7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

PRÁVO: Nebezpečí povinného covidového očkování

Spor o dobrovolnost či povinnost covidového očkování je sporem o charakter státu a jeho vztahu k občanům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 5.1.2022 19:58

Viděl jsem takovou nálepku, která automaticky dávkuje "vakcínu" a zároveň přes GSM komunikuje s "dohledem", aby byla kontrola....

V. Wagenknecht 5.1.2022 19:52

No, není. Že vy, coby Zweistein, neovládáte angličtinu tak, abyste byl v ní schopen rozlišit vykání a tykání? Antibiotika na viry ... no jo, že se divím. Kdy přebíráte Nobelovku?

J. Jirka 5.1.2022 19:36

- lidi přijmou jako samozřejmost pravidelné podávání léku (lhostejno zda injekčně či orálně), do kterého je možno později vpravit cokoli... Třeba ten nanočip nebo spíš zrnko radioaktivní soli, které za pár let vyvolá zhoubné bujení.

- tím, že lékaři*) budou v pravidelných intervalech podávat "lék" a zároveň se tím se bude aktualizovat status "loajálního občana", vznikne absolutní kontrola nad každým člověkem. A když se zjistí, že dotyčný loajální není, kdo ví, co bude jeho "včelka" příště obsahovat?

- politici nyní zjišťují, jak velkou část jim "poddaných" občanů se daří zlomit nátlakem, kolik výhodami, kolik z nich budou muset uplatit penězi a kolik se nepodaří zlomit vůbec; ti budou nebezpeční jejich plánům, ale s vydatnou pomocí těch loajálních se je během pár let nejspíš podaří vyhubit.

*) už teď se očkuje v obchodních domech a na nádražích; jak dlouho bude asi trvat, než se celý byznys zautomatizuje podobně, jako fotobudky na průkazové fotografie, takže odpadne nepříjemný mezistupeň lidského svědomí?

Š. Hašek 5.1.2022 19:07

Není to očkování ......

J. Vintr 5.1.2022 18:25

Uvědomte si, že výrobcům takzvaných "vakcín" nejde ani omylem o to, aby jejich produkty udělaly lidi odolnými proti nějaké infekci. To by je prodali jen jednou. Když jejich produkty budou naopak nemoc podporovat a udělají lidi na nich závislými, budou jejich zisky mnohonásobné. Navíc se napakují na dalších produktech, které budou nabízet lidem, jejichž nemoc způsobili. Jen hlupák se zapojí dobrovolně do tohoto systému. Ten takzvaný covid drtivou většinu lidí ani teoreticky vůbec neohrožuje a přesto si nechali píchnout do těla svinstvo, které z nich nejspíš udělá doživotní nedobrovolně "zákazníky" farmaceutického průmyslu.

P. Vychodil 5.1.2022 18:05

proč asi musíš dobírat antibiotika ? my jsme se to jestě v ZDŠ učili, no dneska se asi učí, že pohlaví je otázka volby...tykání je přece běžné v celém anglosaském vyspělém světě...

A. Renjascu 5.1.2022 18:01

Smutné, ale to se může stát i bez pandemie. Každý rok zemře v souvislosti s chřipkovým onemocněním dva tisíce osob aniž by byl vyhlašován nouzový stav a šikanováni zdraví obyvatelé. Možná jste už slyšel termín ohrožené skupiny obyvatel. Do této skupiny ohledně covidu patří obézní, lidé s respiračními obtížemi a lidé 65+a ani tam není počet tak veliký. Proč se obtěžují ti, kteří nejsou ohroženou skupinou a jejichž úmrtnost je srovnatelná či nižší než u chřipkových nákaz je záhadou...

J. Vintr 5.1.2022 17:29

https://www.zerohedge.com/medical/life-insurance-ceo-says-deaths-40-among-those-aged-18-64-and-not-because-covid

J. Lukavsky 5.1.2022 17:03

"Spolocnost sa chrani dodrziavanim principu slobody a prezumpcie neviny, nie povinnym ockovanim." škoda, že se to nevědělo dříve když do nás prali povinné očkování proti černým neštovicím, dětské obrně, TBC.... Mohlo se tak krásně předejít problémům s přelidněním Země. Prostě míto 8,5 miliardám mohlo být lidí miliardy půl. Víte kolik dětí umíralo dříve na černé neštovice? Skoro polovina. J.L. end

J. Lukavsky 5.1.2022 16:56

"zákonné definice pandemie" pandemie je nakažlivá nemoc která se vyskytne na více kontinentech (Wikipedie). Pro epidemii jsou kriteria počet nemocných/100 000 obyvatel (?). Ale to, zda mi příbuzný umřel na pandemii, epidemii či "čínskou chřipku" mi může být jedno. Umřel. J.L. end

