26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

PUTIN: Jeho vzor – obdivovatel fašismu

V závěru svého projevu u příležitosti Velké teritoriální loupeže zapěl Putin v Kremlu před plným Georgijevským sálem ódu na filozova Ivana Iljina. Tím postavil celou svoji denacifikační propagandu na hlavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 3.10.2022 20:58

Mne to take sympaticke neni. Ja to rikam porad, ze ten arogantni Zapad mel radeji Putina vzit do klubu a byl by pokoj. Studena valka proti Rusku ze strany USA prakticky nikdy neskoncila a Evropa je jenom americky vazal. Putin nema zrovna na vybranou - muj nazor.

H. Lukešová 3.10.2022 20:57

Vebs je prý nějaké asijské etnikum. Já samozřejmě Putinovy kořeny neznám, ono se napíše ledacos, i řada nesmyslů a je mi tu upřímně jedno.

Ale jinak je pravdou, že se už šušká, že se Rusko po prohrané válce rozpadne. Avšak všechno jsou to stejně kecy v kleci, nikdo nemůže vědět, co se stane a co bude.

D. Laurencikova 3.10.2022 20:52

Ja to znam velmi dobre. Sveho casu staly volhy i u nasich vrat.

D. Laurencikova 3.10.2022 20:51

Ano. Rika se, ze Putin ma leukemii, Parkinsona a piska z posledniho Lochu. Take se rika, ze tento stary nemocny Putin se rozhodl dobyt svet, stejne jako Hitler. Proto je treba ho znicit, dokud je cas. Pak si rozdelime Rusko a bude mir, radost a jablkovy zavin. Tak na ten vysledek se tesim.

Uprimne se priznam, ze nevim, co je Vebs, ale Putin ma typicky rusky kukuc. Rus jak poleno, rekla bych.

H. Lukešová 3.10.2022 20:45

Znáte to, paní Laurenčíková, vždyť se říká, i když jsem paranoidní, neznamená, že po mně nejdou.

H. Lukešová 3.10.2022 20:42

Ano, nechápe. Ale aliance Putina a Kadyrova mi zrovna sympatická není, i jeho spojenectví s Íránem. EU i Rusko se paktují s muslimy.

H. Lukešová 3.10.2022 20:37

Prý se říká, že je Putin hodně nemocný, ale jeho možný nástupce Medvedev je ještě radikálnější, podporován patriarchou Kirylem a také jsem četla, že Putin není etnický Rus, ale Vebs.

D. Laurencikova 3.10.2022 20:34

Pan Zrcek nepochopil, ze Kadyrov Putinovi nadava, ze je moc mirny. Kadyrov by po porace u Lymanu rad nasadil atomove zbrane. Ale pan Zrcek toho nechape vic.

D. Laurencikova 3.10.2022 20:30

".... aby nepodporoval ruskou propagandu, ktera tvrdi, ze Rusko na Ukrajine vede valku proti USA..." Tak ten je dobry! Trochu mi to pripomina dobu, kdy estebaci tvrdili, ze ten kdo se citi byt pronasledovan, kdyz ho vsude doprovazeji dve volhy, je paranoidni.

D. Laurencikova 3.10.2022 20:25

Neznala jsem dosud vase milostne preference a uprimne receno, ani me to moc nezajima. Vase sexualni orientace je vase soukroma vec, pane Zrcek.

Vase prispevky se jinak zdaji byt zcela poplatne akutni puberte. Tesit se, ze az Putina nekdo otravi novicokem, tak po nem usedne v Moskve na trun pestry transsexual a Rusko se stane dekadentnim - pardon - pokrokovym Zapadem, je ponekud naivni. V kuloarech se septa, ze v Kremlu se to hemzi horsimi typy, nez je vas oblibenec. Rv

D. Laurencikova 3.10.2022 20:15

Neni jenom cerna a bila a nikdo neni jenom dobry, nebo jenom spatny. R^

T. Hraj 3.10.2022 19:18

No, třeba jeden ošklivej Šváb.;-D

Ale o jména nejde. Že v Davosu (a jinde) usilují o předání národních suverenit do rukou globálních institucí (a "elit") a že tyto instituce mají velmi daleko k demokracii a gravitují k totalitě je fakt. Despocii můžeme vidět v prosazování některých agend (Lisabonská smlouva, Green Deal, cancle culture (a cancle legislativa), atp. A apartheid? No možná je to silné slovo (zatím), ale rasismus je na západ od nás vzýván zcela explicitně!

