28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 20.10.2008 17:07

Nelze jinak než souhlasit.... ano jen hlupák mohl udělat to co udělal. Jako by ostatní občané byli občané nižší katšegorie, pokud vůbec za ně byli považováni....Re: Konečně jsem se dostal k odpovědi...

R^R^

gerontusinza 20.10.2008 17:03

zapoměl jste ovšem jako vždy cudně sdělit Re: hmm, pane vízek

že výdaje za nic až o 5000 /rok a a díky inflaci o dalčích 3 000 korun se snížila reálná kupní síla.......   nechte si kecy na koledu vy modrý chudinko zaminrákovaný........;-D Mám dost keců a polopravd, i když moje příjmy jsou nadstandartní...... účetnictví mluví za mě, náklady rosto značně rychleji než tzv příjmy...... a to na to tzv mám víc než dost.... tak nelžete:-/

Stanislav 20.10.2008 17:03

Re: Nerad se vměšuji...

Kdyby se na přelomu 40. a 50. let více lidí nechovalo jako (později) Vízek, mohl bolševik padnout raz dva, po válce měla Moskva jiné starosti a totálně zdecimovanou armádu, než aby řešila Československo. Jó, v '68, to bylo jiné ... tady pak už pes žral psa, a Moskvou oblíbenější pes to vyhrál ... :-/

jm 20.10.2008 17:02

MILÍ JÁSAJÍCÍ NAD VOLEBNÍ VÍTĚZSTVÍM.

MILÍ JÁSAJÍCÍ NAD VOLEBNÍ VÍTĚZSTVÍM.Ještě daleko máme, my standardní,normální,obyčejní občané čeští a jak nám ještě jinak vytlemenci vyvolení nadávají, k nedalekému vzoru občanské demokracie (Švýcarsko), kde již od roku 1848 nepřetržitě ďábelsky spolehlivě funguje  například to, že:zastupitel mandát v průběhu volebního období může ztratit rozhodnutím  svých voličů (mandantů). Při nenadálé, v Česku hojné, změně zastupitelova "vědomí a svědomí" nevyjímaje...že: - na čem se neshodnou zastupitelé všech úrovní jednomyslně, o tom musí  rozhodnout  jejich mandanti(voliči) sami v referendu

gerontusinza 20.10.2008 16:56

agitátoři vašeho typu určitě ne Re: Kdo vás bude živit

Jenže modří zloději tuplem ne...... už chápete že vaše otázka plně odopovídá vašemu chharakteru, protože vy nikoho neživíte, max. můžete nabídnout práci z které i vy máte svůj zisk...... Ano na tohle dojela ta vaše ODS, na tupost a aroganci :-/

Stanislav 20.10.2008 16:55

Re: Zkuste, Jiriku...

Nejlépe je to napsáno zde, nicméně pod tímto článkem je to jasné házení perel Vízkům ... :-/ Tak snad si to přečte i někdo další ...

gerontusinza 20.10.2008 16:53

Pane Vízku to směřujte k Paroubkovi, aby si uvědomil že on ve svém, relativně, nicnedělání nic nevyhrál......

prohrála hlavně ODS vastními lžemi a způsobem chování a jednání.... a že totéž se bude opakovat i v jeho případě, pokud se zpronevěří občanským principům. Aby se pak zase nedivil i on jak se prohrává tzv. "vyhraná" bitva.... 20 let je dlouhá doba aby se ještě někdo chtěl vymlouvat na "komanče"...:-/

karel-smichov 20.10.2008 16:41

Re: Slušelo by se...

Ano nadávky a urážky by  si  Ti co je používají měli odpustit! Kdo   si chce udělat >->-

obrázek o našich politicích od Hradu až po starosty ,doporučuji  přečíst  knížku

Erika Tabery  : Vládneme, nerušit !!

Ladislav N 20.10.2008 16:19

Re: portwyn IP: 88.146.189.xxx

Mně vaše první reakce na Vízkovy lži a demagogii připadá neuvěřitelně tolerantní. Nemyslím si, že komunistická propaganda tohoto kalibru si toleranci zaslouží. Toť vše. Předpokládám, že Vízkovy metody a starší publikované texty na NP znáte stejně dobře, jako já. Vůči Vízkovi tolerantní nejsem a nikdy nebudu. Že diskuse s Vízkem možná není, vidíte sám.

