20.6.2024 | Svátek má Květa


Diskuse k článku

PRÁVO: Kdy je ta správná chvíle pro stíhání politika?

Ministr Robert Pelikán, dle mého názoru jeden z nejhorších ministrů spravedlnosti v dějinách ČR, se veřejně, v sáčku po nějakém neduživém děcku, zcela vážně vyjádřil, že takový postup policie, která stíhá politiky ANO dva měsíce před volbami, se dá vyložit jedině jako pokus ovlivnit volby. Není to citace, ale jinak se to tlumočit nedá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Götze 23.8.2017 9:47

RE

Paner autore, to co pisete by samozrejme platilo v normalni demokraticke zemi. Nikoliv ovsem v Cesku. Pokud to takto vytrhnete z kontextu Ceska, pak to zrejme byl vas zajem a takto je tento clanek totalne mimo misu. Jak se rika, hrac hraje s kartami co dostal; a dle pravidel, ktere byly nastaveny. A ty pravidla hry rozhodne neodpovidaji vasemu idealistickemu popisu, jak by to melo fungovat.

J. Novotny 23.8.2017 9:22

Tak toto je vážně perla

"Když si logicky odpovíme, že už se nechová jako ministr, ale právě jako poslušný mopslík papouškující tirády šéfa ANO, pak už je legitimní otázka, co ještě dělá ve vládě."

Asi logicky míníte podle sebe, protože v článku jste svoji tezi nijak nepodpořil.

P. Lenc 23.8.2017 10:19

Re: Tak toto je vážně perla

A on se nechová jako mopslík?Pokud to vidíte jinak, tak vám opravdu závidím váš zrak.

J. Novotny 23.8.2017 11:06

Re: Tak toto je vážně perla

Osobně si myslím, že pan Pelikán nemá zapotřebí nikomu okopávat kotníky.

Co se týče vyjádření v kauze, která je jasným politickým bojem, tak se prostě vyjádřil. Dokonce vyjádřil svůj názor a až poté si uvědomil, že toho řekl příliš. Jeho názor je legitimní, navíc má k této věci více informací než my.

P. Lenc 23.8.2017 11:09

Re: Tak toto je vážně perla

Opravdu?

J. Novotny 23.8.2017 11:50

Re: Tak toto je vážně perla

Jistě, třeba v otázkách exekucí pomohl hodně lidem.

Bohužel pro něj se vyjadřuje trochu více intelektuálně, takže to lidi jako Vy berete jako slabost, třeba ve srovnání s populistickou úderkou Chovance.

A. Nový 23.8.2017 12:58

Re: Tak toto je vážně perla

Co mají exekce společného s kauzou Čapí hnízdo?

Bohužel pro něj se vyjadřuje trochu více intelektuálně, takže to lidi jako Vy berete jako slabost,... :-))) To je opravdu výborná obhajoba ukecaného ministra!

J. Novotny 23.8.2017 13:51

Re: Tak toto je vážně perla

Diskuze byla o Pelikánově chování.

Průměrný občan s velkým úsilím dá formulaci v jednoduchém souvětí. Dvě a více vět už je na něj příliš. No a Pelikán se vymáčknout jednou větou nedokáže.

A. Nový 23.8.2017 15:27

Re: Tak toto je vážně perla

Vy budete jisto jistě nadprůměrný občan, protože se vám podařilo stvořit dokonce tři věty blábolu.:-))

J. Novotny 23.8.2017 15:53

Re: Tak toto je vážně perla

V zájmu o to, co politik vlastně říká a dělá, asi úplně průměr nebudu.

A. Nový 23.8.2017 16:11

Re: Tak toto je vážně perla

Jen si poklepte na rameno jak jste dobrý. Jenže tady nejde o to kolik toho politik-ministr nakecá, ale co nakecá. Zrovna tenhle Babišův poskok rychleji kecá než mluví. Následně mu to došlo, že jako ministr spravedlnosti příliš žvanil a tak se to snaží hodit do autu.

J. Novotny 23.8.2017 17:22

Re: Tak toto je vážně perla

Výrok "asi průměr nebudu", není hodnotící ve smyslu dobrý / špatný.

To, že někdo není zdatný v politické mluvě, ještě neznamená, že je špatný jako ministr, či že je něčí poskok.

A. Nový 23.8.2017 21:55

Re: Tak toto je vážně perla

Přečtěte si co jste napsal ve 13:48 paní Těhanové. :-)

M. Těhanová 23.8.2017 13:25

Re: Tak toto je vážně perla

Pardon, mě tedy, kdykoli jsem ho slyšela, připadalo, že se naopak neumí vyjadřovat a zplodit srozumitelnou větu.

To, že vám to připadá více intelektuálnější je spíše nedostatečnost vašeho intelektu.

J. Novotny 23.8.2017 13:48

Re: Tak toto je vážně perla

Jasně, Vy jste zjevně navyklá na úderná hesla rázných kádrů.

J. Ptáček 23.8.2017 9:01

Autore

Autore, uvádět jako dobrý přílad David Rath je směšné. Víte o tom, že po tolika letech co ho chytili za ruku a sněmovna vydala, stále běhá po svobodě? A co třeba Janoušek? Nebo Nagyová, která se hodila marod a účastnila se chlastačky u Klause? To jsou fakt kostlivci našeho soudnictví. Pelikán rozumně uvedl, že vydání do voleb parlament nestihne a po volbách budou muset parlament žádat o vydání znovu, to bylo celé. Jinak Babiše nehájil.

F. Žůrek 23.8.2017 8:36

Jakmile se politika zvrhne v osobní boj...

