5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Proti všem!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Niky 22.12.2008 11:27

Re: Je to opravdu takový rozdíl ?

Havel se konfrontace bál jako čert kříže,,stačí si přečíst knihu moderátora pořadu Co týden dal Oty Černého!

jan 22.12.2008 10:46

hele ty euroujere

klaus neumí diskutovat když mu někdo oponuje urazí se, dehonestuje sv protivníky používá argumentační fauly, plebsu podlézá, užívá arguemtny o kterých ví že nejsou pravda (LS) Havel diskutuje normálně, příznává své chyby a nedostatky jeho názor se vyvijí, apeluje na vyšší morální principy - nechápu jak můžete tyhle dva srovnávat, zkuste odmyslet emoce a chladně si rozebrat nějaké projevy a diskuze těchto dvou pánů pak uvidíte

Xaver 82.117 22.12.2008 10:48

Nesvlékejte věřícím jejich Boha...

Sic budete upálen, zatím virtuálně...;-)

hueb 22.12.2008 12:09

Re: hele ty euroujere

Děkuji"Jane"za Váš příspěvek-ano.prosím opravdu stačí emoce pryč a.......naslouchat.....Hezké svátky přeji

PetrN 22.12.2008 12:24

Re: hele ty euroujere

Z Havla nakonec zbude jedno jediné, co odolá času. Bohužel to bude jeho lingvisticko-psychopatický vynález: HUMANITÁRNÍ BOMBARDOVÁNÍ... 8-o;-€;-O(Y)

Jakub S. 22.12.2008 12:29

Chudáčku...

Zbude po něm podstatně víc, a natrvalo. Ty to ovšem tušíš, a nechceš si přiznat, že sám jsi nula. TAK HOLT SHAZUJEŠ KOHO TOHO, kdo něco umí. Běž k psychiatrovi, sím.

PetrN 22.12.2008 13:04

Re: Chudáčku...

Já jsem se svým životem spokojený, pro Vás možná nula jsem, pro jiné ne. Návštěvu odborníka na duše (asi spíš psychologa, než psychiatra) bych spíše doporučil Vám, nebož zřejmě ke svému štěstí potřebujete ztotožnit se s někým mediálně známým, byť je to darebák... ;-D Takže Vám přeji požehnané Vánoce a zkuste být více sám sebou, než řiťolezcem "prezydenta válečníka". ;-P

Frank 22.12.2008 10:45

Vidím to tak, že Klaus na rozdíl od eurohujerů smlouvu přečetl.

A jeho tvrzení má hlavu a patu. Na rozdíl od pitomců, kteří o smlouvě vědí kulové a jen kývají hlavami jako osli. A taky je zajímavé, že Topolánek, který se smlouvou nesouhlasil najednou obrátil. Už vůbec nepochopím Paroubka, který se svou kohortou za LS tak bojuje. Zatím to vychází tak, že jediný, kdo používá zdravý rozum je prezident. A jako jeden z mála nemění své postoje jako korouhvička. A tato skutečnost mnohým vadí.

Xaver 82.117 22.12.2008 10:47

Na rozdíl od pitomců, kteří o smlouvě vědí kulové a jen kývají hlavami jako osli...

Ale jo, z poslanců parlamentu to bude drtivá většina... Neznají ani základní pojmologii...

Belina 22.12.2008 17:58

Re: Vidím to tak, že Klaus na rozdíl od eurohujerů smlouvu přečetl.

Podle zahraničních analýz má Klaus nejvetší podporu občanů . Žádný politik ze všech členských zemi EU takovou podporu memá!!!.To nám naše masmedia nepoví, však jsou za to velmi dobře placení z Eu kampaně. To Sarkozyho a ostatní eukratů, euposlanců musí s  r at a to fest.

Ivan 22.12.2008 10:44

Je to nějak promíchané.

Je to propletenec seriozních zamyšlení a bludů. Uspořádání Evropy může jistě mít mnoho podob. Je legitimní chtít EU jako federativní stát a stejně legitimní je to nechtít. Já jsem pro federativní stát, i když vím, že cesta k němu je ještě dlouhá a je třeba postupovat opatrně. Pokud lze z EU vystoupit, a to lze i podle Lisabonské smlouvy (EU nepošle na vystupující stát intervenční jednotky), tak obavy o bianco šeku naší suverenity jsou liché.

