Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Zemanova řeč má půlroční zpoždění
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Nevrkla 21.10.2020 6:34Přehnal jsem to? |
J. Prikner 21.10.2020 2:25Jelínku, váš článek je při 3 proc oblibě vaší ČSSD bez zpožďění, |
J. Prikner 21.10.2020 2:19Nevrklo, jak víte, že průplav Dunaj Odra je neužitečný? Četl jste studií proveditelnosti ? Asi ne, jen kecáte nesmysly. |
J. Prikner 21.10.2020 2:16Nevrklo |
J. Nevrkla 20.10.2020 21:45Tak jsem se teď dočetl, že roční náklady na opravy a údržbu silnic a dálnic jsou asi 9 mld. korun, zhruba tolik se vybere na mytnem, polovinu zaplatí zahraniční dopravci. Dal neoveruji, nevím. |
J. Nevrkla 20.10.2020 21:18Tak to jsem nevěděl a nechápu, proč by mýtem neměli alespoň zaplatit průměrné náklady, které způsobí. |
V. Bok 20.10.2020 18:28No, to by myto muselo byt asi 5 x vyšší. To by nam asi neprošlo. Dalnice jsou totiž téměř vsude v EU dotované. |
V. Bok 20.10.2020 18:25No jo Jelínek jako Šarapatka. Oba vyhodil Zeman pro neschopnost a oba se svým způsobem mstí. Nic jineho v tom članku nehledejme. |
V. Bok 20.10.2020 18:23Pokud si pamatuji, pan president se i pred pul rokem na tohle tema několikrát vyjadril. A pomohl zajistit přednostně respiratory a rousky z Číny, v době, kdy žádná jina nabidka na trhu neexistovals. Nejak maji vsichni kratkou pamět. V te dobe byl pro bardy opozice covid jen takova chripčička, coz je drzelo az do začátku září.. |
J. Kanioková 20.10.2020 17:24Souhlas |
J. Nevrkla 20.10.2020 15:15Svého času byly mnohé i realizované projekty na dopravu kamionů vlaky, pokud vím, tak převážně zkrachovaly, byly nepraktické, drahé, docházelo ke zpožděním. Z té dopravy po našich dálnicích máme jejich mýtné, mělo by snad být nastaveno tak, aby pro nás bylo spíše ziskove. Havel se v ekonomice vůbec nevyznal, jsem alespoň rád, za se mu nepodařilo zastavit dostavbu Temelína. |
J. Černý 20.10.2020 15:07To je momentální stav. Část dopravy zboží jde po přetížené železnici, proč to neberou kaminony. Z ekologického hlediska je doprava kamiony nevhodná. Že vám nevadí, že velká část nákladní dopravy ve směru zapad- východ jde přes naše území. Ničí to naše dálnice a jejich opravy stoji desítky miliard korun a my z toho nic nemáne. Ten kanál není nápad Zemana, ale i Polska v 1. etapě. Jinak by nám byl na nic. A nikdo okamžitě nevydává 15 miliard. Ale kdyby to požadoval světový dramatik a génius Havel, to by bylo slávy To by Jelínek psal.jinak. |
Š. Hašek 20.10.2020 10:40Předpokládám, že mluvíte za sebe. Toť vše. |
Š. Hašek 20.10.2020 10:39Pro mě pochopitelné. Ale nemusím stále omílat jednu věc, na provedení které stejně president republiky nemá pražádný vliv. Technicky vzato (!!!!) mě to též zajímá. Velice. Viz staré i mladší vodní kanály a vodní díla světa! Od kaskádovitých políček, přes kanály Británie z konce osmnáctého století, lodní zdviže Pruska, Dunaj a Černé moře. Tajchy, Dlouhá stoka a Slapy. Zkráceno, dále viz četná literatura. Dejme si na presidenta majzla! Nechme také mluvit Drahoše!!!!!!!!!! |
Š. Hašek 20.10.2020 10:30Přesné. |
P. Lenc 20.10.2020 10:11Přesné pane Nevrklo, ale pro některé stejně nepochopitelné. |
M. Valenta 20.10.2020 10:09Zeman - momentálně nejzbytečnější člověk v této zemi. |
J. Nevrkla 20.10.2020 10:01Vidím, jak málo lodí jezdí na Slovensku po Dunaji, jak málo po Česku na Labi, o Odre si nedělám iluze. Průplav by musel překonávat převýšení ca 300 metrů. Zájem zákazníku o lodní přepravu i na stávajících řekách evidentně minimální, nedivím se - dovést kamionem zboží do přístavu, přeložit, popovest možná pár set kilometrů lodí, přeložit na kamion a dovést k adresátovi, to není moc lákavé pro běžné uživatele, zvláště když se požadavky na dobu přepravy pohybuji v hodinách či dnech, nikoliv týdnech. Chybí jakékoliv rozumné zdůvodnění a propocet a už se chce vydávat 15 miliard. Nechápu. |
J. Černý 20.10.2020 9:52Jelínek má vždy prst na tepu doby, vždy ví co napsat. Jen tak se udrží u koryta Socialistické akademie, Jinak by ho vykousal Šafr nebo Fendrych. |
J. Černý 20.10.2020 9:49Vy jste na tu problematiku odborníkem? |
J. Černý 20.10.2020 9:47Jelínek je chytrý s ročním předstihem ? Jak to dělá ? |
Š. Hašek 20.10.2020 9:23Asi tak. Čekal jsem, až zas Jelínek vystartuje, dočkal jsem se. Mám nejasný dojem, že pokud by moje dítko bylo bývalo chtělo chodit k Jelínkovi na Masaryk uni, tak bych měl oplétačky s úřady. Stran tedy výživného pro "takového študenta". |
J. Nevrkla 20.10.2020 9:01Když i v této době prezident horuje za ten naprosto nesmyslný a nereálný průplav, pak si myslím, že už nemá všech pět pohromadě. |
J. Koubek 20.10.2020 8:46Lukáš Jelínek prezidentem! |
F. Navrátil 20.10.2020 8:43Kdyby tento projev pronesl prezident před půl rokem, pak by byl několik měsíců pod palbou Jelínků, že vyvolává paniku a vyžaduje omezující opatření z důvodu posílení osobní moci. Zajímavé je, že dnešní kritikové pozdních opatření vlády byli ještě nedávno největšími kritiky pomalého rozvolňování opatření a obviňovali vládu z totalitních praktik. |
R. Meišner 20.10.2020 8:41od Zemana nelze již nic očekávat přesně od chvíle, kdy byl podruhé zvolen prezidentem republiky. od té doby má všechno opravdu na háku. a mám pocit, že už od něj nikdo ani nic neočekává (kromě pár novinářů). toť vše, co se k němu dá říct. |
J. Hovorka 20.10.2020 7:58Dobre napsany clanek dik pane autore |
R. Dubravský 20.10.2020 6:31Komunikační strategie vlády je taková, že rostoucí podíl občanů začíná považovat dlažební kostku či zápalnou láhev za jediný fungující argument. |
M. Key 20.10.2020 0:49Chce-li si pan prezident promořit hrad, nu, ať si jej promoří. |