8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fynn 25.8.2006 10:15

Re: Re: Beze změn to nepůjde

Podle Tvého názoru je problémem ODS, že "neustupovala socanské touze po moci". Není to právě naopak? Není to ODS, která je přesvědčena, že jen ona je povolána vládnout, zcela podle sebe a s nikým se nemusí bavit? No, a teď na to dojela. Ona neutuchající touha po moci je především její problém. A také obrovský diletantismus jejích čelných představitelů (ten mi ovšem naprosto nevadí, naopak)

socaneater 25.8.2006 10:40

Re: Re: Re: Beze změn to nepůjde

Kdysi jsem se ve skole ucil, ze je vice podminek pro vznik komunikace. Tj. nestaci touha jedne strany domluvit se s druhou, ale je potreba minimalne ochota druhe strany naslouchat te prvni. Jestlize tedy neni splnena druha podminka, neni mozne zavest dialog. Ano, uznavam ze to je pomerne primitivni a ucinny tah a jak to vypada i na lidi pusobici. Pokud se bavime o diletantismu nasich celnich predstavitelu, myslim ze je zvlast viditelny u CSSD. Treba pan Jandak to je skvely predstavitel kultury hospody IV. cenove kategorie. Kdyz jsem ho slysel poprve mluvit, smal jsem se, protoze me prisel presne jako typ cloveka z filmu slunce, seno... az pozdeji jsem se dozvedel, ze tam opravdu hral, asi uz pak nedokazal vystoupit ze sve role :-). Pokud jde o pana Paroubka, u toho lze spatrit jeho nizsi intelekt uz pri jeho ustnim projevu. Je schopny se vyjadrit pouze ve vetach jednoduchych, ktere casto nedavaji ani logicky smysl. (je mozne se domyslet, co tim chtel autor rici, ale logicka skladba vety je spatna a v podstate majici jiny vyznam) Z toho me vyplyva, ze pokud by v ods byla neutuchajici touha po moci, uz by se s cssd asi davno dohodli a nemusela by byt situace takova, jaka dnes je.

Herakleitos 25.8.2006 10:35

Re: Re: Beze změn to nepůjde

ODS ˇ"všechno" obětovali touze po moci. Jestliže máte aspoň špetičku paměti, tak si vzpomeňte na předvolební počínání ODS. S těmi ne ! S těmi ano! Média zapomněla na nezávislé komentáře. A dovršení všeho, PODRAZ na který se nezapomíná - KUBICE. To se nedělá, to je potrava pro bulvár. Vítězný pokřik my jsme vyhráli porcování medvěda. Když se probrali z kocoviny a přesvědčili se, že si s Proubkem neporadí, klidně a věrolomně zradili své partnery. Vrhli se do náruče socdem i za cenu, že z programu nezůstane kámen na kameni. To vše obětovali z touhy po moci. ČSSD jim to spočítala, aniž by podvedla své voliče. ODS navíc teď prosí KSČM o podporu při prosazení záměru předčasných voleb. To jsou veletoče, které určitě volič spočítá.

milan007 25.8.2006 9:41

komentář

"Už i ODS se uchází, k tomu bych chtěl vidět nějaký komentář, modří zabedněnci." Klidně si ho napiš sám rudý inteligente !!

Taraszátaras 25.8.2006 9:35

Jak je Bartoň mimoň,

to dokládá jeho blábol o vypaření se KSČM. Komunisté (jak kupodivu správně doleji připomíná Švrk), aniž by hnuli prstem, stali se nejžádoucnější nevěstou na seznamovacím trhu. Už i ODS se uchází, k tomu bych chtěl vidět nějaký komentář, modří zabedněnci.

Herakleitos 25.8.2006 9:53

Re: Jak je Bartoň mimoň,

Ano souhlasím ! Kdo netrpí ztrátou paměti, tak si vzpomene na to zaklínání s těmi ano, s těmi ne. Na ty námluvy ODS a KDU, na to vzájemné plácání po ramenou a vítězný ryk při sčítání hlasů. ODS touhou po moci a zbytku kořisti zapomněla na sliby a prodala za vidinu moci své případné koaliční partnery. Spojili by se i s čertem, jen aby získali moc. Vrhli se naivně do náruče socdem, i když voličům sdělili, že nikdy. Ti si je samozřejmě vychutnali a dali jim lekci.ČSSD tím své voliče nepodvedli. ODS teď v zoufalství hledají podporu u KSČM pro předčasné volby. A není to poprvé. Co si o tom volič má myslet. Jestli si ODS myslí, předčasné volby jsou pro ně tím nejlepším řešením, tak se šeredeně zmýlí. Po zkušenostech s jejich povolebním vyjednáváním a jejich veletoči jim to voliči spočítají.

