18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Čejka 3.9.2011 23:01

cože?!

Autor a jeho sdružení, obhajoba mašínu a USA je mi vlemi proti srsti. Clánek je prostě blábol. Tady šlo o to že oni si sem chtěli vzít vojáky, o to tady šlo. Je jasně vidět autorova ucházející znalost vojenství 21. století a politiky, protože RADARY jsou první věci na které se střílí! Viz Jugoslávie, Lybie atd. Navíc, Rusko ani Iran nam nic neprovedli.

Autor je pouze slepý šiřitel názoru. Prosim redaktory Neviditelného psa, aby zvážili co tady vydávají, dehonestuje to ostatní články.

S. Trkola 2.9.2011 16:32

karel-smichov

Jak někdy s p. Neffem nesouhlasím tak s ninějším článkem SOUHLASÍM !

B. Pauk 2.9.2011 12:26

Klaunovské nosy máme bohužel všichni.

Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989 ?

Dovršením Února 1948. Tehdy se uloupil majetek za biliony, avšak "revoluční" nezákonnou cestou. Tak si to soudruzi a jejich potomci jednoduše zlegalizovali. "Lůze" rozdali kuponové knížky, několika přeživším restituentům vrátili převážně zničený majetek (s výjimkou předem ochočeného Havla, tomu ho ještě opravili a pak odkoupili). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo na restituenty, ekology, zdecimované a vyhubené katolíky, nebo na zbylé „užitečné“ a neschopné idioty - voliče KSČM. A v tichosti se cpou až puknou a vymlouvají se na "standardní parlamentní kleptokracii" podle vlastizrádce Pružinského, která je údajně nejlepším možným řešením. Čtěte "Právní stát" na Seaplanet:

http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politikAhttp://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politikA dále čtěte „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa  A dále čtěte „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa  http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi

B. Pauk 2.9.2011 12:28

Re: Klaunovské nosy máme bohužel všichni.

Tak jsem si říkal, co bych dělal já na místě židovského patriota v Izraeli, abych vůbec přežil já i můj národ v zemi, zaslíbené Jahvem mým (fiktivním) předkům, obklopené mnohem početnějšími semitskými příbuznými národy arabskými, které nás nemají rády od těch dob, co praotec Abrahám vypudil svého nemanželského syna Ismaele, od něhož arabové odvozují svůj historický původ. Příbuzní jsou tradičně chudobnější a o to populačně zdatnější, navíc se netají přáním na likvidaci všech židů. Totální válka (jaderná) by byla sebevražedná - tak zbývá jediné možné řešení - obrátit zájem i zášť milých příbuzných jiným směrem, třeba do bohaté Evropy, plné „nevěřících psů“, ostatně už tam jednou muslimové byli, (Maurové ve Španělsku, Turci v jihovýchodní Evropě), takže tam trefí. Naší baštou jsou Spojené státy, tak tou jejich zas může být Evropa. Gojové nás podpoří všechny. K tomu jim musíme trochu napomoci - zastavit politickou, vojenskou i kulturní integraci Evropy, rozložit NATO, zapojit Rusko. To si vezme se svými soudruhy na starost náš člověk Pružinskij, křesťanský husitský našinec, který navíc obličejem žida ani trochu nepřipomíná (bohužel o to víc jeho syn). Také pár jiných politiků a novinářů nám pomůže žabomyšími hádkami o politické korektnosti, toleranci a nacionalizmu. Němci už k tomu významně (byť i možná nezáměrně) přispěli holocaustem našich předků a jejich vypuzením z Evropy. Tím vytvořili životní prostor a podmínky pro imigraci muslimů, a to i na místa Němců, „hrdinsky“ padlých v jejich boji proti židobolševizmu. Dobře jim tak !  Muslimové si tam mezitím s předstihem postaví mešity a minarety, třeba i ve Vatikánu (aspoň je nebudou muset stavět v Jeruzalémě). Až slavnostně (spolu) založíme Palestinský stát, bude už jenom potřeba zřídit konzuláty, obchodníci už tam dávno jsou. My pak papeži přátelsky poradíme, jak mají křesťané (mimochodem u nás vzniklí a založení), co nejlépe s muslimy vycházet.

