18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

POLITIKA: Zemanův výstřel z děla

„Politická prohlášení by měla zaznít jako výstřel z děla,“ pravil ve čtvrtek (9/3) večer na Pražském hradě prezident Zeman a vzápětí oznámil svým příznivcům, že bude znovu kandidovat na funkci hlavy státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Sorge 11.3.2017 21:28

Re: Tak se prý

Viděl jsem to také v TV, byl to velmi dobrý projev, níže o tom pěkně píše pan V. Klepetko.

J. Farda 11.3.2017 22:22

Re: Tak se prý

Takže pokud vážení dovolíte, rád bych jako pachatel tohoto příspěvku uzavřel diskus s konstatýrováním, že jsem nehodnotil páně prezidentův projev jako takový, ale poukázal na neprověřený citát, což pana Sorgeho pohoršilo natolik, že mne tak hezky otaxíroval. Budiž mu přáno, mne neubyde a on je šťastný, že mi to natřel, aniž pochopil, že nemohu za to, že císař je občas nahý. Takže teď mu s dovolením na závěr ocituji (s odkazem) z Písma: "Nesuďte, abyste nebyli souzeni". . http://bible.patroni.cz/index.php?id=23383 . Vinšuji všem účastníkum tohoto příjemného sobotního potlachu příjemnou neděli! :-)

M. Prokop 11.3.2017 22:51

Re: Tak se prý

Jestli jste projev páně presidentův shlédl a vyslechl celý, tak vám blahopřeji k duševní otrlosti.

Mně to duševní hygiena zapovídá.

Taktéž přeji příjemnou neděli.

J. Farda 12.3.2017 8:25

Re: Tak se prý

P.S. Neshlédl, pane Prokope, a nevyslechl z obého ani trochu - to ochotně přenechávám jiným z okruhu našich spodních cca 10ti milionů spoluobčanů. :-)))

V. Čermák 11.3.2017 12:50

Jestli se něco nepovedo, tak Stejskalův článek

Já jsem tiskovku viděl a Zemanův projev se mi líbil.

R. Sorge 11.3.2017 13:07

Re: Jestli se něco nepovedo, tak Stejskalův článek

Taky jsem to viděl a taky se mi Zemanův projev líbil.

E. Erat 11.3.2017 16:25

Re: Jestli se něco nepovedo, tak Stejskalův článek

Souhlas.

P. Válek 11.3.2017 12:24

No co na tu bombastiku

říci. Kdyb to mělo být jako výstřel z děla,musel by ten křupan oznámit,že kandidovat nebude.

E. Vašátko 11.3.2017 11:55

Kdepak, nezapomněli,

Kdybyste věděl, jak je to dobře placené, chtěl byste umývat taky.

M. Šetka 11.3.2017 11:24

režie oznámení o kandidatuře

byla opravdu pitomá. Prezident dolních 10 milionů upřednostní svých cca 1000 věrných,dá jim napřed kultůru a potom pořádně nažrat. Plebs počká a těch 1000 vyvolených bude dál hýkat radostí - to čumíte,jakého máme prezidenta.

Tedy upřímně,to čumíme. Ať ten bazálně metabolizující živočich pronese jakoukoli pitomost,dočká se obvykle potlesku vstoje. Tak například: ano jsem pro,abychom přijímali uprchlíky,ale jenom z jazykově a kulturně podobných zemí,například z Ukrajiny a Vietnamu.

Nebo v Českých Velenicích - k ochraně našich hranic by bylo dobré nasadit hasiče s vodními děly. To už zavání blbostí přímo krystalickou.

A k tomu vyznamenává bývalé i současné komunisty včetně estébáků,svoje kámoše "umělce" jako je Franta Ringo a další a další. Chová se jako pánské přirození. Pánské přirození sem,pánské přirození tam.

P. Rudolf 11.3.2017 11:08

Opak je pravdou

Bylo to velmi profesionální a moc se mu to povedlo. Celý národ u TV mohl už večer před oficiálním oznámením jeho úmyslu znovu kandidovat, v což jeho voliči doufali, vidět to frenetické nadšení jeho stoupenců LIVE na Hradě při sdělení jeho tak závažného, a pro ně radostného rozhodnutí. Tiskovky mají z hlediska marketingu tu nevýhodu, že tam není publikum.

Propagačně to Zeman (či spíš jeho marketingoví poradci) vymysleli přímo skvěle.

J. Lepka 11.3.2017 11:29

Re: Opak je pravdou

Profesionální ? Snad abyste se informoval, co za termín používáte.

P. Rudolf 11.3.2017 12:00

Re: Opak je pravdou

Tak mi ho prosím vysvětlete. Ať se dovzdělám.

Z. Velínský 11.3.2017 10:53

Výstřel z děla to vůbec nepřipomínalo

Spíš to evokovalo velikánské upšouknutí. A tak je to správně, tak je to výstižné.

J. Šimek 11.3.2017 10:16

Výstřel ... nečekaný leda pro blbce :o)

V. Čermák 11.3.2017 12:53

Re: Výstřel ... nečekaný leda pro blbce :o)

Tentokrát souhlas. I já si myslím, že Stejskal je blbec.

