26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Se stužkou sv. Jiří na klopě

Na oslavě ruského svátku Dne vítězství 9. května byl bývalý prezident Václav Klaus hostem ambasády Ruské federace a nechal si na sako připnout (černooranžovou pruhovanou) stužku sv. Jiří, symbol ruské armády a chrabrosti ruských vojáků, ale od letošních ukrajinských událostí i symbol ruského militarismu, proruského separatismu a snah odtrhnout území od Ukrajiny a připojit k Rusku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Baldova 16.5.2014 22:59

Pane Joch

Napsal jste to vystizne a  uplne presne.... s clankem souhlasim je otevreny a skutecny

J. Kanioková 16.5.2014 19:06

Škoda času,

proto jediné - článek objektivní není.

D. Švik 16.5.2014 19:53

Re: Škoda času,

V čem, protože skutečný konzervativec Joch má pseudokonzervativce Klause na háku?

M. Stuchlik 16.5.2014 20:50

Re: Škoda času,

Opravdový pravičák a férový chlap vám vadí? Jak typické pro příznivce VK.

S. Netzer 16.5.2014 21:58

Re: Škoda času,

Konzervativec. Žádný vulgární pravičák.

M. Kosejk 16.5.2014 21:03

Re: Škoda času,

Objektivní problém je zřejmě to, když maník jako já musí zpracovat rozporuplný fakt, že náš exprezident zákaz silných edisonek vydává za porušení základních svobod, ale že pak se ten člověk soukromě schází s reprezentanty vlády, která zákonem zakazuje použití vulgarit v hudbě, v divadle, v knihách i ve filmu, a která hodlá cenzurovat netové sociální sítě (po tom, co už rádně zcenzurovala všechna klasická média) .

Z. Baldova 16.5.2014 23:03

Re: Škoda času,

Pani J. Kanioková co se od Vas dalo cekat?  Sleduji Vase prispevky a jsem presvedcena , ze byste nejradeji panu V.K. a vsem rusakum supla do kalhot:):)

J. Babička 16.5.2014 18:53

poznamka

Zajimave, ze ti nemilosrdni bojovnici proti cirkvi vzdy zmeni nazor pokud se jedna o pravoslavnou cirkev, jejim z clenem je sam veliky Putin. Misto aby ho za jeho podporu pravoslavne cirhvi oznacili za nabozenskeho tmare a vysvetlili, ze zadny sv Jiri neexistoval, ze je to jen cirkevni vymysl, v tomto pripade otoci o 180 stupnu a snad by byli schponi nosit i pravoslavny kriz.

M. Stuchlik 16.5.2014 20:51

Re: poznamka

To není zajímavé, to je zákonité.

K. Frejlach 16.5.2014 18:07

Zajímavý pořad na ČRo 1

Názory, vymykající se mainstreamovým informacím, lze zaslechnout nejen od exprezidenta Václava Klause, který si to může dovolit vzhledem ke svým hlubokým znalostem z politiky, vzhledem k jeho věku i vzhledem k tomu, že se už může s nadhledem dívat na povyk mainstreamových médií. My, kteří se kriticky díváme na ruinování Ukrajiny, téměř nezakrytě prováděné Západem z důvodů ukojení zájmů západních států, jsme mu za to vděčni. I přesto, že jsem s ním v minulosti třeba konkrétně já v řadě případů hleboce nesouhlasil. I ve veřejněprávních sdělovacích prostředcích, které za svůj způsob zpravodajství o Ukrajině sklízejí oprávněnou kritiku, se může, zatím ojediněle, objevit pořad s nezávislými názory. Takovýmto pořadem byl dnešní (16.5.) dopolední "Host Radiožurnálu"  v 10.05 hod. s vojenským analytikem Martinem Kollerem. Stojí za to si jej přehrát z audioarchivu ČRo.

J. Babička 16.5.2014 18:47

Re: Zajímavý pořad na ČRo 1

Je spravne, ze hajite ruske zajmy, ale proc vam vadi cesi, kdyz se na veci divaji s hlediska ceskych zajmu ? Rusko a cesko, pochopytelne maji spoustu rozdilnych zajmu.

