5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
StandaT 7.5.2007 13:57

Na konci jste trefil hřebík na hlavičku

Na konci jste trefil hřebík na hlavičku - automat. Ten totiž zablokuje linku spolehlivěji, než X volajících. A pokud je někdo nenažraný a pošle na jedno hlasování těch automatů víc, takže se začnou navzájem blokovat...;-)

ascari 7.5.2007 9:56

jak říká klasik

existuje malá lež,velká lež a průzkum veřejného mínění.Pokud se týká soudruha Paroubka,pak shodně s Winstonem Churchillem věří jen statistikám,které si zfalšuje sám.W.Churchill mi to srovnání snad odpustí.

Hariet 7.5.2007 9:49

STEM má tentokrát pravdu...

v souboji Paroubek versus Topolánek vyhrává vždy ten první, ať už se to pravičákům líbí nebo ne. Paroubek je slušnějš, v ekonomických znalostech erudovanější a  morálně čistší  - než "ostuda Moravy", nemorální a buranský Topolánek. (Už jen to jeho "Vole, vole - a to jeho obelhávání voličů -  i manželky  - a producírování se na veřejnosti s milenkou).  Bylo u nás zvykem , že premieři našich vlád se snažili zachovávat aspoň "dekórum" před voliči.. Topolánek kašle na lidi i na to, jaké mají o něm mínění. STEM má tentokrát pravdu. A to hlasováno SMS na Primě nemá stejně žádnou výpovědní hodnotu, mělo by se zrušit.. Lidé si koupí raději kilo chleba , než by přicházeli o peníze kvůli politikům, kterých si nemohou vážit...Rv

Hrubeš 7.5.2007 9:53

Re: STEM má tentokrát pravdu...

- to každopádně... Jen, že Paroubek si ve svém buranství ale vůbec nezadá s Topolánkem

ascari 7.5.2007 10:01

Re: Re: STEM má tentokrát pravdu...

ano souhlasím,jen ohledně manželek a milenek má Topolánek zjevně lepší vkus.

Hariet 7.5.2007 10:13

Re: Re: Re: STEM má tentokrát pravdu...

Zato  paní poslankyně  Talmanová ne, ale ta má zase dobrý čich na prachy... (Aspoň se to tak jeví)... Ale co se týká ohledu na voliče, jsou na tom stejně...  Ti jsou pro ně důležití jenom před volbami, pak už jsou jim "ukradení".  A to se netýká jen těch pravicových, ale všech. ;-€

eTony 7.5.2007 10:06

Re: STEM má tentokrát pravdu...

to takový Pupek Já I.  je  dekóra sama o sobě, že. Ten je samá dekóra, až je z toho dekorativní.

oldrik 7.5.2007 9:49

lepsi ano, ale

hnusna bolsevicka pica a a hodne se od komousu naucil a dava to dosti najevo a i ti ostatni jsou neslusnosti tez nakazeni podivej se na prime prenosy z parlamentu to jsou nasi politicti zastupci a predstavitele, jedinou cestou je nase integrace do evropskych struktur nas parlament vladu i prezidenta bych zrusil staci mistni sprava v regionech a ve mestech no hodne jsem to zjednodusil jinou cestu ke zlepseni neznam oldrik

Jura Jurax 7.5.2007 10:17

Re: lepsi ano, ale

Jojo, Oldříšku, Vy toho očividně neznáte víc ...

čtenář 7.5.2007 8:43

Teď se STEM definitivně odkopal.

Horší je, že totéž se s vysokou pravděpodobností stalo už před volbami a účelem bylo propasírovat stranu zelených do parlamentu. ČT televize si tenkrát též objednala "nezávislý" průzkum, které strany mají šanci projít 5% klauzulí práve u STEM. Mezi vybranými stranami se "zázračně" objevila SZ, která tím získala nárok prezentovat se každý týden televizi v hodinové aketě politických stran moderované Moravcem. Pokud SZ nebyla nad 5% hrancicí do té doby, tohle televizní masírování ji nad ní dostalo. Ostatní malé strany, např. ED jen čuměly. To jen k důvěryhodnosti STEM a též k nestrannosti ČT.

BuBu 7.5.2007 8:54

Re: Teď se STEM definitivně odkopal.

Ano -  prodejné děvče STEM - už takto dostalo do parlamentu SZ ! Tenkrát to však (pouze náhodou) nefinancovala Paroubkova "parta šibalů" (rozuměj zlodějů, kriminálníků a nájemných vrahů) . . . ale sama PRAVDA a LÁSKA pod vedením Václava Veškrny Havla !

Roven 7.5.2007 8:37

Lze hlasování pomocí SMS srovnávat s průzkumem STEM?