J. Lukavsky 5.1.2022 16:51

"nepřestanou a nerozšíří své působení na jakékoliv povinné očkování?" ale to už dávno je. Když se dítě narodí tak za pár týdnů dostane první a po nějaké době druhé očkování, každé myslím na 6 nemocí. Nevím co se dělá s maminkami co odmítnou své dítě očkovat proti záškrtu, černému kašli, žloutence B, dětské obrně...... jestli podepíšou reverz že to odmítají a tím to končí. A co se děje když děťátko chytí některou z těch nemocí nebo na ni dokonce zemře. Samozřejmě, že jsou děti které z důvodů medicínských očkovat nelze, naštěstí je jich málo. J.L. end

V. Wagenknecht 5.1.2022 16:08

To jste musel mít nějakou ZDŠ pro Ajnštajny, když vás tam učili, že "Nedokonalý lék zapřičíní mutaci viru, který je pak rezistentní k léčbě". Tykání v diskusi obvykle ovšem označuje nevzdělaného, agresivního hlupce. Tak nevím.

J. Vintr 5.1.2022 16:04

Jediný, kdo vás tady ohrožuje, jsou politici. Pokud se jim bude ustupovat, tak nás všechny zatáhnou do análu...

Š. Hašek 5.1.2022 15:42

To není ošklivě řečeno! To je strohý a přesný popis reality. Samozřejmě, televize by to "obásnila".

Já, jako technik a realista, s tím nemám problém.

J. Cimbálník 5.1.2022 14:44

Zdroj?

J. Vintr 5.1.2022 14:23

Pro neolšové hlavy je takzvaný covid jen přejmenovaná chřipka a všechny ty blbosti s čím dál nakažlivějšími mutacemi jsou jen pohádky na strašení hlupaků, kteří tomu věří.

B. Havel 5.1.2022 13:53

Měli jsme nějaké soudy v organizaci. Advokátka mne upozornila, že právníci vlastně ničemu nerozumí a musí se jim vše podrobně vysvětlit. Měla pravdu, jasný soud se vlekl...

Včera mne šokovala paní předsedkyně soudcovské unie v TV, když prohlásila, že by některé kauzy by vlastně po čase řešila jinak. To je děs, není to na obnovu jejích procesů.

Jsou prý nezávislí, odvozuje se to od zobu asi, na plat si nedají šáhnout, ale jsou i nezávislí i někdy na fyzikálních zákonech.

Pan Koudelka je klasickým příkladem nezávislosti, zejména tak něco neuchopitelného, jako svoboda. I já ji chci, ale nechci být ohrožen.

R. Vacek 5.1.2022 13:50

A jak to souvisí s očkováním?

A. Renjascu 5.1.2022 13:39

Čili ani tak zdaleka nejde o epidemii natož pak o pandemii

P. Vychodil 5.1.2022 13:15

no, zkus se vrátit do školy. Nedokonalý lék zapřičíní mutaci bakterie/viru, která je pak rezistentní k léčbě. to jsme se učili v ZDŠ.

Pravé neštovice, klíšťová encefaliditída, spalničky, hepatitis, atd, atd, jsou virového původu, tudíž tvůj apel na rozlišování účinnosti vakcín proti bakteriím a virům je naprosto vědecky nepodložený...

zkus si, před tím, než plácneš nějakou blbost, ověřit fakta...

máš dokončené alespoň základní vzdělání ?

Nebo jsi placený za propagandu ?

J. Vintr 5.1.2022 12:59

Nemusí přímo cenzurovat, stačí jen manipulovat. Na jednom soukroném webu si někdo dal tu práci a vytvořil grafy z oficiálně zveřejňováných čísel. Na těch grafech (nemocnice, JIP, zemřelí) měly ty křivky u očkovaných i neočkovaných naprosto shodný průběh a ta u očkovaných byla většinou jen o málo pod tou u neočkovaných. A bylo také zřetelně vidět, že v žádné z těch kategorií nebyla křivka očkovaných nějak nízká ani v době, kdy očkování teprve začínalo. Zajímavé je, že se ty grafy asi před čtrnácti dny přestaly zobrazovat.....

J. Jirka 5.1.2022 12:53

A to ještě netušíte, že pátou a další očkovací dávky budete přijímat v těsném skafandru, protože jinak byste prasknul... ;-D

P. Vychodil 5.1.2022 12:46

člověče, tebe bych chtěl potkat v reálném životě...může takový blb jako ty přežít jedinou hospodskou diskuzi ?

