17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. :-))) 19.8.2007 19:15

Re: Polkleslá politická kultura

Osle rudý, ten tlustě psaný text je zkopírovaný citát od Vízka... ;-)

hrouda 19.8.2007 19:54

Předpokládám, že citace někoho jiného je v tomto případě vyjádřením souhlasu s uvedeným názorem

Chápu, že lidé jako vy, mají problém formulovat odpověď, takže  ji akceptuji. Očekávat od vás poznámku o citaci, to bych chtěl asi moc.

PS: To tykání Vám zůstalo z Vašeho působení u bolševika? Já vím, zvyk je železná košile......

Ladislav N. :-))) 19.8.2007 20:13

Re: rudá "hrouda" blábolící...

Jenom se bavím, jak se zamotáváš do vlastních blábolů. ;-)

jirka.s. 19.8.2007 20:16

Re: Re: rudá "hrouda" blábolící...

Láďo, ten je taky jedlej, viďte?;-D;-D;-D

Ladislav N. :-))) 19.8.2007 20:25

Re: Re: Re: rudá "hrouda" blábolící...

Psal jsem to už včera, že Vízek dostal od své "mediální buňky" posilu...;-P

jirka.s. 19.8.2007 20:43

Re: Re: Re: Re: rudá "hrouda" blábolící...

A všiml jste si IP těch exotů jako je hrouda, Luboš či Miloš Pavel?

jirka.s. 19.8.2007 21:11

Re: Re: Re: Re: Re: rudá "hrouda" blábolící...

Můžeme k nim přiřadit i IP: 89.102.250.xxx !!! Francek zřejmě "nakoupil" ojeté laptopy ze senátu!

Ladislav N. 19.8.2007 21:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: rudá "hrouda" blábolící...

Vyrojili se, jako houby po dešti. Nezakázali zase na nějakém komunistickém webu diskuse? ;-)

Luboš 19.8.2007 21:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rudá "hrouda" blábolící...

Ty jsi asi nedostal vycházku,tak opruzuješ slušné lidi.

jirka.s. 19.8.2007 21:06

Re: Polkleslá politická kultura

Rudá hlava, rozumu mdlého!!!;-D;-D;-D

Intelektuální jirka.s.r. 19.8.2007 20:53

Re: Re: Nač mít dobré nervy ? Třeba pro tohle, ty hroudo nevím čeho!

Hovořite-li, Vy Jirko, o intelektuální vyprázdněnosti,, je to samé, jako když prostitutka mluví o běhnách....A ani dvacet tučných písem na Vašem modrém přiblblu nic nezmění...

jirka.s. 19.8.2007 21:15

Re: Re: Re: Nač mít dobré nervy ? Třeba pro tohle, ty hroudo nevím čeho!

No, to se nám to hezky vyjadřuješ o svém příteli od sosanů, soudruhovi Vízkovi!!! Až ti, ty magore, dojde, koho jsem to zkopíroval, tak se zase přihlaš!!! To se zase pobavíme! ;-D;-D;-D

strejda 19.8.2007 22:11

Re: Re: Nač mít dobré nervy ? Třeba pro tohle, ty hroudo nevím čeho!

jirko.s napsal jste dobře.  ... mají být souborem myšlenek ......  trochu problém je, když tam myšlenky chybí a nahrazují se invektivami. Zelená je teorie, špinavá je praxe.

Luboš 19.8.2007 18:28

Ladislav N

Pane Vízku,berte na Ládislava N. trochu ohledu a nebuĎte na něho přísný.Manželka mu zahejba a děti na něho kašlou,tak co mu zbývá.Anonymně někomu vynadat a hned se mu uleví.To víte v hospodě by dostal hned po hubě.Tak prosím Vás nechte toho chudáčka na pokoji,

F.VÍZEK 19.8.2007 19:01

Děkuji ...

IP.88.100.57:   Zkusím se polepšit.  Inu: Nikdo není dokonalý...  

F.VÍZEK 19.8.2007 17:25

Mít dobré nervy !

IP.88.100.57:  

Srovnání úrovně a kvality příspěvků vyznívá jasně ve prospěch lidí slušných, vzdělaných a ochotných vyměnit si názory na diskutovaný problém.  Různost názorů není důvod k osobním útokům. V pluralitní společnosti je to normální.  Pouze v totalitě vládne uniformita, jeden názor, jedna pravda, jeden vůdce.    Těch pět až sedm  anonymních "prevítů" typu Ladislav N. a jirka s. nemůže nic změnit na tom, že tisíce čtenářů a stovky přispívajících jsou zralí a dospělí a schopní rozeznat, kdo je kdo.    Můžeme se v názorech zcela rozcházet, ale zůstáváme -  lidmi.

F.VÍZEK 19.8.2007 17:29

Je přece jasné...

IP.88.100.57:  Diskusní stránky (zejména v demokracii) mají být soubojem myšlenek na dané téma bez ohledu na jméno jejich nositele. Snaha stočit řeč  na autora a do něho "bušit" -  je známkou jejich intelektuální vyprázdněnosti, jejich nedospělosti a nezralosti.  Jde o přežitek z doby Husákovy normalizace, kdy  takzvaní "zaprodanci a ztroskotanci" byli také terčem nevybíravých osobních útoků.  Jde o pokus vrátit tyto bolševické způsoby  zpátky do našeho života.  Spravedlivá většina čtenářů by se  proti  podobným praktikám měla důrazněji ohradit. Vždyť lhostejnost dává prevítům křídla ... A výsledek - pokleslá politická kultura!

