2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Minutus 26.9.2008 12:13

Notak!

Kluci! Nechte toho! Bežte se prát na ulici.

Minutus 26.9.2008 12:10

Re: Solidní článek ...

Ovšem tohle je stranický tisk ODS, pokud jste si nevšiml a ten příspěvek nemá dost modrou barvu. Všichni, co nesouhlasíty se sytě modrým nátěrem tu neopruzujte a běžte si volit jinam o hlasy prodejných bezbarvých živlů my skuteční voliči ODS nestojíme!!!

f. Čech 26.9.2008 11:48

Nechutný je hlavně sám Petr Žantovský

Tento skalní Klausův patolízal zapomíná, že Klaus prohrál ODS dvoje volby za sebou v letech 1998 a 2002 a teprve pak se jako politická mrtvola odporoučel do zákulisí. Topolánek vnaopak olby v roce 2006 vyhrál, ODS má kromě jednoho kraje všechny hejtmany, převahu v senátu atd. navíc tomu mizerovi a hrobaři české ekonomiky Klausovi už dvakrát zajistil i prezidentskou židli! O tom se soudruhu Klausovi, který si v televizi v roce 2002, na konci svého předsedování ODS notoval a vyměňoval si komplimenty dokonce i s Grebeníčkemi ani nesnilo! I teď, přestože byl díky Topolánkovi zvolen podruhé prezidentem soudruh Klaus nelení a škodí svou hradní politikou nejen ČR, ale také Topolánkovi a celé ODS. A v tomto sprosťáctví ho následují i jeho přicmrdávači v čele se soudruhem Žantovským a Bémem! 

Marat 26.9.2008 11:46

Re: Solidní článek ...

-ferry-,jak k tomu majeku stát přišel ? To si myslíte,že ředitelé socialistických továren jsou něčím lepším,jak majitelé a ředitelé kapitalistických továren ? A ty továrny a všechen ten státní majetek i kterém tak plačtivě píšete by bylo dobré prodat,jen kdyby je prodávala ČSSD svým straníkum,tak jako se to dělo a chce dít ?

Prpoboha,nedělejte si hloupé iluze o socdemo !

frsi 26.9.2008 10:54

pád

tento volný pád přeci zavinil Klaus a Zeman! Udivuje mne že na to nepřiše Žantovský! Určitě miluje Klause ale měl by to už konečně rozchodit.

RomanL 26.9.2008 10:46

Re: Re: Re: Solidní článek ...

Ale že jste ty strany hned poznal, je vidět, že se vyznáte... ;-D

RomanL 26.9.2008 10:45

Re: Re: Re: Solidní článek ...

Vážně? ODS už plánuje znárodňování? Nééřřikej, tý vogo, to sem teda asi naletěl... 8-o

Gaston 26.9.2008 10:44

Autor samozřejmě objektivní není

Ferry popisuje celkem správně duch v ODS, který jí byl vtisknut za Klausovy éry. Je to tzv. "specifické odsácké myšlení (nebo uvažování)";-) Topolánek rozhodně udělal pro nápravu tohoto uvažování a "kultury"  v ODS hodně. Vezměte, jakým způsobem (rovným) např. jednal s malými stranami o vytvoření koaliční vlády. Copak tohle by se mohlo kdy předtím stát? Věřím, že Klaus, Bém a spol. museli při tom trpět, neboť oni při své aroganci, pýše a narcismu by toho nikdy nebyli schopni. Proto možná(např. Klaus) slyší na Putinovu formu vládnutí. Je to stejná nátura. Je to tak trošku "nedemokrat" a tento duch do ODS zasel. Topolánek naopak demokratem je. Proto radši s Topolánkem než s Bémem, Tlustým, Páralovou, Ranincem a spol. (Klausovými obdivovateli)

Ivan Nový 26.9.2008 10:35

A to je dobře, protože důvěra je začátek očekávání,

které politika nikomu nemůže splnit. Lidé by se měli především starat o své záležitosti a nečekat, že jejich vlastní záležitosti někdo vyřeší a oni nebudou muset ani hnout prstem.

PROKOP BUBEN 26.9.2008 10:21

Re: Re: Solidní článek ...

