5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BRUNHILD 18.4.2006 23:53

Ještě více Paroubků!

Připouštím politický marast v pozemanovské ČSSD.Ale proti pomádovým hulvátům z ODS, jakým je třeba politický turista Tlustý,který začal již v předlistopadové KSČ a dopracoval to až ke Klausovi,nebo ulíznutý šéfideolog Langr..na ty musí být patřičně silný kalibr.Už vyhlášená "nulová tolerance" je opravdu květ ryzího pablbství,zaslouží si jedině rázné jednání.A zde mi připadá Paroubek ještě mírný.A nezmění to ani argumentačně mdlé výroky páně Tupolánka.

tom 19.4.2006 0:03

Re: Ještě více Paroubků!

ty jsi vůl to nemá cenu ani komentovat

BRUNHILD 19.4.2006 0:13

Re: Re: Ještě více Paroubků!

A nezmění to ani tisíckrát předžvýkané fráze a prázdné floskule z denního tisku,kdy se jedněm apriori nasazuje psí hlava a druzí jsou světci.A davy skandují, tak jak byly zvyklé celých 40 let...

Haf 18.4.2006 0:52

Klokánkovi ke snídani

Mám dobrýho pána, uklízí po mně i na ulici, jako jeden z mála. A le já větčinou nosím toaleťák. Když vidím Potroubka, svěděj mě packy, to ses netrefil.  Dyž de vo vobsah, teda ten Štěpánkův canc moh bejt poloviční. Mohl říct - Potroubek je debil a Tupolánek by byl UHL, sorry, vůl, (vono to je to samý), kdyby s ním diskutoval, má v rajonu Dráta a Potroubek Péťu, toho si sám vybral. Taškařice se minula účinkem. Dole někdo poznamenal, že toho ODS měla využít, naházet kobližky před Liďák-nebo Strakovku. Ale tam někde na začátku sem už vo tom Haf. A nezlob, furt na tě myslím a pak nemůžu spát. Jó, takovej stejk z klokánka před spaním....

fantazie 17.4.2006 21:44

to je představa!

Někde pan Paroubek řekl, že část svého života, snad dětství, trávil na Moravě (Olomouc?), ostatně je to i slyšet, používá výrazy jako pědadvacet, byzme a tak. Proto navrhuji zopakovat bitvu o Bílou horu, tihle dva poslední hrdinní Moravané u letohrádku Hvězda bojují o přízeň voličů zbraněmi svých regionů. Topolánek valaškou, jen trochu směšně poskakuje, jak ho tlačí kamínky přes slabé podrážky valašských krpců, nebo jak se jmenujou ty jejich mokasíny, plpák mu klouže po temeni, naproti němu vyzyvatel s tyčí olomouckých tvarůžků, hanácky rozvážně přešlapuje, a oba svorně žehrají na zdrádné Pražany, kteří je, jako už tenkrát před staletími nechali ve štychu. A výsledek bitvy? je přece už více jak tři století známý. Až mě to probudilo.

Haf 17.4.2006 21:42

Klokánku

Co to máš za brejličky, když čteš ? Vypínaj ti mozeček ?

musolini 17.4.2006 21:43

Re: Klokánku

R^R^R^;-D

Klokan 17.4.2006 21:48

Re: Klokánku

Hafíčku, štěkni sem nějaký argument, v čem nemá Štěpánek pravdu. Abychom se měli o čem bavit - zatím to vypadá, že tobě ta láska k Parobkovi vypíná svěrače a jeden se musí bát, že do nějaké tvé myšlwnky šlápne.

valec 17.4.2006 21:54

Re: Re: Klokánku

ale on ten P.S. ve svych clancich nerika nic, co by se dalo hodnotit: zacina tvrzenim, ze Paroubek (a socdem) jsou blbci a hlupaci, uvede par fakt a skonci vyvodem, ktery je stejny jako pocatecni tvrzeni. Tech par fakt unvitr je vlastne zbytecnych. To neni clanek s nejakou myslenkou, to je jen agitacni uderka pro urcite -ponekud jednodussi- lidi. Sam to nemam rad uz z toho duvodu, ze to vypada, jakoby ODS se chystali volit jenom blbci.

musolini 17.4.2006 21:57

Re: Re: Re: Klokánku

Presne, uz by si lidi meli uvedomit, ze akorat dela ODS poradnou ostudu. No bohuzel neni sam... ;-(

Klokan 17.4.2006 21:59

To neni clanek s nejakou myslenkou, .....

