26.5.2024 | Svátek má Filip


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
yorik 14.11.2008 12:37

Julínkova inspirace

Slovensko, Holandsko? Měl by ukázat , kde to funguje. Jinak poplatky bych nechal. Spoluúčast občanů bude nezbytná. Světovou medicínu za nesvětové ceny žádná partaj provozovat nedokáže. Vynechal bych pouze děti do určitého věku. Ostatní případy ať řeší sociální systém. Plošné rušení poplatků ala ČSSD považuji za naprostou blbost.

Kajda 14.11.2008 16:03

Re: Julínkova inspirace

Přesně tak.

kuk1978 14.11.2008 12:32

Dočkáte, klid.

ZA dva roky, až se vrátí Rath ;-D

JaS 14.11.2008 12:26

Tak kdo má připravenou

reformu zdravotnictví?

Fišta 14.11.2008 13:01

Re: Tak kdo má připravenou

Dr. Macek.

janoryna 14.11.2008 11:48

mně na té reformě nevadí poplatky, ale

to, že za 1. 3 dny nemoci se nebude nic platit na nemocenskou. a proto klesl počet práce neschopných. ale mnohem víc narostl počet našich chrchlajících spoluobčanů v dopravních prostředcích, na pracovištích a úřadech. výsledkem je, že se ušetří na nemocenském a doktorech, ale později přibude všelijaých srdečních a plicních komplikací. na tom lze kvitovat, že ti lidé alespoň dřive umřou. a to bude další kladný výsledek reformy: ušetříme za důchody !

Pavla B. 14.11.2008 11:58

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

S tím ovšem nemá nic společného reforma zdravotnictví a Julínek - jde o reformu sociálního systému, kterou má pod palcem Nečas.

Blahopřeju ke kvalifikovanému vnímání reality, s lidmi jako jste vy se opravdu o zdravotní reformě skvěle diskutuje;-P

Milan 14.11.2008 12:10

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

Myslím,že většině lidí nevadí poplatek za pobyt v nemocnici (např.za stravu),ale poplatky u lékaře,který vám jen změří tlak,položí pár otázek a hotovo.Dále platba za každou položku na receptu a pak ještě v lékárně - to je více poplatků,než zdravotní péče.A k čemu je potom zdr.pojišťovna ???

Pavla B. 14.11.2008 12:19

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

To fakt nevím, co vadí většině lidí, mně poplatky nevadí. Mně víc vadila loňská spoluúčast na léčení dcery přes 20.000 Kč, letos to bude o něco míň - takže jsem navzdory poplatkům spokojená.

Nomen 14.11.2008 12:23

Minule jste psala, že Vaše loňská spoluúčast byla 100 000 Kč.....

No comment...

Pavla B. 14.11.2008 13:01

Re: Minule jste psala, že Vaše loňská spoluúčast byla 100 000 Kč.....

Ne, to si pletete - psala jsem, že tato spoluúčast hrozila, neboť VZP měla málo peněz. Opravdu to bylo "jen" cca 20.000 Kč.

loula 14.11.2008 12:28

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

Někdo, již si nevzpomínám kdo,prohlásil, že vztah k reformě se nejlépe pozná podle vlastní peněženky. Takže plně chápu, že reforma .- lépe řečeno ty trosky, co z ní zbyly - vám vcelku vyhovují. Já osobně proti poplatkům nic nemám,protože letos ani loni jsem u lékaře nebyl, ovšem dosti mě vadí proto, že snacha kvůli problémům po operaci letos pouze na poplatcích zaplatí kolem 5 tis.

Nomen 14.11.2008 12:30

Ano, to je další problém poplatků - co s poplatky, pokud dojde k pochybení či komplikacím po zdravotnických výkonech - platí zařízení? lékař? pacient?

Pavla B. 14.11.2008 13:05

Re: Ano, to je další problém poplatků - co s poplatky, pokud dojde k pochybení či komplikacím po zdravotnických výkonech - platí zařízení? lékař? pacient?

Pokud je tam jasné pochybení, šlo by to IMHO vysoudit zpátky,stejně jako ušlá mzda a jánevímcoještě. Ovšem pokud má paní třeba oslabený imunitní systém????

loula 14.11.2008 17:53

Re: Ano, to je další problém poplatků - co s poplatky, pokud dojde k pochybení či komplikacím po zdravotnických výkonech - platí zařízení? lékař? pacient?

Nejsem lékař, ale podle toho, co snacha říká, tak se jí v operační ráně usadila nějaká bakterie rezistentní na antibiotika. Kde se tam vzala,to ví bůh,ale podle té rezistence bych usuzoval, že si ji přinesla ze špitálu.

Šoumen 14.11.2008 13:40

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

Až ti bude loulo kolem 55 let, tak tam budeš minimálně jednou do měsíce.

Kajda 14.11.2008 16:17

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

A proč? Tolik, co píšete, mi sice ještě není, ale už k tomu moc neschází. Jsem dost vážně nemocná, ale k lékaři chodím 1x za čtvrt roku na kontrolu a pro předpis na léky. Můj stejně starý manžel nebyl, vyjma stomatologa, u doktora pět let.

loula 14.11.2008 17:45

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

Milý šoumene, mne je 62 let. A za těch 19 let po revoluci jsem čerpal nemocenské celé tři dny a dva recepty. Pochopitelně nachlazení se mě nevyhýbá, a bud to ignoruji nebo si vezmu dva tři dny dovolenou a vyležím to.

