3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaromir 8.5.2006 11:58

NBÚ

O smysluplnosti takového úřadu začínám pochybovat. Může v něm sedět i někdo jako podobný jako  je kpt. Minařík.

Ikar 8.5.2006 11:45

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Kdybys nebyl tak permanentně vzteklý, tak bys znovu přečtením mé reakce na tvůj mail zjistil, že jsem ti jen radil, nevyháněl. Ale omlouvám tě, když je krev v očích tak je špatně vidět.  Rada : Vyjdi si do parku, už přiletěly i kukačky. Je tam krásně.

Jan 8.5.2006 11:40

Nevadi Vam spise, pane autore,

ze ODS postavila jako dvojku v Praze pravomocne odsouzeneho zlodeje pana Burgermeistera? To svedci dost o vyberu kadru v teto strane.

Jirka 8.5.2006 11:39

Re: Re: Viléme a Tarasizátarasi

Premier má být v první řadě velice schopný manager, potom teprve politik a kontrolor. Kdybych si já jako ředitel vybral nedůvěryhodného náměstka pro........ a podnik by kvůli tomu šel ke dnu , tak jak si myslíte , že by to dopadlo.....Oba bychom přišli o práci. Nepochybuji o politickém nátlaku na soudy v jednání směrem k Pitrovi ( a to ho vůbec neznáma nevím jestli něco udělal nebo ne) ale dokážu si to představit. Kromě toho myslím, že kvůli tomu rezignoval Vyvadil 

KROKODYL 8.5.2006 11:36

Nechte Jirku si jeste tech par poradne zaradit...

Po volbach si naoplatku budeme uzivat vsichni :) Neni krasnejsi pohled nez, kdyz nabubrely idiot zjisti, ze neni stredem vesmiru. Vstupenkou na toto krasne predstaveni je nam jen jedine: volit pravou rukou !!! Tak nezpomente. ja uz mam rezervovano do prvni rady, chci si to uzit !!! ;-D>-  Kdo se take tesi at prida palec R^

Haf 8.5.2006 11:35

O co se to přete ?

Vy ste neslyšeli nic o tom, že prověrky byly vydávány falešný, k čemu tedy prověrka takovýho úřadu, na to stačí Potroubek.

Taraszátaras 8.5.2006 11:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

A ty zase drcení varlat, bojím se ale, že tuto metodu nebude u tebe možné použít.

Taraszátaras 8.5.2006 11:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Nepoužíval, ale ty ničemu jinému neporozumíš, jsi esenciální hulvát, sprosťák a hlupák (kdo jiný může někoho vyhánět?), takže bych s tebou hovořil tvou vlastní řečí. Jak říkal jeden zkušený učitel, dobře umístěná přesdržka nahradí deset hodin intenzivního pedagogického působení.

Haf 8.5.2006 11:32

Re: Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Tarasnice rozumí jedinýmu-mokrým hadrem po palici. Pro začátek.

Taraszátaras 8.5.2006 11:27

Re: Viléme a Tarasizátarasi

Proč by je neměl zjišťovat, podle vás premiér z řad ČSSD by měl v úřadě jenom vyčkávat, až ho nahradí některý pravicový politik? Vaše snaha vyřadit premiéra z jakékopliv činnosti a jeho jakýkoliv čin vykládat jako porušení jakýchsi vašich nepsaných zákonů je už směšná. Mimochodem - v únoru obvinil pravičácký aktivistický tisk Paroubka z toho, že se snaží řídit (v souvislosti s Pitrem) soudy a zastupitelství. Jak představitel soudu, tak i státního zastupitelství tyto zprávy dementovali. Omluvil se někdo za sprosťárnu? Pravičáci podpásová svinstva páchají, omlouvat se ale musí jenom komunisté.

Ikar 8.5.2006 11:19

Re: Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Nepletl jsem se. Metody jste ještě nezměnili. Ať žije nová (jaký měsíc?) socialistická revoluce. Jenže se pleteš.  Lidstvo se vyvíjelo a vyvíji chybami a jejich nápravami, ale jsem pevně přesvědčen, že stejnou,úplně stejnou, chybu nedělá. Tzn. že lide tvého typu už vývoj v naší zemi podstatně ovlivňovat  nebudou. Jinak bych se asi musel odstěhovat sám. Jedním z důvodu by byly tvé "přesvědčovací" metody. A uplně věřím, že ty bys je používal s velkou radosti.(Y)

Starý J. 8.5.2006 11:14

Viléme a Tarasizátarasi

Blaha píše:… Ano, po osmi letech vládnutí ČSSD je NBÚ - úřad pověřený určovat, kdo znamená a kdo ne bezpečnostní riziko pro stát - zcela zbytečný….

