8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 22 11.1.2008 10:17

Re: Re: Re: Re: Re: Nojo, tenhle Žantovský - dříve normalizátor Melodie, dnes hradní píárista...

o tom jestli zde byla totalita nebo normalizace nerozhoduje prohlášení čssd - tak s tímto rozhodně souhlasím. Problém je v tom, že by to socani chtěli s bolševiky hlasováním změnit. Asi tak, jako chtěl Paroubek v roli premiéra na zasedání vlády odhlasovat, že Kubice se vypracováním své zprávy dopustil trestného činu. :-)

Já I. 11.1.2008 10:53

Re: Re: Re: Re: Nojo, tenhle Žantovský - dříve normalizátor Melodie, dnes hradní píárista...

Vzduchoprázdno se popřít nedá.:-)

Psí vrah Čumil 11.1.2008 12:03

Re: Re: Re: Re: Nojo, tenhle Žantovský - dříve normalizátor Melodie, dnes hradní píárista...

Bože, libero, proč debatovat s někým, kdo neví, o čem mluví: Skutečně všichni poslanci levice podepsali dopis, v němž tvrdí, že u nás žádná totalita nebyla? Já o takovém nevím. Vy pravděpodobně ano. Tak si notujte s článkem nájemného normalizátora a komentáři velkého trouby dohromady. To je asi ta pravá společnost pro vás...:-)

Kamil 11.1.2008 10:10

Re: Re: Re: Čumile, Čumile. Vy tedy pokroky neděláte!

To je legrační, jak se tihle primitivní socánci, když jim teče do bot a nevědí jak zareagovat, pokaždé odkopou ;-D

ohohohooo 11.1.2008 9:27

ZANTAKU- % LET STACILO ABY NEKDO UKAZAL ZE UCETNI NEJNI STATNIK-NALETELI JSME-OK-VEMTE KLOBOUK VACLAVE A JDETE-JDETE S PANEM BOHEM-ALE JDETE111

xtl 11.1.2008 9:22

Klaus - nestranický prezident?

Podle autora Klaus údajně "setrval na pozici nestranického presidenta". Zřejmě se svou krátkou pamětí zapomněl na prezidentovo povolební politické šaškování s neúměrným natahováním termínů se jmenováním premiéra (ů) na pokraji ústavnosti, jen aby nedošlo na druhého v pořadí.

jakovy 11.1.2008 11:01

Re: Klaus - nestranický prezident?

Zase " Paroubek druhý, Topolánek předposlední" ?   R^ ;-D

Marcela 11.1.2008 11:24

Re: Klaus - nestranický prezident?

Nezapoměl jste náhodou na volbu předsedy parlamentu, a na nemožnost jmenování vlády? Jak se každému pitomci hodí jen něco!!!

Štváč 11.1.2008 9:16

Někteří

tahají do volby prezidenta /účelově/ ODS, socany, komouše, Zelené. Vláda se nezmění ani po volbě Švejnara, není k tomu důvod /snad jen Langer/, to jen Bém a podobní patolízalové straší Topolánka. Tady jde jen o osobu prezidenta, který přece jen do světa vyjede, a tento nynější je schopen nasekat ostudu a problémy vládě bez ohledů na republiku. Je to on, kdo nás žene do Putinovi náruče. Druhé nebezpečí tkví v tom, že ustanovuje soudce pouze s ohledem jak milují jeho osobu a jak se lísají k prezidentovi při jeho "výstupech" v CEPu. Ani tam není schopen pohovořit na ekonomické téma, případně dát své názory médiím. Žádné totiž neexistují, aby nemohl být napaden odborníky.

libero 11.1.2008 10:05

Re: Někteří

Pravda, Švejnar by nebyl holé neštěstí jako Dientsbier, ale jelikož by lezl do prde|e EU a oteplovačům, tak raději Klause! Ať se ta banda z Brusele třeba pose re.

ivoš 11.1.2008 10:11

člověče,

vy jste rozený básník;-D

Štváč 11.1.2008 10:20

Re: Re: Někteří

Máte na ten "Brusel"soudruhu, stejný názor jako Moskva. Gratuluji.

Já I. 11.1.2008 10:20

Re: Re: Někteří

Lépe Vám libo lézti do  zadele Putinovi?

Jára Kára 11.1.2008 9:12

Panu Neffovi

Pane Neffe, myslíte si, že je nevyhnutelné, aby na stránkách NP nadále exhibovali různí pisálci s podobnými bláboly, jako teď pan Žantovský ?! Kolik ještě podobných pitomostí na vašich stránkách do 8.2.2007 najdeme ?! A jsou v záloze ještě další žvanilové typu Zahradila, Žantovského nebo Štěpánka, kteří jsou schopni zaprasit kdejaké (nejen internetové) stránky (s blížící se volbou prezidenta republiky nervozita Klausových patolízalů a nekritických obdivovatelů výrazně narůstá) ??!!

vlah 11.1.2008 9:20

Re: Panu Neffovi

Ja myslím, že p.Žantovský není žádný pisálek. jeho názora a postoje dlouhodobě znám z CRo6 a z tisku. A myusím s ním souhlasit. Za Švejnarem stojí pravda a láska. Příklad:všimněte si, jak Kraus ve svém pořadu na veřejnoprávní televizi dělá otevřenou agitku pro Švejnara. A Radě České televize je to uplne jedno.