J. Vintr 5.1.2022 12:37

Hlavně je věkový průměr všech zemřelých "s covidem" téměř 80 let. Vzhledem k tomu, že se moc lidí nedožívá vyššího věku, museli tenhle průměr vytvořit převážně hodně staří lidé. Starší, než je dlouhodobější průměrný věk dožití.

R. Polášek 5.1.2022 12:25

Protože my ted v ČR máme pokles v nemocnosti covidem, protože varianta omicron je evidentně výrazně nakažlivější než předchozí varianty, protože se ještě neví s určitostí, jak je omicron smrtný a kdyby byl stejně smrtný jako předchozí rozšířené varianty, máme tady obrovskou daklší ataku epidemie (jako že asi nebude, äle zatím to není jisté). A nakonec protože kdyby se dnes zastavil covid úplně, tak ještě týden, 14 dní bude nabíhat počet lidí, co covidem onemocní a až dalších 14 dní bude nabíhat počet lidí s těžkým onemocněním na jipkách. A za tu dobu klidně mohou sstihnou kapacitu jip překročit.

Neboli pro olšové hlavy:

dnešní denní stav nových onemocněných covidem ukazuje reálný stav nákazy před týdnem, dvěma týdny. O nárůstu onemocněných po další až dva týdny je dne už nezvratně rozhodnuto a nic to už nezmění. Aspoň ne pdostaně.

Dnešní stav přírůstku těžce onemocněných covidem na JIP uzkazuje reálný stav nákazy před 2 - 4 týdny. Případný další každodenní nárůst těžce onemocněných na jip pro až další měsíc je už určený dnes a nic ho nedokáže zmenit. Aspoň ne podstatně. Další minimálně tři týdny bude ten počet narůstat a jak moc, to se pozná teprve, až to bude.

P. Vychodil 5.1.2022 12:23

zajímavý pohled, duše nebyla vynalezena, tak existuje od paměti věků, ve všech živých orgnismech...mluvila jste třeba s rostlinu ? Jsem si to, ateista, pragmatik, technik, naprostý skeptik, ověřil jednoduchým pokusem...neuvěřitelný výsledek...

souhlasím s vaší tezí, že je to poslední záchranná brzda, neboť rozum, logika, diskuze, byly vytěsněny z dnešní společnosti...

Právníci jsou, bohužel, naši asi poslední záchranou...

doporučuji shlédnout film Don't Look Up, v české verzi Hleď k zemi...

J. Vintr 5.1.2022 12:19

Hlavně je nesmyslné plošné očkování proti nějaké nemoci, která vážně ohrožuje zlomek promile populace. I kdyby opravdu fungovalo. Podle "reklamního" vyjádření Pfizeru je potřeba naočkovat 257 lidí, aby se zabránilo jednomu onemocnění. Jen onemocnění, bez ohledu na závažnost. Takže když vyjde jedno píchnutí včetně odměn doktorům a nákladům na distribuci na přibližně 1000 Kč, tak "záchrana" jednoho člověka od toho aby (teoreticky) nedostal rýmu nebo kašel, vyjde společnost na půl milionu korun. To se rozhodně (někomu) vyplatí.

J. John 5.1.2022 12:13

Politici vnucují "prošlé zboží". Vakcína byla vyvinutá na původní vir, který mezitím zmutoval. Jak by se před pár lety lidé dívali na člověka, který by se nechal naočkovat proti chřipce dva roky starou vakcínou, vyvinutou na jiný kmen chřipky?

Ale byznys je byznys. Provize asi byla od kusu, proto Leyenová nakoupila pro každého EUroovčana 5 dávek.

Proto se neléčí v počátcích onemocnění levnými dostupnými léky, jako to udělali ve státech, kde žijí 3 miliardy lidí a kde epidemii rychle a levěně ukončili, ale nemocný je nechán bez pomoci do doby, kdy se jeho stav zhorší a vyžaduje drahou nemocniční léčbu.

P. Molík 5.1.2022 12:05

Cynicky řečeno v intencích vládní propagandy: "Udělal za covidem tečku."

P. Molík 5.1.2022 12:03

Souhlasím s právníkem Koudelkou, zejména když se cítím podveden, protože jsem třikrát očkován a teď už jsem ohrožen další vakcínou a pak další a další - a přitom mám na paměti vládní propagandistický slogan, že po dvou vakcínách udělám za covidem tečku, což není pravda, dál se musím stejně jako neočkovaní lidé nechat okrádat o poslední zbytky své osobní svobody a lidské důstojnosti. Nyní je "boj" proti covidu velké politikum.