4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Proč chtějí vzít batolatům pohlaví?

Mysleli jste si, že svět dosáhnul vrcholu svého blouznění, když přišel se 64 pohlavími? Tak to jste měli slaboučkou fantazii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 7.10.2019 8:56

Ve hračkách to není. Vůbec.

M. Prokop 7.10.2019 8:57

To je dobře, že vás paní ekonomka sere. So geht das.

Š. Hašek 7.10.2019 9:16

1

M. Valenta 7.10.2019 9:16

Vy až pochopíte co je to polemika, tak se Vám uleví. Možná by pro začátek, k reakcím na cizí příspěvky, chtělo občas přidat něco z vlastní hlavy. So geht das.

M. Prokop 7.10.2019 10:40

Tu i onde přidávám. Co se týče reakcí, tak tam hodně záleží na tom, jak podnětné je to, na co reaguji. Vaše angažované výlevy k hlubokým úvahám (mne) neinspirují. So geht das.

T. Hraj 7.10.2019 8:54

Čím víc je společnost svými zákony genderově rovnostářská, tj. čím větší volnost volby je ponechána, tím jsou rozdíly ve volbách (obor vzdělání, zaměstnání, zájmy, hobby ...) mezi pohlavími VĚTŠÍ nikoli menší.

Výsledky rozsáhlé (desetitisíce zkoumaných osob!) studie na toto téma jsou jedněmi z nejtvrdších dat, která kdy sociologie vyprodukovala. K údivu, rozčarování ba zděšení se ukázalo, že ve skandinávských zemích (které jsou v implementaci egalitářského přístupu do legislativy nejdále) je počet mužů inženýrů a žen zdravotních sester nejvyšší.

M. Prokop 7.10.2019 8:59

A proto se progresivní levičáci a levičačky snaží potlačit zákazy a příkazy tu možnost volby, případně volbu samotnou ovlivnit tvrdě ideologickou výchovou.

T. Hraj 7.10.2019 9:07

K údivu, rozčarování ba zděšení VŠECH PROGRESIVISTŮ jsem zapomněl napsat.

I. Mertl 7.10.2019 8:49

Pěkná konina, paní inženýrko! Jakoby hračka v ruce měla jakýkoli vliv na budoucí sexuální cítění dítěte! Ať si děti vyberou, co se jim víc líbí, jako to dělaly vždy - a jak to nejspíš (z toho naprosto informativně prázdného ale útočného textu to nevyplývá) je v oné příručce také napsáno. Kdoví, možná je ta příručka blbá, možná ne. Z Vašeho textu neplyne nic než Vaše zaujetí proti LGBT blbnutí, kterého se tím mimochodem taky sama dopouštíte.

M. Prokop 7.10.2019 8:52

No o to jde, aby si děti vybrali podle sebe a ne pitomých příruček.

To jste zřejmě v zápalu boje nepostřehl.

M. Prokop 7.10.2019 11:45

vybraly, bohajeho

I. Širůček 7.10.2019 14:09

A proč ne vybrali? Vybírat si mají chlapci, dieučátka mají čekat v koutě!

M. Prokop 7.10.2019 15:39

Děti jsou zatím s "y".

M. Němcová 7.10.2019 17:53

předpokládám, že je to jinak, aby se klukům nevnucovala auta a holčičkám panenky, o tom to je,. aby si každý vybral, co se mu hodí.

J. Hrdlička 7.10.2019 9:04

Už opice v tom mají jasno: Již malá mláďata makaků ženského pohlaví dávají přednost panenkám a naopak makakčí chlapečci si radši hrají s autíčky.

Takže "hračka v ruce" ukazuje poměrně jasně jakým směrem se bude jedinec vyvíjet.

Ne náhodou mají homosexuální chlapci často konflikty se svými otci, kteří očekávají, že budou spolu kutit v dílně a chodit na fotbal. Synové ale raději tráví čas s matkou v kuchyni a pronikají do tajů kuchařských receptů.

jako atestovaný sexuolog snad o tom něco vím ...

B. Mráz 7.10.2019 8:43

Paní Markéto, vy jste perla. Moc rád vás čtu a vždy mě pobavíte.Krásný článek.

Š. Hašek 7.10.2019 8:57

Já taky.

Článek má hlavu a patu.

R. Dubravský 7.10.2019 8:41

Dovolím si nesouhlasit s poslední myšlenkou. Tu pravou radost ze života "progresivisté" zažívají právě tehdy, když mohou ostatním něco zkazit.

M. Prokop 7.10.2019 8:53

Ano.

J. Kouk 7.10.2019 8:25

Mazna budete muset zakazat modre a ruzove cepecky, kocarky, dupacky. Vse delat jako kdysi v Cine. Sedive, aby se dite mihlo rozhodnout. .. možná si zvoli šedivou, ktera mu bude připadat normalni.

F. Navrátil 7.10.2019 8:03

Ministerstva práce a sociální věcí se zmocnily parazitické neziskovky a svoje peníze si musí zasloužit. Podobné paskvily o jeslích jsou jen záminkou, jak vysávat státní rozpočet.

Š. Hašek 7.10.2019 8:14

Souhlas.

Rozmohla se "móda", že podobné příručky, materiály, posudky, řekněme rovnou ptákoviny, ...... nenapíše úředník (má to ale v náplni práce), ale jsou zadávány kamarádům, neziskovkám, .... . Za těžké prachy.

