29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: Zeman nereprezentuje demokracii. Koho teda?

Kandidát, který zvítězil za pomoci lhaní, nepravdivých obvinění, povzbuzování národnostní nenávisti, utvrzování náckovských stereotypů a porušování volebního zákona prostě nezvítězil demokraticky a nereprezentuje demokracii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 31.1.2013 10:12

Zvítězil lepší

Benešovy dekrety nepřinesl do debaty Zeman, ale moderátor Moravec. A první na otázku odpovídal Schwarzenberg. Pokud prezidentský kandidát prohlásí před českou veřejností, že Benešovy dekrety neplatí a že Beneš by dnes skončil v Haagu, tak musí prohrát volby i kdyby kandidoval sám. Mimochodem tyto výroky Schwarzenberga lze považovat za lež (Benešovy dekrety), nebo za nenávist (Beneš v Haagu). A nelze se divit, že si pak Zeman namazal Schwarzenberga na chleba.

Zeman několikrát požadoval, aby se diskuze vedla o přítomnosti a budoucnosti Česka a abychom se nehrabali v minulosti. Bylo to marné. Média chtěla Zemana uvařit na minulosti. Místo toho uvařila Schwarzenberga. Vrcholem blbosti Schwarzenbergova volebního týmu pak bylo vyslat do poslední televizní diskuze Čáslavskou a Svěráka s tím, že napadnou Zemana za jeho vstřícnost ke komunistům. Přitom Svěrak byl členem KSČ a Čáslavká darovala z lásky svou olympijsou medaili prvnímu tajemníkovi KSČ.

A celou komedii Schwarzenbergových podporovatelů završil rezišer Hřebejk, když v televizi označil voliče Zemana za "hnědá a rudá prasata".

Holt zas jednou hlasatelé "pravdy a lásky" použili lež a nenávist a český volič je za to poslal do temného análu.

R. Langer 31.1.2013 10:11

Re: Demokracie ?

Ano, s tím by se dalo souhlasit. A to tak, že velmi...

R. Langer 31.1.2013 9:42

Re: Přesné!

Já jsem pro, ať je kandidátů klidně 10000, také bych kandidoval...

R. Langer 31.1.2013 9:41

Re: Ovšem nacibolševické servery, vypisovat nebudu psaly,

Cože? 8-o

P. Čech 31.1.2013 9:40

Re: Odlehčím vášně...

"Umělci" a "celebrity" si to opravdu na rozdíl od umělců a celebrit  neuvědomují a to proto, že m.j. nejsou umělci a celebritami. Novinářští "umělci" a "celebrity" se vyznačují tím, že sem tam kváknou či kráknou v televizi, sem tam napíší nějakou politicky korektní hovadinu. Zato se v hojném počtu vyskytují, nejlépe v opilém stavu a obnaženi na různých "společenských, novinářských rautech" opět nejlépe v Praze a před kamerami. Takto si naši novináři, oni hlídací psi představují demokracii, kterou mají hlídat a ony umělce a celebrity, osobnosti nevyjímaje.

R. Langer 31.1.2013 9:39

S tím

povzbuzováním národnostní nenávisti, utvrzováním náckovských stereotypů a podobně doufám mluvíte o Schwarzenbergovi?

J. David 31.1.2013 9:37

Re: Pane autore,

Pláč nad rozlitým mlékem, asi tak bych to přirovnal. Operuji svou oblíbenou hrou v mariáš. Prohraji-li třeba o desítku, zaklapnu kufr, zaplatím a nekomentuji. Halt jsem na výhru neměl, nebo jsem si blbě šintnul. To, že mne někdo oflekoval a já dal re pře hrou, to je normální. Tak to chodí.

P. Čech 31.1.2013 9:33

Re: Demokracie ?

Naprosto správně. konečně se objevil někdo, kdo dokáže pojmenovat systém, v současné době v České republice vládnoucí. Není to žádná demokracie, protože tento systém postrádá základní demokratické principy. Pokud bych jej chtěl definovat, musel bych použít slova "zastydlý socialismus, stříknutý notně anarchií".Vládnutí menšinové vůle ovčanů. Diktatura politických stran nad občany země. Stranický, nikoliv občanský stát, kde a kdy veškerá moc nevychází z lidu, jak praví lživě ústava, ale z vůle politických stran, jak praví také ústava článkem 5. A o tom to je.

