16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kisaka 14.12.2006 12:16

Re: Re: Do psí...nohy

R^R^R^

pavluska 14.12.2006 12:11

Re: Re: konec

SOUHLAS!!!!!

vládík 14.12.2006 11:35

Re: konec

R^:-D:-D:-D:-D

jirka.s. 14.12.2006 10:47

Re: Nový prvek ? Autor si toho moc nepamatuje ...

Ty už si nepamatuješ ani co jsi chtěl napsat, viď?

oakman 14.12.2006 9:59

TAK Přísaháme!!!

Lidičky, pohlédněte do filmových archívů, uvidíte záplavu tváří těch "nejlepších" z národa, jak v 35 hajlují Benešovi, o šest let později Hitlerovi, posuneme-li se na časové přímce, v roce 53 titíž oplakávají smrt Stalina, aby v lednu 68 přísahali Dubčekovi - vydrželo to rok a už se zase přísahalo na Poučení z krizového vývoje. Ty Havlovy rolničky, to už byl jen Pavlovův psí reflex - už se zase přísahá, Máňo jdeme nebo zas bude problém! Holt našinec je morální pilíř. Nakonec si vzpomeňte, co z těch přísah zbylo - v prvním možném okamžiku našinec na přísahu zapomíná, zpětně si zásadně nepamatuje, co kde říkal, práskal, podepsal. Takže je to jedno - Paroubek bude mít přísahu, ovšem zítra ti stejní budou za koryto přísahat proti němu. Nojo, Češi.

Jura Jurax 14.12.2006 9:52

Re: konec

Souhlas!

Jura Jurax 14.12.2006 9:50

Re: Já blázen jsem si až do této chvíle myslel,

Ale ústava je v tomhle punktu cár papíru, ostatně nejen v tomhle. A čekat u volených zastupičů svědomí a vědomí ... uvědomte si, že tady jde o moc, koryta a veliké prachy, a to je už ohne sranda, tady nemá nějaké svědomí naprosto co dělat. Zastupič se musí zodpovídat rodné straně, co ho ke korytu povolala a vyzvedla, a ne aby si jen tak svobodně přemýšlel, ba i názor samostatný si nedejž bohové vytvořil a pak konáním podle ústavy obmyslné kruhy rodné strany rušil.

Toho bohdá nebude, aby si nějaký zastupič na svého chlebodárce hubu otvíral! A tím chlebodárcem zastupiče není volič, občan republiky, jak se někteří naivnější z nás domnívají, ale rodná strana. Ta má moc na kandidátku vložit, z kandidátky vyšoupnout, lukrativní melouch či trafiku přiklepnout nebo nepřiklepnout.

Pokud Vás zajímá původ či slovní základ výrazu zastupič užívaného zde pro (námi volené, protože není z čeho vybírat) zastupitele v zastupitelské demokracii, doporučuji Vaší pozornosti článek Gentlemanův o něco níže. Taky by se těm pitrýskům mohlo podle zmíněného článku říkat petit chats - tohle cenzor zatím pouští.

A že svědomí a vědomí je u KSČSSD s. Paroubek, novina není. On je taky velký mág s vyšším posláním a vládl by i s Marťany, jen aby si koryto udržel.

DS 14.12.2006 9:42

konec

To že skončilo jednání s ČSSD je nejlepší zpráva za posledních půl roku.ČSSD ovládá nejdůležitější výbory v parlamentu,chtěla by předsedu parlamentu a podmínku,že ODS nebude mít většinu ve vládě.Na tyto podmínky by mohl přistoupit jen blázen.Za vše by nesla zodpovědnost ODS ale skutečnou moc by měla KSČSSD.A to ještě nemluvím o Zaorálkovi jako ministru zahraničí a Havlovi jako ministru pro místní rozvoj.Spolupracovat s ČSSD nelze.To nejsou solidní partneři a

Jura Jurax 14.12.2006 9:32

Re: Jak to začíná,tak to i končí!

Jojo, bez Paroubka se nedostanem ani do zadele!

jirka.s. 14.12.2006 9:23

Re: Re: Do psí...nohy

Běž se, chlapče léčit, nejlépe do havlíčkobrodské nemocnice, třeba tam mají ještě jednoho Zelenku i na psychiatrii.

jirka.s. 14.12.2006 9:19

Re: K článku

Nastavené zrcadlo většinou nase*e, viď? Jinak: Při psaní jsi byl příliš rozrušen nebo jsi vyšel ze čtvrté obecné?

Antonín Hrbek 14.12.2006 9:08

Pan Holásek si asi již nic nepamatuje

Za první republiky bylo zcela obvyklé, že poslanec podepsal reverz, že v případě odchodu ze strany ztrácí poslanecký mandát a že může být i poslaneckého mandátu zbaven. Tuto praxi obnovil v českém  parlamentu Sládek. Od té doby všechny strany více či méně zavazují své poslance k jednotnému hlasování ve věcech, které jsou pro ně důležité. A dokonce při hlasování pověřený poslanec strany občas ukáže jak mají ostatní straníci hlasovat.

Nihil novi sub sole by řekl pan Macek

Na zlepšení paměti se prodávají četné přípravky.

Malý Aston 14.12.2006 8:44

Jak to začíná,tak to i končí!