Bořek 20.10.2008 16:05

Nejsem

si tak jistý,že ČSSD zvítězila proto,že je lepší.Podle mne se Topolánek a Julínek pohyboval jako slon v porcelánu.Tím podráždily občany.ČSSD zvolila líbivou politiku.Rath plamenně vystupoval proti poplatkům,ačkoliv je jako president České lékařské komory navrhoval.K této funkci nepotřeboval podporu veřejnosti.Ale jako politik ?Proto změnil rétoriku.Poznal,že nálada lidu je proti poplatkům a hned toho  využil.Když Paroubek zjistil,že většina dotázaných ohledně radaru je proti,promtně změnil názor.Kdyby byl tehdy ZÁSADNĚ proti,tak by ČSSD vůbec nezahajovala jednání s Američanama.Ale oni jednali.Souhlasím s nárorem,že Topolánek nemá na to,aby byl premierem.Sebereflexe nulová,vulgární,arogantní,neumí se ovládat.Za prohrané volby mohou sami hejtmani.Problém je v tom,že alespoň já,pokud se mýlím ,budu jen rád,na politické scéně není vhodná osobnost na funkci premiera.

pra 20.10.2008 16:03

Re: Konečně jsem se dostal k odpovědi...

No konečně. A zase lžete:

ad1/ průměrná roční inflace za socialistů byla 2,7 % za 8 let  to je 23,7 %. Teď uváděná meziroční inflace je asi 7%, před tím 3%. Socialisti tudíž nepřidali ani to co sežrala inflace. (6900*0,237 = 1635 Kč-ztráta 135,-Kč. ). Nyní za dva roky je inflace 10,2 %. tj. inflace sežrala 8400*0,102 = 857 Kč. Přebytek 643,-Kč.

ad2/ Inflaci sleduji, meziroční inflace stagnuje nebo se snižuje již od ledna 2008 kolem 7,5-6,5%. To znamená, že stále zahrnuje průměrný cenový inflační skok v listopadu 2007 - 7%. Netrvrdím, že inflace není, ale je minimální a dle poklesu meziroční se udržuje mezi 1,5 až 3,0 %. Inflační špice v 90.letech to byla způsobena drancováním země komunisme(socialismu).

ad3/ Blahopřeji socialistům k volebnímu vítězství. Bohužel nato doplatí zajména obyčejní lidé a zejména ti nejchudší. Máte pravdu stalo se, socialistické drancování bude teď probíhat na krajích. Přesně jste to popsal, ČSSD bere vládnutí jako kořist. Viz slavné Paroubkovo ""a co z toho budu mít já.

Z předchozího vládnutí socialistů však máme zkušenost, že okradeno je spodních deset milionů a horních deset tisíc z toho profituje. (Že by Kočků bylo deset tisíc, asi se k tomu musí počítat všichni bývalý komunističtí a odborářští papaláši a spřátelení veksláci - i ti zavržení - Krejčíř).

Ladislav N 20.10.2008 16:02

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Magore, to už tvoje mozkové schopnosti poklesly natolik, že se nezmůžeš na nic jiného, než kopírování stejného textu stále dokola?

Ty nám tady můžeš vykládat své bláboly o diskusi a argumentech.... ;-P

Jan z Rokycan? 20.10.2008 16:01

Kdo vás bude živit

když bude vše oranžovo-rudé? Hugo Chavez s Putinem?

www racek 20.10.2008 16:01

Re: Zcela vyjímečně to s p. Vízkem zkusíme slušně I,

jak je vidět, za klause měli odboráři obrovskou moc. to jsem tedy dosud netušil. ale jinak, máte pravdu. financovalo se sezení na zadku a všichni byli spokojeni. pak byla ods vystřídána socany ... a muselo se platit.

portwyn 20.10.2008 15:49

Nejde o modrý senát,

ale o senát neoranžový. Nicméně doufám, že to ODS trochu vylepší...

No, tady v HK je to nebude jednoduché, ale Hegar proti Drymlovi má šanci. Jako ředitel fakultky si vedl dobře, má i dobrou osobní pověst (nebo aspoň o ničem negativním nevím).

AndyO 20.10.2008 15:35

Re: Konečně jsem se dostal k odpovědi...

aha. Takže zde máme přiznání, že pan Vízek a jeho žena jsou zkorumpovaní voliči. Důkazy o korupci Melčáka a Pohanky chybí, ale Vízek je jasný. Zajímavé.

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 15:34

Lidé to vidí jinak než Vy...

 Kdyby kroky ČSSD ve srovnání s kroky ODS byly pro občany tak hrůzné, jak píšete, musely by tyto volby dopadnout úplně jinak. Zmodrat by musela i ta jižní Morava. Občané to vnímají jinak, úplně obráceně než Vy.  Zřejmě i to nepříjemné, co soc. dem. musela udělat, skousli.

Nedá se zapomenout, že v roce 1997 vláda Václava Klause padla, že se mu rozpadla tehdejší vládní koalice, že se tehdy rozštěpila jeho strana a že tehdy musely být předčasné volby.  Jistě se to všechno nestalo jenom proto, že vládnutí bylo OK !   