V. Hlad 3.10.2022 18:20

Za Musoliniho bylo v Habeši zrušeno otroctví, v Itálii položeny základy důchodového systému, který máme i my, Židé zasedali Velké fašistické radě ,přesídlil budoucí "Kosovany" z Albánie do Srbska... Asi opravdu nic není černobílé.

F. Zrcek 3.10.2022 18:06

Hezký den paní Laurenčíková, já se vám omlouvám, ale když mně se ten bleďoučký putínek strašně líbí, já si nemůžu pomoct. Svého času ho rusandy braly, byl takový maličký, roztomilý, sametový, koťonok k poňuchání a prachy jistě jako věrchovyj činovnik taky měl. I pár svalů si nafouknul. Tak plnohodnotný vožď to asi není, ale voždik nejspíš ano, co říkáte? Prý je z něj teďka pravítěl, ale voždik zní domáčtěji. To představa milouška zemánka nebo ramzánka kadyrovčika mě spíš děsí. Ostatně nevím, že by deminutivum byla urážka. Oslovují se tak přátelé. Můj přítel to tedy jistě není, ale jako komická figurka rozhodně není špatný a já se snažím vidět v lidech spíš to dobré.

A s tou krasnoj knopkoj si nedělejte starosti. Můžou ho taky odkráglovat dřív a novičok umí být i zatraceně rychlý, je to věc dávky a způsobu podání. Nemusí to stihnout.

V. Hlad 3.10.2022 18:04

"Pentagon zvažuje plán na vytvoření samostatného velitelství, které by koordinovalo veškerý výcvik ukrajinské armády a vojenské dodávky na Ukrajinu, píše New York Times (https://www.nytimes.com/2022/09/29/us/p ... raine.html). Tato organizační struktura by měla formalizovat proces, který byl zahájen improvizovaně po zahájení ruské invaze v plném rozsahu, a odráží také pohled na válku na Ukrajině jako na dlouhodobý fenomén.

Nové velitelství bude sídlit ve Wiesbadenu v západním Německu, kde se nachází velitelství amerických pozemních sil v Evropě. Ve Wiesbadenu již probíhá výcvik Ukrajinců pod americkým vedením a podle New York Times zde působí i známé logistické centrum ze Stuttgartu, které vybírá zbraně a vybavení podle ukrajinských požadavků.

Centrum vykonává rozhodnutí Ramsteinské koalice ukrajinských partnerů, která sdružuje více než 40 zemí, z nichž některé nejsou členy NATO. Nový příkaz provede totéž. Celkem bude mít asi 300 osob.

V nedávné minulosti Pentagon vytvořil podobná velitelství pro výcvik a vybavení armád v Iráku a Afghánistánu.

Deník New York Times napsal, že Pentagon se zdržel veřejného informování o této struktuře, aby nepodporoval ruskou propagandu, která tvrdí, že Rusko na Ukrajině vede válku proti USA a NATO, ale ne proti ukrajinskému lidu a státu.

H. Lukešová 3.10.2022 17:49

No nevím, jak moc Kadyrov Putinovi nadává, zatím se jeví jako spojenec, podle Novinek Kadyrov posílá své tři nezletilé syny do války.

D. Laurencikova 3.10.2022 17:31

R^ R^ To se mi vzdycky strasne libi, jak se prokazuje, ze nekdo lze, nebo ze je "pravicovy extremista". Rekl pry, ze je trava zelena nebo v noci tma!

D. Laurencikova 3.10.2022 17:27

Zkuste nekdy napsat neco bez urazek a hloupeho zdrobnovani, chcete-li byt brat vazne. Nebo dusledne: Kdyz Putinek tak i Zemanek a Kadyruvek atd.

Doba, kdy "kazdy nenavidel Putina a bal se ho", nikdy neexistovala. Pravdu mate ale v tom, ze mu nikdo nenaslouchal, ze ho na Zapade nebrali vazne a vysmivali se mu. O tom jsou dokonce zaznamy z ruznych akci. Vlezli mu se svym NATO az tesne ke dverim a to je opravdu hodne iracionalni a hodne arogantni. Ted mame tu situaci, kterou mame.

Stejne jako vy verim, ze se Zapadu nakonec podari, pritlacit "Putinka" natolik ke zdi, ze nakonec ten cerveny knoflik bude. To, ze neprezijete ani vy, je mi v takovem pripade platne jak mrtvemu zimnik.

D. Laurencikova 3.10.2022 17:12

To se jeste uvidi, kdo jak skonci. Moje ambice, zaprit sebe samu a zapadnout mezi dostrasene a prizpusobene se vzdycky drzely v mezich. ;-)

D. Laurencikova 3.10.2022 17:07

To muze byt Srbum uplne jedno, kam ho pripojili, vy vtipalku. ;-D

F. Zrcek 3.10.2022 16:56

Válka už díky rusákům není studená, ale horká. S atomem hrozí, že bude přehřátá.

