Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Premiér IV. cenové skupiny
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
aljav 7.6.2006 12:02Re: Re: Re: aljave a ty jsi na úrovni trpaslíka okopávajícího kotníky když myslíš. Raději trpaslík než hlupák. |
![]() |
fantomas 7.6.2006 9:49mimo debatu, jen pro zajímavost |
![]() |
Harpyje 7.6.2006 9:40G. Schröder Autor asi neviděl, jakým způsobem reagoval Schröder na prohrané volby - opravdu si v ničem nezadal s Paroubkem. Ale bylo by mylné se domnívat, že pouze sociální demokrati se neumějí vzdát moci, viz Berlusconi. |
![]() |
Ruda 7.6.2006 10:30Re: G. Schröder pravda, typicka reakce rudeho socana. Myslel jsem si tehdy ze se pomatl na rozumu, ale on ne, sedi v Gazpromu na zatracene teplem mistecku.... |
![]() |
Harpyje 7.6.2006 10:49Re: Re: G. Schröder On si to Paroubek taky nějak zařídí aby na stará kolena nemusel strádat. |
![]() |
Pidra 7.6.2006 11:02Re: Re: G. Schröder Nedivte se, pánové, moje (již dosti letitá) životní zkušenost říká, že čím větší levičák, a čím větší hlasatel pokroku, spravedlnosti a rovnosti, tím větší hraboš. Všichni takoví se vždy a bez výjimky postarali především sami o sebe svou rodinu. A přitom zcela věřili blábolům, které hlásali. |
![]() |
IS 7.6.2006 11:16Re: Re: Re: Pidro, dějinný kmete, to už říkal i Napoleon |
![]() |
irenak 7.6.2006 9:35Souhlas S vaším článkem naprosto souhlasím. Od soboty se nemohu zbavit dojmu, že všichni v sociální demokracii ztratili vlastní rozum a jediným možným jejich názorem je to, co říká Paroubek. Přitom tam jistě nejsou všichni zaslepení. Takový postoj je ale pro demokracii nepřijatelný. Takovým způsobem vzniká diktatura. Pan Paroubek se projevuje vysokou dávkou megalomanie a mesianismu - zvláště to první je psychiatrická diagnóza. |
![]() |
jitu 7.6.2006 10:22Re: Souhlas Jediný člověk naprosto opojený mocí, pohodlným životem a vlastní důležitostí se s narcistickou pýchou zhlíží v hardním zrcadle.Je to prezident sám sobě a jen tahá za nitky.Před volbami, stejně jako po nich.Jen aby se v tom zrcadle mohl zhlížet další volební období.Je to manipulátor všech manipulátorů.Jak mu nevadili komunisté když ho volili, tak mu ted vadí, když potřebuje ODS.Ale potřebuje i ČSSD a tak tahá za nitky a tahá až to dotáhne k znovuzvolení. |
![]() |
terra 7.6.2006 10:38Re: Re: Souhlas A imperialistický diverzant sedí za každým rohem. To fakt myslíte vážně? Tak jo... |
![]() |
IS 7.6.2006 11:29Re: Re: Re: terro, diverzant ne, ale rybář s návnadou melounů na udici ! |
![]() |
terra 7.6.2006 16:27Re: Re: Re: Re: terro, diverzant ne, ale rybář s návnadou melounů na udici ! Tedy, já jsem si nevšiml, že by SOUČASNÝ pan president měl udici a na ní melounovou návnadu. To bude nejspíš jiný,ne? Ale ten má zrcadlo na Hrádečku, ne na Hradě... Ale třeba to někdo vidí jinak. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:07Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Clanek jsem nehodlal ani podrobne cist, protoze mne zarazila tak bezmerna hloupost a neznalost autora, ze je to opravdu k udiveni, ze NP dava takovym polointeligentum prostor. Pokud se budeme zabyvat byv. ruskymi republikami, tak jedine co je pripomina je prave kampan ODS. Fackovani, obvinovani s ucasti v mafii, pedofilie, posledni kauza uplaceni Ploce, atd, atd... Problemu vzdat se moci, holduje totiz i take evropska scena. Naposledy Berlusconi. Jen tak dale NP, stavate se Modrym Pravem, kde je misto pouze pro lidi presne stejneho razeni a nedostatku vzdelani jako v 50-tych letech. Za chvili nam tu budete prednaset basne zaslouzilych disidentu: "Kohout snesl kupu vajec, stal se z neho Stachanovec, ci Hute -te, hute -te, milacku, hute -te volaji" v nejake modre obmene. Jen tak dale k jasnym modrym zitrkum! |
![]() |