Neb o tom, zda Mládek představuje bezpečnostní riziko pro stát, nerozhoduje útvar k tomu zřízený – tedy NBÚ, ale Paroubek. Je na tom něco NEPRAVDIVÉHO? K čemu tedy NBÚ? Můžete nám to „PO VAŠEM“ vysvětlit, co špatného Blaha napsal? Není to snad pravda?

Taras píše:… Co řekl premiér?: Že nemá žádné informace (a on jich má jistě víc než Blaha), které by nasvědčovaly tomu, že Mládek představuje bezpečnostní problém…. Nemá je premiér, má je NBÚ. Premiér nemá takové informace o nikom ani zjišťovat. Ze zákona je zde od toho tento úřad. A ten se svým rozhodnutím vyjádřil. Jak to chcete ještě OKECÁVAT?

Taraszátaras 8.5.2006 11:01

Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Jsem rád, že mé příspěvky pozorně čteš, fašisto, ale mnoho ses nepoučil. Například za tvou drzost s vyháněním do Běloruska (tví ideoví kamarádi používají ještě Kubu a Koreu) bych ti měl nakopat zadnici, ničemu jinému neporozumíš.

Jirka 8.5.2006 10:55

Re: Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Je mi jedno s kým se stýká a jakou má národnost jeho manželka na tom vůbec nezáleží. Záleží však na tom jestli se může dostat k tajným údajům , nebo ne, a  jestli nestačil nebo nechtěl NBU udělat prověrky tak jako úřad selhal ( ale to je obecně známo) a to že je vykázali za dveře je velká ostuda nejen NBU , ale i ČR a je úplně jedno kdo to zavinil.  Jinak je obecně jedno s kým se kdo stýká s kým kamarádí a s kým podniká, ale pokuď se pustí do politiky , což se okamžitě  projevý v zájmu medií, tak na to člověk musí být připraven a vše si ve svém osobním životě urovnat a to platí pro každého politika levicového , pravicového, středového.......a teď nevím jestli existuje ještě nějaký jiný

Ikar 8.5.2006 10:53

Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Soudruhu, už sledují tvé výplody nějakou dobu. Jsme demokratická země, každý má právo na názor, ale vy byste opravdu udělal nejlépe, kdybyste požádal o vizum do Běloruska nebo Ruska. tady je vás škoda a tam by ste určitě dosáhl na nějakou významnou funkci, a navíc byste nepotřeboval žádnou prověrku. Stačilo by, když byste sebou vzal kopie vaších mailu. Ale i tam by vám asi neprominuli si plést témata jednání na G 7 a bezpečnostni prověrky na přísně tajné. Svatá prostoto !!;-(

Taraszátaras 8.5.2006 10:46

Re: Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Obecně by každý, kdo přichází do styku s nejpřísněji utajovanými skutečnostmi, měl mít prověrku. Váš příklad s jednáním s NATO nesedí, protože se spíš jednalo o liknavost úřadu (NBÚ), který prověrky prováděl a "nestačil", než o to, že by ti lidé představovali nějaké nebezpečí. Ale podle mě jde hlavně o kritéria, podle kterých se bezpečnostní rizika posuzují. A mezi ně styky s Ruskem a jeho byznysmeny rozhodně nepatří, jak si asi myslíte.

Jirka 8.5.2006 10:36

Re: Re: Re: Co řekl premiér?

Možná že máte pravdu , že to přeháním a opravdu to není nějaké nebezpečí, nevím. Je jasné také , že mnoho představitelů v zahraničí prověrku nemá. Ale to jsou volení zástupci a "prověření" dlouhou prací ve svých stranách a ve službách státu. Ale řekněte mi jestli Paroubek, či Mládek prošel tím co jsem popsal nahoře?

Jan 8.5.2006 10:22

PRO SROVNÁNÍ: 2006.05.07. - 13:05: Vystoupení předsedy a volebního lídra politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET Petra C

PRO SROVNÁNÍ: 2006.05.07. - 13:05: Vystoupení předsedy a volebního lídra politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET  Petra Cibulky v televizním předvolebním diskusním poředu "Otázky Václava Moravce 2.část" při obhajobě volebního programu švýcarské a americké PŘÍMÉ demokracie "NEVĚŘÍTE POLITIKŮM A JEJICH NOVINÁŘŮM? NO KONEČNĚ! VĚŘME SAMI SOBĚ!!!" je k disposici na Internetu na:

http://www.ct24.cz/vysilani/?id=106458&datum=2006-05-07&porad=

Taraszátaras 8.5.2006 10:21

Re: Re: Co řekl premiér?

