12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Taraszátaras 26.4.2006 17:32

Re: Nepodléhám stresu

Ono je to spíše tak, že společnost nepotřebuje takové vychcánky, jako jste vy. Od státu jste vyždímal, co jste mohl, a teď budete bučet, že nic nepotřebujete. Tak napřed vraťte to, co na Vás společnost vynaložila, i z mých daní, když jste smrkolo marodil a chodil do školy, postavte si své silnice, pořiďte vlastní policii a za každého zaměstnance zaplaťte kompletní náklady na jeho výchovu a vyučení, a pak si můžete svobodně blít ty vaše kreténské pravičácké hovadiny.

AeroKarel 26.4.2006 17:37

Re: Re: Nepodléhám stresu

To psal asi nějaký nezaměstnaný (a s tou inteligencí ani nezaměstnatelný) ........

Z přerozdělování holt blahobyt nevzniká kreténskej levej zlodějíčku .......

Taraszátaras 26.4.2006 20:07

Re: Re: Re: Nepodléhám stresu

Ano, blahobyt vzniká z okrádání spoluobčanů, zhovadilé tele.

Ladislav N. :-))) 26.4.2006 23:19

Re: Ano, blahobyt vzniká z okrádání spoluobčanů

Tak volte KSČSSD, ta to má přímo v programu a ideologii...:-/

RicPic 26.4.2006 17:58

Re: Re: Nepodléhám stresu

Víš, takový stalinistický z... jako ty, nemůže nikoho urazit. Tak ti jen připomenu, že za tvého milovaného nacismu, promiň - vlastně komunismu -  bylo v Rusku i v Říši schvalování zločinu trestáno i smrtí. Pročež : Stalin byl vrah, Lenin byl vrah, Hitler byl menší vrah než oni oba dva (způsobil smrt méně lidí) a ten, kdo s nimi souhlasí je úplně stejná zrůda jako oni. Vzletné žvásty tvoje i tvých souvěrců a soukmenovců jsou směšné a tvá osoba je opovrženíhodná. Tvá nenávist a zloba jsou trapně bezzubé. Jsi jen srab a zbabělec.

Taraszátaras 26.4.2006 20:05

Re: Re: Re: Nepodléhám stresu

O čem to žvaníš, debile? Kdo mluví o Stalinovi a Hitlerovi? Řeč je o třicetiletých vychcáncích, kteří od státu jenom berou a nic nevracejí. Je třeba vás skřípnout, až z vás poteče modrá srajda.

Ladislav N. :-))) 26.4.2006 23:21

Re: Re: Re: Re: Nepodléhám stresu

Ano, blahobyt vzniká z okrádání spoluobčanů. ČSSD i komunisté se hodně snaží... (Y)

Jiří 26.4.2006 18:14

Re: Re: Nepodléhám stresu

máte to nějaké popletené. Nikdo neždíme stát. Kdo tady někoho ždíme je stát, který si k tomu zřizuje své pohůnky.

VerkaVerkovata 26.4.2006 21:34

Re: Re: Nepodléhám stresu

Tak ty jsi, milý přispěvateli, tomu stresu podlehl úplně. To už je na léčení. Mysli na budoucnost, z takového stresování  bývají žaludeční vředy , ba i horší nemoci. A nedej bože, syfilis.

Taraszátaras 26.4.2006 23:42

Re: Re: Re: Nepodléhám stresu

Komu tykáš, veverko? Pojď ven na férovku...:-P

vlasta232 26.4.2006 17:49

Re: Nepodléhám stresu

Zcela s Vami souhlasim. A vam kdo chcete volit ODS, ale ne ty, kteri se neosvedcili mate preci moznost preferencnich hlasu. Bude to ale chtit tomu trochu casu venovat. A  jeste neco. Mluvme s lidmi ve svem okoli a ne jen v diskuzi na netu. At vyhrajem alespon s 51 procenty drzim nam palce, a hlavne svym vnoucatum, aby se to tu hnulo k vecem pozitivnim   

jojo 26.4.2006 15:45

rika poradce nejvetsiho mouly....

:-DJake podnety ma jelinek na mysli, konretne? Hory doly neslibuje, jen jim navrhuje, ze když ji lide zvoli zustane jim vice penez a zodpovednosti v kapse. To není slib  ve stylu 26.5 tisíc..

Jake manazery ve fialovych sakach ma jelinek na mysli? I kdyby, jsou snad flanelove kosile vetsim predpokladme pro konani politiky nez fialova saka?

