2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

POLITIKA: Tak přísaháme!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
cerv 20.1.2006 11:48

Etický kodex

www.cssd.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=422010&id_org=422010&id=607149&p1=0&p2=&p3= když už se všichni tak ohnivě vyjadřujete, zkuste si jej přečíst
raptor 20.1.2006 11:46

Víte, já reagoval za ODS, mně jsou socanský vztahy zcela buřt.

Jura Jurax 20.1.2006 11:45

Re: Pane Blaho,

Jojo, ale v ústavě se praví něco o tom, že poslanec jest povinen říditi se toliko a výhradně vlastním svědomím a přesvědčením. To mi přijde poněkud v rozporu se stranickou disciplínou a volebními programy - co když se volební program dostane do rozporu se svědomím a přesvědčením poslance?
franta 20.1.2006 11:33

Díky za informaci

a ten etický kodex si vymyslel Paqroubek sám a všichni v ČSSD byli asi proti, že ?
míša mýval 20.1.2006 11:23

Špinavý peníze se musí vyprat, jinak vám z nich naskáčou bradavice

nejsi náhodou příbuzný toho jetelovýho generála?
míša mýval 20.1.2006 11:15

Špinavý peníze se musí vyprat, jinak vám z nich naskáčou bradavice

Již Miloš Becherovka říkal o jisté fašistické straně, že to jsou pouze zdivočelí sociální demokraté. Z toho lze odvodit, že socani jsou ochočení fašisti (fašista stejně jako fašírka od fasci - nástroj na bití např.otroků). Proč se tedy divíme, že od této strany vzývající násilí lapidárně shrnuté do slov Šup s nimi do Vltavy převzali to nejlepší. Kromě kudly na krku kandidátů i Slávka Jandáka
raptor 20.1.2006 10:46

Povinnost dvouletého členství

schválila výkonná rada ODS, složená zejména z delegátů krajů, frantíku.
franta 20.1.2006 10:41

A teď si ještě představte

že by Paroubek řekl, že za ČSSD nesmí kandidovat nikdo kdo není členem strany aspoň dva roky ! To by byl diktátor jak vyšitej, předepisovat vlastním straníkům koho mohou navrhovat na kandidátku ! Neměli bychom zrušit i sliby lékařů při promoci ? Každý lékař se přece musí chovat podle lékařské etiky i bez slibu, ne ?
Rudý Baron 20.1.2006 10:27

Re: Typickým příkladem "demokratického" postupu bylo rozdělení ODS v roce 1997/8

Ladislave N...
 
už zase kecáš !
 
Hovorově řečeno to bylo tak, když Klaus dostal do Sarajeva informaci, že ho jeho nejbližší spolupracovníci, kterým opravdu důvěřoval ( Ruml, Pilip ), vyzvali k rezignaci a odchodu do prdele ( řečeno sice vulgárně, ale přesně ), málem se sesypal a byl úplně na dně. Existují lidíé, kteří mu byli velmi blízko a podali o tom svědectví ( například Miroslav Číča  :o))) ).
Myšlenka na svolání mimořádného grémia a následně kongresu vznikla až poté, když předseda vytáhl tu kudlu ze zad a nechal si zalepit tu díru, řečeno přesněji, když se rozhodl ( jako sportovec ), že takhle se z boje neodchází...
Tehdy jsem ještě byl členem ODS a vím VELICE přesně jaká ta atmosféra tehdy byla. Narozdíl  od Tebe.
Ukázalo se, že "pučistů" je velmi, velmi málo, ale zato VYSOCE POSTAVENÝCH. Zkrátka Havlovi kámoši byli předsedovi ODS  o hodně blíž, než si vůbec troufl pomyslet. Pak není divu, že mu unikly nelogičnosti například ve volebních kampaních( megaplakát na Letné ), když měl takovéto našeptávače. Žádnej strom neroste do nebe a nezastírám, že se Klaus občas choval jako kdyby vyhrál olympiádu. Ale obávám se, že jeho vláda byla opravdu ta poslední, která myslela na občany. Brzy po jeho pádu začala destrukce a zadlužování státu..
 
Takže na kongresu se "sarajevští hoši" dožadovali toho, aby v ODS mohli mít svoji vlastní frakci, jejímž jediným smyslem by bylo říkat po jakémkoliv rozhodnutí řídících orgánů strany : " TO MY NIC, MY JSME MUZIKANTI, TO TEN KLAUS !!!!".
No, komouši by je rovnou pověsili, ve straně DEMOKRATICKÉ jim bylo naznačeno, zda by nebylo lepší, kdyby si založili stranu vlastní.   A to je celé. Už Tě vidím Ladislave, jak se každej večer usmíváš na manželku, o které víš, že sotva usneš, odkráčí "na kus řeči" za Tvým sousedem !!!! 
taraszátars 20.1.2006 10:20

Re: Moc hezky napsáno, ale preference ČSSD rostou, čím to ?

Hulvátství politiků ODS je možné ilustračně doplnit o agresivní sprostotu přívrženců této strany na těchto stránkách.
Žulový Aston 20.1.2006 10:13

Moc hezky napsáno, ale preference ČSSD rostou, čím to ?

