američani posunuli

obranu na území, které považují za své, blíž rusku. tedy značně snížili ohrožení svoje a zvýšili ohrožení toho maličkého spojence. ale kdo z usa ví, kde leží ta zemička, vedle jehož hlavního městečka se staví ta základna, cíl prvního útoku, že ...

F. Čech 11.7.2007 11:30

Re: Re: Chytrá a logická analýza? Ne hloupá a zaujatá demagogie!

A bolševičtí vrahouni a demagogové nezůstávají pozadu, že soudruhu Jirko. A řekněte mně jediný důvod proč bychom neměli Rusy aspoň nasrávat? Ty škody, které nám tady - s vaší pomocí způsobili nám nenahradí nikdo nikdy, tak aspoń nějaká satisfakce!

F. Čech 11.7.2007 11:25

Zlatá slova

Autor to vyjádřil zcela přesně. Můžeme o tom polemizovat, můžeme o tom diskutovat, soudruzi filip a Zaorálek s tím mohou i nesouhlasit, ale to je to jediné co proti tomu můžeme udělat. Je to prostě tak a musíme se rozhodnout jestli se nám znova chce do ruského chomoutu nebo ne. Díky za výstižný článek. Snad to pár pomatenců přece jen přesvědčí. Pokud ne, Bůh nás ochraňuj!

Jiří K. 11.7.2007 11:25

Re: Chytrá a logická analýza? Ne hloupá a zaujatá demagogie!

Radaroví Hujeři mají dnes manévry?

Čtyři nohy dobře, dvě nohy špatně. To je veškeré sdělení, které lze v článku vystopovat.

Naštěstí se zdá, že celý problém nejelegantněji zprovodí ze světa sami Američané, jednak senátním i kongresovým škrtem v příslušných rozpočtových kapitolách a jednak v prezidentských volbách.

To bude neštěstí pro naše hvězdopruhované rektální alpinisty!;-D Taková krásná příležitost na nas*rání rusáků to byla, viďe. ;-(;-( Bohužel k ničemu jinému by základna nebyla.

V.Novák 11.7.2007 11:23

Re: ...Hm...

Skoro mám dojem, že jste ten článek nebo Sch. nepochopil...

Možná místo tatínky by mohlo být přirovnání ke staršímu bráchovi (představte si - už chodí do pátý!!! -  ten vám rozbije hubu).

clay 11.7.2007 11:21

Re: Jojo, hezky a názorně napsáno.....

to je panečku formičkaR^

clay 11.7.2007 11:11

Re: ...Hm...

souhlas

šakal 11.7.2007 11:01

...Hm...

...to jste se tedy výjimečně zbodnul. Ostatně, proč mluvíte o něčem úplně jiném, než čeho se článek týká?...

...To se Vám nestává často :-/

Alfred 11.7.2007 10:54

Re: Re: NE RADARU

Symtomaticke, komu lezi ten radar nejvic v zaludku: Cuk, Arab, Hledajici - hledajici co? Zasle casy Tabora miru?

jakovy 11.7.2007 10:41

Ale bylo řečeno dost Re: Ach jo

ve zkratce: když se to nelíbí Rusákům, je to, pro Česko, dobré. Což je, Bohu žel i dík, pravda.

Sch.glosátor 11.7.2007 10:35

Ježišmarjá, voni maj zas pravdu !

R^R^R^  Já bych se s nima tak rád hádal, ale nemám o čem ;-)

tomfuk 11.7.2007 10:34

Neustále se.....

Neustále se píše,mluví,diskutuje o tom kolik občanů radar podporuje,kolik je proti radaru.Z celé té diskuze vyplynulo :občané se dělí na ,kteří nechodí k volbám,nic kromě lokálních zájmů jich nezajímá ,těm je to fuk.Občany ,kteří tiše douhlasí,ale nemají se kde ani odvahu hlasitě ozvat.Občany nerozhodnuté co si mají vybrat.Pak jsou zde občané přívrženci různých politických stran. Oportunisté a revolucionáři,odpůrci Ameriky združeni v bolševický svaz komunistické mládeže.Doufám,že z toho jich spousta vyroste.Pak jsou zde jejich starší soudruzi ve zbrani,ti se ještě na rozdíl od  italských soudruhů nevzdali revoluce.Sociální demokracie ta má na obojetnost patent ,vždy na ni doplatila.Hitler se soc.demokratů udělal nacionální socialisty,Gottwald s pomocí Filengera a Johna komunisty.To se chystá udět s.Filip za pomoci vedení současné soc,dem.strany a právě radarová základna by měla pomoci tuto stranu rozštěpit.Pomoci k tomuto aktu stěpení soc.dem.strany vyrukovali v mírové palbě Vojáci proti válce,vedeni generálporučíkem v.v.Oskarem Markem,plukovníky v.v.Jiřím Burešem a Bohumilem NovákemPak jsou zde občané ,kteří si naopak přejí,aby zde radar byl a naše zahraniční politika se orientovala na Ameriku ,EU ,NATO.Opomenuli cizí vlivy na politickou scénu je dost zamotaná.Ještě štěstí,že vláda této země jakkoliv zranitelná má o radaru jasno.

