14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

POLITIKA: Reforma nebo volby

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Padovčík 10.4.2007 11:43

NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich vládními a bankovními strukturami dnešní ČR nejčtenější na webu Petra Cibulky!!!

george3 10.4.2007 6:32

Re: Ušetříme presidenta atd. ?

......velka to pravda, ted jiz jenom sehnat dostatecny pocet hlasu ve snemovne, aby tuto hromadnou sebevrazdu podporili. Asi tezko ze?

george3 10.4.2007 6:26

Re: Re: A co takhle - Ty Bulíku . . .

..ano BuBu a jsme u korene veci. Ceska ubohost - Cechacstvi...................

george3 10.4.2007 6:18

Re: DOMNÍVÁM SE

....domnivam se, ze prvni reformou (a na tu se jiz tak nejak zapomelo), by mela byt reforma volebniho zakona. Ten vlastne zapricinil a bude i v budoucnost zapricinovat dalsi vladni krize pokud se nezmeni. Dalsi dulezitou reformou by mela byt ta, ktera omezi vmesovani/ zasahovani vlady do trzniho systemu. Totiz., kdyz projde tato reforma, pak se jiz dalsich vladnich krizi obavat nemusime, jelikoz materialni dopad na obycejneho cloveka s techto krizi bude minimalni. 

george3 10.4.2007 5:59

Re: To je správná česká cesta. Hlavně nic neřešit.

.....jak jsem jiz napsal na jinnem miste..........bezmezne Cechacstvi je na vine............a bohuzel, jak pisete pane Hudec v posledni vete, to muze klidne v dohledne dobe s Ceskem i tak neslavne dopadnout. 

george3 10.4.2007 5:42

Re: Re: Tentokrát souhlasím,

............fundamentalni chyba s reformami byla a stale je, ze nikoho v Cesku nenapadlo, (nebo nechtelo napadnout) se podivat kolem (myslim tim po svete) a analyzovat, zda ty ci ony reformy, co planujeme my, nezavedli jiz nekde jinde a jestli zavedli, jak byly ci nebyly tyto reformy uspesne. Velmi jednoduche a logicke, ze? Ale kdepak. V Cesku jsou prece vsichni mistri sveta. My si prece nepotrebujeme nechat radit nebo overovat a zkoumat proc tam nekde jim nefunguje to, co my zde chystame zavest. My jsme prece borci. My prece vime jak na to. My jim ukazeme. A tam je ten zakopany pes panove a damy. Cechacstvi. A pan Sendar je toho primo citankovy exemplar. I rest my case.

PetrH 6.4.2007 22:38

Re: Není toho už dost?

Rezignuji a opouštím počítač. Vaše texty mi jsou už zcela lhostejné, kromě toho, že je neustále kopírujete z jedné diskuse do druhé, v podstatě nic nevyjadřují. Proč jste odešel z ČSSD, kde jste (tuším za Grosse) nedokázal cosi překousnout, a teď vehementně hájíte politiku Paroubka, který tuto stranu dovedl od korupce do kanálu, je mi záhadou, ale nebudu to řešit. A proč poslance, kteří neunesli právě tuto sprostotu a odešli či "byli odejiti, nazýváte podivnými individuy, také nechápu. No, hlavně, že máte čisté svědomí a to planoucí rudé srdce po vzoru Dzeržinského. Takže, natvrdo: Váš názor je mi zcela ukraden. To vy se mi nelíbíte!

PetrH 6.4.2007 22:19

Re: Re: Dnes je tu tedy úroda!

Čest a sláva levným hrdinům! Vy mi připadáte příliš drahý pro jakýkoliv sociální model.

AeroKarel 6.4.2007 22:13

"Předčasné volby by byly tím nejspravedlivějším řešením"

Jo. Jen musíte přesvědčit své soudruhy, aby pro ně hlasovali. O co, že se vám to nepovede?