Honza 14.11.2008 17:53

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

No,a to se podle toho mají řídit ostatní ??To by ti doktoři mohli potom jít makat do fabriky,jako lékaři by se podle vás neuživili.Plácáte pitomosti,každý člověk má jiné kořeny a také pracoviště v různém prostředí.!!

loula 14.11.2008 17:58

Re: mně na té reformě nevadí poplatky, ale

Ale neplácám pitomosti, nikoho nenutím, aby se doktorovi vyhýbal. Já se mu také nevyhýbám, prostě zatím nemám nějakou potřebu tam chodit. Nebudu přeci otravovat doktora, když to (zatím) nepotřebuji. Ono totiž stačí pár maličkostí, např nechlastat, nekouřit, a hned odpadne pár důvodů lékaře otravovat.

Ministr Julínek 14.11.2008 11:39

kerim

by mohl být zlatý, a nebylo by mu to nic platné. V této žídli neobstojí ani archanděl Gabriel, to už bylo nějakých ministů a žádný si ani neškrt. Oni ti doktoři totiž o žádné reformy nestojí. Vždyť dodnes ani nebyli schopni se shodnout na standartech.

A. Horak 14.11.2008 11:53

Re: kerim

Jen pro presnost. Standardy pece nestanovuji pouze lekari. Ty predkladaji pouze navrhy a pak probihaji dohadovaci rizeni ... a v nich uz nesedi pouze lekari. A mozna k Vasem velkemu udivu v nich nemaji ani zasadni hlas a rozhodovaci pravo ... Bohuzel.

Ministr Julínek 14.11.2008 12:01

Re: kerim

Nuže, v které fázi se nyní jednání o standardech nachází, mohu-li se ptát. Pro přesnost.

Ministr Julínek 14.11.2008 12:25

Re: kerim

Ještě bych si dovolil podotknout - vždycky, když vidím MUDr. Kubka, rudolícího a s očima venku z hlavy, vyrážejícího hysterické výkřiky o krachujícím zdravotnictví, tak si vzpomenu na to, jak se o  podobných doktorech vyjádřil Prof. Vondráček, člověk s geniální pamětí. Ve své knize "Lékař vzpomíná" píše, že doktor, který se dal na politiku, měl ve svém obvodu vždycky nejvíc....(a uváděl onemocnění, která ostatní doktoři, ti co nebyli na politice, neměli ).  Jako odborník takový člověk prostě není důvěryhodný. 

Nomen 14.11.2008 12:29

Pane ministře, věřím, že jste to opravdu vy....může být mužský hysterický???

U Vás mne to, pane doktore Julínku,  nepřekvapuje . hystera znamená děloha....

Ministr Julínek 14.11.2008 12:36

Re: Pane ministře, věřím, že jste to opravdu vy....může být mužský hysterický???

Ne, to fakt nejsem já, uklidněj se, Nomen.  A půjčej si tu knihu v knihovně....

Abraham 14.11.2008 12:07

Re: kerim

Já tvrdím Bohu dík !!!  To už bysme se ve zdravotnictví nedoplatili. Umím si představit kam by ty standardy směřovaly.

janoryna 14.11.2008 11:36

prosím, co je to demagogická předvolební agitace

v čem se liší tzv. pravicová a levicová agitace. já největší malér vidím v tom, že se socani naučili fígle dosud používané ods. a ještě větší malér je, že na paroubka se s ničím neodváží vytáhnout díky dlouholeté spolupráci s budoucím předsedou ods. jakto to, že ten pedofil podle kubiceho zpávy dosud nebyl vyšetřován ?

janoryna 14.11.2008 11:36

prosím, co je to demagogická předvolební agitace

v čem se liší tzv. parvicová alevicová agitace. já největší malér vidím v tm, žesesocani naučili fígle dosud používané ods. a ještě větší maér je, že na paroubka se s ničím neodváží vytáhnout díky dlouholeté spolupráci s budoucím předsedou ods. jakto to, žeten pedofil podle kubiceho zpávy dosud nebyl vyšetřován ?

realysta 14.11.2008 11:11

Hlavně p.Bartoň nemá nic....

Pan Bartoň napadl Julínka, že prakticky neměl nic připraveno z doby, kdy se připravoval na vstup do ministerstva. Řekl bych, že hlavně článek pana Bartoně kromě prázdných oponentních blábolů nemá žádný obsah !!

S julínkovou reformou sice nesouhalsím - nicméně bych se ho zastal v tom - že měl hodně připraveno!!Měl připravenou ideovou vzi, měl připravenu strategii a cestu k realizaci... Něměl připravené paragrafované znění zákonů - protože to je dlouhodobý proces, navíc se dala předpokládat nutnost koaličních jednání, neboť ryzí vítězství ODS a ryzí tah na vytýčený cíl je nereálné očekávání.

Julínkovu reformu rozbila především doktorská lobby, kterou populisticky podpořila opozice - protože to nic nestálo a opozice tak ubrala vládní koalici významně body! Poplatky, které postihly většinu obyvatel prošly hladce - Vždyť první, kdo po nich volal, byl v roce 2002 Dr. Rath, jako prezident Komory.

Doktoři velmi dobře ví, že jakákoliv regulace účelného posyktování péče jim znemožní současné nekontrolované dojení systému !!

Ostatně byly doby, kdy tato lobby potápěla sociálně demokratické ministry... (David, Součková, Emmerová, Kubica(???),.... Běda, kdo sáhne na doktorům do mísy, nebo jim nedá koláč, po kterém křičí !!