30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Zemanův koncert emocí nekončí

Podceňovat Miloše Zemana se nevyplácí. Je schopný stratég a umí si rozvrhnout síly. Ukázalo se od něj jako prozíravé nevyčerpávat se aktivní kampaní před prvním kolem, nýbrž se soustředit na mediální vystoupení v kole druhém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Křížek 5.2.2018 0:50

Re: To je žert, pane Jelínek když píšete - " Z

Ano, tento výrok pana Jelínka je šokující a nepřípustný. To by pak už nic nemělo smysl.

J. Brunner 4.2.2018 18:11

Re: Jednou za čas si to přečtu.

Přesně. Píše sem léta a prakticky pokaždé se mýlí, nebo obchází podstatu.

J. Brunner 4.2.2018 18:06

Re: Jelínek jako troska emocí

Jste dobrý propagátor slušnosti, pravdy a lásky.

J. Ševčík 4.2.2018 17:36

Re: Jelínek jako troska emocí

Nemate to lechky zivot pane F. Navr8til kdyz vas toho tolik spatneho potkalo Hlavne ze je vse legracni,ale ja osobne vas moc lituji ono neni nic prijemneho kdyz vam utekla zena ,ale zase si rikam ona vedela proc:):):)

J. Ševčík 4.2.2018 17:31

Re: Jelínek jako troska emocí

Pane J. Vlčku vy k vuli nejake Prazske kavarne ani spat nemuzete Jak by mohla vyhrat inteligence kdyz hlupaky ktere oblboval vas prezident Zeman celejch 5 pet let za statni penize po svojich vyletech po republice

J. Ševčík 4.2.2018 14:48

Pane Stirsky presne jste napsal na jednicku

Zajděte si, Skuplíkové a spol. na Parlamentní listy nebo na

stránky IVK. Tam se budete moci mnohokráte ukojiti,

F. Navrátil 4.2.2018 10:56

Re: Jelínek jako troska emocí

To beru, když urážet, tak bez sprostých a vulgárních slov. Šťouchance do integrity osobnosti jsou v diskuzi tolerovány, jak možná někdy pochopíte. Držím vám palce.

P. Kmoníček 3.2.2018 16:32

Re: Jelínek jako troska emocí

Pokud tím myslíte mne, tak promiňte, já si totiž myslel, že Vám polichotím.

J. Ševčík 3.2.2018 16:32

ten vas zacatek pane autore teda je :):)

Ukázalo se od něj jako prozíravé nevyčerpávat se aktivní kampaní před prvním kolem? Muzete nam spocitat tech desitek navstev a oblbovani prostych lidi se Zeman v prvem kole ucastnil? a kolik ty jeho kampane kterou delal ze statnich penez stala?

P. Kmoníček 3.2.2018 16:30

Re: Jelínek jako troska emocí

Pane Vlčku, osloidů je na světě bohužel víc.A se svým argumentem se porovnejte u voleb v 1933 v Německu.

J. Fridrich 3.2.2018 13:54

To je žert, pane Jelínek když píšete - " Z

To je žert, pane Jelínek když píšete - " Z hlediska sčítání hlasů je jedno, kolik pravdivých a kolik nepravdivých výroků kandidáti pronesli ?" To by bylo s našimi občany ještě horší než víme, že to je. On ten náš lid není žádná velká sláva, ale pokud by mu zcela nevadili sprosté lži, tak to už by bylo hodně HUSTÝ, až KRUTÝ, jak říkají naši mladí...

R. Tichý 3.2.2018 13:34

Uz jste byl na uradu prace, Jelinku? Za chvili socanum vydrazi sidlo a pujdou zpet do tovaren.

P. Čech 3.2.2018 13:33

Re: Jelínek jako troska emocí

To si podporovatelé Drahoše nikdy neuvědomí. Neuvědomuje si to ani Drahoš sám.Místo toho, aby sui užil jistě zaslouženého důchodu, leze do politiky, kde jej většina občanů nechce. Kdyby kandidoval na poslance, mohl i uspět, protože tam neexistuje přímá volba kandidátů- fyzických osob, ale politických stran a hnutí. To, že v přímé volbě prezidenta neuspěl, jednoznačně říká, že neuspěje ani v jiné přímé volbě (senátorů). Na tom nic, ani milony utácené v kampaních nezmění. A zejména na tom nic nezmění ani vnucovaná vůle pražských "elit".

V. Pavelka 3.2.2018 13:10

Re: Jelínek jako troska emocí

Opozice Zemana by měla uvažovat o novém kandidátovi ,zavčas ,nejlépe ženu , třeba kolářovou Dr.

P. Čech 3.2.2018 13:07

Re: Jelínek jako troska emocí

Lidé nejsou hloupí, za jaké je pražské "elity" považují. A v tom to všechno vězí. Proč myslíte, že dodnes nemáme kvalitní zákon o obecném referendu? Inu proto, že se tohoto zákona politici a zejména ony pražské "elity" bojí jako četr kříže. Jde totiž o to, že tento zákon prosazuje vůli většiny občanů a ne mizivé menšiny pražských samozvanců.

