Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Tragedie jménem Lessy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Holič 31.7.2012 15:29Re: tragedie jménem Štěpánek Dodatek - Já jsem nenapsal že to (Lessyho "zastání") udělá každý, ale že by to dokázal každý. Skočit z okna by dokázal taky každý, ale díky inteligenci a pudu sebezáchovy to každý neudělá. Protože jste to nepochopil, vyjádřím se jasněji: "Zastat policie" se policejní prezident může buď jako profesionál a nebo jako populistický papaláš a Lessy zvolil tu druhou možnost. Proto jsem napsal, že takto by se jí asi dokázal "zastat" každý, ale ne každý to udělal (naštěstí). |
![]() |
J. Holič 31.7.2012 12:00Re: tragedie jménem Štěpánek Pokud někdo nařkne policii z účelově vedeného vyšetřování, nevidím nic špatného na tom, když takový útok Lessy vyvrátí. Lessy ovšem šel dál a mluvil o zasahování politiků do vyšetřování, ačkoliv k tomu zatím nepodal žádný důkaz. Stejně jako neschvaluji Kalouskův postup, neschvaluji tedy ani chování Lessyho. Ministr vnitra se těžko bude zastávat někoho, koho se už delší dobu snaží zbavit a kdo si ze svého postu pořádá mediální PR akci, navíc když všude vykládá, že ministr není dost důvěryhodná osoba na to, aby jí sděloval to, co řekl novinářům. Vašemu textu s manželkou, církví a celibátem moc nerozumím - na co konkrétně tím reagujete? Ano, tvrdím, že i kritika Fischera za členství v KSČ je psaní věcí tak jak jsou - nebyl snad Fischer v KSČ? Autor přeci nepsal, že u lidí v ODS je to v pořádku - to mu podsouváte vy. Podle mě by prezidentem republiky neměl být v žádném případě člověk, který byl v KSČ (zvláště pak v době, kdy se už ani náhodou nejednalo o nutnost. A to není jediný Fischerův problém. |
![]() |
A. Nováček 30.7.2012 21:54Tragedie jménem Lessy. Prostoduchost přisluhovače mafiánů pana Štěpánka je jak vidno nekonečná. Nedivím se, mafie je vyděšena po letech klidného kradení. Další v řadě na koho budou útočit může být nejvyšší SZ pan Zeman. |
![]() |
P. Pruner 30.7.2012 20:01Re: tragedie jménem Štěpánek Na nezávislost policie útočili někteří vládní politici zcela veřejně v médiích i telefonáty. Vy to nechcete slyšet, protože to odporuje Vaši politické víře.Výroky pana Kalouska, Nečase a jiné nebyli divadlem, byly zcela konkrétní, obdobně konkrétní byla reakce pana Lessyho. Bohužel ministr vnitra (já jsem mu do června fandil) se policie nezastal - ne tedy každý jak píšete. Už vidím, jak nějaká manželka policejního vyšetřovatele říká manželovi - vykašli se na to, máš rodinu, jsou to mocní této země, vyšoupnou Tě někam atd. Ostatně proč katolická církev má celibát ? - aby kněží byli služebníky církve a neohlíželi se na rodinu. Tvrdíte, že autor hodnotí věci tak jak jsou. Například vyčítá panu Fischerovi členství v KSČ - oba ale víme, že ve Štěpánkově ODS je spousta bývalých komunistů - já osobně bych jim to po 20letech nevyčítal a tedy ale ani panu Fischerovi. |
![]() |
A. Kofroň 30.7.2012 19:42Re: reálie latinskoamerických diktátorských režimů To myslíte nějak tak jak to v roce 1933 v Německu dokázal jistý Schickelgruber? |
![]() |
J. Kanioková 30.7.2012 19:21Že se vůbec divím, co tady čtu...?! Kdyby Štěpánek psal třeba i o přistání na měsíci, většina příspěvků měsíc zcela pomine, ale bude mu nadávat kvůli Nově. Téma článku je naprosto podružné a s Lessym má pravdu. |
![]() |
J. Kanioková 30.7.2012 19:19Ježišmarjááá, Fischerová..... uff... Už ji vidím, jak rozhoduje v případě jmenování rady České nár. banky, soudců do ÚS, jak jedná se zahraničními státními návštěvami několika jazyky, jak argumentuje při rozpravě, která se týká více oborů, jak jede na zahraniční státní návštěvu a veze sebou naše podnikatele, aby jim pomohla v podnikání. Čím je ta paní kvalifikovaná na takovou politickou funkci - jen tou slzou dojetí v oku? To si myslíte, že prezident je pro okrasu? Vždyť ona je hrozně naivní, racionálním myšlením naprosto nedotčená. Zatím dělá charitativní koncerty a podobné činnosti, tam je dobrá, opravdu. Tam má její jméno docela zvuk, užitek. Jinak je totální mimoň.. |