Máte plné právo vidět to ale jinak - jako pouhé spiknutí Pilipa + Rumla (= tehdy členů vedení ODS).

Ladislav N 20.10.2008 15:32

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Vízku, napiš nám, jaké reformy bude dělat KSČSSD, až převezme vládu v ČR? Sníží roční deficit státního rozpočtu, jak se snaží (navzdory vám komunistům) Topolánkova vláda?

Zavede "milionářské dávky", jaké jsi tady před časem navrhoval ty sám?

Začne splácet dluhy, které ČSSD občanům nadělala v osmiletém období svého "hospodaření"?

Nebo jaké vlastně reformy KSČSSD udělá ? ;-P Žádné, že? Zvýší deficity rozopočtu, zvýší vládní dluhy, zvýší se roční platby úroků z dluhů (letos řádově 40 mld. Kč). A "po nás potopa"...!!

erre 20.10.2008 15:26

Re: Pokusil jste se...

no vidíte to jste celý vy. Jediné ci vypíchnete z celého článku je jedna věta, která je úplně nepodstatná a navíc jak jsem napsal veskrze ideologická. K věcným bodům jste uvedl něco o jiném vnímání občanů. Dobrá. To je ale bohapustá demagogige, neboť potom občané mění vnímání asi tak každé 2 roky. Očekával jsem, že budete zadatnější protivník.

Ladislav N 20.10.2008 15:24

Re: Volbou socialistů si připravujete opětovné chudnutí.

Jsem zvědav, kdy Paroubek znovu použije svou demagogii o růstu příjmů důchodců v přepočtu na dolary... (v době vlády ČSSD klesla hodnota dolaru zhruba na polovinu a důchody tedy "vzrostly" o řádově 100 %) ... ;-P

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 15:23

Konečně jsem se dostal k odpovědi...

Na úvod napíšu, že kdyby kroky ČSSD ve srovnání s kroky ODS byly pro občany tak hrůzné, jak píšete, musely by tyto volby dopadnout úplně jinak. Zmodrat by musela i ta jižní Morava. Občané to vnímají jinak, úplně obráceně než Vy.  Zřejmě i to nepříjemné, co soc. dem. musela udělat, skousli. 

A teď k Vašim třem opakovaným bodům:  1) Valorizaci důchodu hrubě zanedbaly všechny vládní strany, ale i tak platí, že 1500 Kč není totéž co 1500 Kč, když inflace je jednou na nule a podruhé pádí k dvojciferným číslům.  Já i moje žena pobíráme důchod a máme srovnání přístupu obou stran jako na dlani - a se mnou 2,5 milionu starobních a invalidních důchodců.   2) Pokud máte dojem, že inflace prakticky není, potom sledujte nejen meziroční srovnání, ale také meziměsíční srovnání.  Usvědčuje Vás to z omylu.  Pouze Klausovi se podařilo být v 90. letech na inflační špici, ale tehdy se to dalo pochopit.  3) ODS se může utěšovat  a chlácholit tím, že jim počet voličů vzrostl (aby ne, když se volební účast vyhoupla na 40%), že se tedy vlastně skoro nic moc nestalo.  Inu nestalo - ODS měla 13 hejtmanů a nebude mít žádného, pokud jí to ČSSD nedovolí.  Stalo - nestalo ?

A nakonec k oněm "pečeným holubům":  Nikdy nikdo je neslibuje, protože ví, jak by následně pohořel.  Ale dělat reformy tak, aby znamenaly, že si výrazně polepší jen těch horních deset tisíc na úkor "středu" a těch nejchudších -  to si opravdu, ale opravdu v EU může dovolit leda hlupák.    

portwyn 20.10.2008 15:21

S těmi neustálými osobními útoky

běžte tam, kde o vás stojí, pane Ladislave. Co má s tématem článku proboha společného s tím má společného moje profese? Nic jsem Vám neudělal a pokud máte nějaký osobní důvod k nenávisti ke školství, nechte si ji do článků na toto téma.

Stranu pana Vízka jsem nikdy nevolil. Ani předtím KSČ, na to jsem moc mladý. V práci se k politice nevyjadřuji, od toho tam nejsem.

Opakovaně jsem v komentářích psal, že s názory pana Vízka nesouhlasím. Nesouhlasil jsem s nimi v době, kdy byl senátorem, nesouhlasím s nimi ani teď. Nicméně má právo na vyjádření a tento článek je o poznání méně zapšklý než ty před tím.

BTW co vlastně děláte Vy? Stydíte se za to, že to nenapíšete?

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 15:20

Abych neurazil, musím odpovědět...