Vsadím se, že tuto "vzdělávací brožůůůru" zadalo ministerstvo někomu vně. Možná tísňově. Stránka tak za 8 299.- Kč netto.

Ostatně vygenerovat jednu lavičku za milion .......

Zkráceno.

F. Kratochvíl 7.10.2019 6:20

Proč to dělají? Mnozí z nich se tím dobře živí. Ale zájemců o grantíčky je více než sponzorů, takže mezi sebou soutěží a posouvají tak pomyslnou laťku magořin výše a výše. Uruptně hledají "křivdy" a "nenávist", aby mohli podat žádost o grant (fundrasing). Čím neobvyklejší a obskurnější téma najdou, tím je větší šance, že si zlatou žílu vytěží sami.

Jinam mi to třeštění dost připomíná náboženské řády středověku. Hlásají askezi pro plebs, ale uvnittř moc asketičtí nejsou. Akce Greta - to je model. kdy slabomyslné děvče hlásá boží zjevení davům a celé to řídí nějací lidé vzadu (Greta si tu cestu jachtou za cca 3 miliony asi nezorganizovala sama). To je ranný středověk (pak už církev přestala používat).

Cíl byl tehdy stejný jako dnes. Moc. Uvnitř řádů se pletichařilo a dělala vysoká politika. Ve článku zmíněný příklad dokumentu s doporučením pro školky. No není akce "aktivního b.bce". Něco z venku dokázalo úřad přesvědčit, aby tuto ideologickou věc začalo prosazovat.

V našich zemích jsem měli štěstí, že císař Josef II s řády zatočil a zrušil je. Nechal jen ty co dělali nějakou bohulibou činnost (např. špitál). Naše doba se bude muset s touto nevládní potlitckou silou, co se po vzoru středověký řádů odněkud vynořila, muset nějak vypořádat.

V. Chrastina 7.10.2019 13:13

Ano, pane Navrátile, budeme se muset s těmi neziskovkami, které tyjí ze státní kasy a tím z našich daní, nějak vypořádat. Jednu radu bych měl: Volme výhradně ty partaje, které budou mít v programu rušení neziskovek. Tož tak!!

Z. Lapil 7.10.2019 14:24

Pozor - naprostá většina neziskovek funguje za nestátní (nekrajské...) peníze. A ty peníze jdou obvykle na věci, proti kterým není moc co namítat.

U nás ve vsi - a snad to nejde ani přes neziskovku - ročně přispíváme z obecního rozpočtu (odhlasováno zastupitelstvem) několik málo tisícovek jisté dívčině, snad slepé? Nevím, z obce sousední. Neděláme to sami. Tak nějak se předpokládá, že jestli (až) bude mít smůlu někdo od nás, tak se to vrátí.

D. Polanský 7.10.2019 5:39

Vždy se blblo. Ještě v 19. století museli malé děti tvrdě pracovat ve fabrikách v těžkých podmínkách. Nevadilo to majitelům fabrik, jejichž rodiny si užívaly bohatství. Dnes blbnou humanitně vzdělaní lidé, jejichž přínos pro bohatství společnosti oproti technicky vzdělaným lidem, řemeslníkům, kvalifikovaným dělníkům je zcela zanedbatelný. Dokonce často tihle lidé škodí.

J. Pokoutný 7.10.2019 7:42

Protožeto z vsšeho komentáře ne zcela vyplývá, pohled na to kdo je dítě, se v průběhu staletí dost značně měnil, takže 13-14 leté děvče bylo ještě v 19. stol. na vdávání, zatímco 15-16 chlapec býval považován za muže. Rovněž na venkově děti pracovaly v domácnosti na statku (jedno zda potomci sedláka či domkáře) od útlých let a bralo se to jako příprava na život. To teprve naše poválečné generace začaly označovat za dítě, optimálně neschopné práce, každého, kdo se tak cítí.

P. Boublíková 7.10.2019 4:07

Článek mě dost udivil.

Jako dítě jsem si nejraději hrála s autíčky a stavebnicemi, panenky mě nebavily vůbec. Syn i dcera měli v největší oblibě plyšáky a lego. V předškolním věku jsem nepozorovala, že by se ve výběru hraček a zábav kluk a holka nějak výrazně lišili. [>-]

J. Huml 7.10.2019 5:04

Pani autorka rada prehani, rodiny s vice detmi, tak jako smisena detska pece sdileji hracky podle individualniho vyberu deti. Je tomu tak u nas doma, dva kluci a jedna holka, nektere projekty jako kolaze, kresleni, nebo zaklady cteni, obrazkove informace jsou sdileny. Nikdo holkam auticka nebere.

I. Polák 7.10.2019 5:26

Paní Šichtařová zřejmě plodí děti podle jednoho vzoru pro holčičky a podle druhého vzoru pro chlapečky. Je to i možné. Já sice jsem břídil, odchoval jsem jen 2 děti a 3 vnoučata, ale zažil jsem při tom, že každé dítě je úplně jiné právě tím co ho baví a zajímá a při tom pohlaví hraje skutečně až tu poslední roli. Čímž nechci říct, že by neměli být kluci klukama a holky holkama. Zejména až vyrostou.