![]() |
K. Luboš 30.7.2012 18:26reálie latinskoamerických diktátorských režimů A ono by bylo opravdu super, kdyby Lessy vyčistil Strakovku, sněmovnu a senát, a naše politické mafiány poslala někam do Lógaru v Afghanistánu. A pak po zákazu nejprofláknutějších politických stran, očistě státní správy a uplatnění lustračního zákona, by se demokracie mohla opět restartovat svobodnými volbami. |
![]() |
P. Zelenka 30.7.2012 18:13Teď by bodlo těch 10miliard co jCME kvůli Štěpánkovu názoru na Železnou licenci zaplatili. Jeho názory jsou nám drahé. |
![]() |
J. Kadeřábek 30.7.2012 17:50Re: Tragédie jménem Štěpánek. Myslím si, že se Lessy zachoval přesně podle vzoru svého ministra. Před výborem parlamentu přednesl svoji Kubiceho (pardon Lessyho) zprávu a obsah pak na veřejnost vynesl neznámý pachatel. Navíc nás to nestálo žádné velké peníze jako třeba rozhodování Rady s panem Štěpánkem, který umožnil Velkou Železnou loupež s následkem - 10 miliard na stole v českých. |
![]() |
T. Hamet 30.7.2012 17:31Re: Sloh za jedna, obsah za pět! Tak proč nevolíte Karase? |
![]() |
J. Holič 30.7.2012 17:03Re: Anomálie plodí další anomálie Naopak Kubiceho správa svědčí o autorově svědomitosti. |
![]() |
J. Holič 30.7.2012 16:46Re: tragedie jménem Štěpánek Kde jste z textu vyčetl, že autor podporuje, kmotry a korupci? Obávám se, že si budete muset sundat svoje vlatní brýle, abyste zjistil, že autor naopak hodnotí věci tak jak jsou. Zastat se nezávislosti policie, tak jak to udělal Lessy by dokázal každý, ale naštěstí ne každý policejní prezident to udělal. Vás nejspíš oslnilo, že se pustil do mediální bitvy s neoblíbeným ministrem Kalouskem a od té chvíle je pro vás vše jasné. Není to poprvé co čtu, že Lessy bojuje proti ovlivňování policie - ale faktem je, že Lessy ukazuje hodně intenzivně médiím, že to dělá. Je to prostě jen divadlo pro lidi, protože jinou cestou už poškodit ministra nemohl. Normální policejní prezident, pokud má podezření, že dochází k ovlivňování policistů, takovou věc řeší a pokud nemá důkazy, na veřejnost s tím nechodí. Pokud chce apelovat na policisty, aby všechny takové tlaky nahlásili, nebude to dělat přes média, má přeci mnohem efektivnější cesty, jak to udělat v rámci vnitřní komunikace a svých pravomocí. Místo toho se Lessy vykašle na správné postupy a začne před kamerou vyzývat policisty, aby poctivě odolávali politickým tlakům (copak to do té doby dělat neměli?). Nejlepší cesta jak se vyhnout nařčení, že nic neděláte, je hodně hlasitě mluvit o tom jak vám všichni gauneři (ideálně nějací známí) hází klacky pod nohy. A lidem jako panu Prunerovi to stačí k tomu, aby to, lidově řečeno, sežral i s navijákem". Jak se pro vás stal tou "zárukou"? Protože se hádá s Kalouskem, nebo proto že posílá přes novináře vzkazy svým podřízeným)? |
![]() |
J. Štrobl 30.7.2012 16:27Tragédie jménem Štěpánek. Páně Štěpánkův pamflet je z rodu takových, kdo chce psa být, vždycky si hůl najde. Přiznám se, že věřím více Lessymu než Kubicemu. Kubice se mi zdá být příliš politickou figurou, která plní nějaké politické zadání a o policii jí moc nejde. Lessy zatím nic podstatného neprošvihl a mimo pomluv na něj nikdo nic nemá. Že se za něj postavili odboráři, za to přece nemůže. A důvěřovat Kubicemu nemá proč. Tak proč tolik křiku pane Štěpánku. |
![]() |
F. Svoboda 30.7.2012 13:55Re: Sloh za jedna, obsah za pět! Pane Pavlovský, nemáte pravdu, neboť úsloví " čím hrníček navře, tím smrdí " jak říkávala moje babička, je zcela přesné i pro výše uvedenou situaci a podporuje diskutující, kteří nejsou s Vámi v souznění. |
![]() |
D. Nowodny 30.7.2012 13:28Re: tragedie jménem Štěpánek Take jste Blahoslaven s chudym mozgem ? |
![]() |
V. Venc 30.7.2012 12:57Re: Výtka autorovi Bohužel, správná! |
![]() |
P. Pavlovský 30.7.2012 12:53Re: Sloh za jedna, obsah za pět! V. Klaus, jak jistě víte, se moc omezovat nedá a jako prezidenta jej ani moc omezovat nelze, takže mu zbývalo mnohé a vlastně cokoli. Falkt je, že minulý polic. prezident Martinec po návštěvě u Klause odstoupil, kdežto Lessy se pochlapil ještě víc. Jaký další argument byste ode mne ještě chtěl? |