B. Pauk 2.9.2011 12:28

Re: Klaunovské nosy máme bohužel všichni.

Za to se přestaneme tolik kamarádit s protestanty, kalvinisty a husity, aby na nás katolíci vzpomínali v dobrém. No, a kdyby snad chtěli němečtí neonacisté v budoucnosti antisemitský holocaust reprízovat (tentokrát proti našim semitským bratrancům) - tak aspoň arabové na vlastní kůži poznají, co to doopravdy je – a Němci budou vzpomínat: „zlatí židi, proč jsme se jich tehdy zbavovali“.

 Šalom, salam aleikum, pochválen (žid) Ježíš Kristus.

B. Pauk 2.9.2011 12:29

Re: Klaunovské nosy máme bohužel všichni.

Hrdinní čeští bojovníci proti Bruselu !

 

Sledujíce váš neúnavný boj proti EU a Bruselocentrizmu za samostatnost a výlučnost České republiky, rozhodli jsme se my Moravané po vzoru bratrů Slováků nepřekážet vám v tomto boji a opustit váš holubičí stát. Požádáme o obnovení tradičního svazku s Vídní (k níž jsme měli vždy mnohem blíže než k vám - nejen kulturně, ale i municipální správou). Hodláme vytvořit desátou rakouskou spolkovou zemi Moravu s vlastní zemskou vládou i zemskými zákony. Tím zároveň posílíme slovanský živel spolu s Chorvaty a Slovinci v Rakousku. Nebudeme muset vést s vámi jalové diskuze o zavedení Eura jako měny. Vám zůstane numismatická kuriozita – Pražský groš (Pg), dřívější „koruna česká“ (Kč). K majetkovému narovnání vás pozveme do vily Tugendhat po naší předchozí konzultaci s Vladimírem Mečiarem. Předběžně vám sdělujeme, že k Muchově epopeji si můžete odvézt i Dukovany (třeba na Letnou místo Chobotnice) případně je také můžete zapůjčit do Japonska. K tomu vám přidáme na památku brněnský žulový dvacetitunový „vibrátor Primátor Onderka“ (i s primátorem, včetně řetězu – ale jen kozího). Oba jsou bohužel nefunkční, avšak nezničitelní. Vlajku si klidně ponechte, zakryje vám celou vaši vlast. Zato heslo našeho rodáka Masaryka z hradního praporu bychom si vzali – vy si tam vyšijte třeba „My Prahu nedáme – radši ji zbouráme“ (aspoň případní turisté budou náležitě poučeni – a to nejen pražskými taxikáři). Váš prezident toho nebude mít tolik na reprezentativní objíždění a pojídání přesoleného kóšer chleba od starostů. Může být volen na Václaváku přímo – aklamací. Na Vítkově je pro něj teď po Gottwaldovi místa dost. Když dáte betonovému Žižkovi do ruky tenisovou raketu, ušetříte za novou sochu (při vašem krizovém hospodaření) a můžete prodloužit Blanku, či jakýkoli jiný český tunel.

M. Fuksa 2.9.2011 15:09

Re: Klaunovské nosy máme bohužel všichni.

To se mi líbí, hlasuji pro to, je to bezvadný nápad!

