23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lucka 27.3.2009 17:06

Re: ACH JO, STAŘÍKU

V tom s Vámi sice souhlasím, ale MJ se zmiňuje jmenovitě o Paroubkovi, tudíž se komentář týkal této repliky. Jinak, jak jsem již zmiňovala v jiné diskusi, začínám souhlasit se svým otcem, zastáncem konstituční monarchie. A byl by pořádek....

dr. 27.3.2009 12:53

Nemocny p. Paroubek

Pan Paroubek objektivne vykazuje vsechny symptomy jedne vazne dusevni nemoci. Ze si toho vsimnul take p. Paner neni jeho chyba, spise naopak.  R^

nord 27.3.2009 9:35

Kéž byste měl pravdu

Ta oranžová verbež toho už napáchala dost.

Milada 27.3.2009 9:50

Re: Kéž byste měl pravdu

jo, jo, kéž by...ale já prostě našemu milému národu nevěřím, že se mu nestýská po normalizaci:-( pořád si myslím, že ti upocení strejci s jaternicovým odérem jsou mnoha procentům lidí tak nějak od dětství známí....nějakých pár let jsme byli zvyklí na francouzáky opapachovaných ruských gerontů s našimi klony ze Slušovic a tváří v tvář tomuhle bolševickému honění libida přece nemůže normálně vypadající politik západního střihu obstát....vždyť socdem is sexy:-P  to je pro mně asociace jazyka bloudícího v ruské dutině ústní, papacha na papachu, pupek na pupek, večer v Lidovém domě nějaká ta vodka se soudruhy, zazpívat častušky a podívat se na porno z DDR....hlavně, že ty rohlíky budou levnější, pivo a cigára a taky poplatky že zmizí. Rusky stejně všichni od třiceti výš umíme...že;-€

jakkel 27.3.2009 10:03

Re: Kéž byste měl pravdu

také se přidávám k povzdechu "Kéž byste měl pravdu". Nejsem ale příliš optimistický když lidé ve středočeském, obvykle většinově pravicovém, kraji dokázali vědomě zvolit hejtmanem Ratha.

Jan Daniel 27.3.2009 9:23

stratég Jyrka

Říkám to už od úterka. Tohle vyslovení nedůvěry si načasoval Topolánek sám. Tipnul bych si, že při úterní schůzce Paroubka s kontruktivní čtverkou jim Jyrka hlasování proti vládě spíše vymlouval. A pokud ne, je to totální blb. 

emil 27.3.2009 10:50

Re: stratég Jyrka

Přikláním se spíš k posledním slovům článku. Jako narcis má nebývalé, nejen fyzické rozměry, fakt je to nechutá upocená bublina, v daném okamžiku opojená vlastní mocí (svržení vlády), ale nedomýšlející, že si vlastně podtrhl sám nohy. Narcisismus převažuje u něj nad rozumem.

fretka 27.3.2009 11:39

Re: stratég Jyrka

 Mám dojem, že obdiv k různým narcisům je vlastní velké části voličstva, bohužel

ortelius 27.3.2009 9:18

Podrazák Paroubek

Zkrátka, nejpozději od doby, kdy vyměnil vojáky v Afghanistánu za hlasování o 30 korunách, by Paroubek měl být titulován pouze jako PODRAZÁK Paroubek. V úterý to jen potvrdil. Navíc se zachoval jako anarchista (usiluje o svržení vlády, bez připravené alternativy), jak jsem psal vedle.

ver 27.3.2009 9:45

Re: Podrazák Paroubek

P U P E K   

Kubiš 27.3.2009 9:15

Tytyty

Bude-li Topolánek napadat Obamův boj s krizí, odejde okamžitě, vyhrožuje Paroubek - tytyty, k vládě nechcem, ale dej si bacha.