![]() |
J. Boleslav 30.7.2012 12:35Re: Anomálie plodí další anomálie Lessy má být vůči svému ministrovi loajální. Není-li, nemá na své židli co dělat. |
![]() |
J. Boleslav 30.7.2012 12:33Re: tragedie jménem Štěpánek Lessy se v poslední době chová slušně řečeno velmi nestandardně a nebýt jeho praktické neodvolatelnosti, už by dávno letěl. |
![]() |
J. Boleslav 30.7.2012 12:32Tentokrát naprostý souhlas. |
![]() |
J. Boleslav 30.7.2012 12:32Re: pane stepanku To je docela zajímavý pohled. |
![]() |
P. Pruner 30.7.2012 12:25tragedie jménem Štěpánek Pane autore, patříte k těm inteligentním autorům, kteří se nedokáží dívat na svět kolem jinak než přes své politické brýle - ve Vašem případě modré. Kdysi a dost dlouho jsem Vám fandil. Modrá byla dobrá, ale dvacetiletému výrostkovi už neodpustíme tolik co třeba v začínající pubertě. Takže trpění kmotrů a korupce už nemůže být estetickou vadou,ono také všimné údajně vystoupalo z 1 na 10procent, ale jevem fundamentálním a diskvalifikujícím. Pan Lessy má řadu slabin, v tom bychom se i shodli. Ale má podstatné plus oproti modrým politikům včetně ministra vnitra - dokáže se zastat nezávislosti policie a je zárukou pokračování nezávislého vyšetřování řady caus týkajících se i politiků. Proto je předmětem útoků. Doufám, že vytrvá a nepodaří se ho uštvat Vám ani Vám podobným. |
![]() |
A. Krejčová 30.7.2012 12:15Nechci autorovi brát iluze, ale řekla bych, že už dávno přetekla. A on sám by to měl vědět nejlépe, vzhledem k jeho roli ohledně televizního a zdá se že i rozhlasového vysílání. Ono je to takové téměř domácí rodinné video, že. Možná by se tomu i člověk zasmál, kdyby se nejednalo o vážné věci. Ještě že jsou ty prázdniny a dovolené, takže spousta občanů nemá náladu a ani čas věnovat se těmto převážně pro některé nevážným "věcem". |
![]() |
P. Schuh 30.7.2012 12:01Výtka autorovi Prostě ho nemáte rád. Proč ho tedy veřejně zesměšňujete (obtloustý atd.). Tím Váš článek ztrácí svůj pravý význam. Vy by jste se snad vysmíval i tělesně postiženému pro jeho tělesnou vadu, kdyby se choval ne dle Vašeho vzoru... |
![]() |
E. Došlík 30.7.2012 11:33Re: Pane Štěpánku vaše aktivity jak na poli politickém, hudebním a pracovním, jsou velice zajímavé, všem je jasné, že jste zatvrdlý ODSák, ale také jako absolvent pedagogické fakulty v H.Králové jako magistr pro 1.stupeň ZŠ, by si měl uvědomit, že nejste na ZŠ, kde jste si mohl dovolit masírovat mozky žáků, pokud jste se dostal vůbec do praxe, o čemž hluboce pochybuji,ale, že vaše výplody čtou lidé, kteří jsou plnoletí a svéprávní. To, co jste napsal o policejním řediteli, se úplně vymyká z linie slušnosti. V prvé řadě by jste se měl postavit před zrcadlo, a podívat se na svůj skelet, který není dle mě také okouzlující. Co se týče vaši politické činnosti, také by mohli mít diskutující výhrady, ale je to věc a život. Jak místopředseda regionálního sdružení ODS Královéhradeckého kraje, hájíte barvy, ale to neznamená, že musíte hanit a ponižovat protivníky, kteří nejsou podle vašeho gusta. Mám ten dojem, že trpíte stihomamem, že jste jen vy ten pravý . . . |
![]() |
S. Ševeček 30.7.2012 11:33Re: Sloh za jedna, obsah za pět! Pan President podpořil POLICII. Co mu zbývalo, pokud to mohl zřetelně vyhlásit vlastně jenom před setkáním s nejvyšším policistou. |
![]() |
M. Vondráček 30.7.2012 11:06Re: Pane Štěpánku Vám nepřipadá obtloutlý a upocený ?? |
![]() |
P. Lenc 30.7.2012 10:03Re: Sloh za jedna, obsah za pět! Pane Pavlovský, já jsem také to, co nazýváte "klausismus", ale to neznamená, že bez výhrady souhlasím se vším, co Klaus řekne nebo udělá.A toto neupírám nikomu jinému.O tom ten můj příspěvek je.Mám dojem, že jsem jednou napsal, že s vámi někdy souhlasím, někdy ne.Holt tentokrát to je nesouhlas. |
![]() |
P. Jirka 30.7.2012 9:13Velmi trefné! Naprostý souhlas... konečně to někdo pojmenoval.... |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=8vdN976zsI-7CXj&p=QarDFBEx%7c48R3taQB7A%7chIF73bfQD7%7cwrBHMPxvQF6Afq9MHP%7chQ7I8rZMD%7cPacIGILq_-&x=wGGxtX)