Myšlenkově jedete v systému černá - bílá, přítel - nepřítel, a nepochopil jste (nebo nevzal na vědomí), že Putin sedí na zasedání G 7, kde se určitě projednávají větší tajnosti, než na zasedání české vlády. Takže rizika, která ve Vás vyvolávají mrákotné stavy, z pohledu státu a jeho hospodářství rizikem vůbec být nemusí.

Jirka 8.5.2006 10:03

Re: Co řekl premiér?

podle mě každý člen vlády ( jakékoliv) MUSÍ mít nejvyšší prověření  a to je bez diskuze, i kdyby to měl být ministr bez portfeje. A jestli si Paroubek myslí něco jiného tak nemá mozek. Existují nějaké dohody mezi státy , jako je třeba NATO, a vláda sem tam musí o  něčem tajném jednat , to si myslíte že by měl Mládek odejít za dveře. Ta ostuda už ti byla když se jednalo o vstupu do nata a na několika jednáních kde se musely projednávat tajné info polovina delegace ( ti nejvyšší) museli opustit jednání, protože nebyli prověřeni. Vždyť je to ostuda.  A další je to že Paroubek ho prověří během 5 minut a řekne , že nepředstavuje nebezpečí....... vždyť je to čin hlupáka 

JAG 8.5.2006 9:41

Re: Proč vlastně ministr Mládek žádal po svém nástupu do funkce o prověření ?

Mám pocit, Rputi, že o to požádal ještě za starého vedení, tedy před tím, než se provalily všechny ty průsery na NBÚ, a domníval se, že to dostane obratem - a bude čistější, že ani křišťál nemůže být čistší.

Taraszátaras 8.5.2006 9:38

Co řekl premiér?

Že nemá žádné informace (a on jich má jistě víc než Blaha), které by nasvědčovaly tomu, že Mládek představuje bezpečnostní problém. U Blahy to však funguje tak, že slyší "Rusko" - a začne slintat jak ten Pavlovův pes. Nad představivost pravičáckých frikulínů už je zcela to, že ruská manželka a styky s ruskými podnikateli (a dokonce i styky s ruskou tajnou službou) budou předností a oceňovanou výhodou, stejně jako dnes jsou výhodou styky s CIA, nebo přímo postavení jejího agenta. (A nikterak se nad tím nepohoršuju.) Ono je to tak, holoubci, že do dvaceti let bude všeho knap, a Východ je a bude bohatý. Z texaských naftových polí moc barelů nedostaneme...

Kendy 8.5.2006 9:11

Re: Návrat pod slabomyslnost normalizačního Rudého práva

(Y)

Kendy 8.5.2006 9:09

svatá pravda

R^

Hanzel 8.5.2006 8:16

Lump lumpa vždy kryje, špínu jeden druhému myje.

JZD 8.5.2006 8:10

Nedostatek autority

Vidím spoustu slabých míst tohoto operetního státu: Kdo může někoho prověřovat, když samotný NBÚ je děravý jako vrš? Kdo ohlídá hlídače?? Jak to, že přepisy odposlechů vždy ve správnou chvíli dostane na stůl správný redaktor??? Policie s.r.o. opatří vždy promptně správné informace, tu někoo zmydlí, tu zase propustí.

Opravdu si myslíte, že je chybou JEN TO, že nějaký ministřík nemá prověrku v tak prohnilém systému, kde se všechno rozkecá??

Rpuť 8.5.2006 6:11

Proč vlastně ministr Mládek žádal po svém nástupu do funkce o prověření ?

kocour 8.5.2006 3:11

Re: Re: Re: Členové vlády by především vůbec neměli

Ten zákon pochopitelně neprošel ani vládou, ale už jen to, že něco tak absurdního mohlo někoho v NBÚ napadnout a nikdo ho za to neposlal do blázince, mne fascinuje.

kocour 8.5.2006 3:09

Re: Re: Členové vlády by především vůbec neměli

Mně jde o to zamezit situaci, kdy podřízení prověřují svého šéfa a kdy se člen vlády nesmí seznamovat s vládními materiály. Proti prověřování PŘED tím nic nemám, ale pokud jednou někdo ministrem je, tak musí mít přístup ke všemu. Ne že bych Mládka zbožňoval. Ale vzpomínám, jak před několika lety si NBÚ do návrhu zákona suverénně napsal, že bude prověřovat presidenta, jinak vrchního velitele ozbrojených sil ČR, a premiéra, zda se smějí seznamovat s utajovanými skutečnostmi. Docela by mne zajímalo, co by udělali, kdyby je neprověřili ...

rejpal tady a tam 8.5.2006 2:17

Re: po volbach zacne paroubek mluvit o kulech v plote :-))

nebo o kulích v plotě?;-D:-P;-);-P