V. Václav 2.9.2011 12:21

Panu Neffovi

 Vážený pane, rád jsem četl vaše kížky a považoval jsem vás za velmi inteligentního samostatně myslícího člověka. Ale nezlobte se, tento váš článek ve mně budí podezření, že i vy se necháte zblbnout rafinovanou propagandou ODS, která takto systémem pubertálních školáčků, svádějících vlastní chyby na druhého, rafinovaně odvádějí pozornost od svých vlastních chyb. Mrzí mne to, měl jsem s bolševiky problémy téměř celou část života, kterou jsem od začátku bolševizmu až do jeho konce prožil. S důvěrou jsem pracoval v OF a věřil jse, že se alespoň na konci svého života, za války zrozeného a bolševizms přživšího, dožiji něčeho lepšího. S klíčky v ruce jsem se slzou v oku v to doufal . Bohužel však musím říci, že ODS zrekrutovala ty gaunery největšího kalibru a již od počátku její vlády možná původně dobře nasměrovaný azimut ujel kamsi do špatna, minul cíl Demokracie a vplul do přístavu Gauner nebo Klaptokracie. Že zblbla nějaké lidi, kteří buď restitucí nebo povoleným švindlem náhle a snadno zbohatli, to chápu. Ale u vás mi to nějak nesedí. Máme ale vinu i my, protoženás politika zajímá pouze v období voleb a ještě volíme velice lehkovážně a nezodpovědně. Je přirozené, že si pak jde pro svůj lup s diplomatkou i ten méně odvážný a tedy více zbabělý gauner. Špinavá a hloupá je celá naše politická "reprezentace", takže není dobré vyčleňovat někoho jiného jako horšího. A pokud, tak je to ODS, která zde škodí téměř 20 let.

 

S. Ševeček 2.9.2011 10:03

Kňýže Schwanzenberg má oslí uši

Slabej hajnej a hospodskej.

K. Janyška 2.9.2011 9:23

Ano, ano, Astone, nechává... Dzp.

K. Janyška 2.9.2011 9:25

Re: Ano, ano, Astone, nechává... Dzp.

...na TOP 09 šaškovský nos. Dzp.

E. Dadák 2.9.2011 8:46

Jen víc Bátorů !

A pan " kníže" ( mimochodem, pokud vím, je u nás užívání šlechtických titulú zakázáno), by si zasloužil jít na odpočinek !

J. Anděl 2.9.2011 10:41

Re: Jen víc Bátorů !

Zakázáno? A v jakém smyslu? Jako že by měl šupajdit do vězení každej, kdo ho použije o někom, nebo si ho dá na dveře?

Já myslím, že to bude asi tak, že si ho prostě narozdíl od třeba MUDra nemůžete napsat do občanky. Ale třeba na firemní vizitku si klidně můžu dát velkovezír Anděl, když mi nebude vadit, že se tím ztrapním. A stejně tak knížete či cokoliv jiného. 

Chybí Vám staré časy, kdy mohl mít člověk se šlechtickým titulem opravdové problémy?

M. Varadinková 2.9.2011 12:58

Re: Jen víc Bátorů !

Dnes nemá problémy člověk kvůli šlechtickému titulu, ale kvůli svým názorům. Jak nám pravdoláskovci v čele s knížetem názorně předvedli na Bátorovi.

Ano, fašizující tendence tady jsou, a jejich nositelem je právě pravdoláska. To předvádí nejen Havel (svými kecy jako vystřiženými z Mein Kampfu i svým členstvím v Římském klubu s lidmi, kteří po vzoru Hitlera chtějí redukovat počet lidí a vyšlechti lepšího člověka) a Schwarzenberg (hlásající pracovní diskriminaci osob pro jejich názory), ale svými násilnými akcemi také bojovníci o Českou televizi, bojovníci o pražský magistrát, zelení aktivisté v boji o cokoliv, včerejší demonstranti proti Bátorovi a konečně i vyhrožující pan Hofman ve včerejší diskusi.

J. Anděl 2.9.2011 13:19

Re: Jen víc Bátorů !

To je krása. Vypilovala jste za poslední půlrok svou nenávist do krystalické krásy. Tohle už není argument, to je poezie.

Každopádně - jasně, to je Váš názor. A jaksi díky němu problémy nemáte (možná kromě zažívání, kdo ví). Já kvůli těm svým taky ne. Dneska máme neobyčejné možnosti, co se týče prezentace vlastních názorů.

Na druhou stranu nikdy neexistoval a nikdy nebude existovat dokonalý svět. Jistě, že se i dneska můžete pro své názory dostat do komlikací. Tím spíše, že názor není mýdlová bublina bez energie, prezentovaný názor je mocný nástroj - třeba v boji o moc.