MIKLAS 11.7.2007 10:29

Re: Re: Re: Re: Re: získat přirozené sebevědomí lezením do řiti

Pro většinu národa je hlavním ideologem Hašek a jeho Švejk. Vepřo-knedlo zelo, levné pivo a benzín. A hlevně klid, který nám zajistí někdo jiný. Mně pane vadí narůstající míra rusko-německého vlivu a radar chápu jako šanci tento vliv omezit. Osobně si ale myslím, že tuto šanci promarníme.

Milan 11.7.2007 10:27

Ach jo

Ke zvolenému tématu opět nebylo řečeno nic podstatného. Bohužel se to tady stává více pravidlem než vyjímkou. Škoda.

Sch.glosátor 11.7.2007 10:26

Ne, že bych nemohl polemizovat s drobnostmi,

ale Vaše syrové a politickonekorektní příspěvky na plnou hubu jsou v téhle relativizující okecávárně pramen vody živé. Ano, král je nahý.

rdu 11.7.2007 10:25

radar

Souhlasím s autorem i s umístěním radaru. Kdybych měl pozemek, nabídl bych ať si ho tam postaví. (Já vím že je to technicky nesmysl, radar musí stát tam, kde je to vhodné pro jeho funkci)

PetrK 11.7.2007 10:22

Re: Oakmane,

vem si rudý provaz a hoď si ho přes ten oak.

Sch.glosátor 11.7.2007 10:19

Ne, tohle je politologický blábol.

Základem suverenity je hospodářská síla a ne mávání fanglí a klukovské vytahování kdo má jakého tatínka. Účelem prosperity a suverenity není suverenita sama, ale spokojenost individua, které samo rozhoduje o tom zda je či není spokojeno.

oakman 11.7.2007 10:10

Jo a ten strach...

Tebe asi nikdy nenapadlo, že se s nimi dá dokonce spolupracovat, viď. Ono ti to kroutí nechty na palcích, po těch letech vymejvání mozku (más-li, dle tvého slohu soudím, že ano), viď?. Po deeti letech práce s nimi tě mohu ujistit, že to jsou úúúplně normální lidi, trochu infantilní, ne moc obecně vzdělaní ale dobří v tom, čím se živí. Nic míň, nic víc. Ani nežerou hadry na nádobí, ani vlastní děti, jak jste tu léta poslouchali....

Ten strach mluví spíše z vás, ty hysterické výkřiky po referendu, to je výraz obav, ovšem na vaší straně.

Neboj, stejně nová socialistická zelená Gorova administrativa ty dolary na radar přesměruje na konta tajtrdlíků, kteří "zachraňují svět"...

milan 11.7.2007 10:05

Re: NE RADARU

....O VLASTIZRADU RUSKE FEDERACE!!!!!!!!

oakman 11.7.2007 9:55

Re: argument pravicaku nechcete radar jste levicaci a bojite se .

Povím ti, co si myslím - válka v Iráku měla být dokončena v roce 91. Clintonovo váhání a Bushova odvaha do toho říznout byly rovnocenně nešťastná řešení. V Bushově případě to ovšem bylo nutné zlo. Chaos v Iráku neí jen vizitka neschopnosti Ameriky tam udržet pořádek, ale hlavně obrázek toho, jaký zvěřinec měl Saddám pod kontrolou (tito troubové se před tím byli schopni stejně dobře vraždit ve válkách pro Saddáma, jako nyní mezi sebou). Iráku to nepomohlo k ničemu jinému, než ke konfrontaci s realitou, nám všem to minimálně pomohlo v tom, že aspoň tenhle dobytek se nemůže soustředit na destrukci Evropy.