J. David 31.1.2013 9:28

Odlehčím vášně...

Volby jsou jako licitovaný mariáš. Dle své karty se handrkujete o talon licitací. Záleží na listu v pazouře a drzém čele. Co vydražíte, od toho a výše musíteohlásit. Pak nastane flekování. Pak se spustí hra. Nu, a pak se po hře počítají "desítky a mariáše". Kdo má více, bere. Již neexistuje "co by se, kdyby se" a vítěz bere výhru. Co je na tom divného? Jenom ti kibicové, ti jsou po hře nejmoudřejší a pak kecají, protože vidí alespoň do dvou listů. Všici hráči (včetně poražených) je obvykle pošlou do temného recta. To si "umělci a celebrity" neuvědomují? Rád se nechám poučit, byť jsem již důchodce a jistá mariášnická klání i volební klání/neklání jsem zažil. V mariáši to bylo vždy jasné, máš o desítku více, bereš, nekušuji a zacáluji. Asi tak.

P. Čech 31.1.2013 9:26

Mýlíte se a to hned v začátku.

demokracie je především vláda a moc většinové vůle občanů. Samozřejmě je i hodnotovým systémem. Ten však nikdy nevygeneruje televizní debata, řízená prodejnými moderátory, kladoucími otázky v zájmu zvyšování sledovanosti a nikoliv v zájmu vyřčené pravdy. Právě naopak. Vyřčená lež či polopravda bičuje více emoce diváků a ty následně mezi ovčany "vítězí". Lidé koukají více na reklamy a majitelé televizí jsou spokojeni. Bohužel, k těmto televizím se přiřadila i ČT 1 s celým "slavným" panem Moravcem.. Ono je to celé v tom zcela nekritickém kopírování prezidentské volební kampaně v USA. Systému, který v Evropě je cizorodým. Daleko lepším bych spatřoval televizní debatu obou kandidátů bez přítomnosti moderátora, kdy by si duelanti sami navzájem pokládali otázky a odpovídali na ně. Teprve po nějakém čase, dejme tomu po hodině takové debaty by mohl vstoupit moderátor a položit oběma kandidátům některé otázky diváků, ikdyž to není vůbec nutné. Potom by každý mohl soudit nejen podle odpovědí, ale i podle úrovně položených otázek.

P. Lenc 31.1.2013 9:24

Pane autore,

Zemana opravdu nemusím, ale vaše pojetí demokracie se blíží heslu kdo nejde s námi, jde proti nám.Kde jsem to jenom slyšel?Můžete tady házet na Zemana co chcete, často oprávěně, můžete apelovat na morálku, ale to, že si KS sám naběhl na vidle, to nejste schopný okecat.To, že od r.1989 "intelektuální"Praha poprvé totálně pohořela svědčí pouze o znechucení spousty občanů politikou Prahy, zahleděné do sebe."Venkov"se probudil a to je pro mnohé šok.

P. Schuh 31.1.2013 9:22

Demokracie ?

Už se tu zase vyrojili bojovníci za "demokracii". Panebože za jakou demokracii ? Vždyť žijeme v totalitním státě, kde veškerou moc mají politické strany. V tomto státě neovlivníte ani H.... Teď po opravdu demokratických volbách, kdy konečně volili lidé svého prezidenta, se najednou vyrojilo nebezpečí, že ta jejich "demokracie" je ohrožena. Pokud je ohrožena ta současná "demokracie", kdy Strany vládnou totalitním (mafiánským) způsobem bez ohlednu na názory občanů, pak je jenom dobře, že toto pojetí "demokracie" chcípne...

J. Pernica 31.1.2013 8:36

Re: Nelze lést nahý do klece hladového tygra

Přesně jak píšete. Šlechta zdegenerovala. Mám tím na mysli, že může být "noblesní", ale přitom útočná, lstivá, podlá a zvítězit. Pokud by taková v historii nebyla, tak by dnes neměla takové majetky. Bohužel o ty majetky dnes nemusí bojovat, tak blbne. A není to o tom, že bych chtěl hanět knížete, ale šlechta vznikla ze zlodějů, zabijáků a válečníků a nahromadila majetky všelikerým způsobem. Až měla majetku dost, už si sama nemusela špinit ruce vraždami, ale našla si jiné metody, ale neustále musela bojovat o své místo na výsluní, protože za rohem vždy číhal někdo, kdo využil slabosti (např. zabil posledního syna) a pak vdavkami majetek získal. Ona vražda byla sice hnusná, ale odstranila z linie slabého jedince, který by rod stejně oslabil. A to se dnes neděje! Zda je to dobře nebo špatně nechť každý usoudí. Ale náznaky jsou zřejmé - Karel nebyl schopen dostudovat jedinou vysokou školu.