Ekonomove neprchali před pravniky. Vsechny zakony byly schvaleny snemovnou. Je to jen hloupe klise. Ostatne nedavno se konala afera se zakonem o tunelarich. Tento zákon vznikl v roce 91 a ted jej CSSD (i když v lonskem roce mela jiny nazor) vehementne hajila. Jakto? Proc? Mozna ze ti ekonomove měli ovšem zdrhat ještě vice, kvalita nasich zakonu by jim dala za pravdu.

Prdlajs krize. Vláda zacala vice setrit jako odpoved na prehrati ekonomiky. Jakto, ze se v době cistych rukou nevysvetlilo dosud financovani ODS??? Jendoduse, protože zadne cachry se nekonaly, alepson ne takove jake vidime dnes a denne. Nedoplatek na dani za rozdeleni daru ODS prelatila!!!

Stejne tvare? To si z nas snad poradce jednoho z nejvetsich trvalek mezi mouly české politiky dela legraci…

karel 26.4.2006 15:37

Sodruhu Jelínku, Lukáši, proč končíte tak brzy?

Od nástupu Tošovského a co teprve socanů šlo již vše zřejmě jak po másle. Čistota sama Vy ale píšete článek před volbami v roce 2006 a zmoh jste se jen na papouškování Zemanových keců. Jste tak hloupej nebo navedenej? Vy socani si pořád myslíte, že lidé jsou blbé státo, které vy budete vodit za rukukam a kdy se vám zachce.

vodák 26.4.2006 14:55

poradce

Jesliže  lidé s takovýmto přehledem jako vy, dělají poradce pedsedovi sněmovny a jestliže předsedu sněmovny dělá člověk s takovýmito poradci, je to jen zas o důvod víc, nevolit toto zkorumpované komunistické béčko.

as 26.4.2006 14:26

Je nejvyšší čas na změnu,

byrokracie,korupce,mizerný zákony,nezaměstnanost,dluhy,neschopnost,arogance,likvidace živnostníků,návrat komunistů k moci,lži,pokrytectví.Doufám že nynější opozice bude mít po vobách možnost tyto věci změnit.

Haf 26.4.2006 13:52

Vyvolení Adolescenti

Nejhorší bylo na tý politice ODS zklamání očekávání voličů - změny majetku nebudou do kapes bejvalejch ! To postavilo bolševickej marast na nohy a teď všichni čuměj, jak uměj, nemůžou se z toho probrat, že soudruzi taky kradou. Systém parlamentní demokracie je zabetonovanej volebním zákonem, jen jeho změna může přinýst změnu klimatu. V Politice. Prvky přímý demokracie rozbijou monopol na moc, pomůžou taky snížit korupci. nevolte parlamentní strany, ty změnu nechtějí.

Milda 26.4.2006 13:50

Článek páně Jelínkův je přesně takový, jaké články na politická témata bývají

trochu pravdivý, tochu zavádějící a přehánějící, trochu si autor vymýšlí, či spíše projektuje své vlastní představy a postoje do reality. Pečlivě jsem pročetl všechny komentáře. Věcného přístupu, ať souhlasného nebo kritického, jako pověstného šafránu.

Ale jednomu poznání se nelze ubránit - jak tradiční tak současní příznivci (a logicky soudím, že potenciální voliči) ODS se evidentně nervují. A jejich nervozita, projevující se především v siláckých slovech, roste s blížícím se termínem voleb do PS. Proč? 

Ladislav N. 26.4.2006 13:54

Re: Článek páně Jelínkův je přesně takový, jaké články na politická témata bývají

Za jak dlouhé období si děláte "průzkum"? ;-D

Milda 27.4.2006 9:52

Re: Re: Článek páně Jelínkův je přesně takový, jaké články na politická témata bývají

Průzkum v podobě textové analýzy a statistického vyhodnocování jsem si opravdu nedělal. Ale když pravidelně sledujete internetové diskuse, nemůžete si mnou zmiňovaného jevu nevšimnout. Pokud nejste zcela předpojatý. A jak dlouho to pozoruji? Dlouho. Od loňského léta, co se začal zmenšovat náskok ODS před ČSSD (ač sám těm průzkumům preferencí příliš velkou váhu nepřikládám) z oněch úžasných 20%. 

