12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nepáral 12.4.2007 20:39

páral se s tím nepáral

ale ten nesmysl o 51 % ve volbách dokladuje Zemanovu úvahu, že novináři jsou vesměs namyšlený blbci - stačilo se zeptat někoho chytřejšího (tedy nikoliv novináře) - 51 % nikdy ve volbách nebylo, jó 99 % to ano

Jana 12.4.2007 19:37

Paroubkův emotivně demagogický slovník

Jistě, autor psal v novinářské zkratce a s trochou nadsázky, ale na rozdíl od mnoha kritiků z historických řad těch, kteří nejdříve dlouho nechápou a zlehčují a potom se velmi diví, považuji příspěvek pana Párala za uhození hřebíku na hlavičku.

Na okraj, jedna z věcí, které se J. Paroubek naučil od komunistů nesmírně dobře, je využívání slovníku, který na méně vzdělanou a přemýšlející část českého národa působí jako rudý hadr na býka, pro politické účely. A ono to pořád zabírá (viz též tato diskuze). Jistě i on dobře ví, že reforma není především o úlevě rentiérům (z důvodů vymezených i v článku). Ovšem hřímáním, že modrá totalita chce škodit ekonomice a lidu reformou, která přestane trestat lékaře a jiné podobné skupiny za to, že se dlouhodobě vzdělávají, tvrdě pracují a nečekají s nataženou rukou, by přece jen oblbnul méně voličských oveček. Nejenže by od uvedených skupin sotva dostal při příštích volbách ty hlasy, ale těžko by se mu také zároveň hřímalo třeba to, že lidu je potřeba umožnit vzdělání (zadarmo), anebo jak Evropská unie s agendou ekonomiky postavené na znalostech dožene a předežene ...

maruš 12.4.2007 22:03

Re: Paroubkův emotivně demagogický slovník

souhlasím a nedodávám nic.Paroub na mě nepůsobí jako člověk, který papouchuje PR experta. Ta frazeologie je mu vlastní - nakonec na kariéře makal už od mlada v tehdejším prostředí...je to jako mateřské mléko...

Jiří K. 12.4.2007 18:28

Pan Páral napsal pěknou pitomost.

Klasická ukázka účelového nalezení hole na neoblíbeného psa.

Kde přišel pan Páral na to, že Paroubek rentiéry myslel ty jím vyjmenované vysoce vydělávající specialisty a manažery?

O reformě pro rentiéry se hovořilo a psalo dříve, než to řekl Paroubek a vychází to z ohlášeného zrušení zdanění dividend a výnosů z kapitálového majetku. To snad není reformní krok, který by nahrál rentiérům?

PavelD 12.4.2007 18:25

dotaz na Ladislava N

Četl jsem Vaše příspěvky a rád bych věděl,zda jste idiot od narození a nebo jste se zbláznil později.Co tomu říkají rodiče,že mají takového debila?Hrozné!!!

Historik 12.4.2007 17:10

Která strana získala s takovýmto programem 51% hlasů????

Já o žádné takové nevím. Pokud ovšem termínem "volby" neoznačujete stejnojmennou šaškárnu, která se u nás opakovaně konala v letech 1948-1989, akorát jednou ji bylo nutno odložit, protože se nedal zaručit žádoucí výsledek.

kamil 12.4.2007 13:18

pane párale-kde se ve vás bere ta bezmezná nenávist a zaujatost-pro vás je vše dobré k tomu urážet lidi,překrucovat skutečnost-jen kyat hnůj na čssd-jste takový malý ubožáček-kdo vám platí za ty lži a urážky

Ladislav N. 12.4.2007 15:42

kamil IP: 89.203.139.xxx

Vyrovnaní lidé necpou své příspěvky do nadpisu. ;-)

watabi 12.4.2007 15:52

Re: kamil IP: 89.203.139.xxx

to máte svatou pravdu, to dělá pouze dementní Kamil;-)

Jara London 12.4.2007 15:57

Re: kamil IP: 89.203.139.xxx

Pravda, Ladislave. Podepisuji všemima desetimima. Synek je volaaký zmaťený.

Lojza Kohos 12.4.2007 13:00

Starého bolševického psa novým kouskům nenaučíš

a jeho přirozenost a náklonost k rudé se dříve nebo později začne proklubávat jak z růžové, tak z módní oranžové barvy. Ten pán si dodnes myslí, že nadhodnotu tvoří pot a krev odíraných manuálních pracovníků - dělníků v těžkém průmyslu a bezzemků v zemědělství. A cestou jak jim pomoci je zakroutit krkem každému, kdo něco umí, kdo je schopen vzít na sebe podnikatelské riziko, zaměstnávat lidi a chce za to odpovídající ocenění...Je zralý pro muzeum madam Tessaudové, hned vedle Lenina a Gottwalda - postavit ho vedle Marxe by byla urážka Marxe.

