26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Věříme BIS, nebo ruským tajným službám?

Podle reakcí na zprávy Bezpečnostní informační služby a Vojenského zpravodajství by se snad dalo říct, že naše tajné služby jsou prolhané a ruské FSB a SVR etalonem pravdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Kasala 6.12.2018 13:33

Proč tolik věříme ruským tajným službám?

Protože lidská blbost nezná mezí a naše společnost je toho klasickým příkladem. Všichni chtějí žít v blahobytu, jezdit slušnými automobily, používat moderní mobily, počítače, televize a další spotřební výrobky, které pocházejí odkud ? No z Ruska určitě ne. Ale přesto tito přívrženci Zemana, Babiše, Okamury a komunistů nadávají na západ a Ameriku. Milejší je jim imperiální roztahovačné Rusko v čele s "demokratickým" diktátorem Putinem. Režimy jako je Rusko, Čína, Turecko, Irán, Venezuela a pod. je přímo magicky přitahují. Demokratická země jako je USA, která se už nesčetněkrát musela postavit těmto zločinným režimům, je pro nich nepřítel.

A pokud tady tyto strany a tito lidé budou vládnout, tak naše republika bude semeništěm agentů těchto nedemokratických protizápadně a zejména protiamericky zaměřených režimů.

Zažil jsem nadějný rok 1968, dusnou atmosféru komunistického režimu sedmdesátých a osmdesátých let, obrovskou úlevu a euforii po roce 1989. Bohužel skoro třicet let budování demokratického systému se příliš nepovedlo a směřujeme tam, kde jsme kdysi byli. Tedy do stavu, kdy opět budeme mít nějakého "vůdce", pravděpodobně zbohatlického oligarchu, s věrnou svitou lidí na něm závislých a podporou masy lidí zčásti zfanatizovaných a zčásti s vymytými mozky. (Kdysi to byla dělnicko-rolnická třída podporující KSČ a Sovětský svaz). Modlím se, aby k tomu nedošlo, alespoň ne ve zbytku mého života.

S. Netzer 6.12.2018 13:29

Re: Věřím svému rozumu.

Vždycky jsem byla toho názoru, že české překlady P.G. Wodehousea za moc nestojí, ale že má překladatel slovník jako "v bor ........." bych si netroufla tvrdit.

Š. Hašek 6.12.2018 13:24

Re: Pane Rothe ,

A do pr.....! To mě nenapadlo. Tedy, pane Valento, smekám!

Š. Hašek 6.12.2018 13:22

Re: Existují daleko větší, zjevně neřešená nebezpečí

Asi tak.

Š. Hašek 6.12.2018 13:21

Re: Věřím svému rozumu.

Nějak jste upadla, na duchu, mluvnicky, ....... pokud to je stářím, potom je mi Vás líto.

Takový slovník maji v bor ......... . Tedy znám to z filmů a literatury, i klasické.

J. Schwarz 6.12.2018 12:24

Re: Věřím svému rozumu.

Právě se stalo, napršelo i uschlo a v míře vaší blbosti žádná změna! Asi napršelo málo.

J. Schwarz 6.12.2018 12:17

Nejsem si jist

jak tomu "nepřátelství" rozumět. Člověk, který se sám prohlásí za vašeho nepřítele asi sotva získá vaše sympatie. Takže mohou být "nepřáteli" pouze určité politické orientace našeho státu. Ta politická orientace má zase různé dopady na ekonomiku, politicku i svobodu. Jistě ekonomicky nám zatím hoví orientace na "západ", ale jak je to se svobodou? Tu by nám jak západní, tak vlastní elity rády seškrtaly na minimum a vnutily nám šílený svět feminismu, genderismu, konglomerátů nejrůznějších "menšin" a všelikých podivínů a úchylů, kteří mají všichni "právo na respekt a život podle svého" zatímco jakási "společnost" má povinnost jim to všechno zajistit. Pak je ovšem lepší alternativou relativně normální Rusko. Ať se společnost klidně rozpadne na "menšiny", ale ať si potom každá z oněch menšin své potřeby zajišťuje sama. Konečně co je menší menšina než jednotlivec? Proč by se nemohl každý postavit s nataženou rukou, šermovat svými "menšinovými právy", tvrdit že byl od dětství diskriminován kvůli zvláštně odstálým uším a žádat "affirmative action"? A proč by se občan na druhé straně nemohl z takové "společnosti" odhlásit a neposlat všechny ty potřebné a menšiny do (_!_)? Ať si žijí podle svého, ale za svoje!

S. Netzer 6.12.2018 11:53

Re: Věřím svému rozumu.

Až naprší a uschne.

A. Alda 6.12.2018 11:46

Mám se snad nebát toho,

koho se bojím, a bát se toho, koho se nebojím?

Vaše strachy nejsou moje strachy. A mou rodinnou historickou zkušenost nemáte a tak nemůže chápat, koho se nebojím, a koho se bojím.

P. Zinga 6.12.2018 11:36

Re: Věřím svému rozumu.

Když už, tak s "V" v oslovení.

P. Zinga 6.12.2018 11:34

Re: Dostala už Netzer a spol.

Sakra, to jsem poslat nechtě! Správně: Jsou Netzer a spol. na výplatní listině "East StratCom Task Force"?

P. Zinga 6.12.2018 11:31

Dostala už Netzer a spol.

gáži z "East StratCom Task Forcea".

V. Klepetko 6.12.2018 11:27

Re: V dnešní době se nedá veřit nikomu. Ani sobě!

-oprava- :-)

V. Klepetko 6.12.2018 11:26

V dnešní době se nedá veřit nikumu. Ani sobě!