AeroKarel 6.4.2007 22:10

Re: Dnes je tu tedy úroda!

No jo, už je zase u toho svého soudního PR.Tak jen dodatek:

Nic zlého nepřeji !:

Autor: F.Vízek IP: 88.100.57.xxx Datum: 02.04.2007 13:12

Sám jsem byl otcem početné rodiny a přestože jsem měl i za "totáče" nadprůměrné příjmy, není můj majetek vyšší, než je běžný průměr.

Chudinka.

AeroKarel 6.4.2007 22:07

"A zdá se, že větší ucelenost a komplexnost reformy by zapotřebí byla. "

Určitě byla. Zůstává jen otázka, kdo to potom odhlasuje. Melčák? Pohanka?

F.VÍZEK 6.4.2007 21:59

Není toho už dost?

Nemám možná zásluhy, ale vím, jak jsem se choval a proč jsem jako VŠ skončil na polovinu pracovního života jako kamenický dělník.  Nedám se napadat lidmi,  pro které argumenty nic neznamenají. Budu je opakovat jako sebeobranu před bolševickými praktikami, které pouze změnily barvu.  A z ČSSD jsem nebyl vyhozen. Jak si dovolujete něco takového vůbec napsat? V době, kdy jsem vykonával poradce v parlamentu (pro ČSSD) jsem sám ODEŠEL z této  strany, protože jsem neuměl změnit věci, které jsem nedokázal překousnout. Připravil jsem se tím sice o pár desítek tisíc korun měsíčně, ale zůstalo mi čisté svědomí, pane.  A to mi je (a bylo vždycky)  nejdražší v každé etapě mého života. Vám to ale zřejmě nic neříká.  Soudím z toho, jak nereagujete  na texty, ale po bolševicku na člověka, jehož názor se Vám nelíbí. Vzpamatujte se!

F.VÍZEK 6.4.2007 21:51

Re: Dnes je tu tedy úroda!

Asi máte pravdu: rudá vlajka v čele a za ním - proletáři v kamenolomu!

Soudní rozsudek z roku 1974 (!) :  F.Vízek napadal vedoucí úlohu KSČ, vstup vojsk na různých aktivech a shromážděních označoval  jako nezákonný čin a okupaci. Byl jedním z představitelů tzv. pravice v okrese a městě Jablonci n.Nisou a jako takový na různých shromážděních a to značně širokých vystupoval a to velmi aktivně proti vedoucí úloze KSČ, ačkoliv vedoucí úloha KSČ je jedním ze základních politických principů našeho státu (čl.4 Ústavy). Velmi ostře až hrubě vystupoval i proti spojenectví s SSSR, ačkoliv i toto patří k základním principům našeho státu (čl.14 Ústavy). Vystupoval dokonce i na obranu tzv. dopisu 2000 slov, který byl zaměřen přímo k rozbití socialistického státního zřízení za použití násilí. F. Vízek nesplňuje předpoklady pro výkon práce učitele, protože svou činností narušil socialistický a společenský řád a nemá proto důvěru potřebnou k zastávání dosavadní funkce. Nemůže být na učitelském místě a nemůže být zaměstnán ani na jiných pracech ve školství, např. jako školník, nebo topič, neboť jak známo i ti přicházejí do styku se školáky a možnost negativního působení na školní mládež by zde měl též. Konec citátu.  Jak snadné je bojovat s komunismem nyní a stát se tak levným hrdinou, že?

PetrH 6.4.2007 21:48

Re: Re: Re: Většina menší než malá!

Prosím, ušetřete nás už svého životopisu! Myslím, že Jirka nelituje, já tedy určitě ne, že nemá mezi svými příbuznými někoho, kdo většinu života strávil omíláním své jedné pseudozásluhy. "Představitel pravice v KSČ v 60. létech" se velmi snadno může jevit jako představitel ultralevice dnes.