čtenář zdrojů 12.4.2007 13:52

Lojzíku

on Paroubek jen řekl svými slovy to samé, co Vlasta Tlustý. Máte ale pravdu, že Tlustého coby bývalého komunistu starým kouskům opravdu nenaučíš. Jen nějak pořád nemohu příjít na to, odkdy jsou střední třída manuální pracovníci v těžkém průmyslu a bezzemci. Tlustý a Paroubek totiž varují, že tuto reformu odnese hlavně střední třída. Dnes jsou střední třídou drobní podnikatelé a střední management. A tyhle dvě skupiny umí většinou dobře počítat, takže si o této reformě myslí své.

Už jsem ale v TV slyšel jednoho podnikatele tuto reformu chválit. Prý mu zruší minimální daň, takže on prý na reformě vydělá. Hm, jenže podnikatel, který je nucen platit minimální daň, není střední třída. Je to totiž socka.

Ladislav N. 12.4.2007 15:48

Re: čtenář zdrojů IP: 212.20.64.xxx

Žvaníte nesmysly, jako ti Paroubkovi idioti, když minimální daň pro OSVČ zaváděli. Utíkejte si honem o tom něco přečíst, než tu vaši bezvědomost někdo pořádně vymáchá...

Jara London 12.4.2007 15:56

Re: Lojzíku

Čtenáři, jste pravděpodobně momentálně zavostalej. Nevím z jakých zdrojů čerpáte, ale pro živnostníka, neboli OSVČ (o kterém pravděpodobně píšete) může být i ta minimální daň poměrně velkou zátěží. Pro malé firmy (jako je ta moje) a jejich zaměstnance se téměř nic nemění. Na to je reforma příliš bezzubá. My potřebujeme jednoduchý zákoník práce (ne ten nafouklý nepřehledný socansko-komančský paskvil), nižší DPH s jednotnou sazbou (kolem 12 - 15%), možnost jejího odpočtu  na výplaty zaměstnanců a pravidlo "DPH platí dlužník". To by nám pomohlo a myslím, že by to částečně snížilo v ČR zcela běžnou druhotnou platební neschopnost. A Tlustého si berete do úst zbytečně - není sice žádný lumen, ale jasně ukazuje, že v ODS může dovolit to, co by ho v bolševicky řízené ČSSD stálo okamžitě místo - být v opozici vůči Vůdci.

čtenář zdrojů 12.4.2007 16:18

Londone

samozřejmě, že OVSČ platí minimální daň. Jenže OVSČ si většinou říkají "podnikatelé". Jinak minimální daň je tak nízká, že ten, kdo se dostane pod ní, není střední třída, ale opravdu spíš sociální případ. Jako třeba Ladislav N.. Máte ale dobrý postřeh v tom, že je obrovským státním zločinem, že DPH platí věřitel. Tuto prasárnu, kterou mimochodem zavedl Klaus, už na Slovensku zrušili. Dokonce si tam dlužník nesmí ani nárokovat DPH u faktur, které nezaplatil, zatímco u nás je to jeden ze způsobů podnikání.

Historik 12.4.2007 16:56

Ano, tu "prasárnu" s placením daní z nezaplacených faktur zavedl

skutečně V. Klaus (resp. jeho vlády) a měla by se dávno zrušit. JENŽE v době kdy to Klaus zavedl, byla drtivá většina podniků státních a téměř zásadně si mnohé neplatily (znáte tehdy oblíbený pojem "druhotná platební neschopnost"). Tak se zavedla ta prasárna aby stát nějak přišel k daním. Jenže zrušena měla být už před 10 lety.

huhu 12.4.2007 17:10

Re: Londone

seznamte se s daňovými zákony. Pro OSVČ platí naprosto stejné daňové sazby, sazby sociálního a zdravotního pojištění jako pro zaměstnance či jiné "fyzické osoby". S jedinou vyjímkou - že OSVČ má stanoven minimální základ daně (loni cca 112 tis. Kč za rok) a z toho daně platí ať to opravdu vydělá (má takový  zisk) nebo ne. takže příště - k věci a neblábolte bolševické nesmysly

Jara London 12.4.2007 23:05

Re: Re: Londone

Huhu, přečtěte si ještě jednou můj příspěvek, poté omývejte 10 minut přirození studenou vodou a PAK se podívejte, co blábolíte za hňupoviny.

vohnout 12.4.2007 23:40

Re: Re: Londone

Pokud někdo není schopen zaplatit minimální daň dle §7,tak to není žádný živnostník,ale obyčejný podvodník,kterému by živnostenský úřad měl odebrat živnostenský list.

Ladislav N. 12.4.2007 23:55

Re: vohnout IP: 88.103.171.xxx

Žvaníte nesmysly. Nutit někoho platit daň z nulového či záporného základu je nehorázná nemravniost a projev blbosti a komunistické závisti těch, co tu nesmyslnou daň zavedli.

A že si neumíte představit, co je to účetní "nula" či "ztráta" v ročním vyúčtování, to je zase blbost vaše.

rafp 12.4.2007 18:48

Re: Re: Lojzíku

a jak si ten nový zákoník představujete?

čtenář zdrojů 12.4.2007 12:56

takže ještě jednou

pro méně chápající: původní Tlustého reforma slibovala každému v peněžence víc peněz. Byla to sice finta pro blbce, ale Tlustého reforma měla aspoň logiku. Tahle reforma je paskvil a opravdu ji odnese hlavně střední třída, na což upozorňuje jak Paroubek, tak Tlustý.