Zejména v politice, zejména tam, kde jde o moc, se tudíž kolem názorů bude vždycky dít víc, než někde v diskuzi na NP nebo na záchodcích ve škole. Vždycky platilo a vždycky platit bude, že moudrý člověk ví, kdy má mluvit a kdy má mlčet. Možná by to chtělo sundat si růžové brýle a poslechnout nebo přečíst si někde něco o sebekontrole a tak.

M. Varadinková 2.9.2011 13:46

Re: Jen víc Bátorů !

Já jsem nevypilovala svou nenávist, já pouze upozorňuji na realitu kolem nás. Naopak Vy jste vypiloval své strkání hlavy do písku před touto realitou.

Něco o sebekontrole vykládejte Hofmanovi, který mi zde včera vyhrožoval, že budu vypadat jako Babák na té včerejší fotce. A to čistě pro moje názory.

Když hlasá pravdoláska: Bátora je fašista, a nemá to vůbec čím doložit, je to pro Vás v pořádku. Když hlásám já: to naopak pravdoláska je fašismus, a doložím to konkrétními fakty, tak Vy, sterilní neviňoučký svatouškovský Anděl, cudně sklopíte před těmi fakty zrak a nevezmete je na vědomí. Dokonalý svět přece neexistuje. A pak zatleskáte Hofmanům, až mi rozbijou tu hubu.

Netušíte totiž, že hrana zvoní i Vám.

J. Anděl 2.9.2011 13:54

Re: Jen víc Bátorů !

Ale prdlajs, nebudu nikdy tleskat Hofmanům, pokud Vám rozbijou hubu. Pokud Vás ovšem Hofmani upozorňují, že v jisté společnosti můžete za určité názory dostat přes ústa, pak mají Hofmani pravdu, protože tak to prostě je. Já už dostal přes hubu za to, že jsem na Masaryčce řekl, že nejsem "odsud" (jsem sice z Prahy, ale k větě vedlejší už jsem se nedostal). Tož tak. Samozřejmě nevím, o čem debata s panem Hofmanem včera byla, můžete mi sem dát odkaz na to vlákno.

Já nehlásal, že Bátora je fašista, Bátoru neznám. Na konkrétní otázky jsem odpovídal, třeba na otázku, co je na manifestu DOST fašistického, jsem odpovídal, co tam podle mě klidně fašistického nebo minimálně divného být může. A na otázku, co na dvou větách vytržených z kontextu z Římského klubu není fašistického, jsem odpovídal, co tam být fašistického nemusí.

Já nejsem ani náhodou sterilní neviňoučký svatouškovský Anděl, ale to se mám chovat jako debil jako třeba Vy, jen abych se Vám zalíbil a přestal Vám připadat svatouškovský? Na to se Vám samozřejmě vykašlu. S jistou výjimkou - speciálně k Vám se nechovám ani náhodou jako neviňoučký svatouškovský Anděl, právě proto, že Vás to tolik trápí. Víc pro Vás udělat nemůžu.

M. Varadinková 2.9.2011 14:10

Re: Jen víc Bátorů !

Ptáte se: to se mám chovat jako debil?

Ale Vy se tak přece chováte! I když určitě ne proto, abyste se zalíbil mně. Jako debil se totiž chová každý, kdo zavírá oči před realitou. Bez ohledu na to, čím si to před svým svědomím zdůvodňuje a čím to před okolním světem okecává.

J. Anděl 2.9.2011 14:21

Re: Jen víc Bátorů !

Dobře. Řekněme, že je realita to, co popisujete. Tedy: celosvětová pravdoláska usiluje o to získat nadvládu nad lidmi, vyvraždit většinu lidstva a zbytek vyšlechtit podle své představy v tupé stádo nadšených přikyvovačů jejich ideologii. Řekněme, že jsou dost mocní na to, aby to zrealizovali. A já ty jejich tajné rejdy odmítám vidět, ačkoliv mi je paní Varadinková nosí na stříbrném podnose. A díky tomu se chovám jako debil.

Hm. S tím dokážu žít :).

M. Varadinková 2.9.2011 15:00

Re: Jen víc Bátorů !