Za co vás vyhodili z KSČ už jste se pochlubil nesčetněkrát, ale ještě jste neodpověděl na otázku, za co vás vyhodili z ČSSD!

PetrH 6.4.2007 21:42

Dnes je tu tedy úroda!

Vízek s rudou vlajkou v čele a za ním všichni spojení proletáři!

F.VÍZEK 6.4.2007 21:37

Re: Re: Většina menší než malá!

Proč chybí reakce na daný problém, jirko s. ?  Myšlenky se opět nedokážete dopustit? Proč místo toho opět po bolševicku útočíte opakovaně  na osobu, na nositele názoru, na člověka, který by se měl snad stydět za to, že celý život veřejně, nahlas a otevřeně prosazoval demokracii natolik, že už za vlády komunistů (i jako člen KSČ v 60.letech)  byl "jedním z představitelů tzv. pravice v okrese a městě Jablonci n.Nisou a jako takový na různých shromážděních a to značně širokých vystupoval a to velmi aktivně proti vedoucí úloze KSČ, ačkoliv vedoucí úloha KSČ je jedním ze základních politických principů našeho státu (čl.4 Ústavy). Velmi ostře až hrubě vystupoval i proti spojenectví s SSSR, ačkoliv i toto patří k základním principům našeho státu (čl.14 Ústavy). Vystupoval dokonce i na obranu tzv. dopisu 2000 slov, který byl zaměřen přímo k rozbití socialistického státního zřízení za použití násilí." To je citát z dokumentu SOUDU z roku 1974.  Máte mezi svými příbuznými a ve svém okolí hodně takových lidí, kteří nebyli stateční až dvacet let poté?

jirka.s. 6.4.2007 20:50

Re: Většina menší než malá!

Doufám, že jsi soudruhu Vízku učil matematiku! V tom případě to ti komouši hodně podělali, že tě vyhodili až v oněch 29 letech.  Co ty jsi musel na páchat na  dětech za hrůzy, to nemá obdoby!

F.VÍZEK 6.4.2007 19:48

Komu přinese zisk neumětelství?

Soudím, že předčasné volby nakonec být musí.  Vládní koalice nejen že má pouhou stovku plus dvě podivná individua (čili většinu "menší než malou"), ale uvnitř samotné modro-černo-zelené koalice to vře jako v kotli před výbuchem. Mandát k zásadním změnám, jejichž dopady by měly být na pár deítek let, prostě nemá. Předčasné volby by byly tím nejspravedlivějším řešením. Snad aspoň polovině z těch 35% lidí, kteří k volbám v loňském roce nepřišli, už došlo, co jejich neúčast znamená...  Z posílení levice obavy v žádném případě nemám (jsem její volič), ale hrozí, že více síly na levici získá KSČM. Tak mnoho jí jdou svým neumětelstvím na ruku "topolánko-kalouskovci".

Spravedliva 6.4.2007 18:31

Mlčeti zlato

Proč proboha musíte pane Jakle blábolit své "myšlenky" i v písemné podobě. Stačí,když se zapojujete do diskuze politiků v některé ze soákromých televizí. Zatím jsem od vás nic zásadního ani rozumného neslyšela.

motyka 6.4.2007 18:30

Re: To je správná česká cesta. Hlavně nic neřešit.

Jen abyste ty zázraky  naordinované Světovou bankou nepřechválil. Úspěšnost reforem  např. na Slovensku, měřená masivností odchodu mladší a kvalifikovanější části populace  do zahraničí  je jistě vysoká - jestli je  ovšem  exodus úspěch. Zfušovaná reforma penzí v Maďarsku  a zvýšení zadluženosti průběžného důchodového systému  na Slovensku ve spojení s mizivým zhodnocením v povinném privátním pilíři taky nic moc. Důvodů k závisti zatím  jaksi nevidno.