Je podivné, když někdo zkritizuje kLausostranu, je v očích mnohých, kteří stále věří fíglu, že ODS podporují ti inteligentnější nazýván- soudruhem, komunistou a bolševikem........Často je tomu právě - NAOPAK....

RomanL 26.9.2008 10:11

Re: Solidní článek ...

Jasně, mnohem lepší jsou strany, které jsou schopné všechno sebrat (správněji ukrást), a ty co jim to sebrarali rovnou zavřít nebo povraždit. Z toho by zase mohlo kápnout něco vám, že soudruhu, vám ty LM ale schází... (Y)

-ferry- 26.9.2008 9:53

Solidní článek ...

... dokazující,že i o nesolidnostech se dá psát solidně. Můj názor je takový. Strana ODS je prolomená už od samého vzniku.Tatíkové zakladatelé jí vtiskli do genů hodně nechutnou vlastnost - totiž bezmeznou touhu po penězích.Prachy,prachy,prachy ...  Myslím,že na tom je tato strana založená.Strana,která je schopná prodat všechno,fabriky,školy,nemocnice,vlastního tátu s mámou,celou českou kotlinu ...jen když jim z toho něco kápne.Zásada dej krávě do držky,ona ti dá do dížky ... se tady uplatnila. (Pro)dejme domluveným lidem majetek,budou nám zavázáni a budou nám platit "desátek".Jakým jiným způsobem se mohl bilionový majetek státu,či obcí,dostat do rukou bývalým zelinářům,vekslákům,pinglům a pod.Nebo podvraťákům typu Koženého,Železného,Dřevěného (pardon,takový tu kupodivu nebyl),Chvalovského a dalších.ODS byla bohatá strana,určitě nejbohatší.Proto si mohla dovolit kdeco,i vlastní veksly  se svým financováním.I sám Klaus stál před soudem,bohužel jen jako svědek.Jeho argumenty si jistě pamatujete : já nic,já jen předseda strany.. to oni,to jiní ... Byl někdo postižen?Nikdo ! Dnes jde ODS na ruku všechno - policii mají pod palcem,justici taky (Vesecká),dokonce už i BISka jim přihrává. Kdo nejde snámi,jde proti nám a je sveden ruskými špiony. Jo,milí voliči,oni nám tu demokracii ještě osladí ...:-/

muf 26.9.2008 9:35

Re: Ve vylučování členů strany zatím vede ČSSD

Bůh dal všem lidem mozek.. bohužel, někdo se ho dodnes nenaučil používat..

Ludva 26.9.2008 9:34

Ne. ne a ne !

Pan Topolánek nevěděl, že pan Dalík vlastní kompromitující fotky na tlustého z Mrázkova archívu, nevěděl, jak se k němu pan Dalík dostal. Pan Topolánek neví, proč šel pan Dalík s panem Večerkem za poslancem Kořistkou, pan Topolánek neví, proč pro jeho vládu hlasují poslanci Melčák, Pohanka a Wolf, pan Topolánek neví, proč by se někdo pokusil uplácet poslance Ploce a Novotného. Pan Topolánek neví, že udělal svým způsobem vládnutí z politiky žumpu a z voličů idioty, kteří ať volí koho chtějí, stejně budou hlasovat pro pana Topolánka.

Dibarhora 26.9.2008 9:22

Re: Re: autor si dal za úkol v nadpisu

:-D:-DTeda Kačeno, jak ty jsi chápavá:-(

Frank 26.9.2008 8:56

Re: Ve vylučování členů strany zatím vede ČSSD

Zatím.

divizna 26.9.2008 8:41

Re: Ale nebojte se se: Es kommt der Tag...

Nomene, původně jsem myslela, že jste ignorant. Nejste, jste jenom veliký blb.

yorik 26.9.2008 8:12

Asi bude padat hodně dlouho,

když mu to předpovídá takový expert na českou politiku. Nechte Topolánka v klidu dovládnout, stejně nikoho lepšího nemáte a proboha , nestraště nás nějakými odborníky.  Žádná Cipi Livniová není na obzoru a zřejmě dlouho nebude. Těm ostatním by pro začátek stačilo, kdyby položili své politické životy za Crystalex, jako tak onehdy činili za pana Sekyru. Činí tak činitelé od San Franciska po Vladivostok. U českých politiků bych to předpokládal. Ovšem na to nestačí strašit čínské tchajkonauty žlutým praporem. Bude třeba používat i hlavu.