Nebylo by lepší se zabývat tím, co by měla ODS dělat dobře, než pomlouvat to ,co ČSSD dobře dělá a čím boduje u voličů? ODS začíná působit takovým falešným (boj proti vulgaritě), prázdným (prázdná modrá šance na 261 stránkách!!) a vrtošivým (sociální program) dojmem.
Ale top věc je boj proti vulgaritě s Doležalem (že jo vole), Topolánkem (EU je shit), Tlustým ( tato vláda je banda loupežníků), Langerem (vladimír Iljič Špidla - o jak by bylo krásné, kdyby byl premiérem místo Paroubka!!), Bendlem (fašismus vznikl ze soc. dem.) atd.
Mirek Šejna 20.1.2006 10:07

Sašo,

vidět zvenku, co je uvnitř, zpravidla znamená, vidět ho*** (synonymum pro výkal, abych nebyl sprostý). Já členem ČSSD jsem a buďte si jist, že v ČSSD opravdu demokracie panuje.
Saša 20.1.2006 9:50

V sociální demokracii už dávno demokracie asi není.

Pozoruji to jen zvenku, ale dospěl jsem k názoru, že Gross změnil vnitrostranickou demokracii v ČSSD na demokratický centralismus. A Paroubek vede tu jejich stranu od demokratického centralismu k führerprinzipu.
Gross také zavedl hlasovací pokyny pomocí SMS, ale jen na sociálně demokratickém sjezdu k zajištění vlastní volby. Paroubek to zavádí jako celostranický způsob řízení a postrkování členů strany.
 
Jura Jurax 20.1.2006 9:33

To je toho

No a co - podepíšou a vykašlou se; mezi základní kvalifikace politika patří umění vykroutit se ze slibů a závazků a umět bez následků nedodržet dané slovo.
Mirek Šejna 20.1.2006 9:01

Kohoute,

Vám zcela uniká podstata kodexu. Kodex je vějička na voliče. Voliči tak získávají pocit, že podepsáním kodexu se poslanec zavazuje k určitém standardu chování. Sankce tam žádná není, takže neexistuje rozpor s ústavou.
Mirek Šejna 20.1.2006 8:56

Pane Blaho,

moc mě dojímá, že Vy, horlivý člen ODS, máte tak velkou starost o demokracii uvnitř ČSSD. Uniklo Vám ale, že ČSSD nemá kodex pro vnoitrostranickou činnost, ale má kodex pro chování poslanců zvolených za ČSSD do parlamentu. Poslanec je zaměstnancem občanů a nikoli členem stranické buňky v parlamentu. K tomu dostává mandát a za to je placen. Je za to placen nikoli stranou, ale námi občany. Mě jako voliče dost zajímá, zda poslanec politické strany, kterou jsem volil, plní svůj program. A pokud poslanec odmítne hlasovat v souladu s volebním programem, měl by odstoupit.
Vlali 20.1.2006 8:32

Závist

Socani mají etický kodex a ten diktátor je nutí ho podepsat. Svatá prostoto, za prvé jde o předvolební trik (ne špatný), za druhé podepsat achovat jsou dvě různé věci. Myslí-li však socdem tuto záležitost vážně a bude nutit své politické představitele, aby se chovali eticky, pak potěšpříroda jejich konkurenty. Při představě slušné ODS omdlívám a pravdomluvné černoprdelníky bych pravděpodobně nepřežil. Komanče nekomentuji pro mne neexistují.
Mák 20.1.2006 8:16

Etickým kodexem ČSSD zaboduje u voličů

Lepší udělat v tomto směru něco než vůbec nic.
Nic nebrání ODS aby se zachovala podobně.
Pomlouváním, bagatelizováním etického kodexu může jen ztratit
Petr Kohout 20.1.2006 7:27

Menší rozpor s ústavou

Dle Ústavy poslanec NEMŮŽE BÝT ZBAVEN SVÉHO MANDÁTU a když vezmeme obecnou zásadu, že smlouvy jsoucí v rozporu se zákonem (neřkuli s ústavou) jsou neplatné od samého počátku, jakýkoliv pokus nutit poslance k odstoupení dle tzv. etického kodexu naplňuje skutkovou podstatu trestného činu vydírání a pravděpodobně také velezrady (tj. ohrožení ústavního pořádku země). On totiž Paroubek a jeho boys už mnohokrát prokázali, že znalost zákonů této země (včetně Ústavy) jim není zrovna vlastní.
Lojza z paseky 20.1.2006 5:24

Češi mají novou pohádkovou bytost

K Červené Karkulce, Rumcajsovi a sedmihlavé sani přibyl etický poslanec.
Alfons 20.1.2006 3:49

Etickým kodexem

získává soc.dem další voliče. Brbláním ostatních stran proti tomu, se tyto evidentně staví do pozice těch, kteří nechtějí žádnou morálku. I když bude kodex k ničemu socdem získá voliče.
ODS se zatím zmohla jen na w-stránky, kde kritizuje každý nádech a výdech socdemáků. A to je zase blbě. ODS tím ztrácí voliče.
Ladislav N. 20.1.2006 1:42

Typickým příkladem "demokratického" postupu bylo rozdělení ODS v roce 1997/8

Václav Klaus tehdy vyzval "nespokojence" toužící po morální (etické?) očistě ODS a převzetí osobní odpovědnosti konkrétními lidmi (Václava Klause nevyjímaje), aby odešli z ODS. Stalo se.
 