al 27.3.2009 9:05

bohužel se domnívám, že jste vedle

Paroubkovi je nějaká Lisabonská smlouva úplně jedno, stejně jako jeho proveropanství je všechno jen maska za kterou je jen a jen touha vládnout. Takže nějaké karty do rukou Klausovi ho netrápí, stejně tak ví, že voliči ČSSD se zajímají většinou jen o slevy v Lidlu a nikoli o nějakou pověst ČR, za kterou si salám Junior nekoupí. Myslím, že Paroubka přeceňují ti, kdo si myslí, že nějak stojí o cokoliv, co by se dalo nazvat politickým programem. Jde mu přece jen o místo ve Strakově akademii a možná i na Hradě. Tím hůř se totiž s takovým člověkem může jednat - pro něj čím hůře, tím lépe, tím víc ochotných slyšet na vábničky sociálních dávek.

ver 27.3.2009 9:50

Re: bohužel se domnívám, že jste vedle

jsem téhož názoru . Když parta gaunerů zneužije značku " Sociální demokracie " , aniž s ní má ideově cokoli společného , jakékoliv téma jim je dost dobré ( které pak opustí ) k naplnění svých sobeckých ambicí . A lid se nechá  oblbovat a manipulovat - doufám , že občan nikoli

Jan Ven 27.3.2009 8:43

Poslanci byli vždycky předmětem různých vtipů

ale teď už se z nich snad každému musel zvednout kufr.

Bohužel musím souhlasit s některými předřečníky, že oddálení voleb a další Paroubkovy sliby smažou opět paměť mnohým voličům. Ať byla Topolánkova vláda jakákoliv, nelze jí upřít snahu a ve vedení EU určitě i kladné body.

Rozhodně nestojím o příživníky typu Dalík a Wolf, ale ty lze určitě snadněji a za menších nákladů eliminovat než případnou socanskou vládu. Už teď začínají být škody těžko napravitelné.

V. Hoffman 27.3.2009 9:06

Re: Poslanci byli vždycky předmětem různých vtipů

Hm, a ako ich chcete eliminovat?? Prave Wolfovia a Dalikovia, Langeri, Melcakovia a Pohankovia (socialnedemokraticke protajsky si racte doplnit sam) je to, co odradza stredoveho volica, ktoreho hlas je najdolezitejsi. Poviem vam to takto - keby sucasna vlada v 2006 vobec nevznikla, ODS je v podstatne lepsej pozicii ako teraz.

ortelius 27.3.2009 9:21

Re: Poslanci byli vždycky předmětem různých vtipů

Lobysti k politice prostě patří a každý politik se obklopuje svými poradci. Podle mě je daleko důležitější jak moc daný politik bude zasahovat do mého života, než to, že si přihraje malou domů (pokud je to ovšem jen "malá domů" a ne 320 milionů jako u Grosse).

Jan Ven 27.3.2009 9:26

Re: Poslanci byli vždycky předmětem různých vtipů

Eliminovat je mají strany zevnitř. Pokud to neudělají, těžko je mohu volit.

Co se týče vzniku vlády - klidně mohla vzniknout. Kdyby si zachovala konzistenci a zdržela se průserů - zejména před podzimními volbami - byla by dnes relativně v pohodě.

Pokud ale neeliminovala - přes mnohá varování - právě výše jmenované příživníky, je přesně a nevyhnutelně v pozici, ve které je.

Haui1 27.3.2009 8:40

Paroubek si neuvědomil, jak bude na likvidaci Topolánkovy vlády reagovat veřejnost?

Bohužel je v naší společnosti mnoho lidí, kterým jeho chování imponuje. Je to ostatně vidět i v diskusích na Psu i jinde. Známý mi nedávno s potěšením řekl, že se mu líbí, "jak jim to Paroubek nandává". Když jsem se ho zeptal, jestli si nemyslí, že politici jsou od toho, aby řídili tento stát ke prospěchu občanů a ne proto, aby to těm druhým "nandávali" a uspokojovali svoje kapsy a svá ega, tak mi neodpověděl.

Karel 27.3.2009 8:16

Agitatoři.

