28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

PRÁVO: Kdy se Ivo Ištvan zastřelí?

Vlastně bych k tomu už nemusel vůbec nic připisovat, protože prakticky všechno jsem – na rozdíl od většiny ostatních – napsal už před dvěma lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 14.4.2015 11:52

Re: Škoda

Přesně tak, vidím to úplně stejně.

J. Boleslav 14.4.2015 11:50

Re: Štěpánek je mi krajně nesympatický,

Moje řeč.

Z. Rychlý 14.4.2015 11:42

Re: Štěpánek je mi krajně nesympatický,

No tenhle zločinec mi nestojí ani za vyjadřování sympatií, či nesympatií. Ten měl být už dávno  hozený prasatům.

J. Boleslav 14.4.2015 11:35

Re: Tak Krnda bude dělat Praze

Omlouvám se, patří jinam.

J. Boleslav 14.4.2015 11:35

Tak Krnda bude dělat Praze

dál ostudu. Smutné.

J. Boleslav 14.4.2015 11:33

Re: Štěpánek je mi krajně nesympatický,

Mně je zase krajně nesympatický Uštván.

F. Matousek 14.4.2015 11:27

Re: Škoda

vidíte to presne jako já. Presto se domnívám, ze István bude s vyssím platem nekam odstaven na  "klidnejsí"  flek.

A sice za odmenu ! Povesen jiste nebude. Bohuzel.

Z. Rychlý 14.4.2015 11:00

Štěpánek je mi krajně nesympatický,

ale taky můžemít naprostou pravdu. Jako zrovna teď.

M. Rastislav 14.4.2015 10:34

navrhuji udělit anticenu "Zlatá malina"

Za to otřesné divadlo, které před kamerami zrežírovali István a Šlachta, tj. nasazení maskovaného komanda elitních policistů a odvádění lidí v železech, by oběma měla být udělena anticena Zlatá malina v kategorii nejhorší scénář a nejhorší pár.

A pokud je Zeman a spol. nevyhodí, prý jde o střet dvou právních názoru, doufám, že oba sami hluboko zalezou a už nevylezou.

J. Václavíková 14.4.2015 10:08

Re: A dnes?

Máte pravdu, ovšem dnes je to téměř volání na poušti.

P. Götze 14.4.2015 10:04

RE

Ja bych si radeji pockal, az to cele skonci, tohle je vynaseni rozsudku v polovine hry. Take by se dalo rici, ze kdo seje vitr, sklizi bouri. A ze ODS zasevala vitr razantne, o tom neni zadneho sporu. A apropo, Necas a vlada padnout nemusela, bohuzel Necas je takovy jaky je a odstopul troufam si tvrdit napul proto, ze jeho mozek uz davno nebyl na jeho krku ale nekde uplne jinde. Necas odstoupil sam, protoze resil svuj soukromy problem.

J. Václavíková 14.4.2015 9:59

Re: A dnes?

Máte pravdu, ovšem dnes je to téměř volání napoušti.

K. Janyška 14.4.2015 9:58

Petře, ty drzoune jeden, ty si skládáš na skuru.

Stojím za Tebou v těchto věcech a docela Tě obdivuji... Dzp.

M. Malovec 14.4.2015 9:45

Kde je Ištván,

Po přečtení rozhovoru s disidentkou paní Pošvářovou v posledním reflexu pokládáml otázku:

Kde je Ivo ištván ve chvíli, kdy má řešit korupci okolo tunelu Blanka a prověřivat informace paní Pošvářové. Kde je hrdinná Krnda, která by se o totéž měla zajímat?

F. Pavlis 14.4.2015 9:33

Olomoucký

státní zástupce je krytý z mnoha míst a ODS ještě dlouho nedosedne do vládních lavic.  Pozvání na Hrad hned po prezidentské volbě dává tušit jak velká byla vůle složit na lopatky předchozí koalici s Nečasem v čele. Pan Ištván v klidu dožije penze. Nikoli postkomunistický, ale dostkomunistický stát to dokáže zařídit. Ostatně i USA smrdí reálným socialismem na sto honů a pokroucená práva bez povinností a slušnosti mají přednost... Tak, tak.  O Rusku nemluvě.

V. Pokorný 14.4.2015 9:25

Pan Ištván

asi, podle zdejších odborníků, neprovedl správnou věc. Podle mne naopak udělal dobrou věc. Pomohl sundat tu vládnoucí sebranku, která se označovala jako pravicová, ač s pravicí měla společného málo, a která škodila většině občanů v republice jako málokdo.

Z. Frys 14.4.2015 9:22

Škoda

že se Petr Nečas projevil jako bačkora. Kdyby byl chlap, vyhlásil by výjimečný stav a pučisty Ištvána se Šlachtou nechal pověsit na Horním náměstí v Holomócu.

Myslím si, že Tluchoř a spol. trafikanti nejsou. Tluchoř nemůže mít ani morální problém, neb nevzal nabízené místo. Ostatní dva si výrazně pohoršili, nicméně si mohou klást otázku o morálnosti svého jednání. Nečasova vláda byla daleko lepší než úřednická vláda s. prasedenta a lepší než vláda současná. Kalousek, ač je to kkt, byl 100x lepší ministr financí než je agent Bureš. Zatýkání lidí na základě "odvážné právní konstrukce", tedy zatknout a počkat co na sebe sprostý podezřelý prozradí mě přijde jako z dob totality nacistické či komunistické.

