5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pitr 20.5.2007 22:21

doufám ,že ti vztekem prasknul vřed

když jsi psal hnupe

hácha 18.5.2007 23:40

buzeranti ODS

;-€

portwyn 18.5.2007 14:03

Re: Rejpale, EU donutila Bulhary odstavit 4 jaderné bloky v Kozloduji, dále

Máte recht. Bohužel.

portwyn 18.5.2007 14:02

Re: Re: Re: Re: Ne že bych miloval české politology,

Já zmíněné nespojuji s žádnou stranou Zelených; strana Zelených ostatně nemá na ochranu přírody monopol, jak jí bohužel echtpravičáci uvěřili. TOHLE je totiž Bursíkovo vítězství...bohužel.  Se Schwarzeneggerem bych třeba "umírněnost" rozhodně spojil. Ostatně jinak by nevyhrál v Kalifornii.

Historik 18.5.2007 13:27

Re: Re: Re: Re: Já už tuhle Mlejnkovu blbost četl včera v Lidovkách, ...

abych nepřeháněl 21 balíčků startek. Ach ta násobilka.

Historik 18.5.2007 13:25

Re: Re: Re: Já už tuhle Mlejnkovu blbost četl včera v Lidovkách, ...

Pamatuju, že Startky stály 4kčs, tady 41 balíčků cigaret. Vše je relativní.

Historik 18.5.2007 11:45

Rejpale, EU donutila Bulhary odstavit 4 jaderné bloky v Kozloduji, dále

nutí Slováky odstavit 2 bloky v Jaslovských Bohunicích. To vše je výsledek polických tlaků zelených, stejně tak, jako odklon Německa od jádra. Takže zelení za nedostatek elektřiny a růst její ceny NESOU PŘÍMOU ZODPOVĚDNOST.

Rejpal 18.5.2007 8:53

Volí zelené blbci?

Ladislave v tuto chvili ceny elektriny nejsou ani trosicku zavisle na tom jestli nekdo chce nebo nechce jadernou elektrarnu. CEZ bude mit zisk za tento rok kolem 50miliard a protoze nema siroko daleko zadnou poradnou konkurenci, protoze elektriny je v Evrope nedostatek, cena pujde stale nahoru at si dalsi jaderku postavime nebo ne. Do toho bych zelene v tuto chvili nenamacel. Ja osobne jsem pro jadernou elektrarnu, prinejmensim proto, aby se mohla vypnout nejaka uhelna elektrarna.

Ladislav N. 17.5.2007 23:49

Re: volí zelené blbci?

A co teprve potom, až Zelení prosadí své "ekologické" daně... ;-)

Stačí sledovat, co se děje s cenami elektřiny jako důsledek protijaderných aktivit ekoteroristů. A bude hůř!

Ladislav N. 17.5.2007 23:47

Re: Re: ODS přece neni

 ;-)R^ ...!!

lucina 17.5.2007 23:23

volí zelené blbci?

Ne, ale většina voličů zelených si po shlédnutí toho nadělení, co zvolila, jako blbec musí připadat.

pavel 99 17.5.2007 22:18

Re: Re: Re: Re: Hehehe, pane autore, hned jsem si říkal, že s tímhle tady narazíte...:-)))

"... jak se vybrané peníze využívají..." - jako například že se díky postavení "zelené kapličky" (moderě zvané větrník) nacpou do spřátelených  kapes, že?

Ladislav N. :-))) 17.5.2007 22:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jistou nadějí je

 ;-)R^ ... !!

Ladislav N. :-))) 17.5.2007 21:57

Re: Re: Re: kdo je arbitrem "setrnosti k prirode"?

Nemám nic proti tomu, abyste si koupil vlastní pozemky či lesy a prováděl na nich hospodaření podle vlastního uvážení. Ale proč by měli majitelé lesa vynuceně poslouchat bezzemka, který jim cosi nařizuje, to je mi opravdu záhadou. ;-P

Houmr 17.5.2007 21:17

Zkažený salám

a mrtvoly jsou také dozelena  ;-/

Emil XX 17.5.2007 20:59

Re: Re: Re: Re: Chcete příklad - tak třeba tvrzení, že v důsledku Černobylu zemřelo

Samozřejmě je tady daleko zajímavější vysvětlení. V Ukrajině nedistribuovali radioaktivní mléko, v Bělorusku se tamní soudruzi usnesli že se nic nestalo a kontrola radioaktivity mléka (která se dělala dokonce u nás !!) je zbytečná.

