6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Ukončeme diplomatické vztahy s Palestinou

Od záhadného výbuchu na palestinské ambasádě v Praze už uplynuly dva týdny a česká vláda se stále tváří, jako by se nic nestalo. Bohužel stalo a nečinnost české vlády je alarmující.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 17.1.2014 11:13

Re: Nešlo by vymoct referendum

Stačí "suchá cesta". Velvyslanec je vyřízen, zbytek vypovědět za ozbrojování, nové neodsouhlasit.

Ať se "Rudá baronka" třeba possere.

K. Křivan 17.1.2014 12:23

Re: Nešlo by vymoct referendum

Myslíte, že nová vláda bude mít dost "chlapů s gulama" a dovolí si nassrat soudružku bývalou agentku KGB baronku Ashtonovou ?

H. Lukešová 17.1.2014 12:34

Re: Nešlo by vymoct referendum

Samozřejmě, že nedovolí. Pánové palestinští Arabové si stěžovali komunistce Ashtonové, že náš pan velvyslanec, pan Pojar navštívil univerzitu v Arielu na sporném území. Ashtonová pohrozí Pojarovi a on bude kvičet, jak tato dáma poručí. Dáma Ashtonová je svým protižidovským postojem proslulá.

S. Landa 17.1.2014 13:11

Re: Nešlo by vymoct referendum

Na sporném území?

P. Han 17.1.2014 13:38

Re: Nešlo by vymoct referendum

Na území, o něž je veden spor. Tomu se říká sporné.

S. Landa 17.1.2014 13:47

Re: Nešlo by vymoct referendum

Navštívil židovskou osadu na palestinském území.

E. Sevrát 17.1.2014 14:06

Re: Nešlo by vymoct referendum

A také je jediným diplomatem ze státu EU,který vystoupil na univerzitě v této "osadě.

P. Mach 17.1.2014 17:55

Re: Nešlo by vymoct referendum

Ano, zřejmě je to diplomat, který se řídí zdravým rozumem a nikoli dementní bruselskou předposraností.

M. Prokop 17.1.2014 14:37

Re: Nešlo by vymoct referendum

Navštívil židovskou osadu na území, nárokovaném i palestinci.

H. Lukešová 17.1.2014 14:44

Re: Nešlo by vymoct referendum

Okupované nebo sporné území. To je otázka terminologie.

E. Sevrát 17.1.2014 14:54

Re: Nešlo by vymoct referendum

OSN,EU,Rusko,Čína,USA atd.,Ženevské konvence,ale i koneckonců Izrael tyto území nazývá jako okupovaná.Takže Kopretino,termologie je zcela jasná.

E. Sevrát 17.1.2014 14:55

Re: Nešlo by vymoct referendum

terminologie

H. Lukešová 17.1.2014 15:37

Re: Nešlo by vymoct referendum

OK.

M. Prokop 17.1.2014 14:34

Re: Nešlo by vymoct referendum

Ne, to si nemyslím. Ani jiné, vesměs potřebné věci neudělají, zato nadělají spoustu zelenorudých škodlivostí.

V. Novák 17.1.2014 9:23

Vláda, v demisi a bez důvěry, jak je jí zhusta předhazováno,

samozřejmě ve chvílích, kdy se to předhazujícímu hodí, nejspíš čeká na výsledky vyšetřování. To se uvážlivým lidem stává, že dříve vyšetřují než věší. A možná taky čeká, že to vyřeší vláda nová - nedemisní a s důvěrou.

Přerušit diplomatické styky s Palestinou samozřejmě lze. A co? Nezavřeme jen cestu, jíž může Palestina ovlivňovat naše politiky a naši politiku, uzavře taky cestu opačnou. No dobrá - asi není ani jedna z nich zvlášť efektivní. Nemusíme mít diplomatuck styky s Palestinou. Ona se bez nich dobře obejde. My se bez nich taky dobře obejdeme.

Ale má smysl vytahovat rovnou nejtěžší kalibr, kalibr, který se jindy používá těsně před vyhlášením války (a často až po něm)?

K. Křivan 17.1.2014 10:06

Re: Smysl by mělo

vyhoštění všech "Palestinců" ze země.

M. Prokop 17.1.2014 11:15

Re: Smysl by mělo

Ministrem zahraničí bude Za orálek ......

