24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sunny 5.6.2008 12:04

Re: Re: Re: Pro všechny ukřivděné zaměstnance

Možná jste právě narazil na podstatu problému, když mluvíte o "současné pravicové koalici". Nic takového totiž u nás neexistuje. Snad bych mohla souhlasit jen se slovíčkem "současná" a pouze částečně se slovíčkem "koalice". Rozhodně ale ne s výrazem "pravicová", protože na tomto mocenském slepenci nic pravicového není. Spíš jde účelové spojení několika různorodých subjektů krátkodobě spolčených za účelem osobního profitu. Kdyby v čele státu stáli skuteční podnikatelé, kterými zřejmě dost opovrhujete, možná byste se divil, jak je možné účinně a efektivně vykonávat státní správu a jak by se to pozitivně odrazilo v celkovém stavu společnosti:-)))

Uhuhu 5.6.2008 12:37

Re: Re: Re: Re: Pro všechny ukřivděné zaměstnance

A proč "skuteční podnikatelé " nevytvoří politickou  pravicovou stranu, nezvítězí ve volbách a tudíž nestojí v čele státu  ?

Sunny 5.6.2008 12:47

Re: Re: Re: Re: Re: Pro všechny ukřivděné zaměstnance

Protože, pane, raději makají a svou iniciativu směřují tam, kde lze dosáhnout výsledků. A navíc už tady myslím Malý Aston psal, že je třeba nejprve se postarat o sebe a svou rodinu...Myslím, že kdybychom se o totéž pokusili všichni, bylo by to zatraceně dobře vidět. Skutečný podnikatel totiž potřebuje tu práci k životu. A v parlamentu, obávám se, by si jí moc neužil:-)))

Öman 5.6.2008 14:38

Re: Re: Pro všechny ukřivděné zaměstnance

Tady je vidět typická ukázka socanského myšlení - účelem podnikání přece není práce, ale "výjeb" 8-o.

Frank 5.6.2008 8:53

Re: Pro všechny ukřivděné zaměstnance

A umíte něco nebo jen kecat nesmysly? Mateřština vám moc nejde, možná s lopatou to bude lepší.

hroch 5.6.2008 7:54

Jsem OSVČ

a zaměstnávám 5 osob. Tak vím, co mě zaměstnávání lidí stojí. A chci zdůraznit, že jsem pravicově orientovaný - takže nemám koho volit. Politika této vlády je všechno, jen ne pravicová.

Nevím co je pan Bartoň - ale podle mého názoru je to "blboň", který neví co píše.... Pochopitelně by bylo výhodnější zaměstnávat lidi na živnosťák a dokonce jim dělat papíry zdarma .... ale v mém případě to nejde...... no jde, ale je to za hranou zákona a to nechci....

F2 5.6.2008 8:02

Re: Jsem OSVČ

Je lépe volit menší zlo, než to větší nechat vyhrát.

Marcela 5.6.2008 14:02

Re: Jsem OSVČ

jenže zaměstnávat lidi na živnosťák je švarcsystém a o tom nemluvil Bartoň, ale Štěch.

JJ 5.6.2008 7:50

Neptrebny odpad z let minulych, ktery se praci neuzivi

to je podle me profesionalni "odborar" Stech. Ale spise jde o patou kolonu CSSd.

Do duchodu se musi jit pozdeji vsude v EU, popiranim reality se nic nezmeni. Shodly se na tom vsechny strany, CNB dokonce pocitala ruzne verze reforem. Socani ovsem nepotrebuji aktivni duchodce, kteri si nasporili na duchod, ale rukojmi zavisle na statu.

Tvrdak 5.6.2008 7:45

Odbory zrusit , brani nam vyresit zakladni problem Nove Kapitalisticke Soustay...

"Problémy kapitálu při jeho sebezhodnocování způsobené neochotou pracovní síly dělat do chcípnutí za prostředky postačující k pouhému přežití."

ok 5.6.2008 7:44

prolhaný Bartoň

Bartoň žije zřejmě v minulém století - kdo se dnes "háže marod", ten velmi brzy skončí a je bez práce.

Naopak, institut "hodit se marod" využívají někteří podnikatelé pro zaměstnance, pro které momentálně nemají práci.

Takže pane Bartoni, pokud chcete psát do novin, prosím nějaké PRAVDIVÉ a aktuální informace. O informace z minulého století dnes není zájem.

rw 5.6.2008 8:33

Re: prolhaný Bartoň

 Kde žijete pane,vyhodit někoho při dnešním zákoníku práce,to snad ne.

ok 5.6.2008 10:00

Re: Re: prolhaný Bartoň

jde to raz-dva, stačí chtít. Slyšel jste o "organizačních důvodech"?

Marcela 5.6.2008 14:00

Re: Re: Re: prolhaný Bartoň

Organizační důvody a také ODSTUPNÉ?   To je dost na palici, ne?

stará sova 5.6.2008 9:04

Re: prolhaný Bartoň

Jak se asi hodím marod na pokyn zaměstnavatele. když mi nic není ? Co asi tak budu doktorovit kecat , musela bych se propadnout hanbou !

Öman 5.6.2008 14:49

Re: prolhaný Bartoň

Jistě. Posílat zaměstance na nemocenskou je nešvar, jenž by se měl vymýtit stejně jako ten, když si zaměstnanec zařídí nemocenskou na dostavbu chaty, vymalování bytu nebo prostě jen proto, že ho to v práci nebaví. Nicméně zaměstnavatel, díky komunistickému předpisu zvanému Zákonník práce, nemá v konkurenčním prostředí příliš možností, jak bezbolestně řešit třeba problém sezónních prací.