Takže běloruské dětí pily silně radioaktivní mléko, které obsahovalo zejména radioaktivní jód čehož následkem byla rakovina štítné žlázy. 

Mimochodem, na Psu se o tom už psalo.

EmillXX 17.5.2007 19:55

Pletete více věcí dohromady

Zdravé životní prostředí je něco úplně jiného, než člověkem nedotčená krajina. Zdravé životní prostředí je často dosahováno lidskými zásahy tam, kde je přirozená krajina pro člověka nevhodná. Jiný, než antropocentrický přístup nemá z hlediska člověka smysl. a může být člověku nepřátelský, jak vidíme v praxi.

pavel 99 17.5.2007 19:46

Re: Re: Re: Re: Re: To je nesmysl!

pokud by to náhodou někdo zjistil, dostane výsledek ozačení "přísně tajné". (Minimálně dokud budou zelení ve vládě).

pavel 99 17.5.2007 19:42

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jistou nadějí je

Vy to ještě po oněch 40-ti letech nevíte? To snad ne!

Kotec 17.5.2007 19:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jistou nadějí je

Co takhle pro začátek si přečíst libovolnou učebnici ekologie?

Kotec 17.5.2007 19:40

Re: Re: Re: Re: kdo je arbitrem "setrnosti k prirode"?

Ne, polomy vznikly nadměrně tam, kde bylo nevhodné hospodaření. Takže bych chtěl jen změnit styl hospodaření, aby polomy nevznikaly tak ve velkém. Člověče, přečtěte si něco o orkánu Kyrill a situaci v NP Šumava, snad pochopíte lépe, co mám na mysli.

Kotec 17.5.2007 19:38

Re: A co třeba bacil moru? Má také právo na existenci?

Většina druhů z červených seznamů člověka ohrozit nemůže. Takže neuvádějte to promile opačných příkladů.

Kotec 17.5.2007 19:35

Re: Re: Re: Re: hodně ne Rathe,

Ne pro společnost, ale pro životní prostředí (a tím zprostředkovaně dlouhodobě snad i pro tu společnost, alespoň pokud bereme právo na zdravé životní prostředí jako jedno z podmiňujících pro fungování společnosti). A ano, to myslím vážně. Kdo by to jinak měl rozhodovat? Antropocentrický Velký Trh?

I.L. 17.5.2007 17:59

Re: Re: Re: Ne že bych miloval české politology,

Tu "Umírněnost, zdravý rozum a konstruktivní myšlení" spojujete jmenovite

se Schwarzeneggerem? Nebo snad s nasimi nejblizsimi  jiznimi,  prevazne ekologicky

smyslejicimi sousedy obecne? :-)

Psí vrah Čumil 17.5.2007 17:54

Re: Re: kdo je arbitrem "setrnosti k prirode"?

Nikoliv. Následně mají s polomy problémy lidé. Zejména ti od monokultur...;-D

Tisifoné 17.5.2007 17:48

Re: podivné české spekulace

Chtěla jsem se zeptat, zda někdy po sobě čtete to, co jsre napsal?

portwyn 17.5.2007 17:16

Re: Re: Ne že bych miloval české politology,

Myslím, že mezi Zelenými je hodně ex-havlovců; ti by možná ODS volili (pod Topolánkem), většina z nich Paroubacka fakt nemusí. U zbytku máte pravdu, to jsou prostě levicoví ultraliberálové nebo rebelanti za každou cenu. Pak jsem ještě zapomněl na nevoliče - ty, kteří zatím nechtějí volit žádnou stranu, ale některým z nich ODS v principu zas tak nevadí.

Prostě mám za to, že rozumné, neextrémní, mírné zezelenání by neuškodilo. Schwarzeneggera taky těžko označíme za komunistu v rouše republikána... Umírněnost, zdravý rozum a konstruktivní myšlení by neměly vadit žádné straně.

I.L. 17.5.2007 17:07

Re: Re: Re: Chcete příklad - tak třeba tvrzení, že v důsledku Černobylu zemřelo

Severni vitr ve dnech po havarii  - nebo je i nejake zajimavejsi vysvetleni?

Von 17.5.2007 17:01

Re: neni nutno radit

Asi s křížkem po funuse, ale Martine - KDO to NEDĚLÁ? U nás jsou strany opravdu je výtahem k MOCI!!

Von 17.5.2007 16:54

Re: Re: Ne že bych miloval české politology,

Bude to pravděpodné - spíše sebrali hlasy levici - takže - bez komentáře.