Současný stav oteplování klimatu je alarmující. Politikům ovšem vědecké poznatky docházejí pomalu. Omezování vypouštění spalin do ovzduší je žádoucí, jakékoliv znečišťování atmosféry je nebezpečné. To, že znečišťují i přírodní procesy neznamená, že i člověk může. Jak emise snížit, to je jiný problém. Technicky je to proveditelné vcelku levně, pomocí jaderné energie. Takže hnutí zelených by energetické zdroje založené na jaderném štěpení mělo prosazovat, ne jim zabraňovat v rozšíření. Takže škodlivé je přistupovat na požadavky zelených o omezování jaderné energetiky výměnou např. za sestavení koaliční vlády.

Když někdo chce, aby jeho argumenty proti Lisabonské smlouvě byly seriozně diskutovány, neudělá si dobrou službu tím, že naváže kontakt s Crowleym, který je osobou velmi zavánějící. Nevěřím na genialitu dvacetiletého chlapečka, který se bez znalostí jazyka vydá do SSSR a náhle zbohatne obchodem se strategickou surovinou. Nabízejí se mnohem přijatelnější vysvětlení.

Co je to arogance při diskusi? Když pošlete vědecký článek s chybami do japonského vědeckého časopisu, odmítnou ho ve stylu " Váš článek je vynikající, bohužel ho musíme odmítnout, protože jinak by po nás čtenáři chtěli jen takové články a to nejsme schopni splnit". Když ho pošlete do ruského nebo amerického časopisu, vrátí se vám se stručným  (případně i neomaleným) sdělením, že jsou v něm chyby. Co je lepší? Já dávám přednost variantě anglosaské nebo ruské, před japonskou zdvořilostí. Klaus si zřejmě přeje diplomatický protokol orientálního vládce.

Xaver 82.117 22.12.2008 10:45

Jo, jo... EU nebyla, není a nebude bez chyb, přesto je dobré ji spoluvytvářet

;-)

JJ 22.12.2008 11:06

Kdepak, my potrebujeme, aby ji nalajnoval nekdo jiny a pak nam to vnutil

jak jinak bychom na ni potom mohli nadavat?

Xaver 82.117 22.12.2008 11:13

Nojo, 300 let jsme úspěšně trpěli...

Máme trénink. A my nic, my muzikanti...;-(;-)

Bubik 22.12.2008 10:56

Re: Je to nějak promíchané.

problém Ivane je, že když bude Evropa snižovat emise, což stojí VELKÉ peníze, a Indie, Brazílie, Čína, USA či Rusko ne, budou prostě mít konkurenční výhodu. Takže budeme mít časem Evropu možní lokálně čistší (čistou ani studenější ne, protože přírodní procesy nejsou lokální), ale veškerý průmysl bude jinde. Bylo spočteno, že jen CO2, které se do ovzduší dostane při vypalování lesů v Amazonii je víc, než pochází z veškeré pozemní dopravy na celém světě.....

Co bude pak s (federální) Evropou? Turistický skanzen?

No.... 22.12.2008 10:34

Zelení neumětelové a eurohujeři budou řvát

A to je znakem toho, že Klaus má pravdu. Až budou Klause chválit, tak bude zle ....

promirul 22.12.2008 10:30

Proti všem...

Pane Matocha,lépe jste to nemohl napsat a lze jenom souhlasit.

věra 22.12.2008 10:44

Re: Proti všem...

Ano!Ano!Ano!Rv

JJ 22.12.2008 10:06

Klausovo rytirstvi

pokud by slozil prezidentstvi a byl se na vlastni triko za svoje idealy, tak budiz. Ale jako prezident, ktery neni z niceho nikomu zodpovedny a ma naprostou imunitu? Co je to za hrdinstvi ci rytirstvi?