Předně, hlasování pomocí SMS nevypovídá vůbec nic. Hodně lidí nehlasuje i když sympatizuje s některým účastníkem diskuze (buď z důvodu peněz a nebo z pohodlnosti). Není také uváděn počet respondentů.

Průzkumy agentur jsou přesnější, neboť zahrnují zpravidla vzorek obyvatelstva, uvádí počet dotázaným.

Sám jsem diskuzi sledoval, ale musím objektivně říci, že pan premiér se vyhýbal odborným ekonomickýcm tematům. Neustále jen zdůrazňoval "černé pasažéry", což je těžko postižitelná skupina lidí. Pan Paroubek byl srozumitelnější a měl ekonomické znalosti. Ukazuje se, že při skutečných volbách hlasování pomocí SMS v předvolebním klání bylo tuze nepřesné.

jirka.s. 7.5.2007 9:35

Re: Lze hlasování pomocí SMS srovnávat s průzkumem STEM?

To víš, že to srovnávat nelze! Vždyť hlasují pouze ti, co se právě koukají! Já být osobně benitem, tak na Primu podám trestní oznámení. O jedno více či méně!

ascari 7.5.2007 10:07

Re: Lze hlasování pomocí SMS srovnávat s průzkumem STEM?

tak jste pouhá "fanynka" soudruha Paroubka,takže to tak vidíte.Hlasování pomocí SMS nevypovídá vůbec nic, ale průzkumy zadané jedním z diskutujících ,které započítávají navíc i hlasy 73% lidí,kteří pořad vůbec neviděli, toho bypovídají ještě mnohem méně.Vypovídají pouze o nevěrohodnosti agentury samotné!!

S 7.5.2007 8:35

IMPULSISTU HARTLA

a jeho STEM krome propagandistu nikdo, kdo ma pet pohromade, uz davno nebere vazne. Minimalne od osumadevadesateho, kdy tak ,,nenasilne,, delal ,, vyzkumnicke,, piarko v Jenikovi Rumlu a spol.

Karel 22 7.5.2007 8:34

Zase Jirka vyhrál - přejme mu to. Ve volbách ale zase prohraje - jako obvykle. Je to prostě "notorický prohrávač", bodující pouze ve výzkumech STEMu.

7.5.2007 8:28

O čem to vypovídápane Wagnere?

balthasar 7.5.2007 9:43

Re: O čem to vypovídápane Wagnere?

O panu Wagnerovi, přece :-)

lucina 7.5.2007 10:37

Re: O čem to vypovídápane Wagnere?

zjevně o tom, že neumíte číst, nebo si přečtené prohnat mozkem. je to o tom, zač stojí STEM, a o tom, že napadaje Wagnera, trefil jste sám sebe.

Vasekpasek 7.5.2007 8:00

Trapas

No, tak tohle je trapas, který ani Martin a spol. asi neobhájí:) Ale je fakt, že STEMu jsem nikdy nějak extra nevěřil

Asek 7.5.2007 7:46

Plky

To není o našem Jiřičkoj,to je o novinářích,jsou stejní jako Jiřiček.

cipísek 7.5.2007 7:45

A co Velká Pardubická ?

To by mě zajímalo, jestli ji podle STEMu taky Jirka vyhraje.

Hrubeš 7.5.2007 9:21

Re: A co Velká Pardubická ?

- možná velkou Paroubickou ;-)

Queribus 7.5.2007 9:21

Re: A co Velká Pardubická ?

Ne! Spadne na Taxisu a budou ho muset utratit...

lucina 7.5.2007 10:40

Re: Re: A co Velká Pardubická ?

Zatím nevyhrál nic, ale black horse může překvapit.

lucina 7.5.2007 10:42

Re: Re: Re: A co Velká Pardubická ?

Nevíte, jestli může závodit taky BLACK PIG?

Hrubeš 7.5.2007 10:42

Re: A co Velká Pardubická ?

- to byla jen taková "konina" ;-)

cipísek 7.5.2007 12:23

Re: A co Velká Pardubická ?

Hoši a děvčata,nerad vám to píšu,ale Velkou Parubickou běhají za koňské samce jen hřebci (to je kůň ne s pupkem,ale s gulama).Ovšem - bude tam televize,tak proč by se jednou neudělala výjimka a STEM se k tomu konečně může přizvat taky.

cipísek 7.5.2007 12:25

Re: Re: A co Velká Pardubická ?

Tedy : Velkou Pardubickou.Sorry.

ladik53 7.5.2007 7:42

jestlipak

Mně by zajímalo, jestli byla u STEMU i stejná otázka. Jinak souhlasím s názorem, že pokud není uveden počet hlasujících je vypovídací schopnost malá.