28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Kudrnová 20.6.2011 15:38

ProMoPro a nestydast politiků

Bývalí vysoce postavení politici nemohou zkousnout pana Vondru, pan kníže také ne o p. Kalouskovi nebudu mluvit. Chtějí prosadit lehce vplynout do Evropské unice a pan Vonda jim do kazí, spíš je orientován na Ameriku, knížeti se bortí plány, kvůli politice se i po druhé oženil se svou bývalou paní, přesto, že měla dítě s jiným, ale to se může se stát.Kníže je orientován na Německo, svoje restituce dostal po právu ještě když dělal panu prezidentovi Havlovi asi poradce, přesně neznám funkci, Z jeho strany jej ovšem nedostali všichni stále se soudí kdo ví proč. Tam bylo určitě něco domluveno. TOP 09  potají  dělají vlny proti VV, jsou noví a ještě si nezvykli. Prosím Vás, nevím to přesně, ale  když jsme měli Lobkowicův palác již od 14. století a kvůli paktování s Němci jej dostal stát Česko, tak jak ho můžou jim  prodat. Prosím Vás, až polezete někam přes plot, pamatujte si to, udělejte si  tam čárku, třeba v Německu a požadujte si ho koupit a za to jim nabídněte u Brna pozemek.

M. Trhlík 20.6.2011 15:20

Re: pane Jemelíku

Pane Prokope,já si zase nedovedu představit,jak byste reagoval,kdyby v podobné roli jako je Vondra,byl komouš.Jinak jste přesvědčen,že vše bylo v pořádku? Asi tak jako je pořád nedořešené  finanční vyrovnání MS v klasickém lyžování v Liberci,kde předsedala Kateřina Neumannová,která je zaměstnána na MO.Přece jde vžy o zjištění toho,kdo škodu zavinil.Je běžným "zvykem",že řada diskutujících,zejména pravicových označuje naši justici za nevěrohodnou,protože je tam pořád spousta komunistů,tak čemu máme věřit?Pravdou je,že vyšetřování různých podvodů trvá strašně dlouho a často je nedořešeno.Nedávný případ   dopravní nehody,v níž viník zabil 2 lidi,byl odročen jen proto,že nebyly důkazy,protože odmítl dechovou zkoušku i odběr krve.Pro policii je toto odmítnutí stejné jako by pil,ale soud to neuznává.Také si  myslíte ,že je to normální? Asi to bude tím,že každý komouš přece vše ví.....

V. Dostál 20.6.2011 15:06

Celá záležitost kolem S.Vondry je pomstou

zlodějských plukovníků MNO.

J. Malá 20.6.2011 14:46

Vzpomínáte na Entropu?

až když byla v Bruselu ostuda, přiznal Vondra, jako ministr pro evropské záležitosti a místopředseda vlády, že sice toto veledílo objednal, zaplatil tuším 2,5milionů-  nechal nainstalovat---ale neviděl.!To je zodpovědnost!!!A stejně se vymlouvá dnes,nic nevěděl, nepodepisoval, o ničem nic neví.Stejně to všechno půjde do kopru jako všechny jejich ostatní zlodějny.Drobil je již z toho venku,Nečas mu připravuje další ministerský post.Michálka zavřou aBártu taky-neměl rozdávat vlastní, to se nedělá, když už , tak ze státního.A že mlátili prázdnou slámu ve sněmovně? To přece dělají pořád, polovina sněmovny v hospoděje taky normál i když jde o důležitější věci než je Vondra.

M. Prokop 20.6.2011 14:21

"Tak nevím......byl ten stát rozkraden"

A co vám ukradli, rozum?

M. Prokop 20.6.2011 14:20

Re: pane Jemelíku

Každý komouš přece vše ví ....... ještě je pamatuji.

P. Schuh 20.6.2011 13:49

Že se nestydí

Keci, keci ježek v kleci.

P. Schuh 20.6.2011 13:47

Re: díky

Věta: "Nechť to orgány činné v trestním řízení řádně vyšetří a je hotovo." Je prostě kouzelná. Ty toho za dvacet let vyšetřili. Ty pozavírali lidí a politiků zvláště.

Naivnost nebo zaslepenost. 