Mně věřit můžete:-))))))

S. Netzer 6.12.2018 11:26

Re: Věřím svému rozumu.

To tvrdí všichni ruští švábové a užiteční idioti.

Ani vy nejste výjimkou.

F. Lubomír 6.12.2018 11:22

Tajné služby

Vážení,

Media si přejí abychom se strachovali před ruskýmí ,čínskými tajnými službami,ovšem zcela očividně se jim nějak nedaří přesvědčit veřejnost o pravdivosti těchto tvrzení.Není bez zajímavosti že nevarují před službami KLDR nebo třeba kubánskými.Tajné služby pracují po celém světě, v každé zemi,od čeho by byly potom velvyslanectví .Zřejmě se media tedy naše domnívají že neexistují americké nebo nebo indické tajné služby.Hlavně aby se veřejnost nezajímala o stoupajících cenách pohonných hmot.elektřiny, pitné vody a odchodu dividend z prodaných majetků do ciziny.Něco se musí předhodit ,vymyslet nepřítele ale to bohužel tento poměrně vzdělaný národ nebaští.

P. Lenc 6.12.2018 10:56

Ano,

s článkem naprostý souhlas.Psal jsem včera na reakce některých diskutujících pod článkem s podobným tématem, že si maně vzpomínám na Rudé Právo.Pokud mají někteří naši spoluobčané krátkou paměť a vymyté mozky ruským webem a českým komunistem a chtějí "důkazy", tak buď jsou hluší a slepí a nebo jim vyhovovala "bratrská pomoc"v roce 1968.A o Číně je už úplně zbytečné psát.Pokud těmto občanům vyhovuje "chování"číňanů za návštěvy jejich prezidenta u nás, pokud jim vyhovuje tzv. "hospodářská spolupráce" na území ČR, tak jim už opravdu není pomoci.

P. Zinga 6.12.2018 10:43

Věřím svému rozumu.

Tvrdím, že z Ruska se dělá strašák, aby se zakryly jiné darebnosti.

Ovlivňují a vyzvídají všichni-viz odposlech Merkelové Američany. A ona držela hubu: co na ní vědí?

V. Novák 6.12.2018 10:39

Re: A máte toho Rusa pod postelí?

Někdo píše o ruském zboží?

V. Novák 6.12.2018 10:37

Věřím předloženým důkazům.

Byly předloženy relevantní důkazy toho, že ruské tajné služby dělají to, co je jim přisuzováno?

Sem s nimi!

ps - dojmologie a osočení rovnou vynechte...

J. Pražák 6.12.2018 10:25

Existují daleko větší, zjevně neřešená nebezpečí

Každodenně je vidět, jak "snědí a tmaví mladíci" - drogoví dealeři pod ochranou Policie prodávají v centru Prahy drogy. Výnosy z této trestné činnosti jsou legalizovány také u nás. Drogové mafie se tak již staly vlastníky velkého počtu lukrativních nemovitostí v centru Prahy, provozují zde restaurace, hotely, kebabárny, směnárny, průvodcovskou službu pro turisty,... Většinou jsou to podle vizáže vyznavači "náboženství míru". To Policii a státním orgánům nevadí, nebo jsou úředníci a politici tak dobře podpláceni, že ztrácí dar vidění a rozumu? Nebo politici a úředníci dostali "nabídku, kterou nelze odmítnout"? Např. pohlídání dětí na neznámém místě...

J. Brunner 6.12.2018 10:22

Re: V podstatě

To jo, třeba akce se Skřípalem mně připadá jako šaškárna.

J. Brunner 6.12.2018 10:17

Re: A máte toho Rusa pod postelí?

Člověk nemůže ničemu věřit, kdo ví čí Vy jste agent.

M. Valenta 6.12.2018 10:12

Re: Pane Rothe ,

Třeba tím, že na Hradě sedí jejich člověk.

M. Valenta 6.12.2018 10:11

Re: A máte toho Rusa pod postelí?

Že tu není ruské zboží, ještě neznamená že tu není kvantum Rusů.

M. Valenta 6.12.2018 10:09

Asi tak.

Docela se divím, že BIS vůbec ještě funguje a její zprávy vůbec ještě vycházejí.

Č. Berka 6.12.2018 10:01

Re: A máte toho Rusa pod postelí?

ano, před 30 roky... Já tedy Rusy moc nepotkával- jednou nás s kamarádem, když jsme jeli stopem do Rumunska ( skončili jsme za Brnem) vzal ruskej gazík, který jel do Milovic- jinak byli zalezlí ve vojenských prostorech. Samozřejmě, okolo Ralska nebo Olomouce to asi vypadalo jinak. Ale myslím, že z nich tady nikdo strach neměl- spíš bylo těch ubožáků člověku líto, ruská vojna musela být hodně drsná. Normalizace byla hodně "česká". Jak píší jiní- státy nemají přátele, ale zájmy. Ještě si pamatuji, jak BIS psala o Clintonovi, že ho u nás naverbovala ruská KGB.

J. Fridrich 6.12.2018 9:49

Re: A máte toho Rusa pod postelí?

" A máte toho Rusa pod postelí?"- No, 22 roků jsme ho tady měli, pane Berka.. Nevšiml jste si toho ?

V. Kotas 6.12.2018 9:37

Re: Pane Rothe ,

Psát se musí furt, aby bylo i na ty kapry, plno jiných věcí a nejen na složenky.

Š. Hašek 6.12.2018 9:31

Re: A máte toho Rusa pod postelí?

Až se mě prodavačka v ruských specialitách zas bude ptát, které že to okurky/kaviár/gorilku preferuji .... neodpovím. Určtě shromažďuje data a posílá je Putinovi.