7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Vrbětice a politický amatérismus

Tak si to shrňme. Tu zprávu vykřičeli do světa dva politici, kterým nevěřím ani nos mezi očima, přičemž nedůvěryhodný předseda vlády se odvolával na ještě více nedůvěryhodného dvojministra vnitra a zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Moravec 23.4.2021 10:44

Ano, můžeme na ty pány být pyšní.

Asi tak kdo byl přítel čtyřicet let a měl k tomu své důvody, těžko změní názor. Já bych řekl: ještěže to nebylo na “ věčné časy”.

P. Manda 23.4.2021 7:26

jednoznačný souhlas s panem Štěpánkem

D. Zítko 23.4.2021 7:03

Tentokrát Rv, nějak mi z toho vychází skrytá pochvala vyjádření Klause. Jako mému vrstevníkovi se se stejnými zkušenostmi s Ruskem se musím divit !

J. Strakoš 23.4.2021 6:50

Podle reakcí v diskuzi to vypadá, ajko by Štěpánek píchnul do vosího hnízda - prostě nekřičí jednohlasně s davem.

Ale zkuste si místo jednoduchého určení "není s námi = je proti nám" nebo "má jiný názor, je jasné, že je to agent z Ruska" článek přečíst co nejvíce bez emocí vůči Štěpánkovi.

Opravdu informace, které jsme dostali, jsou o víře a mají na první pohled dost do očí razících detailů (načasování, způsob vniknutí, fotky na facebooku ...). A přednášejí nám je politici, u kterých opravdu pochybujeme o jejich pravdomluvnosti.

A podpora Západu? Vzpomínám, že když otrávili exruské exagenty ve VB, i my jsme vyhostili ruské diplomaty. A stejnou akci teď nevidím. A zprávy na Twitteru, že nás podporují mě moc solidární nepřijdou.

Hodně lidí bude mít teď pocit, že jsme to Rusku nandali a ukázali, zač je toho loket a zbavili jsme se závislosti na nich. Ale to taky znamená, že jsme si posílili závislost na západu - i když v současnosti příznivě nakloněnému.

J. Svoboda 23.4.2021 8:24

Máte svoje pochyby, dobrá. Kdo ale donutil souhlasit Zemana?

Pěkný den.

J. Strakoš 23.4.2021 8:35

No se Zemanem je to taky takové ... nejasné. To, že hrad nějak souhlasí slyšíme pouze od Babiše a samotné vyjádření hlavy státu bude až o víkendu. Takže jsem celkem zvědav, co z něj vlastně vypadne.

L. Polehla 23.4.2021 10:30

R^ A Babišovi, jak známo, nikdo nevěří!

J. Strakoš 23.4.2021 10:34

No řekněme, že moje důvěra v jeho výroky není zdaleka stoprocentní. :-)

M. Mařák 23.4.2021 6:39

Zvláštní doba, ve které ti, co se za vlastence sami prohlašují, jsou vlastně kolaboranti s cizí nepřátelskou státní mocností a ve které ČR pod ochrannými křídly matičky národů EU dobrotivé a NATO konečně narovnat shrbená záda dokázala.

Já pán, ty pán.R^

P. Dvořák 23.4.2021 7:12

ČR pod ochrannými křídly matičky národů EU dobrotivé a NATO ty pán určitě ne.

Já si to o sobě, na rozdíl od "ty pán", aspoň uvědomuji.

J. Sedlář 23.4.2021 8:09

Narovnala shrbená záda tím, že strčila hlavu do jiné zadele. Japan tympán.

M. Ráb 23.4.2021 6:27

Jen doufám, že tento Štěpánkův článek nebudou číst pozůstalí těch zavražděných, protože jinak mu asi přijedou dát na budku...

L. Hančar 23.4.2021 7:11

Pozůstalí mohli dát na budku soudu, který pod netíhou důkazů všechny potenciální přikulovače slavnostně osvobodil gódy tomů nazád!

L. Harvánek 23.4.2021 7:15

Ti dva zavraždění se tam ocitli více či méně náhodou. A o tom, že šlo o teroristický čin bych také pochyboval. Ano, byla to nejspíš diverzní akce mající v plánu zabránit, aby se zbraně dostaly někam, kde by to Rusům bylo nemilé. Ale možná, že to bylo všechno úplně jinak a výbuch měl zakrýt jen to, že zbraně už ve skladech nebyly.

J. Svoboda 23.4.2021 8:27

Dva mrtví a škoda za miliardu, to nevypadá na teroristický čin :)

Pěkný den.

J. Svoboda 23.4.2021 6:03

Další z řady KSČm, SPD, Štěpánek, který chce vidět osobně všechny důkazy, protože viděl tolik detektivek a špionážních filmů, že je může "odborně posoudit".