PROKOP BUBEN 26.9.2008 7:49

MÁM ZA TO

Že Topolánkovi, pokud chce zůstat na scéně, nezbývá nic jiného, než přestat být marionetou svého Principála.......Prodlužování krize v kLausostraně jen prohloubí a umocní celkové zhroucení.....Druhou možností dle mého názoru je obměna celého vedení lidmi z regionů.....V tomto případě by to ovšem neměli být nějací čunkové....

Pavel 26.9.2008 7:20

Re: Ale nebojte se se: Es kommt der Tag...

Ubohá reakce. Důkaz, že 100x opakovaná lež je pravdou. Pokud budu na Vás chtít přesnou citaci a v souvislosti, nedáte ji dohromady. Ledaža by jste ji vypatral v archivu a pak si přečetl jak to vůbe poprvé bylo.

Ten problém je stejný jako se śpinavými penězi. Ani  Vy je nepoznáte, položím-li před Vás dvě bankovky a Vy máte určit, která je spinavá. A v tom je ta podlost manipulace.

Uhuhu 26.9.2008 7:10

Ve vylučování členů strany zatím vede ČSSD

zatím co v ODS se vyloučit někoho nedaří, což je dobře.

abc 26.9.2008 7:08

Klausův jedině možný krok

Odstoupit z funkce čestného předsedy ODS. Je ostudou šéfovat, i když jen "čestně", spolku vedenému současnou  vládní klikou ODS.

Majkkl 26.9.2008 7:07

Kdybych nevěděl, kdo jste, pane Žantovský,

a komu straníte, možná bych se nad tím článkem i zamyslel. Ale takhle? To už mohl něco napsat taky Klaus nebo Jakl...

kk 26.9.2008 7:04

Re: Jak může

Tolik jiných dělalo "odpornou" činnost pro bolševiky. 

Nomen 26.9.2008 5:35

Ale nebojte se se: Es kommt der Tag...

jak říká Topolánek..on přece není ideologicky vyprázdněný..

ginANDtonix 26.9.2008 4:34

podpasovka

Kauza Tlusty-Morava-Tluchor-Topolanek??? Misto Topolanka tam muze klidne byt "Zantovsky", nebo "Klaus", nebo jakekoliv jine jmeno. Protoze Topolanka se tahle kauza tyka jenom tak, ze proti nemu mela byt namirena!

Kde je v clanku jakykoliv argument svedcici o nevhodnosti Topolanka? Ani jeden! Jini kritici alespon vytykaji "ideologickou vyprazdnenost" nebo vydavaji Topolankovo kompromisni vladnuti za "zradu puvodnich idealu ODS". To sice jsou spatne argumenty, ale aspon se o tom da diskutovat.

Jdete mi do haje. ODS rozvraci ten, ktery pred volbami hazi klacky pod nohy Topolankovi. A to je Tlusty, Raninec, Bem, Zantovsky a jini "uzitecni idioti" (tak vas jiste nazyvaji v Lidovem dome).

Tim co delate jdete na ruku levici -- jste si jisty, ze to je to co chcete, pane Zantovsky???

V 26.9.2008 4:32

srovnavaniho uz tu bylo

"bude jen otázkou velice krátkého času, kdy někdo srovná tuto údajně či kdysi pravicovou stranu s někdejší KSČ v roce 1929."

-----

no a co, ODS uz byla srovnavana i s fasisty a komunisty uz davno

Kačka 26.9.2008 1:27

Re: autor si dal za úkol v nadpisu

Ale dokázal, to jenom Vy jste méně chápavý.;-D:-P

Pavpek 26.9.2008 1:19

Jak může

někdo, kdo má za sebou odpornou činnost pro bolševiky v redakci Melodie hodnotit někoho, že nevoní, když sám smrdí od močůvky????Myslíš Péťo , že jsme na tebe zapomněli??? Jak mohl

Klaus takovýhle hnůj vzít k sobě?????

Jdi se před kritikou umýt, amrdíš bolševický sluho.

clay 26.9.2008 0:36

autor si dal za úkol v nadpisu

pojednat o pádu Topolánka, ale nedokázal to ničím relevantním podepřít...;-D