M. Šejna 23.8.2017 8:18

autore,

mě zas připadá podivné, že kauzu Babiš řeší (Chovancova) policie až 10 let poté, co se údajný trestný čin stal. Ten "trestný čin" se týkal státní dotace a veškeré dokumenty byly po celých 10 let uloženy na příslušných státních úřadech, aniž by jakémukoli státnímu úředníkovi na těchto dokumentech připadalo něco protizákonného.

A já se tedy ptám společně s ministrem Pelikánem, jak je možné, že se policie probudila až pár měsíců před volbami, které Babiš nejspíš drtivě vyhraje,a ve kterých socani utrpí masakrující debakl.

M. Prokop 23.8.2017 8:21

Re: autore,

To o věci fakt nic nevíte?

J. Novotny 23.8.2017 9:17

Re: autore,

Tak nás poučte.

M. Moravcová 23.8.2017 16:04

Re: autore,

A jak to, že státní zastupitelství podléhající Pelikánovi (té děvce prodejné) nekoná, když pochybnosti o Čapím hnízdě jsou veřejně propírané minimálně celé 4 roky, co je v úřadu?

T. Kohout 23.8.2017 5:57

nový zákon

V zájmu jasnosti bych doporučoval přijmout zákon, kde paragraf jedna by byl, že "politici, Babiš obzvláště, nesmějí být vyšetřováni 3-4-5-6 měsíců před volbami" a paragraf dvě, že "politici, Babiš obzvláště, nesmějí být vyšetřování ani po volbách, zejména vítězných". A bude klid. A bude mít Pelikán, Válková a celá Ano-gruppa pravdu.

T. Kohout 23.8.2017 5:29

ANO, Ano, ano

Hezky jste to napsal a po pravdě. Viděl jsem včera večer na TV (24) rozhovor s paní Válkovou, předchůdkyní Pelikána z téže partaje a byla to hrůza, jaké konstrukce vymýšlí na téma, že to vše je jen kvůli volbám, kdy nepřátelé Ano jim dělají takové věci! Ti lidé v zájmu svého šéfa jsou ochotni popřít jakoukoli rozumnost. Tak hluboko jsme klesli. A tito mají podporu 1/3 (nebo možná už 1/2) obyvatelstva. Stačí, aby Babiš kňournul a už preference letí nahoru.

J. Karlík 23.8.2017 11:18

Re: ANO, Ano, ano

Jak prosté, stačí zaknourat a vyhraju volby. Je zajímavé, že ostatním politikům kňourani nestačí.

P. Maleček 23.8.2017 5:01

Pelikán hraje především o sebe.

Pelikánovi ani tak nejde oBabiše, jako především o sebe. Moc dobře ví, že když skončí Babiš, skončí jako ministr i on. A tak dělá cokoliv aby se v ministerské pozici zachránil - třeba i to, čím popírá principiální náplň jím vykonávané funkce.

M. Šejna 23.8.2017 8:21

Re: Pelikán hraje především o sebe.

O Pelikána nemusíte mít obavy. Ani o Babiše nemusíte mít obavy. Oba tyhle volby vyhrají. A příští ministr vnitra bude nejspíš také z ANO.

Obavy byste měl mít o Chovance. Ten nejspíš po volbách skončí v teplákách. A on to moc dobře ví. Možná s sebou vezme do tepláků i Sobotku (kauza OKD furt čeká na policejní šetření).

I. Mertl 23.8.2017 8:36

Re: Pelikán hraje především o sebe.

I Vy jste se na stará kolena zamiloval? Do Mesiáše/uchvatitele trůnu, račte si vybrat...

M. Šejna 23.8.2017 8:51

pane Mertle

narozdíl od Vás jsem schopen rozlišovat. A proto mi vadilo i trestní stíhání poslanců ODS za trafiky. I tehdy jsem ty trafiky považoval za nemorální věc, ale nikoli za trestný čin. Vadila mi i Kubiceho zpráva, nebo zatčení a vazba Jourové. Vadila mi "Velká televizní bolševická revoluce".

Prostě jsou věci, které do demokracie nepatří. A stíhání Babiše až 10 let poté, co prý údajně něco provedl, do demokracie nepatří. Už jen proto, že kdyby Babiš nebyl politikem, na jeho Čapí hnízdo nebo korunové dluhopisy by si nikdo nevzpomněl.

On by jako Babiš dopadl stejně i jakýkoli velkopodnikatel, kdyby se pokusil narušit hegemonii "tradičních politických stran". Například senátor Valenta vydal korunové dluhopisy také. A sám si je koupil. Jenže Valenta nemá šanci být českým premiérem, takže se o něho Chovancova policie nezajímá.

M. Těhanová 23.8.2017 13:41

Re: pane Mertle

Prosím vás, běžte už s vaším chytračením někam. Je to otravné, takhle se pořád chlubit.

Když se vám 10 let od nemorálního obohacení zdá dlouho, tak se obtěžujte, abyste si zjistil, jakých dalších sviňáren se Babiš od té doby dopustil.

Ano, všechno v rámci zákona, jen trochu víc na hraně a za pomoci těch, jak on říká zkorumpovaných politiků.

Pokud o nějaké korupci ví, proč nepodá trestní oznámení? Takhle se dopouští trestného chování a je tedy spolupachatel. To nevadí, že nemá důkazy, jak on říká. Policie by si je obstarala, pod dohledem státního zastupitelství. Možná byste pak byl překvapen.

P. Schon 23.8.2017 9:01

Re: Pelikán hraje především o sebe.

Bude perfektní až Babiš /krycí jméno STB Bureš /, Faltýnek, Chovanec a Sobotka budou v kriminále v jedné cele.