Na druhou stranu si říkám: "dobře nám tak". Koho jsme si zvolili, toho máme. A až střední třída pozná na vlastní kůži dopad téhle rádoby-reformy, pak v příštích volbách není co řešit. Možná to je také důvod, proč se někteří socani údajně chystají Kalouskovu reformu nechat projít (odchodem ze sněmovny při hlasování). Největším trestem pro tuto vládu je totiž to, že bude muset nakonec vykonat to, co sama navrhla.

Ladislav N. :-))) 12.4.2007 15:46

Re: takže ještě jednou

A vy zase můžete volit ty své socialisty.... ;-)

P.S.: pokud jste si při tom vašem "čtení zdrojů" nevšiml, že každá vážnější reforma musí být schválena v parlamentu, tak běžte rychle číst to, co jste ještě nestihl...

čtenář zdrojů 12.4.2007 16:22

soudruhu Ladislave

asi ti uniklo, že píšu o tom, že někteří socani chtějí nechat reformu projít sněmovnou tak, že odejdou při hlasování ze sálu. Takže proč mě přesvědčuješ o něčem, co sám píšu? Ale je možné, že reformu neschválí samotní poslanci koalice. To by ale byla prča ještě větší, než tolerance od socanů.

Naivko 12.4.2007 12:45

Pingl tohle stejně nepochopí

Má poněkud jiné zájmy- vlastní koryto, ať to tuhle zemi stojí cokoli, on to národ zaplatí. Zatím je to osmdesát tisíc na hlavu. A že to zavinil, tak ještě kverulant odmítne jakoukoli nápraavu JEHO dluhů jinou vládou, která to odnese v popularitě. A ještě ten blbec bude řvát, jak je lidem obližováno. Prostě kretén.

čtenář zdrojů 12.4.2007 13:57

naivko

ten pingl loni řekl, že je ochoten přistoupit na velkou koalici, ale že on se toho přímo nezúčastní. Takže on to koryto předem odmítl. A jistý valach pak v zájmu svého koryta dosadil svou milenku na post místopředsedkyně sněmovny a podmázl dva socany, aby si tím zajistil vládu na čtyři roky. Pravicoví voliči tenhle poraz od valacha dávnou chápou, fanklub modráků ještě ne.

Ale: 12.4.2007 14:19

Netvrdím,že Topolové jsou dokonalí

Nicméně se snaží věci napravovat.Silou muší, silou mandátu, silou ústupků šíleným zeleným a nespolehlivým lidovcům. Jenže alespoň něco, na rozdíl od věčného katastrofického zadlužování pod musolinim , kdy to nepřestalo, naopak zDráthovatělo a nabralo otáčky. Nic na tom nemění fakt, že navzdory obrovskému úsilí osmi let řízení tou vládou se ekonomice dařilo, opravdu navzdory. A je diskutbilní, jestli montážní pásy a automobilek k tomu a s daňovými prázdninami jsou to pravé ořechové...přeji dobrý den

JH 12.4.2007 12:32

Autor má zcela pravdu!

Kéž by si lidé v republice skutečně uvědomili co za zlodějskou a podvodnickou zlodějskou sebranku jsou čeští "podnikatelé" a čeští středoví a pravicoví "politici". Pak by snad, mohlo být v této ubohé vykradené, "zprivatizované" zemi jakž takž k žití i pro ty obyčejné lidi!!!!!

Jara London 12.4.2007 16:16

Obyčejnému hovadu

Jsem podnikatel, majitel firmy s deseti zaměstnanci. Naprosto nechápu tupá hovada jako jste vy, JH, která dokáží jenom plivat a řvát o "pastelkovné", namísto aby se starala o možnost vydělat si slušnější peníze vlastním přičinění. Přiznám se, že se vám povedlo mě opravdu urazit - přál bych vám starat se o firmu, shánět zakázky, aby bylo na platy, zdravotní a sociální daně (protože nic jiného to není), na školení zaměstnanců, provoz firmy, zajišťování bezpečnosti práce, ISO 9001, ISO 14000 nebo poblblých požadavků EU, díky socanům nafouklým nade všechny meze. Táhněte do pr*ele, to, co se z této země stalo, jde prakticky ze 100% za socanským póvlem - měli 8 let na to, aby něco změnili. Jediné, co dovedli k dokonalosti, je rozkrádání peněz daňových poplatníků a zajištění systematického chudnutí obyvatel ČR, kterým pak předhazovali okousané kosti v podobě různých "sociálních dávek" (rozuměj "žebračenek") a čekali, že je za to budou volit (což se jim, díky takovým rozumbradům jako jste vy, rozhodně povedlo).

čtenář zdrojů 12.4.2007 16:25

Jarouši

Vám se nejspíš stýská po zlatých Klausových časech pod vedením velké rodné širé ODS, kdy daň z příjmu PO byla 40%, odvody zaměstnavatele za zaměstnance o 1% vyšší než dnes a úvěry úročeny 19%.