PF 25.8.2006 9:58

Re: Re: Jak je Bartoň mimoň,

Asi žiji jinde, než slavný Herakleitos. Je mně špatně z něho, Paroubka a zejména Kalouska. Ostatně, bylo období, kdy nebyli ve vládě lidovci... ? A´T zijí komunisté, že Herakleitosi

WorryJohn 25.8.2006 10:01

Re: Jak je Bartoň mimoň,

Ten Topolánek je úžasná bedna. Chce od komunistických poslanců podporu pro předčasné volby, a ty předčasné volby zdůvodňuje v médiích snahou zamezit komunistům přímý přístup k moci. 8-o

Drahá ODS, Topolánek a spol. jsou nejen málo schopní a nechají si od Paroubka čůrat na boty, oni si nevidí ani na špičku nosu.

Saša 25.8.2006 9:30

No tak ti národní socialisté tam právě jsou, neb se zmocnili vedení ČSSD.

Jak a proč k tomu došlo? Odpověď dávají novinové titulky z posledních dnů:

Mirek Topolánek: Nepočítám s podporou malých stran Praha, 18. 8. 2006 Nový premiér Mirek Topolánek včera úřadoval první den v provizorních prostorách v Hrzánském paláci. Do dvou týdnů plánuje jmenování své vlády. Poprvé oznámil, že nečeká, že vládu ve sněmovně podpoří i zelení a lidovci. "Nikdy jsme nehovořili o tom, že zelení a lidovci mají dát té vládě důvěru. Na to si vystačí ty dvě velké strany," říká nový premiér. http://ihned.cz/3-19117800-trojkoalice-002000_d-b2

Trojkoalice formálně zanikla, shodli se Topolánek a Bursík PRAHA 24. srpna Předsedové ODS a Strany zelených Mirek Topolánek a Martin Bursík se dohodli na formálním ukončení trojkoalice ODS, KDU-ČSL a zelení. Po schůzce o tom informovali oba předsedové. http://ihned.cz/3-19159220-trojkoalice-002000_d-cc

Švrk 25.8.2006 9:27

Co dělá právě nyní KSČ?

Nic. Je tiše jak myška v sýpce. Proč jitřit vody, proč se do něčeho pouštět, když to za ni odehrávají jiní? KDU ale není v tomto případě státotvornou stranou. Ujala se aktivity z důvodu být opět přitom, a posty svých lidí v institucích a penězovodech tohoto státu vymění za svůj tichý souhlas s praktickou vládou ČSSD a KSČ. Nyní, pokud je Bursík aspoň  trochu chytrý, poslechne našeptávání z vlastních řad a přidá se. (Pokud ne, budu si jej vážit, ale za to si nic nekoupí).

WorryJohn 25.8.2006 9:54

Re: Co dělá právě nyní KSČ?

KSČM by klidně teď mohla zaútočit, kdyby chtěla. Jak je možné, že poloviční lidovci budou mít své ministry a veliká KSČM ne?

Filip ví, že jeho čas přijde. Strana už bude zlegalizovaná a kecy jako "s komunisty se nemluví" a "ani jeden komunistický hlas" jsou už jenom směšné - zatím vyjma Zelených, ale oni se také zařadí. Příští sjezd ČSSD zruší zastydlé bohumínské usnesení a KSČM bude mít v příští levicové vládě už své zastoupení (možná okrajové, ale bude tam).

Jarka 25.8.2006 14:01

Re: Co dělá právě nyní KSČ?

Pokud Bursík myslí na budoucí voliče, nepřidá se.