Klaus se jim dodatečně (a dostatečně)   pomstil spolčením se se svým "úhlavním nepřítelem" Milošem Zemanem a koordinací postojů ODS s postoji ČSSD. "Mobilisace" proti levici v praxi pragmatika.
 
Tehdy vzniklo "tvrdé jádro ODS" s chováním podobným paranoidní sektě, které straší voliče dodnes a brání lepším volebním výsledkům ODS v parlamentních volbách.
Unie svobody se postupně přeměnila "náborem" nových a "iniciativních" lidí toužících po vládních korytech na stranu spolupráce s ČSSD. Odchodem známých a ideově ukotvených osobností (proti nimž ODS dříve vedla nesmiřitelnou kampaň, zatímco sama "spolupracovala" s ČSSD) a ztrátou  věrohodné ideové náplně si "zbylá" US podepsala ortel sama nad sebou. Nutno říci, po právu.
 
Zvláštní je, že Blaha cituje  Prof. Vojtěcha Cepla, ač tento byl zjevně u tvrdého jádra ODS "na indexu" - ostatně jako řada dalších moudrých a velmi vzdělaných mužů s kritickým analytickým pohledem na vývoj českého právního systému a politický vývoj ČR po roce 1989. Nebyl mu prodloužen mandát soudce Ústavního soudu, kde vytvářel nezpochybnitelnou záruku svobody a dodržování základních ústavních principů ČR....
Náhradou se měla stát Klára Samková - Veselá.  
www racek 20.1.2006 1:01

no, když si vzpomenu, jak topolánek bouřil, jak

se vypořádá se svými marťany co nebudou táhnout za jeden provaz ,,,, sakra, ods už fakt mele naprázdno ...
Jenda 20.1.2006 0:58

Re: No, v tomto nemate pravdu

Mnoho podniku a organizaci zesilelo. Vcetne ty co zevnitr pozrela tu ve ktery jsem se pred casem nechal zamestnat. Kazdopadne to jak si socdemaci zorganizuji vztahy uvnitr "vlastni" strany neni jenom jejich vec. Nejsou nejaka firma nebo organizace, jsou politicka strana. A chteli by abysme je volili. Takze je jenom vporadku kdyz budem vedet jak si to organizovani predstavuji. Mimochodem co takhle ze bysme si vytvorili taky nejaky ten eticky kodex obcana a vynutili jeho podepsani? A jeste by to chtelo nejaky domovni duvernice na kontrolu socialne demokratickeho souziti.
kirast 20.1.2006 0:52

Re: No, v tomto nemate pravdu

Ale to je zvláštní přirovnání. Ona snad existuje nějaká "demokratická" banka nebo firma, kde mohou zaměstnanci rozhodovat na základě tajného hlasování? To spíš se dá věřit tomu, že ČSSD už není demokratická, ale firma J. Paroubka & spol.
V. Hoffman 20.1.2006 0:47

No, v tomto nemate pravdu

"Vždycky jsem si myslel, že se k něčemu podobnému člověk vyjadřuje spontánně – anebo, že se ani nemusí podpisem zavazovat, že se zkrátka eticky chová i bez písemných kodexů." - mnoho  organizacii a podnikov /vratane bank/ ma svoj Eticky kodex zamestnanca, ktory sa podpisuje pri nastupe do zamestnania. Porusenie sa samozrejme sankcionuje. A mam silny pocit, ze je to bezna prax aj v mnohych velkych firmach v zahranici.
Mimochodom, teraz sa nejdem vyjadrovat k etike socdemakov ako takej, ale nie je to nahodou ich vec, ako si zorganizuju vztahy v ramci vlastnej strany?
Klaun Parafin 20.1.2006 0:21

27.1. v 18.00 u Vodičky. Keramická 3, Praha 7.

Bude se vznášeti mystická vůně od pravého Sládka, zez Plzně.
Jan 20.1.2006 0:19

Tak přísaháme! Kdo? No přece ti naši: CYKLICKY VLÁDNOUCÍ KRIMINÁLNÍ ELITY POD SPOLEHLIVOU OCHRANOU SVÉHO CENTRALIZOVANÉHO KRIMINÁLNÍHO STÁTU A SVÝCH CENTRALIZOVANÝCH KRIMINÁLNÍCH MASMÉDIÍ!

Tak přísaháme! Kdo? No přece ti naši: CYKLICKY VLÁDNOUCÍ KRIMINÁLNÍ ELITY POD SPOLEHLIVOU OCHRANOU SVÉHO CENTRALIZOVANÉHO KRIMINÁLNÍHO STÁTU A SVÝCH CENTRALIZOVANÝCH KRIMINÁLNÍCH MASMÉDIÍ!