26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jm0 26.2.2008 12:16

Re: Re: Pro Ladialava a ostatni

Ď.

PROKOP BUBEN 26.2.2008 12:16

Re: Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

Václav Havel se dopustil jistě nějakých přehmatů, což se dá v počátečním nepředstavitelném chaosu i pochopit......Ovšem prognostici již zcela pragmaticky a promyšleně uchopili moc a včele s Klausem zavedli poměry které tu bohužel stále vládnou a technologii moci, která má zcela zřetelné mafální znaky.....

Ivan 26.2.2008 12:16

Propaganda skoro jako na psu.

Ten Elfebogenův článek (pokud se v něm ovšem píše to, co Haas uvádí, protože propagandistům se věřit nedá) je skoro stejnou propagandou, jako jsou takřka všechny články na Neviditelném psu. Dokonce i USA styl propagandy je zřetelně obdobný. Některé charakteristiky Klause jsou korektní (sebestřednost, arogance, hněvivé výbuchy vzteku na oponenty jeho názorů, používání špinavých triků). Jinak, samozřejmě, oba kandidáti na presidenta jsou pro mně stejně nepřijatelní. Jeden za 18, druhý za dvacet bez dvou.  Na jedné straně zaslepený dogmatismus a zkostnatělost, na druhé straně zbabělost emigrace a pokrouceně americké vidění světa.

libero 26.2.2008 12:15

Re: JAK VIDNO

Proboha proč? Vy se bojíte třeba hejkala?

jm0 26.2.2008 12:14

Re: dekuj Klausovi

"haasem zmíněná logika" spočívá v tvrzení, že pokud byl j.š. zdrojem informací k článku, má podíl na tom, co ten článek říká. analogicky, je-li článek zdrojem pro komentář pana haase, měl by krab děkovat m.s.ellenbogenovi.

docela by mne zajímala vaše osobní definice logiky.

libero 26.2.2008 12:13

Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

R^ovšem

Spojuje je společná neláska ke Klausovi.

PROKOP BUBEN 26.2.2008 12:13

Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

H

libero 26.2.2008 12:12

Re: Pane proč házíte Švejnara do stejného pytle jako člověka kterého kritizujete.....

Z gerontosaura gerontopizda?:-P

libero 26.2.2008 12:11

Re: Všem bezmezným odivovatelům

A nebýt lidí jako Klaus, nakupujete v Pramenu a Paroubek vás odírá v RaJi.

Každému co jeho jest.

pf 26.2.2008 12:11

Re: Re: Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

nebo Dlouhem: spravne pripomenuti

gerontusinza 26.2.2008 12:11

Pane proč házíte Švejnara do stejného pytle jako člověka kterého kritizujete.....

Víte že za vaše blbosti bych pana Klause nepomlouval....? Ale vy klidně Švejnara ano...Co?   Už víte proč vy jste stejná pizda jako ten pán kterého "citýrujete".....:-/;-(8-o

libero 26.2.2008 12:10

Díky, zajímavé!

pf 26.2.2008 12:09

Re: Re: ale je to legrace

ale ja se nestydim za to ze si vydelavam na zivobyti rukama drzicima lopatu. Je na tom neco opovrzenihodneho?

milan007 26.2.2008 12:06

zeptal se

Zeptal se někdo pana Elfebogena, zda nám nevadí , že se od nás odtrhlo Kosovo ??

lary 26.2.2008 12:04

Re: Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

Klaus studoval v zahraničí proto,že to po nějakou dobu bylo možné. Tři roky tak studoval v USA bratr Václava Havla Ivan, podle vás zřejmě se také bratříčkoval s komunisty.

milan007 26.2.2008 12:02

Re: Re: Všem bezmezným odivovatelům

Máte úplnou pravdu, ale to kolega nechce slyšet a ani to neumí pochopit :-)

brána 26.2.2008 12:02

Re: Re: Všem bezmezným odivovatelům

Pan Dafnis pozapoměl v návalu objektivity na pana Gorbačeva.

jm0 26.2.2008 12:01

Re: Re: Re: Ceterum censeo Svejnar esse delendam

nojo, ale ve sborníku citátů obvykle varianty pro použití v dalších aplikacích uvedeny nebývají, tak kde to má člověk vzít?

