17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

PRÁVO: Babiš nejspíš před soudem nestane

Dobře vím, že diskuse pod příspěvky autorů NP (a nejen tam) bývají často hodně od věci a z (ne nezanedbatelné) části hodně vytuněné do sprostoty. Ti, co sprostě urážejí autora anebo kohokoli z řad diskutérů, jsou lidé svého druhu a nemá žádný smysl s nimi diskutovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Drobný 5.9.2019 10:32

Re: Drobný a Malá

No comment!

J. Drobný 5.9.2019 10:31

Očistit se u soudu

rozhodně není procházka růžovým sadem :

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/stihani-neonacistu-bylo-po-deseti-letech-zastaveno-40295458?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Taková paní Parkanová už se očišťuje 11 let a pořád nic. Já být na místě premiéra, rozhodně bych do toho nešel.

J. Richter 5.9.2019 10:24

Re: Drobný a Malá

Já snad dělám na financaku v Chemnitzu kde na podvody přišli?

J. Richter 5.9.2019 10:20

Re: Drobný a Malá

Máš potřebu ze sebe pořád dělat idiota?

M. Valenta 5.9.2019 10:17

Re: Pro mě je relevantní toto.

Také mám rád koblihy pane Hejno, ale až tak moc jako Vy zase ne.

J. Drobný 5.9.2019 10:12

Re: Drobný a Malá

Já koblihy ze zdravotních důvodů nemůžu, takže je mi líto. Jinak vy nespíš budete z líhně středověké inkvizice. Každého hnát k soudu a pokud možno i na hranici. Důkazů netřeba, vždyť on se při tortuře přiznal.

Jednu bábovičku vám rozšlapali, tak se vytasíte s další, vždycky se něco najde. Kdo je bez viny, ať hodí kamenem. Vy musíte být od narození svátost sama. Možná by vám pomohlo trochu ústní hygieny. Slibuji, že na vše komentáře už reagovat nebudu. Argumenty nemáte a nechat se urážet od takového vypatlaného mamlasa nemám zapotřebí.

J. Chaloupka 5.9.2019 10:12

Považuji pana Šarocha za statečného člověka, který

to nehodil na soudce, ač mohl. Ono asi platí, že z ho..a bič neupleteš, jak říkali naši předkové.

J. Chaloupka 5.9.2019 10:07

Kdyby Babiš odstoupil a nechal justici justicí, tak

při "rychlosti" naší justice by dříve umřel. Parkanová by mohla vyprávět.

R. Langer 5.9.2019 10:05

Re: Toto že je úspěšný premiér?

Inu, zřejmě je potřeba sehnat lepšího demagoga!

R. Langer 5.9.2019 10:04

Re: ..a kdo bude před soudem Holásku za ten mega daňový podvod

Jdi tam sám, soudruhu. :-P

R. Langer 5.9.2019 10:03

Re: Drobný a Malá

Ty už jsi na nějakém sněmu ANOnistů byl, soudruhu? Že to tam tak znáš... :-D

J. Hejna 5.9.2019 10:02

a kdo bude před soudem Holásku za ten mega daňový podvod

Kam byste šel. pane Richtře, potom vy?

Z vašeho výronu je zřejmé, kam patříte.

R. Langer 5.9.2019 10:01

Re: Holáskovy fantazie na webu...

No, jejich volba. Výsledky si za to sklidili. U ANO je to ovšem jiné, zejména z toho důvodu, že ANO = Babiš. ;-)

R. Langer 5.9.2019 9:58

Re: Nic blbějšího jsem už dlouho nečetl.

Právě že nic, soudruhu, ale to ty stejně nepochopíš. :-D

J. Hejna 5.9.2019 9:57

Re: Případ

Evidentně ale, pane Richtře, až po vás.

L. Novák 5.9.2019 9:55

Re: Holáskovy fantazie na webu...

U Nečase to asi bylo složitější. Podělaná byla celá ODS a Nečase potopila. Na druhé straně - Nečas neměl odvahu bojovat a vzdal to.

L. Novák 5.9.2019 9:50

Re: Možná, že pan Babiš neporušil zákon

Přesně! A Nečase odstranil policejní humbuk/puč Šlachty s Ištvanem.

J. Richter 5.9.2019 9:49

Drobný a Malá

vy dva budete nepochybně vyznamenání nakousnutou koblihou přímo od estébáka.

Takové vlezdoprdelství komunistickému zloději se nevidí ani na sněmu Anonistů.

F. Navrátil 5.9.2019 9:48

Nač stahovat kalhoty, když je brod daleko

Obvinění politici odstupují, pokud by jejich aféra mohla poškodit stranu a snížit volební preference. Pokud toto nehrozí, pak nemají důvod odstupovat. Například izraelský premiér Netanjahu s klidem čelil celé sérii obvinění a neodstoupil, naopak s přehledem vyhrál volby. V našich podmínkách dokonce trestní stíhání Babiše dodává jeho partaji preference navíc, protože se Babiš dovedně staví do pozice neprávem pronásledovaného. Pomáhá mu to budovat zvrácenou pohádku o tom, jak poctivý a chudý chlapec přes nepřízeň zlých a mocných přišel k bohatství a k princezně dostal celé království.