V. Klepetko 11.3.2017 8:56

Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

"Přál bych si, abychom dalších pět let vyhráli v čele svobodných lidí s vlastním rozumem, vlastním svědomím a vlastní sebeúctou. Nepřál bych si, abychom byli poraženi těmi, kdo se bojí říci vlastní názor, zahalují se do politické korektnosti, která neznamená nic jiného než fráze, a mají charizma lahve od okurek. Snažme se vážit si svobody včetně svobody těch, kdo mají jiný názor, než máme my. Nevažme si těch, kdo žádný názor nemají. Pevně věřím, že svobodní lidé tuto bitvu, kterou máme před námi, vyhrají".

Dobře řečeno! Výstřel se zařadil. Už jen kvůli těmto slovům, které se v záplavě komentářů daji v tisku jen těžko dohledat! A nějaké vyjádření Ovčáčka je pak úplně podružné.

V. Klepetko 11.3.2017 8:59

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

"zadařil" :-)

B. Michal 11.3.2017 9:24

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Jestli čekáte, že jakákoliv Zemanova slova mají nějaký význam, tak jste asi nepoučitelný. Zeman je ochoten říct cokoliv, o čem má dojem, že mu to přinese pozornost, politické body, ocení to posluchači nebo co (jeho motivy neznám).

Nejvýraznější asi je, že každou chvíli nějakého občana zneuctí svými slovy, ovšem dělá to z pozice nežalovatelného úřadu. Poslední obětí je karlovarský primátor, veřejně obviněný z chátrání lázní, které ovšem jsou v majetku kraje a město, ač se snaží, s tím nemůže nic dělat.

J. Vlček 11.3.2017 10:07

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Pane Michale, pokud vám slova sdělení, která ve svém příspěvku sdili pan Klepetko nic neříkají a zavrhujete jejich význam jen proto, že je vyslovil prezident Zeman, pak zřejmě patříte k těm, kteří na hlavu státu mohou svobodně štěkat jako ratlíci, kteréžto prezident nechá v klidu vyštěkat a pak jim s úsměvem utře hubu, protože na štěkání ratlíků nemá cenu reagovat a oni nic jiného, než štěkat neumí.

J. Šimek 11.3.2017 10:14

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Ano, to je přesně ono, lživě zostuzeného primátora máte na háku ... ten bude určitě v kategorii té láhve od okurek.

J. Vlček 11.3.2017 11:42

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Pane Šimku, když prezident vytkne primátorovi K.Varů to, že nechává hlavní lázně ve městě pustnout, až někomu spadnou na hlavu, tomu říkáte lživé obvinění? Komu jinému, než primátorovi, má takovýto prohřešek připomenout?

S. Donát 11.3.2017 15:11

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Přesně, pane Vlčku. Hysterické ňafání ratlíků a podvraťáků není důležité :)

V. Klepetko 11.3.2017 10:35

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

2pan Michal:

Re "Zeman je ochoten říct cokoliv, o čem má dojem, že mu to přinese pozornost"...

Na tom je právě zajímavé, že to řekl naprosto bez nároku na publicitu, nahrávali to pokoutně na mobil... A celé to Zemanovi sdělení se v záplavě komentářů skoro nikde nedá dohledat! Co se angažovaným novinářům a komentátorům nehodí do krámu, tak prostě potlačí, nesdělí, zamlží... Není normální, abych si musel autentická slova svého prezidenta složitě hledat!

P. Lenc 11.3.2017 10:42

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Přesné pane Klepetko.

J. Lepka 11.3.2017 11:17

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Nemusíte nic složitě hledat, stačí se podívat na fangli co mu plápolá nad hlavou a uvědomit si, že ZÁSADNĚ vyjadřuje opak.

V. Patkoš 11.3.2017 11:26

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Jestli si vážně myslíte, že nějací novináři schválně nepublikovali co Zeman řekl jen proto, že by mu to mohlo náhodou přinést kladné body u potenciálních voličů, tak už vám ty konspirační teorie opravdu lezou na mozek. Zeman není Kim Čong Un, novináři opravdu nemusí zveřejňovat přepis každého moudra, které sluníčko nejjasnější vypustí do éteru. Když to ani není oficiální projev, ale soukromá řeč pro skupinu jeho přátel, nahraná pokoutně na mobil.

V. Klepetko 11.3.2017 11:48

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Procestoval jsem desítky zemí na několika kontinentech, v cizině jsem strávil více než deset let. Nikde jsem ale nezažil, že by důležitá sdělení místní hlavy státu byla před obyvatelstvem zatajována! ČR je v tomto ohledu naprosto unikátní. V diktaturách zveřejňují každý vůdcův pšouk. V demokraciích média objektivně informují. No a u nás máme náběh na jakousi mediokracii, ve které se tendenčně zveřejňuje jen něco... A podstatné věci se ignorují.

Chcete snad, aby se tu pravda šířila internetovým samizdatem? Nechcete? Proč tedy mainstreamové servery tato zásadní Zemanova slova zatajila?

R. Sorge 11.3.2017 12:07

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Souhlas.

Citace z projevu, kterou jste sem vložil, na mne udělala velký dojem.

J. Pospíšil 11.3.2017 14:40

Re: Já jsem v tom projevu Zemana uslyšel hlavně toto:

Snaha je předstírání činnosti s emočním doprovodem.

Když si přečtu, že naši sportovci se snažili, nemusím číst dál a znám výsledek.