Bezte si prebalit plinku pane autor.

iko 22.12.2008 10:20

Re: Klausovo rytirstvi

To mam rozumet tak, ze kdyby Klaus nemel imunitu, tak byste ho za jeho nazory poslal fofrem na sibenici anebo alespon na nucene prace?:-))) To by bolo skutecne riziko, nedivim se mu, ze to dela pod ochranou imunity:-)

M. Zima 22.12.2008 10:27

Kdyby neměl imunitu,

tak by podle evropského práva seděl za privatisaci, LTO, fondy, vytěsnění, ..., a aby se to nestalo, oblbuje Čechy v komunistickém stylu a pro jistotu ještě hraje na nesvéprávného. Něco z toho Češi určitě sežerou a on se dostane přes promlčení. (Proti blbosti nejsou pilulky)

eTony 22.12.2008 10:30

Re: Kdyby neměl imunitu,

Zima, co je to evropské právo, a ono to je nadřazené právnímu systému našemu ? To je to sqělé demokratické unijní dobro ? Doprdele s ním.

J. Erben 22.12.2008 10:32

Re: Kdyby neměl imunitu,

Pane kolego, snad by bylo lépe, kdybyste se svými komentáři přestal zesměšňovat.

promirul 22.12.2008 10:33

Re: Kdyby neměl imunitu,

Pane M.ZIMA ,proti blbosti opravdu nejsou pilulky,vy jste toho nejlepší příklad.

Bubik 22.12.2008 11:00

Re: Kdyby neměl imunitu,

Jmenujte prosím konkrétní paragrafy, podle kterých by seděl za privatizaci, vytěsnění a LTO.......pokud toho nejste schopen, jen plácáte.

JJ 22.12.2008 11:04

Re: Kdyby neměl imunitu,

Privatizaci - ODA, LTO - Kocarnik (ma dozivotne imunitu), fondy - drtiva vetsina toho byla trestna, ale policie a soudy nevedely , ktera bije. Vytestneni - obdobne zakonu jsou vsude v EU.

Tezko soudit, nakolik se to dalo delat lepe (srovname li Polsko ci Madarsko), urcite tam byly chyby, byly tam i dobre veci. Nicmene trestni zodpovdenost, ktera by obstala u soudu, mu ani pri nejlepsi vuli neprisijete.

JJ 22.12.2008 10:52

Re: Klausovo rytirstvi

Vzdat se tepleho mistecka, ktere lahodi jeho narcismu a plne se venovat tematum, ktera povazuje pro lidskou svobodu klicova. Ano to bych povazoval alespon za odstin rytirstvi (i kdyz je nepochybne materialne zajisten a na rozdil od dob komunistu, kdy drzel hubu a krok, mu ani osobni perzekuce nehrozi). To, co dela nyni, pripomina spise chovani rozmazleneho jedinacka, ktery musi myt vse po svem.

Co se imunity tyce - tak zajiste muze jit proti Ustave, beztrestne, muze si pro zahrati sveho ega delat uplne co che. Ustava je tak napsana, povazuji toto i za nutnost (z hlediska reseni krizovych udalosti) a tak akorat mohu porkrcit rameny ci prejit schovyvavym usmevem. Ale za rytirstvi bych to rozhodne nepovazoval.

promirul 22.12.2008 10:32

Re: Klausovo rytirstvi

Autore JJ,vy jste vůbec nic z článku nepochopil,měl byste si zopáknout školu,jestli máte?

JJ 22.12.2008 10:56

Re: Klausovo rytirstvi

Pan Matocha tady dela odu na Narcise. Budiz, taky nazor, ja mu ho neberu. Ale pokud to povazuje za rytirstvi ci disidentstvi, tak je mimo misu. Klaus nic neriskuje, ani ted, ani to s tim riskovanim neprehanel za totace. Rytiri jdou do rizika. Jednoduchy rozdil, neni liz pravda?

sep 22.12.2008 11:58

Re: Klausovo rytirstvi

  jenže na druhou stranu mohl mít klid a klást věnce a to by ho i třeba halík chválil. Klaus je (naštěstí) bojovník a je reálně uvažujícím člověkem na pravém místě.