O tajných rejdech mluvíte Vy.

Já mluvím o zcela veřejných nebo zveřejněných prohlášeních a textech Havla a jeho přátel z Římského klubu či Bilderbergu, které jsou zdokumentovány, existují o nich videozáznamy, je to v jejich knihách.

Já mluvím o veřejně známém chování konkrétním bojovníků  o ČT, bojovníků o pražský magistrát, zelených bojovníků, co se pořád někde přivazují nebo něco blokují.

Já mluvím o právě proběhlém honu na Bátoru, kdy mediální dehonestace se zrovna včera přesunula na ulici do davu fašistických zelenorudých křiklounů.

A ty Vaše posměšné  kecy o "tajných rejdech" jsou jenom Vaším způsobem, jak toto vše zlehčit a nevzít na vědomí.

J. Anděl 2.9.2011 15:17

Re: Jen víc Bátorů !

O tajných rejdech se obvykle mluví, když se třeba zmiňuje, že zasedání Bildebergu jsou přísně tajná bez přístupu novinářů atd. Není to nic, co bych si vymyslel.

Zbytek není realita, v tom se mýlíte, ale Vaše podání reality. Možná jste realitě blíž, možná jste dokonce vizionářka, než já, kdo ví, ale přesto je to pořád Vaše formulace, Vaše vidění, formované Vašimi názory, Vašimi zkušenostmi, omezené Vašimi předsudky atd.

Chápejte - že byla nějaká demonstrace, to je fakt. To je skutečnost. To je realita. Že se jednalo o "dehonestaci davem fašistických zelenorudých křiklounů", to už je Vaše interpretace té reality. 

Já mám jistě zase svoje interpretace. To je jasné. Civilizovanost spočívá v tom, že si za ně navzájem nedáváme do těch úst.

J. Anděl 2.9.2011 17:23

Re: Jen víc Bátorů !

Učiním - dle mého názoru - vstřícný krok. Oponuji Vám většinou proto, že mě to baví. Každé jednostranně černobílé vidění světa mě svádí k oponentuře.

Soudím, že každá myšlenka vytváří jakýsi vír (Janyška je odmítá vidět jako ekvivalent něčeho fyzického, vnímá je pouze abstraktně, ale podle mě mají cosi jako ekvivalent fyzikálních vlastností a mají reálný vliv na hmotnou realitu), má nějakou přitažlivost a nějaké působení. V mém vnímání (a názorech) tato myšlenka získá s přibývajícím počtem stoupenců na životnosti, a pak bez ohledu na ně pracuje na upevnění své moci, získávání další energie a eliminaci protivníků. Energii získává ze svých fanoušků, ale i ze svých odpůrců.

Teď - existují různé takové víry, kterým říkáte pravdoláskové, s určitým pohledem na zřízení světa, na ekologii a vliv člověka na planetu atd. Tyto víry mají výše uvedené vlastnosti. Nelíbí se mi zdaleka všechno, co uvádíte. Už jsem psal, že dané věty z textu Římského klubu bych já nepodepsal. Já osobně bych se do žádné takové organizace nepřidal, sám nejsem v žádném eko či jakémkoliv jiném spolku a jsem velice skeptický, co se týče jakýchkoliv snah dělat dobro pro celý svět. Za reálnější považuji dobro, které může člověk udělat sám, mezi reálnými lidmi kolem sebe, svou prací a svou pomocí. Jde mi to jen přímo úměrně mému morálnímu kreditu, a ten není svatý.

To ovšem pro mě neznamená, že by každý, kdo buď pracuje na nějakém ekologickém projektu, propaguje jistý přístup k přírodě či k lidem kolem sebe (obecně nebo skupinám, jako jsou třeba Romové), byl zastáncem třeba vegetariánské nebo jiné takové stravy, byl automaticky stoupencem zničujících vírů.