J. Richter 5.9.2019 9:45

Re: ..a kdo bude před soudem Holásku za ten mega daňový podvod

Nějak se zakuckáváš tou kobliho Faltýnku.

A. Alda 5.9.2019 9:45

Ano, pane.

Bez cihel se zeď postavit nedá, byť bych uměl maltu míchat sebelépe. A tak když státní zástupce čili prokurátor od policie ty cihly nedostane, pak je mu malta jeho slovní evilibristiky k ničemu, neb nemá co v žalobu pospojovat. Lidi, co dokáží s bídou a pravopisnými chybami leda tak napsat udání na souseda nebo spolupracovníka tohle nikdy nepochopí.

J. Richter 5.9.2019 9:44

Re: ..a kdo bude před soudem Holásku za ten mega daňový podvod

Jdi do hajzlu Taťano od králiků.

J. Hejna 5.9.2019 9:43

Re: Pro mě je relevantní toto.

Kdyby se vám, pane Valeno, čistě teoreticky (prakticky se to nedá předpokládat) rozjasnilo, šel byste se schovat.

M. Valenta 5.9.2019 9:26

Pro mě je relevantní toto.

Babiš vyhlašuje ještě před uveřejněním verdiktu státního zastupitelství výsledek s poznámkou, že kdyby čirou náhodou k soudu musel jít, tak stejně neodstoupí a basta.

A já doplňuji. Kdyby čistě teoreticky šel Babiš do báně, tak mu tam bude ten hlupák z Haló Novin vozit na návštěvu Zemana a jejich společná vláda bude vesele pokračovat. So geht das.

K. Janyška 5.9.2019 9:20

Re: Babiše je nutno stíhat za hrdelní zločiny, ne za to že

Není moje. Na to při vší úctě k sobě memám. Mám však na její nastudování. Je k mání. Je to nejvyšší možné vědění lidstva... Dzp.

J. Kulheim 5.9.2019 9:19

Možná, že pan Babiš neporušil zákon

Pan Babiš bral a bere cizí peníze. V tomto smyslu je zloděj. Dotace bych zaředil mezi loupeže za bíleho dne, probíhající podle stávajících zákonů. Důkaz toho, že krást se dá i ve svatebních šatech s igelitkou v kapse. Korupce ošetřená zákony nadělá víc škody než korupce, kterou možno trestně stíhat.

Zloději jsou politici, kteří lidem berou peníze a dávají je vybraným bohatým spoluobčanům. Zloději jsou i naši spoluobčané, kteří uloupené peníze peníze berou. Dotace jsou pouze prostředkem k ovládání států a jednotlivců. Nic nového pod sluncem. Dotace, poobnídka, granty je možné dát nebo nedát, slíbit a nedat nebo dát a odebrat. V tom jak se v tomto prostředí orientovat, je pan Babiš generálem.

Pokud je všechno čisté jako lália, tak nevidím ani půl důvodu, proč to nebylo vyřízené dávno. U kauz, které se týkají politiků by to mělo být pokud možno hned. Je nutné, aby byli občané do všech podrobností s obžalobou i s výsledky šetření seznámeni. Politika je řešení věcí veřejných. V tomto státě se už dlouhou dobu neřeší nic co by stálo za řeč.

Na pana Nečase asi měli státní zástupci dostatečně "nabito". Paní Nagyovou vodili v medvědovi v přímém přenosu televize. Ukázalo se, že nic nebylo pravdou. Nevím jak se tomu říká, když v důsletku vylhaných obvinění padne vláda. Státní zástupci sedí na svých místech, za policejního prezidenta se pan premiér bil jak lev a dostal od něho trafiku. Nevím co si o tom myslet.

Možná, že pan Babiš neporušil zákon. To co dělá a dělal je zákonné, abe není to morální.

J. Malá 5.9.2019 9:18

Re: Nic blbějšího jsem už dlouho nečetl.

Klid Richtře, nebo tě skolí infarkt. A zbydou tady jen slušní lidé a moudří lidé i když s odlišnými názory. Ale zase popravdě, já se na tvých tlaších pořád nasměji :-D

L. Novák 5.9.2019 9:15

Re: Holáskovy fantazie na webu...

Meleš blbosti. Odmítání presumpce viny (z morálního, nikoliv trestně právního pohledu) je právě bolševická metoda, jak komunistické parchanty udržet ve funkcích za každou cenu. A mezi ně patří i komunista a agent StB Babiš - Bureš. Je jasné, že před soudem platí princip presumpce neviny pro všechny občany, tedy i politiky. "Presumpce viny" v morální rovině je zvykem ve vyspělých demokraciích s vysokou právní kulturou (Česko mezi ně rozhodně nepatří), kde je chápána jako záruka, že politik by neměl být v podezření spáchání něčeho nekalého, co výrazně narušuje jeho osobní integritu a důvěryhodnost při výkonu politické funkce.

J. Drobný 5.9.2019 9:13

Re: Nic blbějšího jsem už dlouho nečetl.

Tak ještě jednou, přečtěte si znovu a důkladně úvodní odstavec! Píše se tam o vás.

J. Malá 5.9.2019 9:11

Re: Babiše je nutno stíhat za hrdelní zločiny, ne za to že

Zřejmě se ztratili někde v ty vaši teorii. Takže jste vinen :-D