Díky tomu, že jsem člověk, který pracovně cestuje, vidím situaci na západě daleko krtičtější, než si tu připouštíte. Ona totiž ve Francii, Británii, Benneluxu, Skandinávii není možná "česká cesta" - posadit všechny muslimy do hytláku a poslat je "domu". Jakákoliv známka agrese státu proti "svobodám" muslimů tam povede nutně k občanské válce. Oni to vědí, vy se nestaráte, protože v skrytu své socanské duše těm arabům fandíte - on si berou ještě drzeji než naši odboráři.

RasPutin a jeho mongolská říše KGB je to samé nebezpečí - Rusové se vždy vyhraňovali z Evropy neůvěrou a odmítaním toho "západního" - papež, republika i Amerika jsou v jednom pytli věcí "které u nás nepřipustíme". Jeho forma "osvícenského absolutismu" Josefinského ražení jen dokladuje stupeň vývoje ruské společnosti. Bohužel, je sympatická nejen masám v Rusku, neschopným pochopit princip republiky, ale i mnohým domácím komoušům.

Tato země už jednou definovala svou posici vstupem do NATO, spoluprací ve válkách NATO, radar je kontinuum. Vaše názory jsou obratem zpět do 80. let. I český socan si musí uvědomit odpovědnost za závazek učiněný mimochodem Zemanem podpisem přístupového protokolu.

Paroubkovy pivně komunistické žvásty na tom nic nemění. Dokumentují jen nedospělost dnešní garnitury socanů.

MoLa 11.7.2007 9:45

Chytrá a logická analýza našeho postavení.

   Bohužel, nevyšla na hlavní straně některého z "nezávislých deníků" a určitě si Vás nepozve pan Moravec do svých přeceňovaných OMV. Tak snad zbývá jen naděje, že si NP čte i pan Radar a další z těch, jež za obhajobu a vysvětlování smyslu americké nabídky platíme. Myslím, že jim rád poskytnete copyright  na použití svého rozboru v dosud poněkud nešťastně vedených debatách.

   Stále více žasnu nad naším buranstvím a neschopností se poučit z chybných rozhodnutí, která miliónům lidí zmarnily život. Nejsmutnější pak je, že si to  vůbec neuvědomují a dál skáčou na sebepopírající plky různých polyhistorů, kteří po vzoru Ferdy Mravence - práce všeho druhu - mají  svou megalomanskou odpověď na všechny otázky světa. 

   Díky za trochu naděje Vám i NP.

Žulový Aston 11.7.2007 9:42

Prostě udělejmě referendum a není co řešit....

Vždyť přece víme všichni, že severokorejské rakety jsou nejlépe detekovatelné mezi Příbramí a Plzní..... 

oakman 11.7.2007 9:34

Opatrně kucí se slovy

Dle vašich pravítek by to již muselo ležet ve škarpě 5,5 milionu býv. a souč. členů KSČ (v jakékoliv historické formě) s dírou v čele od popravčí čety.

to víte - vlastizrada není sranda. Tady má příliš mnoho lidí v kalhotech na to, aby se vaše kategorické soudy mohly brát vážně.... Važte si svých životů, hoši.... máte jen jeden!!;-P

olaf 11.7.2007 9:32

argument pravicaku nechcete radar jste levicaci a bojite se .

naopak ti co podporuji radar se boji rict USA ne ! :) ostatne ti sami urcite souhlasili s valkou v iraku ze .

olaf 11.7.2007 9:30

Re: Re: Re: Re: získat přirozené sebevědomí lezením do řiti

a muzete mi vysvetlit v cem ? Treba v tom, ze vetsina naroda neco nechce tak vlada jedna tajne ? Veledulezite rozhodnuti a pred volbami ani vidu ani slechu ? Tak vytahnete argumenty jestli nejake mate .

oakman 11.7.2007 9:29

Neznalost a bolševická panika ze slova USA vede mnoho lidí ke směšování USA s Ruskem....

oakman 11.7.2007 9:28

Fajn kucí, vlastizrada...

Tak zítra prosím odsoudit pana Jkakeše, Fojtíka, a spol za to samé. Zároveň budiž za tr. čin napomáhání vlastizradě potrestán každý, kdo písemně s okupací souhlasil.

A hned potom můžete žalovat Vondru!!

Arab. 11.7.2007 9:16

Re: NE RADARU

ču..k,to je dobrý.