K. Křivan 17.1.2014 12:24

Re: Smysl by mělo

To není "chlap s gulama". :-((((

J. Boleslav 17.1.2014 16:54

Re: Smysl by mělo

Ten se bude snažit otočit kormidlo v dané oblasti o 180 stupňů, na to můžeme vzít jed.

J. Podešva 17.1.2014 8:38

zřetelnější reakce

Nevím, jestli právě přerušit diplomatické vztahy je ten správný krok. Ale nějaký protest by měl následovat. Rozhodně tvrdit, že vlastně nic nemůžeme, je hodně málo.

V. Stejskal 17.1.2014 7:50

Izrael

A co rusit diplomaticke vztahy s Izraelem, prestat ho uznavat. Tento stat je pricinou mnohych problemu ve svete, opovrhuje mezinarodnim spolecenstvim a nema zjevne zadnou budoucnost. Pro CR nema zadny vyznam, ani politicky, ani ekonomicky.

Mimochodem Sharon nebyl Zid, jeho matka byla Ruska, on sam ateista.

Z. Bureš 17.1.2014 7:55

Re: Izrael

Pane Stejskale - tak to už tady jednou bylo !!! Pokud si dobře vzpomínám, tak to naposledy byl Adolf Hitler, kdo říkal, že za všechnu světovou "neřest" .....že mohou Židé !!!

Je mi z Vás mdlo - téměř bych řekl....až na zvracení !!!

P. Lenc 17.1.2014 8:13

Re: Izrael

Připojuji se.Jenom dodám, že Hitlerovi a jemu dnes  tak podobným židobijcům pomáhají právě různí Stejskalové.Je to opravdu na zvracení.

V. Heidlerová 17.1.2014 8:26

Re: Izrael

Ten Stejskal je větší hňup, než se zpočátku zdálo. Prý Izrael, který produkuje řadu vědeckých a technických objevů, který funguje a je s naší kulturou spojen svými kořeny, nepotřebujeme. Asi potřebujeme  spratky, kteří od dětství hází kameny a později lítají s kalašnikovy.

Stejskale, postavte se na hlavu a chvíli vydržte ve stoji, snad se vám to v makovici srovná! Jinak už jen psychiatr nebo kriminál, šíříte nacistické myšlenky.

V. Stejskal 17.1.2014 8:32

Re: Izrael

Uklidnete se teta. Dejte si meltu a buchtu. Jiste vam uz neslouzi spani. Hlavne nepredstirejte, ze myslite. O nacismu nemate ani paru. Izrael nema s nasi "kulturou" nic spolecneho. My jsme nikdy nezili na ucet druhych a nechlubili cizim perim. Ani se nepovazejeme za "vyvoleny narod".

P. Šebesta 17.1.2014 9:15

Re: Izrael

Hehe, vy o tom víte úplné prd. Euramerická civilizace má judaismus (jako takový) a z něho odvozené křesťanství jako jeden ze čtyř základních hodnotových pilířů. V podstatě skoro všechny hodnoty, které považujeme za správné a dobré, pocházejí z judaismu.

M. Prokop 17.1.2014 11:17

Re: Izrael

Vědět úplné prd je podmínka tak blbého plácání, které zde předvádí.

(Ta druhá možnost, za peníze, už vyžaduje určitou inteligenci)

E. Sevrát 17.1.2014 15:09

Re: Izrael

O jakých hodnotách to píšete ? Můžete je vyjmenovat kromě desatera,který stejně nikdo pořádně nedodržuje,snad kromě nezabiješ,ale ani to není a hlavně v minulosti nebylo dodržováno.On i Adolf Hitler byl křesťan.A i muslimové uznávají  Starý zákon a Ježíš Kristus je pro ně,na rozdíl od židů král jako u nás křesťanů.

J. Krásenský 17.1.2014 16:38

Máte v tom zásadní chyby

Muslimové neuznávají Starý Zákon, židovský Starý Zákon považují za židy zfalšované Boží slovo. Mají Korán, ve kterém jsou příběhy i smysl jiný. Pro muslimy není Ježíš Kristus král, jen jeden z proroků. Pro křesťany je Ježíš Kristus syn Boží.

V. Vlach 17.1.2014 19:09

Re: Máte v tom zásadní chyby

Tak si to všechno kurňa přečtěte a nevykřikujte - je to z vaší strany marné.