J. Krejčí 14.4.2015 9:22

Re: Tak, tak

Vážený pane, Ištvánův postup byl v pořádku. Analogické případy byly souzeny v zahraničí a dotyční odsouzeni byli (nedávno byl případ v Rakousku, před tím v USA).

Prostě se stalo jen to, ze náš nejvyšší soud mimořádně extenzivně vyložil podmínky indemnity, to se stát může, ale stěží to předvídat. Ostatně, stačí se podívat do komentářů k ústavě z dob před tím rozhodnutí m.

A záležitost s tím sledováním? Byla zjevně na popud blízké spolupracovnice předsedy vlády zneužita tajná služba a při tom hrubě zasáhla do soukromí jiného, do jeho základního lidského práva. To je průšvih jako hrom. I toto samo na konec te vlády stačilo, jinde vlády konci pro větší blbiny.

F. Matousek 14.4.2015 9:16

Re: Tak, tak

pokud ze zkuseností vím, jak to ve státní správe chodí, a to nejen ve státe Ceském, bude István uklizen na nejaké místo, kde uz nic nepokazí, nejspís povýsen. Mozná i dostane po právu nejaký financní postih, který mu bude pozdeji mnohonásobne vynahrazený zvlástní odmenou.

J. Krejčí 14.4.2015 9:04

Re: A dnes?

Výsledek kauzy nula není. Ukázalo se minimálně to, že část politické špičky, o to více zamrzí, ze šlo o pravici, používá stát jako by ji patřil.

A Ištván rozhodne vládu nesundal. Byly možnosti, jak vládnout dále. To by ale Nečas musel ve vztahu ke své konkubín ě jednat razantně.

P. Maleček 14.4.2015 8:46

Re: Kdy Ištvánovi postavíme pomník

Dovolím si komentátorům mého příspěvku připomenout cosi o potrefených kejhajících husách - a jinak ať se daří.

P. Manda 14.4.2015 8:45

Re: Cechum vlastne korupce zas tak moc nevadi. Nebo ano?

A nejvyšší soud řekl, že úplatek brali?

J. Boleslav 14.4.2015 8:41

Výborný článek

naprostý souhlas. Ištván musí být uštván!

M. Moravcová 14.4.2015 8:32

Re: Cechum vlastne korupce zas tak moc nevadi. Nebo ano?

jednu otázku pane Panský, Vy jste je volil? neměli by se dotyční voliči zpovídat především svým voličům. Pokud jste je volil, o čemž pochybuji, žádejte po nich odpověď a odpovědnost. Nevolil-li jste je, je vám do toho kulové.

Š. Hašek 14.4.2015 8:29

Souhlas s článkem.

Jen jako poznámka - ti oba se nezastřelí (škoda), neb mají jinak v hlavinkách nastaveny zpětné vazby.

Zbývá jen si (opakovaně) připomenout, kdo tehdy v parlamentu a na televizní kamery jásal, "že konečně chobotnici budou usekány chapadla" a budeme směřovat konečně rovnou ku Švýcarsku (nejméně). Já si ty mudrochytráky pamatuji velice dobře. Teď zalezli, popř. v televizi šíří poloprvady dále.

P. Lenc 14.4.2015 8:27

Re: :-))

Jo, TO Maleček pouze potvrzuje, že každý klaun je opravdu tragická postava.

P. Lenc 14.4.2015 8:24

Re: Jo jo.

Ano, různí Malečkové a Plockové tleskají a přitom si blbečci vůbec neuvědomují, že nějaký jiný Ištvan může na základě nějakého výmyslu dodaného nějakým sousedem je obvinit naprosto stejně.

Z. Švrček 14.4.2015 7:53

A dnes?

Výsledek kauzy Nagyová je skutečně NULA. Prokázat jí "zločiny" z kterých byla obviňována při zatčení a za které seděla ve vazbě, se jaksi nedaří, tak na ni hodili, že nazdanila dary, které v úhrnu dostala. Strašlivý zločin.  Obvykle, pokud je to pravda, toto řeší finančák formou dodanění, případně další pokutou. Nechci to děvče a její pohnutky pitvat, její pohnutky a činy asi nebyly úplně morální, ale určitě také nebyly zločinem, který oprávnil všechny ty policejní manévry, na keré si Ištván - spíše borci v pozadí - pozvali kamery a novináře. To vše další okolo dodnes opravdu nikdo nevysvětlil a a si ani nevysvětlí...

Problémem fakt zůstává ta šedá masa tleskajících občánků, kteří si neuvědomují, k čemu došlo a co nám všem to nakonec "vynese"- a jak se zdá už vynáší. Změna politického prostředí, posílení různých nevolených křiklounů i politických byznysmanů. Denně se dovídáme o další státní šikaně, zpřísněních, regulacích, zákazech a příkazech, zapojuje se i ombudsmáňa, na chudý lid si Babiš došlápne, ale sám si přihrává další dotace za biopaliva a kdoví co ještě. A právě jeho ten policejní převrat přivedl k moci. Hlavně však, že tady máme kauzu, kterou se dál živí ti tleskající občánci (je jich plná diskuse níže) a tak se nikdo nešťárá v původcích, těch velkých rybách a jejich loutkách. Fuj.

Z. Švrček 14.4.2015 7:41

Re: Jo jo.

Ne, to jsou jen ti tleskající...

P. Manda 14.4.2015 7:29

Re: Kdy Ištvánovi postavíme pomník

Naivní a nemoudrý maleček. Který president, přijal tu státní zrůdu na Hradě ???