Ladislav N. 19.8.2007 17:31

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Ano, tisíce... Ale ty, Vízku, jsi prolhané, sprosté komunistické propagandistické prase, kterému je i ta nejnepravděpodobnější lež dobrá k dosažení sledovaného cíle.

F.VÍZEK 19.8.2007 17:38

Lidé NEMOCNÍ by se měli léčit !

IP.88.100.57:    Pospíchej k lékaři, anonymní značko, Ladislav N, a vezmi s sebou jirku s. : Zatím se u lékaře neplatí, také pobyt v nemocnici je zdarma a poplatky za položku na recept také nejsou.  Lidé NEMOCNÍ by se měli léčit !

Ladislav N. 19.8.2007 18:45

"...Vízku, vy jste esence všeho zla a hnusu, které v komunistech je..."

To je reakce na ty tvoje sprosté lži, Vízku, pod úvodníkem, kde jsi se rovněž rozhodl opruzovat svou bolševickou propagandou...(Y)

jirka.s. 19.8.2007 17:41

Re: Mít dobré nervy !

Máš-li bol, vem Darmol!!! Tisíce děkovných dopisů !!!! Nepomůže-li ani ten , čti VÍZKA !!!! Ještě více děkovných dopisů!

Zde je příklad "pěti až sedmi" anonymních prevítů  a tisíců děkovných příspěvků:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-kdo-na-hrad-0q0-/p_politika.asp?c=A070803_102105_p_politika_wag     

čtenář zdrojů 19.8.2007 16:50

"Paroubkovy daně"

tak přesně tento výraz vypadl z nevymáchné držky poslance Doktora (ODS) při dnešních otázkách V.Moravce. Doktora jsem vždy považoval za idologického kreténa a dnes mi to potvrdil. "Paroubkovy daně" jsou podle Doktora progresivní daně ze mzdy. Tomuhle dementovi nedošlo, že progresivní daně zavedl Václav Klaus v roce 1993 a od té doby platí. Paroubek je nezavedl. Neměl na to ani čas. Vládl pouze rok. Ovšem méně intelektuálně zdatní voliči pravice jsou už několik let přesvěčení, že progresivní daň je výmyslem socanů, konkretně výmyslem belzebuba Paroubka.

čtenář 19.8.2007 16:53

Re: "Paroubkovy daně"

Paroubkovy daně říká poslední úpravě daně z příjmu, podle které se danilo za rok 2006.

čtenář zdrojů 19.8.2007 17:09

Re: Re: "Paroubkovy daně"

pokud se nepletu, tak pro rok 2006 se snížily dvě nejspodnější sazby ze mzdy a zároveň se snížila daň z příjmu PO.

čtenář 19.8.2007 17:20

Re: Re: Re: "Paroubkovy daně"

Jo, ale bylo to osamělé opatření. Nemělo to provázanost s tím, co má řešit reforma, takže to byl zase jeden z populistických kousků paroubkovců. Při troše vůle člověk projede celou éru socanského kralování a pak vidí tu nekoncepčnost v celé nahotě. Tím netvrdím, že současná vláda je něco výrazně jiného. :-)

Ladislav N. 19.8.2007 16:54

Re: "Paroubkovy daně"

Socani s komunisty progresivitu daní odjakživa nejenom obhajují, ale chtějí ji ještě prohloubit. Takže v dané časové souvislosti to "Paroubkovy daně" jsou. ODS prosazuje, pokud vím, rovnou daňovou sazbu.

čtenář zdrojů 19.8.2007 17:12

Re: Re: "Paroubkovy daně"

To jsem netušil, že Klaus je socan a komunista. Ten progresivitu nejen obhajoval, ale dokonce zavedl. A to důkladně. Horní sazba daně byla tehdy 45%, zatímco dnes je pouhých 31%.

Ladislav N. 19.8.2007 17:20

Re: Re: Re: "Paroubkovy daně"

Klaus významným způsobem zmírnil progresivitu komunistických daní s vědomím, že transformace ponese nemalé náklady, které je nutno uhradit. Dlouhodobým cílem bylo a je daně snížit.

Vy jenom vytrháváte z kontextu vývoje jednotlivé epizody, abyste zakryl skutečnost, že celková daňová a odvodová zátěž občanů za vlády KSČSSD rostla (viz den daňové svobody v ČR a jeho časový vývoj). Dlouhodobým programem ČSSD je maximalizace výběru daní.

čtenář zdrojů 19.8.2007 18:07

Ladislave N.

Jasně. Zatímco "dlouhodobým programem ODS je minimalizace výběru daní." ;-DPak ovšem nechápu, jak snížením daňové zátěže a minimalizací výběru chce ODS výběr daní zvýšit. :-P

Ladislav N. 19.8.2007 18:52

Re: Lži a rudá propaganda: "čtenář pochybných zdrojů"

On taky bude někdo muset ZAPLATIT DLUHY ZA VLÁDY KSČSSD, protože tyto dluhy jsou skrytým navýšením daní odloženým do budoucna. Úroky z dluhu platíme každoročně - letos 40 miliard Kč.