PROKOP BUBEN 5.6.2008 7:36

JE ZŘEJMÉ

Že i podnikatelské prostředí, jako snad téměř vše v polistopadovém Absurdistánu je nastaveno špatně.......Proč by nemohli mít začínající podnikatelé z počátku tak dva tři roky danˇové prázdniny s tím, že by platili jen zdravotní a sociální pojištěný......Posléze, kdo nebude schopen daně platit, by musel živnost uzavřít.....Zkrachovat se dá, ovšem prakticky podporovat chytráky, kterí převáděli dluhy na stát a s aktivy zakládali nové firmy, to by se mělo tvrdě potírat.....Finanční úřady měly dávno plnit svou funkci, podobně jako v zavedených demokraciích, kde jsou před nimi větší obavy než před policií.....Tam také si nedovolí žádný živnostník dělat melouchy, protože především jeho cech ho hlídá, aby nenastala nekalá konkurence......

Co ovšem chceme v hanbinci, kde si premiér zakoupí byt ze zadlužené zkrachovalé firmy, jehož dluhy zaplatí stát....Kde je možné, aby si Krejčíř a jemu podobní přes rodinu prodávali své podivně nabyté majetky atd,atd......

Haui1 5.6.2008 9:13

Re: JE ZŘEJMÉ

Nějak vám při tom výčtu vypadl expremiér Gross, ve srovnání s ním je Topolánek naprostý břídil. A co třeba kakaový Bob. Ale to vám nesedí ve světovém názoru, že ano?

PROKOP BUBEN 5.6.2008 10:05

Re: Re: JE ZŘEJMÉ

Nepopírám přece, že nastolené zlatokopectví se šíří všemi směry a zmínka o Oposmlouvě míří i tímto směrem.....

loula 5.6.2008 6:33

jenom maličkost

jak správně píšete, tak zaměstnanec platí pouze část pojištění a větší díl za něj platí zaměstnavatel. Z tohoto pohledu tedy zaměstnanec opravdu může platit srovnatelnou částku jako OSVČ.  Ovšem důležitější pro zdravotnictví je pohled pojištovny, kolik vyinkasuje za člověka. A pojištovna za zaměstnance vyinkasuje jednak častku placenou zaměstnancem a větší částku placenou zaměstnavatelem. Takže z hlediska pojištovny zaměstnanci platí podstatně více nežli OSVČ.

Mark 5.6.2008 9:28

pro pojišťovny je to stejné

Na tvorbě zisku se podílí vybavení zaměstnavatele (hmotné i nehmotné) a práce zaměstnanců. Ten se rozděluje mezi zaměstnavatele a zaměstnance. Pojistné se platí z té části za práci. U OSVČ to musí být také tak. V praxi se na to používá odhadnutý průměr.

Švarc systém je prostá reakce na to, že část pojistného za zaměstnance zdánlivě platí zaměstnavatel a další podobné hrátky zaplevelující pracovně právní vztahy. Bez nich by to vyšlo nastejno a rychle by zmizel.

Standa 5.6.2008 6:26

Jan Bartoň

svým štvaním proti zaměstnancům dokládá vztah pravice k nim. Zaměstnanci podle Bartoně mají právo jen držet hubu!

jamo 5.6.2008 6:49

Re: Jan Bartoň

mýlíš se Stando, není tam ani slůvko proti zaměstnancům, jedná se o kritiku Štěchovým blábolů. Ten vyžraný bolševik, který se nikdy rukama ani hlavou neživil (pro duté lebky: zbývá huba), využívá vás, nejhloupější a nejlínější sebranku, k volební agitce :-/(Y)

Pavel 5.6.2008 7:02

Re: Re: Jan Bartoň

Jo, jo, Štěch je hajzlík non plus ultra.

ne dr.Poklop 5.6.2008 7:16

Re: Re: Jan Bartoň

Oni budou stávkovat učitele,doktoři a další jiné profese-jistě nejhloupější a nejlínější sebranka.Je to prostě pakáž,když budou stávkovat proti straně a vládě.Jste docela veselá kopa.

PROKOP BUBEN 5.6.2008 7:38

Re: Re: Re: Jan Bartoň

Ano, i vysoké školy a vědátoři se staví na odpor......

ne dr.Poklop 5.6.2008 7:43

Re: Re: Re: Re: Jan Bartoň

Vždyť on to psal správně-nejhloupější a nejlínější,protože jistě jenom poslanci za ODS jsou pracovití a nejchytřejší.

ciric 5.6.2008 7:57

Re: Re: Jan Bartoň

Ty zřejmě patříš mezi nejchytřejší a nejpilnější sebranku.

Öman 5.6.2008 12:21

Re: Jan Bartoň

Herdek, tak si ten článek aspoň přečtěte, než začnete plácat takové nesmysly!

karell 5.6.2008 5:45

Bartonˇ

Bohužel  takových troubů a propagátorů všeho modrého je  je pořád dost.Pokud nerozumí daním měl by držet ústa!Představy  tohoto pisálka  ,modrého zaslepence jsou takové,že by odbory neměli existovat vůbec,jinak řečeno zaměstnanci spíše jako námezdná pracovní síla ,žádná práva.Tak jako to je u mnohých podnikatelů-budřád,že tě dám práci ,makej za minimálku,anebo najmu ukrajince,dnes třeba i Mongola!!!Bartoni,podívej se na západ ,jak je to tam s odbory,tento piálek neví,že rozumný podnikatel je nelikviduje ,bere je za partnery,zaměstnanci mu pomáhají k zisku,což nov odobí kapitalisti v Cechách nějak nechápou!