J. Kanioková 16.5.2014 19:04

Dík,

je dobře si ověřovat informace z více stran

M. Stuchlik 16.5.2014 20:54

Re: Dík,

Jenže KGB vám nepředkládá informace. To sama moc dobře víte. Vždyť ty KGBácké lži pomáháte šířit.

S. Netzer 16.5.2014 21:59

Re: Dík,

Užitečný idiot nikdy nepochopí, že je.

M. Stuchlik 16.5.2014 20:53

Re: Zajímavý pořad na ČRo 1

Aha, takže proruské separatisty teď vedou američané místo KGBáků. Bravo soudruzi, hlavně, že máte jasno.

S. Rehulka 16.5.2014 14:47

No, na Ukrajině.....

....těm "dobrovolníkům" s černožlutou stužkou říkají Kolorada ! Totiž za Sovětů se říkalo Mandelince Bramborové - Koloradskij brouk. U nás to bylo zjednodušeně Brouk americký. A že ta chudák mandelinka má stejné barvy jako stužka od starého, carského kříže Sv.Jiří, je vlastně "chucpe", vždyt i mnoho našich Čsl. legionářů bylo tímto řádem vyznamenáno. Tím větší drzost je právě zneužití tím KGBákem, on to všechno míchá, jak se to zrovna hodí. Dvojhlavý carský orel, ale na stihačkách stále rudá hvězda.

J. Babička 16.5.2014 18:59

Re: No, na Ukrajině.....

Rozumny rus povazuja za svateho nejen Jiriho, ale i Lenina. No a tak spojenim tech dvpu ideologii, pravoslavi a bolsevizmu vznik zajimavy zjev, ale ruskemu nacionalismu vyhovuje.

E. Sevrát 16.5.2014 14:11

Kdo je Joch,co kdy udělal pro ČR ?

Jenom klasický trouba, pisálek,nýmand,neumětel kterých jsou desítky.Jistě jeho marketing kritizovat presidenta Klause přínáší ovoce.Lůza si vždy ráda kopne do vzdělaného,inteligentního a schopného člověka. Tak tomu bylo vždy.Možná by soukmenovec Joch v padesátých letech podobně kritizoval Baťu,Havla atd. A lůza by opět radostně kýhala.

L. Kubeš 16.5.2014 14:44

Re: Kdo je Joch,co kdy udělal pro ČR ?

VK je opravdu schopný, ale schopný úplně všeho !

S. Netzer 16.5.2014 15:39

Trapné.

Jsem ráda příslušnicí lůzy, která si ráda kopne do té ufnukané kremlofilní báby, a radostně "kýhám", protože nemám proti článku žádné námitky.

E. Sevrát 16.5.2014 16:18

Re: Trapné.

Nic proti tomu, je to Váš názor.Ovšem nijak jsem nezaznamenal podobně jako u sokmenovce Jocha nějáký,byť malý přínos ČR. Jenom poudačky-slušně řečeno.

J. Farda 16.5.2014 17:39

Re: Trapné.

Kdo je Joch a kdo je Sevrát? Pan Sevrát je osoba, která se chlubí se svými byvšími profesními styky s odsouzeným šéfem podvodného H-systému p. Smetkou a prezentuje jako čest, že byl opakovaně jeho hostem. Respektuji Vaše, z mého pohledu někdy originelní názorové rozdíly od Těch mých, ale na druhou stranu chápu, že když do NP něco napíšu, mohu tím iritovat jiné účastníky diskusí.Ovšem papit se styky s odsouzeným podvodníkem a adorovat abolicionistu odsouzených darebáků Vám ke cti alespoň v mých očích absolutně nesvědčí. A kterak se říká, že když je něčeho moc, tak je toho příliš, tož Vám natvrdo