J. Kulheim 20.6.2011 13:29

Re: díky

To jsou čiré spekulace. Jedna baba povídala, neměli dělt nic. Nic by to nestálo a nic by se nestalo.

Nech to orgány činné v trestním řízení řádně vyšetří a je hotovo.

M. Chlup 20.6.2011 12:51

Re: pane Jemelíku

Pane Matoušku,

vy musíte určitě pracovat u policie a být přímo tím vyšetřovatelem, co má na starosti vyšetřování trestního oznámení na Promopro. Jinak totiž nechápu, odkud víte, že zakázka byl podvod, odkud víte, že se někdo obohatil a také jistě víte, proč byla zakázka předražená a hlavně o kolik. Až ukončíte vyšetřování, tak nám dejte vědět ať už novináři mohou přestat o domněle předražené zakázce a také o tom, že tam vlastně Promopro nic nedělalo, jen fakturovalo stovky milionů. Mezitím by bylo možná vhodné si také přečíst co k tomu říká samo Promopro a nepapouškovat pouze řeči bulváru. Informace naleznete zde: http://www.promopro.cz/web/cs/reference/myty-a-fakta

Jinak ale s panem Jelínkem souhlasím v tom, že zbytečně utracenými penězi byla bezesporu tato chůze parlament, i bez dlouhého vyšetřováni. A už vůbec nevím, proč je Promopro tak dlouho vyšetřováno. Audit, který na tuto zakázku již byl proveden byl hotov asi do měsíce.

M. Matoušek 20.6.2011 12:49

Re: díky

Ano,tohle je již osvědčená taktika při zametání nepravostí a podvodů.Nechá se to ležet,pak se podivujeme že je to několik let starý případ,někdy s omluvou že je dávno promlčený a jedeme dál,že?Nikdo za nic nemůže,ohraná výmluva.Vyjádřil se jeden podnikatel v tomto oboru,že on by zakázku dokázal vypořádat za 8O milionů.Ovšem,Vondra či jiný zodpovědný úředník prostě nevypsal výběrové řízení a naopak poskytl PROMOPRO exkluzivitu,pravděpodobně exkluzivitu na výši fakturované částky.Možná  právě proto byli úředníci 3x vyměněni,aby neměli dostatečný přehled.Pokud popustím uzdu fantazii,mohl za "všimné" pustit i úředník Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.Přece jen se nejednalo o zanedbatelnou částku,že?

M. Matoušek 20.6.2011 12:41

Re: díky

Proč hned ta nadávka na adresu pana Trhlíka?Vám snad vyhovuje tunelování,zlodějna a podvody?A většina těch lumpáren jde na vrub O D S a jeich obdivovatelů.Však proto počátkem 90tých let vznikla řada zákonů protlačených ODS na ochranu pochybných privatizátorů.Proto byla založena za vlád Klausových Česká Konsolidační Agentura,kde skončily stamiliardy nesplacených úvěrů....a představte si,že nikdo nešel "sedět",nikdo nebyl potrestán,jen ty miliardy  dluhů v ČKA zůstaly opuštěné.

M. Matoušek 20.6.2011 12:33

Re: Je to smutné,

Ne,nemýlíte se....Zase budou na kandidátkách staří známí dinosauři,kteří přece nikdy za nic nemohou.Tak nevím......byl ten stát rozkraden?Nebo nebyl?Jisté je,že stamiliardy se někam za pomoci někoho,někoho asi neznámého,vypařily.Všichni nesou jen "politickou"zodpovědnost,která nic nestojí ale aby nesli zodpovědnost před soudem,k tomu tady nikdy nemůže dojít.A kdyby k tomu čirou náhodou došlo,byly by jim vyměřeny tresty směšné,možná jen podmínečné.Přece si ptáci oči nevyklovou,že?

M. Matoušek 20.6.2011 12:28

pane Jemelíku

Co vlastně chcete?Na které straně stojíte?Na straně podvodů?Pro mne z celé kauzy vyplývá,že Nečas kryje nepravosti jak Drobila,,tak Bartáka.A to je ten "protikorupční boj?O Vondrovi nemohu tvrdit,že se na akci Promopra obohatil i když........je to otázka otevřená.V každém případě však nezabránil předražení zakázky jako odpovědný vládní činitel.Ryba smrdí vždycky od hlavy,to snad víte pane Jemelko.Pokud Vondra nedokázal pohlídat odpovídající cenu,pak nemá v takových funkcích co pohledávat.