Beldor 26.2.2008 12:00

Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

:) pobavil jste nas , ale priste si vymyslete neco lepsiho,zase takovou fantasmagorii tu lidi nesezerou:-D ...

Dafnis 26.2.2008 11:58

Re: Všem bezmezným odivovatelům

Hluboký omyl, příteli. To, že už zde nemáme bolševiky, není samozřejmě zásluha Václava Klause, ale ani Václava Havla, ale jen a jen Ronalda Reagana. Kdyby USA nedokázaly porazit SSSR ve studené válce, nic by se u nás nezměnilo. Není od věci mít alespoň minimální povědomí o historických souvislostech. 

milan007 26.2.2008 11:56

Re: Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

to že se komunisté nedostali ani do čeledníku, to mluvíte např. o Čalfovi ??

brána 26.2.2008 11:56

Re: Re: V jednom souhlasím s panem Haasem. Víme sami,

Za tohle vám nemohu poděkovat. Takhle se nechová státotvorný občan, který usiluje o prosazení politického záměru. Škodíte vámi preferované straně. Obvzláště dnes, kdy v títřejších volbách bude opět rozhodovat každý hlas.

F. Čech 26.2.2008 11:54

Re: Re: To že je Klaus dlouhodobým zastáncem komunistů ví každý kdo se aspoň trošku zajímá o politiku

Za Havla se komunisté nedostali na Pražském Hradě ani do čeledníku. Za Klause tam měli vždy otevřené dveře. A jak se může antikomunista bratřit s komunistou, který ho zavřel a celá desetiletí perzekuoval, mezitím co "nekomunista" Klaus jezdil na zahraniční stáže,  to mně také nějak  vysvětlete! Mimochodem nekomunisty byli v roce 1948 (na pokyn ÚV KSČ) i soudruzi Ludvík Svoboda  a Josef Plojhar.

milan007 26.2.2008 11:51

m

A hele , další prognostik:-)

powerplay 26.2.2008 11:51

Pro připomínku

text a seznam signatářů. Když jsme včera osvěžovali únor, můžeme dnes osvěžit červen...

http://www.pwf.cz/cz/prazske-jaro/178.html

sinatra 26.2.2008 11:50

Pane Haasi..

Děkuji za Váš článek i za poučení z něj vyplývající.Švejnara a jeho postoje k ekonomice i politické názory znám od devadesátých let a hrubě s nima nesouhlasím ale toto bylo zajímavé.

brána 26.2.2008 11:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: V jednom souhlasím s panem Haasem. Víme sami,

Nezjistíme pane Tony. Soukromé vlastnictví není třeba zachraňovat, ale způsob jeho získávání, jakož čerpání a rozdělování daní . Je nebetyčný rozdíl mezi švédským a italským modelem.

Rex 26.2.2008 11:48

Všem bezmezným odivovatelům

Václava Klause znovu připomínám. Tento člověk proti bolševikovi nehnul ani prstem. Nebýt lidí jako Havel (i s jejich chybami)   seděl by Klaus spolu se Zemanem a Randsdorfem v prognosťáku a jeho sympatická žena Livie by docházela na pravidelné schůze místní bolševické buňky.

Pedropan 26.2.2008 11:48

Re: Re: Re: Re: "Klaus byl předsedou vlády. Proslul nekontrolovatelnými výbuchy vzteku...."

Ne, neomlouva. Ale myslim, ze ve stovkach jinych situaci dokazal, ze se chovat a ovladat umi. A to s noblesou.

Takze at hodi kamenem, kdo sam je bez viny...

Irča 26.2.2008 11:48

Re: Re: Jak znám Haase, tak si zase z článku vybral jenom to, co se mu hodí "do krámu", a co ne, zamlčel...

No to je k nevíře, ten článek opravdu neobsahuje nic víc než jen Haasem ocitované pomluvy a nesmysly, myslela jsem, že to bude rafinovanější.  Je to tak trapně průhledné, že to snad ani nestojí za tolik rozčilování.