P. Čech 3.2.2018 13:00

Prezident se netají tím, že dává přednost projektu, v němž b

A co by měl asi tak jiného dělat? Ostatní politické strany a STAN vyloučily několikrát vstup do vlády Andreje Babiše. Rozumný člověk chápe, že pokud někdo něco vyloučí, tak že to také udělá. KSČM a SPD včetně mnoha členů ČSSD tuto spolupráci nevyloučili a jen z toho může prezident vycházet. Pokud ODS, TOP 09, KDUČSL, Piráti a STAN nechtějí vládnout a tímto způsobem prosadit aspoň část svých volebních programů, nikdo jim v tom nebude bránit. jen si tak uspíší svůj odchod ze sněmovny Dobře jim tak, když naslouchají takovým diletantům jako je Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Bartoš či Gazdík.

V. Pavelka 3.2.2018 12:46

No

Jsou to jen kladeči věnců.

F. Navrátil 3.2.2018 12:30

Re: Jelínek jako troska emocí

Účastník diskuze, který používá nadávek, nemá argumenty a proto se snaží odvést pozornost jiným směrem. Legrační je, že lidé, kteří obviňují Zemana z vulgárního slovníku, pracují se stejnou vyjadřovací škálou. Chápu, že život je složitý. Možná zlobí děti problémy v práci nebo vám utekla žena, k tomu ještě Zeman prezidentem, to dokáže vytočit.

F. Navrátil 3.2.2018 12:23

Re: Jelínek jako troska emocí

Ani vy jste nic nepochopil. Miloš Zeman nebyl zvolen PROTOŽE mluví sprostě, pronáší přiblblé bonmoty, cpe se tlačenkou, chlastá a kouří. Byl zvolen PŘESTOŽE toto provádí. Kavárna si přece mohla spočítat, že lidé nezvolí vítače, loutku bez programu a politické minulosti. A vaše řeči o socialistickém resentimentu, to je už úplně ujetý důvod, asi na úrovni estrádního Drahošova výstupu o ruském ovlivňování voleb. Musíte si už konečně uvědomit, že společnost není automat, kam vhodíte minci, zmáčknete knoflík a vypadne vám prezident Drahoš.

P. Kmoníček 3.2.2018 12:17

Re: Jelínek jako troska emocí

Vy osloide, pochopte že vůbec nejde o prohru Drahoše a ostatních, ale o výhru lháře a mstivého hulváta, který to ještě sám potvrdil, když se poprvé po výhře ukázal na obrazovce.

Š. Hašek 3.2.2018 11:29

Nečteno.

Nebudu se vyjadřovat.

Žiji svět svého reálného života, informací, vlastních nepočítačových zážitků, sledování cvrkotu.

Nikoliv návodu a "přežvejkávání" typu "co kdy někdo řekl/politických pouček imformbyra Šiklová/Pithart/Pehe/Halík/štrasbrusel/paní Kaslová".

Zkráceno.

R. Langer 3.2.2018 10:58

Re: Ne nezbytně

ODS je skoro normální sociální demokracie.

R. Langer 3.2.2018 10:57

Re: Jelínek jako troska emocí

Ano, čili protikandidát lhal tak blbě, že mu uvěřilo míň voličů. :-D

P. Lenc 3.2.2018 10:19

Re: Tak jsem se

Jistě Timůre, na vaše úspěchy opravdu nemám.

P. Rudolf 3.2.2018 10:05

Re: Tak jsem se

Gratuluji! I to je u vás úspěch.

J. Vlček 3.2.2018 9:52

Re: Jelínek jako troska emocí

Pane Lepko, jak je možné, že ti co sršeli záští, pomluvami a nenávistí, vůči prezidentu Zemanovi, co spojili své síly a zapojili nejrůznější média k tomu, aby prezidenta odstranili z funkce, dostali nakonec přes všechnu svou snahu od voličů na prdel? Nebylo to tím, že si lidé nakonec uvědomili, že každá změna, kterou tak vehementně pražská kavárna prostřednictvím svých kandidátů nabizela a vnucovala, by byla změna k horšímu?

P. Rudolf 3.2.2018 9:52

Re: Ne nezbytně

Aha. Takže dle vaši teorie by to znamenalo, že ODS jsou jenom takoví soft vandasovci?!

V. Kotas 3.2.2018 9:36

Re: Zda je, či není M. Zeman sociální demokrat, je

Ta byla hochu před tím a její autorem je vlastně disident J. Ruml.

V. Kotas 3.2.2018 9:34

Re: Jelínek jako troska emocí

Brepto.

V. Heidlerová 3.2.2018 9:34

Re: Ano, MZ všechno umí

Prosím, mohl byste mi to objasnit, jsem neznalá angličtiny, byvši odchována pouze v jazyce ruském!