Vojta 25.8.2006 9:17

Pan Kalousek už zapoměl

na to, jak byla v několika posledních měsících vlády KDU-ČSL ignorována co by koaliční partner a Paroubek prohlásovával všechno spolu s komunisty jako by koalice neexistovala. Tomu , co nyní Kalousek provádí se říká buď politický pragamtizmus, nebo spíše nebetyčná touha být u vesla i za cenu ztráty byť posledních zbytků důvěryhodnosti. Buď je ten Kalousek tak blbý, nebo snad je to něco tak sofistikovaného, že tomu já a pravděpodobně i nikdo další nerozumí a blbý jsem já.

jirka.s 25.8.2006 9:31

Re: Pan Kalousek už zapoměl

Milý Vojto! V chování soudruha Kalouska nehledejte ani pragmatismus, ani touhu být u vesla ani blbost či něco sofistikovaného, je to prostě a jednoduše prachsprostá VYCHCANOST!!!

xtl 25.8.2006 8:35

mravnost a nemravnost poslaneckých mandátů

K příspěvku pana Bartoně zopakuji můj komentář z 27. června o mravnosti a nemravnosti poslaneckých mandátů k podobně laděnému příspěvku pana Bohumila Doležala. Je-li možno fiktivní Paroubkovu vládu s podporou alespoň jednoho lidovce či zeleného a tolerovanou komunisty považovat za nemravnou, pak za stejnou by bylo třeba považovat i jakoukoliv jinou fiktivní vládu (včetně v těchto dnech připravované koaliční ODS+KDU-ČSL+SZ) podpořenou hlasem alespoň jednoho komunistického poslance. V obou případech to znamená, že některé poslanecké mandáty jsou mravné a jiné nemravné, jinak slovy klasika "všechny poslanecké mandáty jsou si rovny, ale některé si jsou rovnější", což nepovažuji právě za projev demokratického smýšlení. Stačí již jenom dodat na základě výsledků dosavadních pokusů pana Topolánka, že ODS, přestože zvítězila v posledních volbách, zřejmě není schopna sestavit vládu, kterou podpoří poslanci, a vláda nebude sestavena, dokud si politici s Klausem v čele neuvědomí, že je třeba respektovat výsledek voleb a tedy přání voličů.

příznivec ODS 25.8.2006 8:27

Vinen je i Klaus

Nikdy jsem si nemyslel, že toto napíšu, ale Václav Klaus, hnán jedinou myšlenkou a to je své znovuzvolení za každou cenu, se zařadil do jedné skupiny s Havlem. Místo toho, aby se do hry vložil hned od začátku a Topolánkovi pomohl, jak to od něj asi všichni příznivci očekávali, statoval v Parobkově hře a zcela nesamostatně blekotal něco o nutné většině a pomohl Paroubkovi blokovat všechna jednání, aby si "ježišmarjá" pantátu nerozněhněval a oni by ho třeba pak ti socánci nevolili.

Když se konečně rozhoupal se do jednání vložit, domníval se naivně, že Paroubek je defacto něco jako Zeman a stejně jako on se Zemanem se nakonec domluví i Paroubek s Topolánkem. Výsledkek známe všichni. A když Paroubek udělal svůj velekotrmelec a začal si jednat o vládě s KDU-ČSL, vzkázal jen po svém mluvčím, že napřed musí všechno zkonzultovat - aby asi neřekl něco, co Paroubek nechce slyšet.

Myslel jsem si, že Václav Klaus je dlouhodobě nejsilnější osobnost na naší politické scéně. Nyní začínám mít pocit, že jeho hvězda bledne možná rychleji, než by on sám čekal. Mám i pochybnosti o tom, zda pro presidenta Klause bude hlasovat samotná ODS.

LIDA 25.8.2006 9:04

Re: Vinen je i Klaus

SOUHLASÍM.

Laco 25.8.2006 9:30

Re: Vinen je i Klaus

Chacha, Klaus a hvezda? Ten pan poslal tuto zemi do nepekne recese. O kriminalnich aktivitach vedeni ODS pomlcime. Rehabilitovat Klause zvolenim za prezidenta mohl ucinit jen slabomyslny narod, takze v Cechach je to naprosto ok..

Petr.Boletický 25.8.2006 10:01

Re: Re: Vinen je i Klaus

Laco, nie si ten náhodou ten Lakatoš od nás z Východu, že tu táraš takéto kokotiny??