No a Štěpánkova argumentace preferuje ad hominem typu nedůvěryhodný debil. Asi cílí na čtenáře z kategorie LowIQ.

Člověk nemusí být žádný lumen, aby ve Štěpánkovi nepoznal trolla začátečníka, když čte ty jeho vývody typu - rozdmýchávání studené války, v Americe "zase tlučou černochy", Západ nám vyfoukne naše kšefty v Rusku a Rusko udělalo dobře, když zničilo zbraně určené pro Ukrajinu nebo Sýrii. Co na tom, že zařvali naše lidi a vznikla miliardová škoda, hlavně že Rusko poškodilo EU, respektive nás, ten zpropadený Západ. Rv

Pěkný den.

J. Sedlář 23.4.2021 8:07

Další z řady lumenů, co Burešovi & melody boys před týdnem nevěřil ani svůj pozdrav, ale od pátku mu žere křišťálově čisté důkazy co svět neviděl na 110%.

J. Svoboda 23.4.2021 8:29

Proč to píšete pod můj příspěvek, když se ho váš text nijak netýká?

Pěkný den.

D. Stirsky 23.4.2021 5:34

Tak tady už chybí jen "bruselský brouk" a sdělení, že v Rusku přece mají rychlé a čisté vlaky. A nebo bych zavřel Štěpánka na hodinu s tímto článkem a s rodinnými příslušníky dvou vrbětických zemřelých.

V. Zadák 23.4.2021 6:28

Rychlejší než v Kotlince. A o mnoho! A ony rychlovlaky jsou čisté.

R. Langer 23.4.2021 7:57

Ano, bruselouši, máš pravdu. A s rodinnými příslušníky dvou vrbětických zemřelých a s vyšetřovateli jejich případu se zavři sám. Můžete si promluvit o tom, co vlastně 7 let dělali. :-P

O. Musil 23.4.2021 5:05

Pane Štěpánku, zkuste naplánovat nějakou diverzní akcí v Rusku, třebas zkusit vyhodit do vzduchu sklad zbraní směřujících možná na Donbas. Mohli bychom tak otestovat reakci ruské strany. A to ještě nebudete z tajné služby podřízené přímo prezidentovi.

J. Pilny 23.4.2021 5:37

Ale pan Štěpánek nepopírá, že to udělali Rusové, ale že je pouze podezření a nelíbí se mu ta hysterie kolem. Příště si přečtěte celý článek, ne jen nadpis, a zkuste se nad přečteným zamyslet dříve, než se začnete ohrazovat.

O. Musil 23.4.2021 6:15

Podle pana Štěpánka tady Rusové pouze bránili svůj oprávněný zájem, pokud jsou tedy informace BISky pravdivé. Jaká by měla být adekvátní diplomatická reakce? Poděkování Putinovi? Fakt nevím a ještě to nikdo z kritiků ani nenaznačil.

J. Sedlář 23.4.2021 8:00

Ano, to jste trefil přesně. Stejně jako USA zraketováním Sulejmaniho v Iraku (kolik nezucastnenych zarvalo) Izraelci nejen v Iranu a mnozi další všude možně. Mnozí brání jen svůj zájem. Bastardi jsou všichni, ale ti naši jsou "hrdinové", zato ti jejich jsou teroristi.

R. Langer 23.4.2021 8:00

Tak asi neumíte číst:

"Nijak je neomlouvám, naše reakce je nutná. Ale adekvátní. Jen absolutní političtí amatéři si u toho na řadu let poničí vztahy s významnou velmocí a jejím velkým trhem."

A teď sám řekněte, co je tedy podle vás adekvátní reakce.

O. Musil 23.4.2021 9:05

Fakt nevím, sleva ve výši obsahu alkoholu v Zemanově krvi ze zakázky pro Rosatom? Vzájemní vyhoštění diplomatů je jinak vcelku standardní řešení.

V. Patrik 23.4.2021 3:41

Naše vztahy s Ruskem jsme neponičili my, ale Rusové, že nám vyhodili ten muničák. Tihle vlastenci z Trikolóry se pěkně odkopali, v případě našeho konfliktu s Ruskem půjdou vždycky s Rusáky, proti vlastní zemi, s komunisty jedné řadě.

J. Pilny 23.4.2021 5:38

Další slepě věřící všemu, co mu politici řeknou.

L. Hančar 23.4.2021 7:27

A ještě nám vyhodili sochu Stalina do luftu. Kdo mohl v roce 1962 povolit odstřel? Superloutka Antonín Novotný? Chruščov to odstřelil! Rusáci nám vyhodili milovaného báťušku Stalina do pražského luftu. Doufám, že BIS to na základě mého upozornění řádně vyhodnotí po 59 letech stejně jako Vrbětice a s definitivní platností zabrání dostavění Dukovan a vyléčení Sputnikem, tím bolševickým nokem!