P. Novotný 20.6.2011 10:53

Jeden z mála novinářů co jde pod povrh

Děkuji vám, že alespoň někdo z novinářů si dá tu práci a obšírněji, do hloubky a v souvislostech informuje.

Poslední dobou mi všichni přijdou jako intelektuální prostituti, bohužel :(

V. Váňa 20.6.2011 10:20

Re: díky

Pane Trhlíku, zdravím Vás a nedoporučuji Vám zbytečně se rozčilovat.

V jednom bych ale s vámi nesouhlasil, ač před nějakou dobou jsem si myslel totéž, co Vy:

VŠICHNI POLITICI JSOU DAREBÁCI!!!

Nenašel jsem ani jediného, který by alespoň trochu nezneužil svého postavení, byť třeba i ve věci ospravedlnitelné. Možná, že kdybych si vzal lupu a šel v pravé poledne.....

F. Pavlis 20.6.2011 9:38

Je to smutné,

ale politici i media nám sdělují samé polopravdy, nebo pololži.  Pozadí sporů a kauz je jistě plné nášlapných min pro všechny zúčastněné na levici i na pravici ani střed nevyjímaje.  Neochota zprůhlednit českou politiku v těch nejbolestnějších kauzách je i pro průměrně inteligentního člověka zřejmá.  Na pravé straně kmotři a na levé rovněž kmotři s Tvrdíkovými legiemi  vytrvale mlží nebo křičí jako odbory.  Slušnost je v této zemi pojem z dávných časů...A nebude to lepší ani při výměně vládní garnitury dříve či později. Příští volby předčasné i řádné rozhodne účast  tak či onak retardovaných - politiků i jejich voličů. Strašně rád bych se mýlil...

M. Trhlík 20.6.2011 9:18

Re: díky

Pane Sedláčku,buďte bez obav,že jsem si článek přečetl.A jk je vidět,Vám také není cizí "moralizovat".Myslím si,že to šlo i bez toho jelita.Já zatím nikoho neurážím,tak si to podobnými názvy vyřizujte s někým,kdo se do Vás nazouvá tak,jako Vy se zastáváte p.Hajkové.Mně je jedno co má p.Hofman,či další s Vámi,či s řadou jiných.Je snad něco špatného,že mne zajímají obrovské ztráty?Je až příliš jednoduché vše odehrát na lidi,kteří jsou dávno pryč.Vy se na mne p.Sedláčku nezlobte,ale pokud jste naznačil,že jste byl disident,ničím to nedokazujete.Já Vás za Vaše názory nekárám,prostě mám jen názory jiné.Proto  považuji za směšné,když mne neustále označujete za moralizujícího a dokonce za levičáka.Všímejte si také výroků těch,kteří Vašim názorům neustále tleskají a ostatním,kteří s Vámi nesouhlasí to dávají najevo.Také si všimněte rádoby pravicových příznivců,Hajkové,Slaniny?Bureše i dalších.Ti   mají od serioznosti hodně daleko.Příkladem by jim měl jít pan Vandas,který dokáže své názory obhajovat,ale i přijímat,bez slaboduchých komentářů.Před  časem,jste mne osočil,když jsem použil výrok z dob komunistického režimu,že ten,kdo nesouhlasí s jejich názorem je darebák.To stejné Vy,protože jsem ještě nikdy od Vás neslyšel,že Vaši oponenti mají někdy pravdu.Lumpárny se mají trestat,ale ne způsobem já jsem sice něco zavinil,ale ti druzí byli horší.Proč se  o všech pochybných případech hovoří,až na ně začne někdo poukazovat?A je  jedno jestli se jedná o Grosse,Palase,Sobotku či Vondru,Parkanovou,Bartáka i ostatní.Já také netvrdím,že všichni politici jsou darebáci,ale proč mlčí i ti poctiví a kde je pravda?Článek je sice "krásný",ale nic neřeší.

V. Grycz 20.6.2011 9:03

Byla to šaškárna,

karavana jede dál.

P. Fiala 20.6.2011 8:41

"Politici"?