Herakleitos 25.8.2006 10:04

Re: Vinen je i Klaus

Jen poznámka: Velekotrmelec udělala právě ODS a podrazila své koaliční partnery. Podrazila také své voliče tím, že se vymezovala vůči socdem, že s nimi nikdy a ejhle byla ochotna vyměnit i svůj program za vidinu vládnutí. Být na straně ODS, tak se do předčasných voleb nehrnu, protože zradila další svoje předsevzetí a leze po kolenou za KSČM. Mám za to, že vám to volič spočítá.

Štváč 25.8.2006 10:16

Re: Vinen je i Klaus

Tenhle hradní chameleón je hlavní příčinou Topolánkova neůspěchu. Žárlí samozřejmě i na jeho lepší volební výsledek. Teď by Topolánek potřeboval tu neposlušnou "občanskou společnost", kterou Klaus tolik opovrhuje, aby vyšla proti Paroubkovi do ulic.

I-Worm 25.8.2006 10:33

Re: Re: Vinen je i Klaus

je tu drobná potíž: Paroubkovi voliči jsou asi spokojeni, což o těch Topolánkových tak docela říci nelze. Kdo má potom do těch ulic jít?

Janus 25.8.2006 14:20

Re: Re: Vinen je i Klaus

Je opravdu, ale opravdu zajímavé, jak příznivci ODS vidí jako jediný, ale opravdu jediný zdroj svých neúspěchů závist ostatních ... ;-D

pepa 25.8.2006 14:37

Re: Vinen je i Klaus

naděje umírá naposled - proto se k tomuto názoru zatím nepřikláním a doufám že nikdy nebudu muset přiklonit.

Pan Topolánek  a jeho jednání po volbách má moji podporu.(až na Talmanovou)

O Kalouskovi jsem si myslel že potom co přivedl Paroubka do vrcholné politiky bude dělat vše pro napravení této chyby - naděje umírá poslední 

kocour 25.8.2006 8:09

Lidovci opět-stejně v minulosti-nezklamali.Jsou to patolízalové!

WorryJohn 25.8.2006 6:52

Slušný výkon mladého závodníka

Takže když shrnu, čeho zásadního dosáhl za dva měsíce Paroubek:

1) Zlegalizoval KSČM tím, že se účastnili oficiálních jednání, že kandidáti ODS a KDU byli v poslaneckém klubu KSČM prosit o hlasy, že byl Filip třikrát na Hradě ... Příští období už budou moci mít i své ministry. Jsou legitimní levicovou stranou.

2) Spřátelil se s Klausem, což mu dává klid do případných vládních krizí a volnou ruku pro sestavení a změny své příští vlády.

3) Získal pohodlnou většinu 113 hlasů ve Sněmovně (spoléhat na jednoho dva přeběhlíky by bylo pod jeho úroveň).

4) Přivedl ODS do chaosu. Stranické špičky budou zřejmě vyměněny a ODS má momentálně i velmi rozpolcené a rozčarované členstvo a voličstvo.

Karel 25.8.2006 7:58

Re: Slušný výkon mladého závodníka

Určitě mi JP není sympatický a jeho stranu jsem nevolil. Nicméně, s velikou lítostí a bezmocným vztekem musím přiznat, že na české politické scéně nemá dnes soupeře. Je bez skrupulí, promýšlí 2 tahy dopředu, jeho sebeprezentace (mně zcela protivná) je pro řadu lidí přitažlivá. To je v realpolitik to podstatné. Moravané, co tomu říkáte?

Mablung 25.8.2006 8:18

Re: Re: Slušný výkon mladého závodníka

Jo, je schopný a všehoschopný. Ukazuje to dlouhodobě. Bez něj by ČSSD nebyla tam kde je teď. Rozhodně ne.

Nechce někdo toho hajzla inhumovat?

Arab 25.8.2006 9:52

Re: Re: Slušný výkon mladého závodníka

Slušnej Moravan se stydí a rudej Moravan má radost.

Petr.Boletický 25.8.2006 10:09

Re: Re: Slušný výkon mladého závodníka

Nemyslím si, že nemá soupeře a myslí 2 tahy dopředu. 

Je to jenom o destrukci a podrazech. Spíše se chová jako harant, který pouze z principu všechno odmítá, nepřišel s ničím konstruktivním natož státotvorným. Kromě myšlenky že JEN ON (slovensky LENON, sorry ,LEN ON) bude priemiérem, presidentem a předsedou PS a Senátu.

Jo, a zapoměl jsem na guvernéra ČNB. Aby na ten neokomunizmus byly zdroje.