T. Kočí 31.1.2013 7:33

Re: Ovšem nacibolševické servery, vypisovat nebudu psaly,

Kterým městem?

A. Novák 31.1.2013 6:38

Zemanovým výpadům měl čelit hlavně Schwarzenberg.

nevidím důvod, proč by mu v tom měla pomáhat ČT.

P. Maleček 31.1.2013 5:43

Nelze lést nahý do klece hladového tygra

Ano hájit demokracii před náckostvím a komunismem je nutné. Ale nelze to dělat tak amatérsky jako Švarcík a jeho lidé. Demokracii neobhájím tím, že vlezu nahý do klece hladového tygra.

A přesně tohle Švarcík, pro tygra lákavě navoněný Kalouskem a popletenými humanitními ideály a řada jeho úctyhodných, ale naivních a nepřipravených podporovatelů udělali. Zvláště bolestné to bylo u Čáslavské a Svěráka. To ometálovaný válečný hrdina v rukou Zemana šlapal jak hodinky. Že byl natažen, seřízen a tím odpudivě zneužit Šloufem je mimo jakoukoliv pochybnost.

Stejně jako to, že vytažení sudetské karty Moravcem - tj. Českou televizí vůbec nebyla náhoda. Stačí si ověřit kdo vodí členy Rady ČT. Amatérismus Švarcíkova týmu i jeho samotného zde doslova bučí.

Holt k obraně demokracie nestačí jen moudré hezky znějící řeči. Kdo není řádně připraven a ochoten za ní tvrdě bojovat a odmítá prolít krev jejích nepřátel demokracii víc ublíží než jí pomůže.

R. Szewczyk 31.1.2013 1:08

Re: Přesné!

jasně,ale ty demokratická pravidla to jsou tedá která?Demokratická pravidla to zní jako socialistické soužití,Hm,50tis podpisů zcela vylučuje pojem demokraticky zvolený prezident,argument ,že by se vyrojilo 10tis kandidátu,je alibistický,dá se to řešit primárkami na urovni okresů,nebo ještě níž

P. Pavlovský 31.1.2013 0:52

Přesné!

Demokracie předpokládá dodržování demokratických pravidel.

Tam, kde jsou porušována a toto porušování není nijak sankcionováno,

ale naopak je odměněno vítězstvím, není demokraice v plném slova smyslu!

R. Szewczyk 31.1.2013 0:37

hm

by mně tedá zajímalo,když tedá vo to jde,co je tedá ta demokracie?Bo jaksi vaše pojetí demokracie mi neštymuje ani s Millem ani s Schumpeterem,spíše je to o slunečním státě o kterém sníte,Nakonec japonec,jakápak demokracie ,když podstatná část občanů ma zakázano volit,jako snící demokrat jistě víte o koho jde!

H. Lukešová 31.1.2013 0:33

Ovšem nacibolševické servery, vypisovat nebudu psaly,

že hlavním vítězem prezidentských voleb v ČR je Izrael. Protože oba kandidáti, ať Schwarzemberg tak Zeman jsou nejvíce proizraelští kandidáti z českých politiků. Jsem zvědavá, jak soudruzi nacibolševici (např. fenomenální Haló noviny) "skousnou" rezolutní Zemanův proizraelský postoj. Když jsem jela městem, tak jsem viděla celé město polepené protiválečnými plakáty. Byl na nich vyobrazen Zeman, rakety, mrtvoly, varování před útokem na Írán, mrtvé palestinské děti, pod plakátem byly podepsány islámské a levicové organizace ("Ne základnám", "Palestinský klub" a desítky dalších organizací). Zajímavá schizofrenie, na jednu stranu bolševici musí podporovat Zemana, levicového kandidáta, ale na straně druhé "pokrokové" nacibolševické organizace a servery proti Zemanovi bubnují. Uvidíme. Srandy bude kopec.