Používání slova "politici" pro vysvětlování dějů ve společnosti je obecnost, která nemá informační obsah, tedy je neefektivní či zbytečná. Daleko razantnější je uvádění příjmení jednotlivých osob, jak je patrno z textu. Házet všechny, kteří mohou být označeni za politiky, do jednoho pytle je nedobré, neboť se nelze dobrat nápravy jednotlivců, ze kterých skupina politici sestává a většina "politiků" se může, a jistě právem, ohradit vůči všeobecně vytvářenému mínění na celou skupinu. Vždy jde ve společenství lidí o jednotlivce a o jejich konání. Stejně tak je vytvářeno povědomí o tom, že jsou občané zloději, či že jsou závistiví, atp.

Mne osobně potěšilo, že autor připomněl pana Fulleho či pana Fišera, měl však připomenout i jejich ideové kořeny. Mimochodem pověření pana Fulleho k působení na úrovni EU dohodl pan Paroubek s panem Fišerem a panem Topolánkem. Poučné by bylo zveřejnit ostatní podobné občany ČR působicí ve strukturách EU, bankovních domech domácích či zahraničních, či ve státních službách ČR.

Též by nebylo od věci v "kauze" pana Vondry připomínat roli pana Kalouska a využívání jeho mocí, včetně působení na novinářský syndikát v ČR.

J. Kulheim 20.6.2011 8:25

Re: díky

http://www.np-diskuze.cz/?p=17030

Napsal jsem jednomu poslaci z TOP O9. M.J. jsem napsal několik otázek. Vše jsem čerpal z veřejných zdrojů.

Reálná cena potvrzená Úřadem vlády je cca 463 milionů bez DPH (tedy 551 mil. s DPH), přičemž za působení A. Vondry od ledna 2007 do 8. 5. 2009 bylo proplaceno 283 296 167.- Kč. Od 9.5. 2009 do 30.11.2009 pan Fulle 177 730 550,90 Kč a od 1.12.2009 do 31.12.2009 pan Chmel 89 869 640,30 … Některá média psala, že celá akce stála 766 000 000 Kč 

Odpovědnost za podpisy smluv a faktur byla jasně rozdělena. A.Vondra žádné „milióny“ neměl, faktury ani smlouvy nepodepisoval.

1/ Byl porušený nějaký zákon při uzavírání smlouvy? 2/ Bylo možné předem specifikovat zadání požadavků na služby a vyhlásit výběrové řízení? 3/ Kontroloval někdo před proplácením faktur skutečně uskutečněné služby a přesnost jejich účtování? Kdo za proplacení neuskutečněných a fakturovaných služeb nese odpovědnost?  4/ O kolik byla zakázka předražená? 5/ Je konec března 2011 a vše bylo vyfakturováno do 31.12.2009. Byly nějaké námitky z ministerstva financí k závěrečné zprávě? 6/Smlouvy kontroloval Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Byla smlouva, podle vyjádření této instituce, špatná

R. Sedláček 20.6.2011 8:23

Re: díky

DÍKY  za článek autorovi vy jelito. Ani jedno slovo nechápete a neustále moralizujete. Předpokládám, že jste si článek pro jeho délku ani nepřečetl. A to je v něm hodně logiky.

O. Zuckerová 20.6.2011 8:22

Ono je těžké

cokoliv řešit, když stát už dávno přestal existovat - tedy jestli si toho někdo všiml...

M. Trhlík 20.6.2011 7:30

Re: díky

Díky? A za co?Pan Jemelík napsal hodně obsáhlý článek,ale pořád nikdo neví,kdo peníze uhradí.Nebudu polemizovat o Vondrovi,stejně jako jsem se zdržoval výroků na pana Bártu i ostatní.Mne jako občana nezajímá,koho obviní policie či státní zástupce,ale kdo vzniklé škody uhradí.Že jsou politici nestydatí,  víme všichni,ale každý podle toho za kterou stranu "kope".Úmyslně používám výraz politici,protože mezi ně patřili i patří řada těch,kteří jsou spojováni s různými prohřešky,ale v podstatě se nic neděje.Všichni víme jak politici všech stran jsou  obviňováni,ale postupem času většinou vše vyšumí a na jejich prohřešky si občas vzpomenou jen diskutující.To je dost málo k nápravě.

R. Sedláček 20.6.2011 6:57

díky