Nejdříve přísaha poslanců,pak členů,pak příznivcům aby dostali koryta a pak to Jičínský jako vždy napíše do Ústavy.S Paroubkem na věčné časy a již nikdy jinak.Jen on je vyvolený,jen on zná po čem touží naše strdce.Je to naše slunéčko jasné,bez Paroubka volové zahynete,bez Paroubka se celá ekonomika zhroutí,bez Paroubka nebude Evropská únie,bez Paroubka nebude Světový Mír.:-D

Vašek 14.12.2006 8:37

Aleši, ty blbče,

co se sem sereš do diskuze!  Tobě jako typickému socanovi jak je vidět pojem demokracie nic neříká. Raději budu mít za premiéra člověka, o kterém si někteří omezenci myslí, že je baba, než arogantního diktátora. Nerad bych se dočkal dne, kdy budeme muset celý národ slibovat věrnost J.V.Paroubkovi na věčné časy.

Mimochodem ODS jsem nevolil!

clovek 14.12.2006 8:18

Re: Do psí...nohy

Se to slibuje na vlastní čest a svědomí, když nejenže ho nemají, ale ani neví co to je.

clovek 14.12.2006 8:16

Re: nic nového

Ještě by mohli přísahat na náměstí tak jako přísahali záklaďáci kdysi. Potom by dostali vycházky, aby si na chvilku mohli trochu samostatně myslet a zase šup zpátky do stáda ke svojemu "milovanému". 

JE 14.12.2006 8:08

Alešku Pos.aný,

vibrace škodí kloubům a myšlení socanovi, že?

Karel 22 14.12.2006 8:02

Re: nic nového

Puchejř by se měl nad historií zamyslet: Adolfovi ta hromadná přísaha moc nepomohla. Ale Adolfův konec by ho mohl inspirovat. Co se ovšem odehrálo mezi přísahou a neslavným koncem bylo ovšem strašné. Takže apel na vůdce KSČSSD: "Zkus to zkrátit, Jyrko".....

tatina 14.12.2006 7:46

Já blázen jsem si až do této chvíle myslel,

že poslanci slibují dodržovat ústavu a taky to,že budou hlasovat podle svého svědomí a vědomí.To,že svědomí a vědomí je u ČSSD s.Paroubek,tak to je pro mne novina.Teď jen musím ještě zjistit,jestli se píše rok 2006,nebo 1986.

whaler 14.12.2006 7:43

Re: Pri prisaze

ale fuj!!

Borek@Exil 14.12.2006 7:41

doplňuje Ústavou a zákonem předepsaný slib poslance ...

.....a nebo ho spíše NEGUJE? Komu je posranec zodpovědný? Voličům? Bossovi? 

cb 14.12.2006 7:32

Pri prisaze

musi prisahajici polibit Paroubka na bradavici.

Aleš P. 14.12.2006 7:22

K článku

Holásku blbče piš o své rodné ODS a neser se do ostatních,co Ti je potom ukazuješ na špatnosti druhých??? Co takový Topolánek dojedná vládu a těsně před konečným jmenováním  vše rozpráší klub ODS a pan předseda jen smutně kouká jak se mu vzdaluje křeslo premiéra.Je to jen LOUTKA.Takovýho premiéra babu nechci.

čtenář 14.12.2006 6:59

:-)))))

:-D:-D:-DR^

Halama 14.12.2006 6:55

Nový prvek ? Autor si toho moc nepamatuje ...

Halama 14.12.2006 6:53

Re: Do psí...nohy

V bezvědomí jsi už hodně,hodně dávno. " Socani " ti rozšlápli bábovičku a od té doby jsi v tom bezvědomí,že ???

VL 14.12.2006 6:22

Re: se nepos*r martine

Podrobnější popisy takových událostí najdete kupříkladu v knihách od Maria Puzza  "Sicilián" a "Kmotr".

yrato 14.12.2006 5:04

nic nového

Nic nového pod sluncem ... když se v Německu dostal k moci Hitler musel celý národ hromadně a veřejně přísahat věrnost Vůdci. U nás už k tomu moc nechybí.

Magor Milda 14.12.2006 1:51

Re: se nepos*r martine

To by tomu vlezdo(Y) perfektně sedělo k pleti, ostatně takových je mezi socany spousta...

jdu jen tak kolem 14.12.2006 1:14

Do psí...nohy

to se fakt nenajde něco, na co by se ty socany dalo uhrát? Přece každý pos.anec slibuje na vlastní čest a svědomí atd atp, tak jakýpak rozhodnutí a usnesení pos.aneckého klubu, a už vůbec ne nějakého  upoceného (a dle vkusu jeho ženy,jež co ráno- to košilka,kravatka,obleček,aby to ladilo-většinou děs běs) předsedy něčeho, co pros.alo volby.A jeho Castrovský (to velké C je úmysl) příkaz, že všichni museli podepsat jakýsi slib je snad na trestní stíhání pro zneužití pravomocí veřejného čunitele,ne?Tak kde je kráska s Nejvyššššššššího prokurvátorství?To už fakt hlava nebere, co všechno se tu odehraje - a nic. Nějaký Zelenka s Heparinem je máček proti tomu.Nebijte mne, samozřejmě si nedělám legraci z těch zavražděných, ale když to vezmem kolem a dokola, tak všichni ti údajně masoví vrazi nemají v součtu tolik obětí, co politici po 89. (Sebevraždy zkrachovalých podnikatelů, lidí, kteří ztratili a znovu nenašli práci, pacientů, na jejichž léčbu se pro dotace Spartě, Kladnu a podobným nedostalo,atd.).Jdu si dát panáka, tak vzhůru do bezvědomí.