Jakýkoliv vnější veřejný či politický boj, ať už proti Římskému klubu, nebo proti DOSTu, nebo nějakému politickému uskupení, považuji za kontraproduktivní. Jednak se tím vytváří nový vír (s výše uvedenými vlastnostmi), jednak se tím předává energie těm stávajícím, proti kterým se člověk vymezuje. A já už jí i tak na tato témata vyplácal více než dost.

J. Anděl 2.9.2011 17:25

Re: Jen víc Bátorů !

Není to moje kosmologie, ale nebudu uvádět svojí inspiraci, abych jí neznehodnotil zkresleními, kterých jsem se musel nutně dopustit. Buď Vám to smysl dává, nebo ne.

J. Urban 2.9.2011 8:22

Jojo, Kocourkov byl

proti ČR akademické městečko :-/

Z. Bureš 2.9.2011 7:15

Myslím si, že starý aristokrat . . . . .

. . . Karel Schwarzenberg . . . že nemá zapotřebí zesměšňovat svoji osobu dalším dílem divadelní hry "Naši furianti" !!!!

Ano - souhlasím s panem Neffem : To, co předvedl a jak to celé dopadlo - tak to byla šaškárna, nehodná knížete !

J. Anděl 2.9.2011 10:42

Re: Myslím si, že starý aristokrat . . . . .

S tím souhlasím.

J. Kanioková 2.9.2011 13:38

Ne, že bych se Schwarzenberga zastávala,

ale to je Kalouskova hra.. především..

J. Kilian 2.9.2011 7:05

Hodně dobrý článek

a veselý, bezvadné čtení k ranní kávě. Přestože to všichni víme, je fajn, že si to můžeme i přečíst. K3,K9, K12 :-)) a teď i K6. Jen trochu přemýšlím, kdo je kancléř, když někdo je vicekancléř. Ledaže by ono "vice-" nebylo "vice-", ale "více-".

P. Kozelský 2.9.2011 5:55

Konec demokracie v Čechách na Moravě a ve Slezsku ?

Když z Ústavy jako nejvyššího zákona vymizela vedoucí úloha strany, byli jsme nadšeni a šťastní. Leč stranický a neobjektivní princip podílu na moci zůstal kdesi hluboko ukryt v srdcích straníků i nestraníků. Jako rmut vyběhl na povrch kalných vod politické scény s panem Bátorou s jeho více než podivnými názory. Funkce vedoucích odborů obsahuje právě v tom slově odbor nádech odborníka. Leč skutečnost je taková, že s novou vlajkou strany, jíž ministerstvo přpipadne se na těchto odborných postech mění persony. Schválně nepoužívám ono slovo odborník. Takoví byli kvůli členství v KSČ před listopadem kvapně lidmi, kteří sice také byli ve straně, ale "prozřeli" odejiti.

Jak patrno, nedostává se v Česku odborníků a tedy i pan Bátora není tím pravým košer řešením. To je bez diskuse. Leč právě tento post hlavního personalisty potřebuje v přebujelé administrativě státu, který neví kde šetřit, tyto "Viktory čističe". Lidi, kteří bez emocí provedou personální čistky, dostanou za to svých 30 stříbrných a odejdou. Místo toho se díky spícímu knížeti pan Bátora uchytil kousek vedle a svůj úkol nesplnil a nyní naopak náklady ministerstva vzrostou o výběrová řízení na šéfa personálního úseku + pana Bátoru jako kancléře.

A to jen proto, že vedoucí úloha strany sice není v Ústavě, ale o to pragmatičtěji a zatvrzeleji se drží v mozcích politiků a ministerských úředníků. Totalita jedné strany byla nahrazena totalitou srtan mnoha a to s patřičnými finančními dopady na výdajovou stránku rozpočtu. Proto to co se stalo není ani tak vtioné a humorné, jako spíše smutné a deprimující pro každého daňového poplatníka v této zemi.

J. Kilian 2.9.2011 7:07

Re: Konec demokracie v Čechách na Moravě a ve Slezsku ?

no, je v této souvislosti docela zajímavé, že výzkumy veřejnéh ménění nedávno přinesly poznání, že lidé kladou v hierarchii hodnot na přední místo odbornost. Ale, koho si navolili ve svobodných volbách.