Na úvod napíšu, že kdyby kroky ČSSD ve srovnání s kroky ODS byly pro občany tak hrůzné, jak píšete, musely by tyto volby dopadnout úplně jinak. Zmodrat by musela i ta jižní Morava. Občané to vnímají jinak, úplně obráceně než Vy.  Zřejmě i to nepříjemné, co soc. dem. musela udělat, skousli. 

A teď k Vašim bodům:  1) Valorizaci důchodu hrubě zanedbaly všechny vládní strany, ale i tak platí, že 1500 Kč není totéž co 1500 Kč, když inflace je jednou na nule a podruhé pádí k dvojciferným číslům.  Já i moje žena pobíráme důchod a máme srovnání přístupu obou stran jako na dlani - a se mnou 2,5 milionu starobních a invalidních důchodců.   2) Pokud máte dojem, že inflace prakticky není, potom sledujte nejen meziroční srovnání, ale také meziměsíční srovnání.  Usvědčuje Vás to z omylu.  Pouze Klausovi se podařilo být v 90. letech na inflační špici, ale tehdy se to dalo pochopit.  3) ODS se může utěšovat  a chlácholit tím, že jim počet voličů vzrostl (aby ne, když se volební účast vyhoupla na 40%), že se tedy vlastně skoro nic moc nestalo.  Inu nestalo - ODS měla 13 hejtmanů a nebude mít žádného, pokud jí to ČSSD nedovolí.

A nakonec k oněm "pečeným holubům":  Nikdy nikdo je neslibuje, protože ví, jak by následně pohořel.  Ale dělat reformy tak, aby znamenaly, že si výrazně polepší jen těch horních deset tisíc na úkor "středu" a těch nejchudších -  to si opravdu, ale opravdu v EU může dovolit leda hlupák.    

 

pra 20.10.2008 15:14

Re: hmm, pane vízek

Raději si užívejte už teď. Za 8 let vlády socialistů se zvýšily důchody o 1500,- Kč. Za rok a třičtvrtě této vlády také o 1500,-Kč.

Volbou socialistů si připravujete opětovné chudnutí. Ale máte pravdu, jestli máte nevyléčitelnou chorobu, rychle si užít a pod kytky. Ať si ti mladší parchanti pak užijou bídy.

Ladislav N :-))) 20.10.2008 15:08

Re: www racek IP: 194.213.208.xxx

Na tvůj mozek a paměť, zwwwracku, bych moc nespolíhal...;-P

Ladislav N 20.10.2008 15:06

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Vízku, dluhy, které zbyly po vládách ČSSD, s bankami mnoho společného nemají. Deficitní financování státního rozpočtu hlásal Miloš Zeman dávno před tím, než mu Klaus pomohl do vlády. A taky je vyzkoušel v praxi. Nastartoval nekončící řadu deficitů v řádu 100 mld. Kč ročně a teprve Topolánkova vláda přijala opatření k omezení deficitního financování a růstu vládního dluhu.

Už zase (pokolikáté?) melete blbosti, protože banky byly "dotovány" z výnosů privatizace. Navzdory vysokému hospodářskému růstu i růstu daňové  zátěže ČSSD zvyšovala rozpočtové schodky. To se sanacemi bank nemělo nic společného a svého času to prohlásil i nehorší ministr financí od vzniku ČR - Sobotka.

egoist 20.10.2008 15:02

he

Modří skřeti, běžte už fňukat někam zá město ke kafilérce ! Nechte slušný lidi na pokoji

Petrk 20.10.2008 15:00

Re: hmm, pane vízek

charita není zdarma. Mám např nadstandardní příjmy a tím pádem platím nadstandardní daně. Pomalu mi hrozí penze a chci si to užít. Proto budu volit nalevo a proti modrým. Vždy jsem byl zaměstnanec a tím pádem optimalizace daní nepřicházela v úvahu.

pra 20.10.2008 14:54

Re: Zcela vyjímečně to s p. Vízkem zkusíme slušně I,

Ano 600 mld.Kč, zde bylo. O těch by mohl odborář něco vědět, když je přihrával pracujícím, kteří nic nevyrobili, ale mzdy stále větších chtěli. Odboráři s pomocí komunistů udržování tchto neproduktivních sil po dobu jak říkáte 7 let udržovali. Zkuste někdy násobit a vyjdou vám tyto vytunelované peníze. Pak přijdete na to, že největší tuneláři byli a jsou odboráři s komunisty a nyní socialisty.   Stačí na to vydržování 60000 neproduktivních tzv."pracujících" po tuto dobu při průměrné mzdě v té době.

Ať žijí odboráři - tuneláři.

Ladislav N 20.10.2008 14:51

Re: Ludva IP: 89.185.250.xxx

A proč bych měl kritizovat zrovna teď ODS společně s nadrženými komunisty? ;-)