Paul Sendar 6.4.2007 18:12

Re: Re: Re: Re: Tentokrát souhlasím, ... Já nesouhlasím, Sendare! Paule!

Oprava: se současným stavem věcí.....

Paul Sendar 6.4.2007 18:08

Re: Re: Re: Tentokrát souhlasím, ... Já nesouhlasím, Sendare! Paule!

Člověk je tvor od přírody nespokojený ze současným stavem věcí a pravděpodobně bude nespokojený i v nebi. Kritizovat Pána Boha (a zvlášť na " Velký pátek "), jak nás naprogramoval, nemá valnou cenu. Musíme se tedy s tímto faktem smířit.

Proto předpokládám, že ani vy neznáte člověka, který by byl ve vyspělých demokraciích, např. v Británii nebo v USA, spokojený se stavem tamních věcí veřejných. Jistě se jim nelíbí jejich daně, jejich platby u lékaře, jejich školné, jejich vlády atd. - a je jim jasné, že k dokonalosti veřejné správy se lze pouze přiblížit. Proto občas volí změnu.

Ale nikdy , podtrhávám nikdy, by nedovolili vládnout straně, která má v úmyslu převrátit ve státě vše vzhůru nohama, jak deklarovala ODS. Čistky už se rozjely docela slušně, nu a další vývoj může být také docela zajímavý. Nechci se zastávat předešlých vlád. Je hodně věcí, které je nutné udělat, a brzy, - sám jste některé naznačil -, ale přesto si dovolím podotknout, že zpackaná reforma je horší, než žádná. Příkladů jistě najdete dost.        

ČLEN ODS 6.4.2007 18:07

JEDINNÉ ŘEŠENÍ

ZRUŠIT DŮCHODY VE FINANČNÍ FORMĚ-NADÁLE JIM VYDÁVAT JEN NA POUKÁZKY JEDNU POLÉVKU  DENNĚ,VYTVOŘIT TZV.,,ZUPEISTITUT" A PŘÍSNĚ KONTROLOVAT ABY NECHODILI DVAKRÁT DENNĚ,

Von 6.4.2007 17:08

Re: To je správná česká cesta. Hlavně nic neřešit.

Stále více žasnu, jak na příspěvky tohoto typu - tedy seriözní - nejsou téměř ŽÁDNÉ reakce. Budu to ještě pár dní sledovat a pak to tu asi zabalím.

Dávám nesmělý návrh - pane Neffe a Wagnere - založte prosím NOVÉ PSÍ ŠTĚKÁNÍ, na které by se přesunuli ti, kteří mají zájem o SERIÓZNÍ diksuze!

Üplně nejlepší by pak bylo, kdychom se nemuseli nikam přesunovat, protože PODRBÁNÍ je docela milé a ta zatím zdejší většina "DISKTÉRŮ" by mohla štekat na tom novém ŠTĚKÁNÍ!

Připojte se prosím vy seriózní!!

zm 6.4.2007 16:47

reformy po modru pro potěchu střední třídy

Vláda přece silně podporuje střední stav.Daňový odpočet na dítě se má zvednout až na neuvěřitelných 10000/dítě tzn při plánované 15ti :-)   tzn 20,3procentní dani to je obrovských 169 kč na měsíc a dítě čistá ruka.

Počítá se s tím, že nejsnaživejší na dávkách nezávislé rodiny s dětmi po odečtení nákladů na hypotéku , nájem , energie , dojíždění do práce a investice do vzdělání dětí a dalších výdajů od kterých jsou nemakačenkové osvobozeni ,dosáhnou minimálně 60%procentní životní úrovně nemakačenků, po zrušení společného zdanění a zvednutí DPH na potraviny pak minimálně úrovně 40iprocentní. Pokud se u rodin nepracujících odečtou z jejich příjmů jejich výdaje  na alkohol a cigarety a tím jejich životní úroveň poklesne na životní úroveň pracujících, budou si moci požádat o mimořádnou dávku

Vlali 6.4.2007 16:36

já vlastně nevím

Čtu a čtu a vlastně nevím o čem to fámulus meteorologického veličenstva píše. Když vynechám hesla typu reformy jsou třeba, pak nezbývá nic než plané plácání. Kromě honoráře pro pana Jakla nevidím smyslu.