Gonzales 11.1.2008 9:50

Re: Re: Panu Neffovi

Rada vám na podobné námitky odpoví, že nemůže ze zákona zasahovat do programové skladby. Je smutné, že podobné "kšeftíky" se dějí i za mých, "nedobrovolných" 135Kč RvRv;-€

Karel 22 11.1.2008 9:37

Re: Panu Neffovi

Je mi zcela jedno, jestli bude Klaus prezidentem nebo ne - takže nejsem jeho patolízal. ALE:

1. co napsal autor "žvanil" ve svém článku tak špatného?

2. proč volit někoho, koho vlastně neznáme? Když se Švejnar projede po republice, tak o něm budeme vědět více než před měsícem?

3. Švejnar je zastánce radaru, placení školného, reforem, podporuje energii z atomu....mají socani a zelení nějaký jiný důvod volit Švejnara, než to, že je antiklaus? Jaký?

4. odkud berete informace o tom, že nervozita Klausových patolízalů roste? Nervózní je především Paroubek s Rathem, kteří se zabývají tím, jak zkontrolovat socany při volbě.

lary 11.1.2008 11:05

Re: Panu Neffovi

Jára by nejraději četl jenom Jelínka.

Milan 11.1.2008 11:51

Re: Panu Neffovi

R^VR^

ladik53 11.1.2008 9:08

Proč.

Proč Klaus neodmítl vystoupení v žádné televizi ( jen z poslední doby třeba v televizi Prima), když, jak říká, jsou jeho názory nekonečně známé, a předvádí se tam sám bez oponentů třeba půl hodiny! Jak mají lidé poznat prezidenta, který o sobě tvrdí, že chce být  prezidentem všech, než z televize! A názory se nejlépe konfrontují v diskuzi!

tosek 11.1.2008 9:37

Re: Proč.

Souhlasím s vámi. Argument, že u nás prezidenta volí parlament a ne občané, a že tedy těmto občanům není třeba vysvětlovat svoje názory a předkládat plány, jak chci působit jako prezident je zcela pomýlený. Pak se současný pan prezident nemůže divit, že je značnou částí veřejnosti odmítán. Není to totiž jejich prezident, ale prezident parlamentu, který si ho zvolil.

Karel 22 11.1.2008 9:39

Re: Proč.

Vy neznáte názory Klause? Kdy jste se vrátil a jak dlouho jste byl pryč? 8-o8-o8-o

ivoš 11.1.2008 9:46

Re: Re: Proč.

Když názory Klause znáte, prosím sdělte, zda při referendu o Evropské Unii  v r. 2003 hlasoval pro vstup, nebo proti vstupu. Omlouvám se, ale nevím to. Považuji to za důležité.

Karel 22 11.1.2008 9:50

Re: Re: Re: Proč.

A proč se ptáte zrovna mě? 8-o Já na rozdíl od Paroubka nekontroluji hlasovací lístky. A navíc je mi to jedno, koho a co Klaus volil. :-)

ivoš 11.1.2008 9:57

Re: Re: Re: Re: Proč.

Děkuji za odpověď. Takže ani vy neznáte názory Klause.

tosek 11.1.2008 9:50

Re: Re: Proč.

A proč tedy VK píše každý týden článek do novin, poskytuje rozhovory, když "všichni znají jeho názory"?

Karel 22 11.1.2008 9:55

Re: Re: Re: Proč.

ANO, je to tak. Názory VK jsou veřejnosti předkládány každý týden. Takže je všichni znají. Nebo snad NEZNAJÍ?????? :-):-D;-D;-D;-D;-D

tosek 11.1.2008 10:01

Re: Re: Re: Re: Proč.

Vidím, že jste nepochopil otázku, tedy znovu. Proč VK svými výplody stále zaneřáďuje média, když už jeho názory známe, ať toho tedy nechá. Případná televizní debata by ovšem měla i ten smysl, že by VK, ale i JŠ odpovídali na otázky, které jim položí někdo jiný a ne že si sami zvolí téma, zkonstruují si hloupého nepřítele a triumfálně ho potřou svými pseudoargumenty, aby ukázali vlastní neomylnost.

Karel 22 11.1.2008 10:09

Re: Re: Re: Re: Re: Proč.

Otázku jsem samozřejmě pochopil. Odpověď zní : A proč by měl jako prezident mlčet? Ostatní politici taky mlčí? Co se týká TV debaty - je to jeho volba. Je to obyčejný cirkus - názory obou znám a stejně je budou volit jiní. Kdybych volil já, nedal bych hlas ani jednomu z nich.

tosek 11.1.2008 10:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč.

S druhou polovinou vaší reakce v zásadě souhlasím, je ovšem otázka, jestli právě o tohle našim politikům (bez rozdílu stran) vlastně nejde. Tedy abychom rezignovali a nechali je "v klidu pracovat", tedy hlavně abychom jim nekoukali pod prsty a mohli provádět svoje kejkle.