Varovným momentem je fakt, že putínek už přestal reagovat na reálná fakta a chová se zcela iracionálně. Buď je pod drogami, nebo zdementněl. Poslední debilitou je anexe území dřív, než ho ovládnul vojensky. Na to by obyčejný blb nepřišel, ale v ruských podmínkách je to zoufalá reakce na to, že nic nevychází, ale ofiko je "vse po planě". Kyjev měl padnout za pár dní, Ukrajina za pár týdnů a Luhansko s Doněckem už byly dávno ruský. Lži, lži a lži. A tak dnes rusáci místo nadšení z mobilizace koukají, kde ještě nechal tesař díru a kudy zdrhnout. Bojí se, že půjdou bez výcviku na chocholy. S rezavým kvérem a bez teplého prádla. Moskali už přestávají kontrolovat situaci. Zatím každý, kdo je tam u lizu, začal krást turbo, silnoproudně a vysokofrekvenčně. Nikdo neví, jak ještě dlouho se udrží, kdy ho odvolají a kdy zmobilizují. A co bude s rodinou, když ji nezabezpečí hned! Teď například hledají na Sibiři půldruha mega uniforem. Všichni vědí, že existovaly jenom na papíře a prachy jsou dávno ukradený. Ale doufají, že je vyloví ponorkou odněkud z Bajkalu, jinak se vezou na Doněck armádním speciálem.

Nejspíš skončila doba, kdy putin strašil svět, všichni ho nenáviděli a báli se ho. Zeman a mnozí další ho i obdivovali. Dneska už se většinou nebojí. Putínek moc chtěl za rusáky do války, že je západ nebere vážně, nenaslouchá jim, přehlíží je, obchází, ponižuje a vysmívá se jim. Dneska už je ponižuje i východ. Blízkoje zarubežjo, zbytek z rozpadu sojuzu, je taky přestává brát vážně. Když vidí, v jakém stavu je slavná ruská armáda. Ani šakal Lukašenko pro ně nehne prstem, akorát kecy. Fakticky jim zbyl jen Kadyrov a ten už putínkovi otevřeně nadává.

Putínkovi moc možností nezbývá a odhaduju, že to už dlouho nepotrvá. Ale než ho zlikvidují nebo to skončí sám, může zmáčknout červený knoflík. Odhadem tak 90% je šrot, ale ten zbytek bychom nejspíš nepřežili ani my...

T. Novy 3.10.2022 16:55

Velmi logický rozbor, pane Stejskale.

Vidím to velmi podobně.

T. Novy 3.10.2022 16:49

Jo, a po vzoru ruSSáků ho hned připojili k Unii.

Vy jste jak v tom vtipu holínky jako hodinky.

Obojí se natahuje ;-D

T. Novy 3.10.2022 16:46

Co to melete?

Kdo v Davosu reprezentuje totalitu, despotismus a apartheidu?

P. Brecík 3.10.2022 15:55

Nebo o posunutí hranic na úkor Německa / Polska velikým Stalinem ;-D Pro informaci: USA investovali do svržení zvoleného prez./vlády UA 500.000.000 USD. Pučirtická vláda vydala v r. 2014 zákony: 1, O korenom národě ( jako že Rusové jsou podlidé ) O státním jazyku ( jako že 60% občanů mluvících Rusky bude perzekvováno ) Jo, Zelenskij jako hééérec mluvil JEN Rusky !!

V. Kuhaj 3.10.2022 15:35

To vidí ledaskdo, paní Laurenčíková. Bohužel i ti, kteří se takovým argumentům "diví". Ale je těžká doba, kdo nechápe, že některé věci je nutno nevidět, ten holt skončí jako proruský šváb. Nebo švábová...:-)

V. Kuhaj 3.10.2022 15:32

;-DR^

V. Kuhaj 3.10.2022 15:31

R^!

R. Langer 3.10.2022 15:12

Hm, takže psát o něčích idolech mohu pouze pokud tento na někoho zaútočí? Máte zajímavý způsob myšlení - kde jste se k němu dopracoval, prosím? Jaké máte vlastně vzdělání? ;-D

D. Laurencikova 3.10.2022 14:46

To vidim jinak. Tato valka ma svoji predhistorii. Ja vidim vic nez polovinu viny za tuto valku u Ukrajiny samotne. A u tech, kdo z ni tezi.