říkám, že p. Jochovi nepochybně nesaháte ani po záložku jeho kalhot. Jinak Vám ovšem, ctěný pane, přeji dlouhé zdraví a vůbec se mějte blaze! Tečka

J. Farda 16.5.2014 12:50

Pane autore Jochu,

mýlíte se, pokud říkáte, že se pan Klaus mohl na ruské ambasádě cítit jako mezi svými. On totiž mezi svými opravdu byl! Jinak s Vámi souhlasím. Tečka

J. Jurax 16.5.2014 12:47

No,

zahraniční politiku dle Zaorálka a socanů raději nekomentovat - nešlo by to bez vulgarit. Zlatá Jeho pospávající Jasnost ...

Ad Stropnický - je s podivem, jak se herec a člověk s jistou diplomatickou praxí nediplomaticky až blbě vyjadřuje. A vyjadřuje-li se takto minist obrany členského státu NATO, je to ostuda a je to na demisi.

J. Tolman 16.5.2014 18:42

Re: No,

Pospávající jasnost nebyla špatná, ale byla vyšachována ze zahraniční politiky dvojicí Klaus-Nečas.

P. Vítek 16.5.2014 12:25

Uz samovlady uredniku maji dost i za morem

http://pravyprostor.cz/the-washington-times-vyzene-americke-jaro-obamu-z-bileho-domu/

M. Kosejk 16.5.2014 11:32

--

Ano, je to tak. Ve svých principech o nezasahování má Václav Klaus jednu výjimku - Rusko.  A vzhledem k tomu, že se teď Putin už ani moc nesnaží skrýt svou podporu ukrajinským ozbrojeným separatistům, která vede k destabilizaci regionu, tak musím konstatovat, že se dosavadní Klausova proruská argumentace rozpadá jako domeček z karet. 

Role EU v ukrajinském dění je směšná. Představitelé EU se jezdili ukazovat na demonstrace do Kyjeva jen pro, aby si nahonili PR body. A přitom neměli přichystaný plán ani tah předem. A teď se diví. V tomto segmentu reality má Klaus recht. Ale podstata proruských argumentů Václav Klause představuje naprostou idiocii, která popírá to, co Klaus jinak hlásal (pokud se to netýkalo Ruska).

A k tomu Zaorálkově výletu do Číny: "Česká zahraniční politika nikdy nepovažovala Tibet za samostatnou zemi, takže nebyl žádný důvod to zdůrazňovat." - to je přesně řečeno.

A co se týká Stropnického, tak to je to klasické české pokrytectví. Bez partnerů z NATO by se ČR neubránila ani den. ČR neustále snižuje rozpočty na armádu. Ale vojska NATO prý na našem území nechceme.

P. Vítek 16.5.2014 11:39

Re: --

Eurosocialismus je klic

Š. Hašek 16.5.2014 11:45

Re: --

Souhlas. Až na první odstavec.

Václav Klaus nevyznávává "nadšenecký EU pohled" na zahraniční politiku již delší dobu, nikoliv jen Rusko. Viz problém "Kosovo", "jediným viníkem jest Srbsko", ono stačí říct, že Ukrajina je docela nehomogenní (velmi) stát a už je jeden rusofil.

A teď to připomenutí účasti sovětských vojáků za druhé války. A oheň je na střeše.

Klaus je Klaus

M. Kosejk 16.5.2014 11:51

Re: --

Chápete to špatně. Podstata je v tom, co napsal pan Joch, cituji:

"Izolacionistický libertarián (pozn.: Klaus) je ale proti všem vojenským intervencím v zahraničí, nejen proti těm západním. Když však došlo k intervencím ruským - ať už k otevřené agresi Ruska vůči Gruzii v srpnu 2008, nebo k současným jen jemně skrytým ruským intervencím (tzv. maskirovkám) na Ukrajině od konce února dodnes, Václav Klaus pro ně nikdy neměl slova odsouzení, ale vždy jen pochopení, omlouvání a uznání. Na oslavu ruského státního svátku na ruské ambasádě tudíž patří a stužku sv. Jiří si zaslouží. "