Šolty 26.4.2006 13:43

40%

Článek je sice hezky napsaný, ale není fér podobně jako kampaň ODS mínus, zkrátka shrnuty pouze špatné věci, často dost spekulativní nařčení atd. O ostatních stranách by se dalo psát podobně. Nicméně se mi líbilo to přirovnání k trucovitému puberťákovi ;-) A taky je pravda, že ODS má ty nejschopnější lidi v regionech a lidi jako Tlustý, Langer, Říman a spol. by měli uvolnit místo. Kdyby se ODS poučila a trochu se změnila mohla by klidně dostat ke 40%, takhle řadu svých potencionálních voličů znechutí a ti buď nepůjdou k volbám vůbec nebo budou volit zelené, nezávislé, balbíny nebo co já vím koho.;-(

 

vodák 26.4.2006 15:03

Re: 40%

Naprostý souhlas. Je škoda, že si hodně lidí neuvědomuje, že nevolí jen osoby ale směr, kterým se tato země bude ubírat. Vždy se mi bude někdo v každé straně nelíbit, ale nemělo by to být to podstatné.Vy to jistě víte a těžko se s tím dá něco dělat. Snad jen dodávám, že třetina poslanců za ODS jsou nový lidé z regionů, takže to s tou zakonzervaností není tak špatné.

PRASÍ DENT 26.4.2006 18:53

Re: Re: 40%

 Vodáku, připluj blíže ke stínové vládě ODS a radeji se vymácháš....

Tunafish 26.4.2006 13:41

Objektivita je prima věc,

ale proč, proboha, NP tiskne takový blábol?

Ještě by to možná mělo cenu jako něčí názor, pokud by autora neplatil jeden z největších vyžírek v socanském dresu. Na konci toho cancu mělo stát - Kdokoliv další  mi zaplatí víc, popíšu tak koho si bude přát a bude to ještě větší hovadina.

JH 26.4.2006 12:25

Zloatá slova!

;-DMálokdy se vyvede charkteristika strany tak výtečně jako v tomto případě. Autore, skutečně díky Vám - je to mistrovské,inteligentní a výstižné!!!!!!

Radek 26.4.2006 13:01

Re: Zloatá slova!

A hlavně především sociálně demokratické.....Rv

Taraszátaras 26.4.2006 15:06

Re: Re: Zloatá slova!

Vaše rovnice zní: sociálně demokratické = Rv, ODS = R^. Moje rovnice může být opačná, přesto nemám potřebu vykřikovat do světa, co miluji a koho nenávidím, je třeba říkat proč. Samotný Váš názor nikoho nezajímá.

VP 26.4.2006 12:18

Senil kazdym coulem?!

Z tohoto prirovnani plyne, ze socdem se dostala do veku senilniho tez kazdym coulem.

gerontusinza 26.4.2006 12:14

pane, pokud toto má přinést kýžené hlasy, tak jen chovanců zvláštních škol.

Pokud něco tak stupidního je schopno být vyplozeno z okolí pana Zaorálka, pak musím sdělit totéž co říkám o ODS. Idioty nebrat z žádné strany, tedy ani ne z ČSSD, když má voliče za pitomce.

Bo 26.4.2006 11:32

prostoduchá analogie

Sociální demokracie se nachází ve stejné věkové kategorii, akorát že je to puberťák se špatnýma známkama, poněkud obézní a i na puberťáka slabým sebevědomím, které maskuje velkohubostí. Pokud by se Mr. Jelinek chtěl dovolávat více jak staleté tradice sociální demokracie v zemích českých, pak by musel do té tadice zahrnout i Fierlingera a rozpuštění socanů v KSČ..což neučiní a bude tvrdit, že socani přešli do ilegality...:-D ze které se vynořili čistí jak padlý sníh a hlavně vyzralí s receptem na řízení zeměkoule. Nové tváře soudruha Škromacha a bratra Paroubka budiž toho dokladem...

Jura 26.4.2006 11:58

Re: prostoduchá analogie

Ne ten článek popisuje jak se události odehrávaly. Píšete o špatných známkách. No nejsou zrovna excelentní v některých případech dokonce jenom vyhovující, ale ODS propadla. Ač měla mandát od voličů na čtyři roky, tak to nezvládla a musel to za ně odvést úplně někdo jiný. Proč by straně, která nezvládne sama sebe měl někdo věřit. Navíc jsou tam úplně stejný lidé. Představa, že mě povedou lidé jako Němcová, Langer, Tlustý, Topolánek a jiní mě zrovna moc neuspokojuje. Nevěřím a mám k tomu důvod, že to jsou Ti které bych tam chtěl vidět.