Yurri 6.4.2007 15:54

Re: To je správná česká cesta. Hlavně nic neřešit.

R^R^R^..   Bohužel...

zoch 6.4.2007 15:02

Tlačit na pilu se nemá

Téměř vždy reaguji na pana Jakla nerad.  Toto jsou ale slova,kterým se dá jen málo vyčíst. Vyčíst se z nich ale dá,kudy by on rád. A v tom smyslu žádné překvapení. Pochubuji sice že on jako vyučený bigbíťák se SÁM v tak složité ekonomické úloze orientuje,ale vyčítat mu toto nemohu,protože sám jsem také v tomto ohledu výrazný nedouk. chci ale otevřeně napsat něco o naší realitě. Ta totiž determinuje příští dění. pohlédněme tudíž na to,co brání ODS kromě současné matematiky v nastolení "jejich" reformy :

Především je to opuštěnost,kterou si možná teprve nyní leckterý ministr a člen vlády za ODS uvědomil. Pokud probereme oba současné koaliční partnery,nevychází to nijak uspokojivě nejen nyní,ale hlavně do budoucna.  Zelení jsou a budou nadále stále rozpolcení. Jejich pojetí světa je natolik rozdílné od modrého,že pnutí může dospět ke kritické hranici.Jejich program totiž stojí na zásazích státu a spolupráce s nimi jen na bázi antikomunismu je věc velmi chatrná a dlouhodobě neudržitelná. Navíc pokud se podíváme na personálie,nevidíme kromě Martina Bursíka nikoho významného,kdo by stál ODS poblíž a sám předseda zelených má také starosti se vyrovnávat s některými přístupy modrých  celebrit.

Lidovacké prádlo je a ještě dlouho asi bude permanentně propíráno sdělovacími prostředky ,protože tam se čeká na mesiáše,který na sebe dobrovolně vezme ten těžký kříž a který hlavně z toho bude,aby stranu konsolidoval. Těžko lze předpokládat,že toto splní politická turistka a liberální politička Parkanová. Sám bych si rád na tom místě představoval Cyrila Svobodu,ale nejsem zcela přesvědčen,že by splnil zadání,protože je dost měký.Má ale křesťanský esprit,který mnohým tzv. "křesťanům " v této straně chybí.  Každopádně má KDU již s ODS jisté historické zkušenosti ( což platí i obráceně ) a jasně se ukázalo,že KDU jsou bližší programově socialisté a ještě více budou ve chvíli,kdy se s reformami skutečně začne.

A tady je ten zakopený pes. V budoucnu nelze tlačit na pilu a populisté to ví  

Hudec 6.4.2007 14:55

Re: Re: Tentokrát souhlasím, ... Já nesouhlasím, Sendare! Paule!

Zásadní reformy že máme za sebou? Můžete mi, hlupákovi, naznačit, jaké zásadní reformy to jsou, které máme za sebou? Trh s byty stále postaru. Zdravotnictví a školství jakbysmet. Návrh penzijní reformy z konce devadesátých let neprošel. Zákoník práce ze šedesátých let. Daňová reforma velmi zřejmě teď taky neprojde. Kde, propána, kde jsou ty provedené zásadní reformy? Ještě chvilku se opíjejte tím rohlíkem o tom, že je všechno uděláno a hotovo, a pak padneme všichni svorně a společně.

Jek 6.4.2007 13:57

Re: Tentokrát souhlasím,

Lekce číslo 2:  2. pád koko čeho   klausovyyyyyyy vlády.   Jestli nekapišto, vraťte školné !