Švrk 7.6.2006 9:11Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Fakt mimozemšťan!! Ve které asi kanceláři nachytal to, co jej nutí plodit takové hrůzy? Které brýle mu asi filtrují tu férovou, neprolhanou, mírumilovnou Paroubkovu levici, t edy ČSSD(b)+KSČ?? Že vás haňba nefackuje. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:21Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS A uz tu mame zase nejakeho modro-rudeho revolucionare, ktery se zmuze pouze na "argumentaci" fackovanim. |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:25Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Švrk píše o hanbě. Nikoliv o sobě. To je takové české příslový. V Dánsku mají určitě podobné. |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:25Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Přísloví. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 10:10Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Prislovi, neprislovi, po nedavne kauze se slusny clovek takovym srovnanim vyhne. |
![]() |
vládík 7.6.2006 10:13Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Ty musíš být vůl i u mimozemšťanů |
![]() |
vládík 7.6.2006 10:12Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Když fackuje hanba, tak to u nás, Mimozemšťane, není násilí. To je jen reálné pohlédnutí na sebe sama. |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:12Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Stále stejné keci. Na iDnes, v lidovkách i na Psu. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:19Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Tak to mate asi nejake fantasie, do iDnes nepisi. Nevidim sebemensi duvod se totiz nechat nekde registrovat. Pokud neumite cist, tak si asi musite myslet, ze pisi to same, to chce zacit chodit do zakladni skoly, tam se to uci v 1. tride. |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:24Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Ano správně. Nadávat se musí anonymně. Asi to byl jiný mimozemšťan. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:29Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Muzete mne zodpovedet jednu jednoduchou otazku: Komu jsem kdy nadaval? Neni problem spis v tom, ze vy modri nesnesete jiny pohled na vec, nez jenom ten Vas vlastni. Mate to jiz odzkousene z dob komunismu ze sve matcine partaje, KSC. A kdyz nekdo neco napise, co se Vam nelibi, tak se ho snazite umlcet. Ani jeden z komentaru doted na muj prispevek totiz neni k veci, je to pouze ukazka uboheho placani nesmyslu. |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:31Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Jenom z Vašich dnešních příspěvků. Polointeligent, modrý revolucionář apod. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:36Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS To nejsou nadavky, polointeligent je clovek, ktery si mysli, ze necemu rozumi, pise do novin clanky bez znalosti zakladnich veci, coz autor podle me argumentace vice nez dokazal. Musite si precist cely muj prispevek! Modry revolucionar je pojem, ktery presne popisuje vetsinu zdejsich pisatelu. Jsou modri a chteji revoluci. Dokonce jsem se nedavno jednoho zeptal, kdy bude a on mi odpovedel, ze planuje jiz brzo takovou mensi obcanskou valku. Asi spatne ctete. |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:39Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Acho jo. |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:39Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Ja Vam na to dam citat ze clanku: >> Premiér se zachoval stylem, který je možná akceptovatelný v Ázerbajdžánu nebo Kurdistánu, ale ne v Evropě <<. Je Italie v Ázerbajdžánu nebo Kurdistánu? A nebo je spis autor natolik neiformovany, ze pise takove nesmysly? |
![]() |
pkremla 7.6.2006 9:42Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Zřejmě se Berlusconi zachoval způsobem akceptovatelným v Ázerbajdžánu nebo Kurdistánu. Nebo si myslíte, že každý nešvar musíme z Evropy okamžitě importovat? |
![]() |
Mimozemstan 7.6.2006 9:49Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokud neco ruskeho, pak jedine kampan ODS Ne, to je prilis levna demagogie. Neni mi znamo, ze by pan Holasek pranyroval Berlusconiho. Tak potrebuje ponekud vice argumentu, nez jenom kricet, ze modra je jedina barva. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=8JiUSR6FzJMRCCc&p=Q8k86NEH%7c1T73LWRQRA%7ceJ6R37gROR%7cIkA42PHwR6IA3lC-5P%7ceRU68NYFO%7cP8jJ56LOX6&x=wyLuiq)