Velmi se mi libi jak agitatoři z Neviditelneho psa zvladli pad vlady. Den po padu jediny članek o padu vlady. Potom museli mit agitatoři poradu na ktere museli sjednotit sve psani. Všechny članky na jedno brdo, ličeni katastrofy, nezodpovědnosti a pod. Nečetl jsem jediny članek ktery by se zabyval duvody pro pad vlady.

Kubiš 27.3.2009 8:45

Re: Agitatoři.

Když něco dělam, tak se snažím mít důvod!!!

V. Hoffman 27.3.2009 8:45

Re: Agitatoři.

Bingo!R^ Tiez som mal po zhliadnuti dnesneho Psa chvilu pocit, ze sa do Ciech valia nove cervene, hnede alebo ine hordy, Praha hori, Temelin vybuchol a prisla 1000 rocna voda, a ono len padla vlada, ktora uz od sameho zaciatku stala na velmi chabej parlamentnej vacsine.;-D. No ale ta drzost od pozicie, ze sa usiluje dostat k moci, to jeden nevidel;-D

Kubiš 27.3.2009 8:48

Re: Agitatoři.

Ale oni ani k moci nechtěli! Jen dělat ostudu v EU!

V. Hoffman 27.3.2009 8:57

Re: Agitatoři.

Ale prosim Vas. Europa na nejaky pad vlady, este aj v predsedajucej krajine, zvysoka.... Za prve tu tie tri mesiace vlada este stale bude, aj ked v demisii, za druhe tu uz bola predsednicka krajina s mensinovou vladou /Dansko v 1993/. A za tretie - priaznivci ODS by vyhlasovali za podraz, keby vlada padla kedykolvek pred riadnym terminom voleb, vzdy je totiz nieco neodkladne a vazne, co musi urobit prave tato skupinka ludi a nie ina.  

Kubiš 27.3.2009 9:11

Re: Agitatoři.

Ano, vláda tady stejně bude, tak proč?

V. Hoffman 27.3.2009 9:53

Re: Agitatoři.

Preco co? Preco opozicia vyvolala pad vlady? Pretoze chce nove volby, pri ktorych by sa dostala k moci. To je jej legitimne pravo. Zavedte si vacsinovy system a vlady sa budu striedat najskor po 4 rokoch.

Kubiš 27.3.2009 10:07

Re: Agitatoři.

Tak proč zrovna teď, stejnak do vlády nechtěj. Nechápu proč to pořád omlouváte.

ladik53 27.3.2009 10:24

Re: Agitatoři.

Víte proč. Protože Ústava na tyto věci pamatuje a nic světoborného se nestalo. Ti Oni chtějí vládnout, ale až po volbách. Teď přece dosáhli svého.

Kubiš 27.3.2009 10:46

Re: Agitatoři.

Když ukradnu rohlík a nikdo mě nechytí, tak se taky nic vážného nestane?

V. Hoffman 27.3.2009 12:24

Re: Agitatoři.

Prepacte, ale to je dost zvlastny postoj. Opozicia, ktora si mysli, ze sucasna vlada vedie krajinu zlym smerom, vyvolala hlasovanie o dovere. A to plne v sulade so zakonom aj zvyklostami. Jednoducho na toto ma opozicia v demokracii pravo.  Mozno to odovolanemu pripada nefer, ale riesenim je len vacsinovy volebny system /pokial si odmyslime zvrhlosti typu mandat viazany na stranicku prislusnost/. No, a zo vzniknutej situacie je podla Ustavy viacero rieseni, ale nove volby su to najcistejsie. "My, opozicia, si myslime, ze vlada stratila doveru obcanov a uz ich nezastupuje a navrhujeme, aby o tom rozhodli samotni obcania v novych volbach". Na tom predsa nie je nic, co by bolo vobec potrebne obhajovat! To je plne legitimny postup.

 

Öman 27.3.2009 9:42

Re: Agitatoři.

Tak hupky - dupky zpátky na Novinky, milý Kájo ;-)