No vždyť to taky říkám, to je článek který prostě popisuje skutečnosti, proti kterým se může ohradit jenom ten, pro kterého je PŠ jenom červený hadr.

musolini 17.4.2006 22:06

Re: To neni clanek s nejakou myslenkou, .....

Ptam se tedy, proc byl tento clanek vubec napsan? To je to, o cem se tu diskutuje - Stepanek je zbytecnej, proste k nicemu. Krom toho udajne napachal skody v rade pro vysilani.

Klokan 17.4.2006 22:13

Ptam se tedy, proc byl tento clanek vubec napsan?

Nevím, já jsem ho nepsal. Asi chtěl autor připomenou něco, co by podle heho názoru nemělo zapadnout.  Ať byl ale důvod jakýkoliv, případné reakce by měly směřovat k obsahu a ne k autorovi.

Klokan 17.4.2006 22:14

Re: Ptam se tedy, proc byl tento clanek vubec napsan?

... jeho názoru ...

sorry

BuBu 17.4.2006 22:50

Re: Klokane . . .

už asi hodinu se snažím vysvětlit Tvému diskutujícímu, že diskuse je o článku - nikoliv o jeho pisateli. Musím Ti s politováním oznámit, že dosud nic nepochopil. Ještě jsem z něho nedostal ani slovo o tom, že Pablbek je nebetyčný dobytek, který by neměl mít ve slušné společnosti místo. Můj obrázek o diskutujícím dostává jasnější obrysy.                           Už teď vidím minimálně růžovou !

valec 17.4.2006 22:07

Re: To neni clanek s nejakou myslenkou, .....

sorry, on je "proste nepopisuje" , on je hodnoti a taky nadava - a to porad stejne. No a dalsi jeho zivotni tema je, ze dela PR sve byvale medialni rade, vlivove agenture pana zelezneho. Tezko rict, co ma horsi uroven - jesteli prvni nebo druha skupina clanku - v te druhe aspon obcas vytahne nejaky malo znamy fakt. V te prvni neni originalni vubec.

Klokan 17.4.2006 22:17

Re: Re: To neni clanek s nejakou myslenkou, .....

Tak ho převálcuj. Ale v zájmu čtenářů bych požádal, aby ses držel tématu článku. O Železném a radě už toho bylo tady napsáno dost.

valec 17.4.2006 22:20

Re: Re: Re: To neni clanek s nejakou myslenkou, .....

bylo napsano dost, sama kourova clona, ale ne to hlavni !!! a napadani socdemaku a paroubka je soucasti teto kourove clony. spachal pruser a jakoby nic, uz se zase sere dopredu. no nic, dobrou

Klokan 17.4.2006 21:04

Štěpánka nemusím,

ale musím přiznat, že tento článek je stručným a jasným popisem skutečnosti. Ovšem neschopenost věcně argumentovat s obsahem je a bude důvodem nenávistných útoků vůči autorovi od těch, kteří čtou nejdříve podpis a pak (pokud vůbec) obsah.

Pane Štěpánku, tentokrát 100% souhlas.

musolini 17.4.2006 21:31

Re: Štěpánka nemusím,

Vas jasot nechapu, asi mate hodne prazdny a chudy zivot, kdyz se ukajite popisem zcela nepodstatne 5 dni stare udalosti, kterou kazdy normalni clovek uz pustil z hlavy. Je to neco jako lov... na Stepanka a vas zbyla uz jen okousana mrsina, ale hlavne ze vam chutna, dobrou chut!

Klokan 17.4.2006 21:42

Vas jasot nechapu.....

No, podle reakce toho nechápete víc.

Blues 17.4.2006 20:49

Jo, jo, jo

R^Tleskám a souhlasím s každým slovem.

ururu 17.4.2006 18:02

ten Stepanek

se pred vanocemi modlil na Psu, "Boze zbav nas Paroubka". Komu to tenkrat psal? A komu ty sve uvahy pise ted? Obsahuje to aspon 1 byte nejake informace? Ubozak placajici jatrama.

musolini 17.4.2006 19:44

Re: ten Stepanek

presne tak, je to zbytecna existence, ve vysilaci rade dokazal akorat vsechno podelat a jeste ma tu drzost sem cpat svoje ubohy slinty Rv

Kkk 17.4.2006 20:14

Re: Re: ten Stepanek

Asi jako Ty.

musolini 17.4.2006 20:17

Re: Re: Re: ten Stepanek

troubo (Y)

Kkk 17.4.2006 20:20

Re: Re: Re: Re: ten Stepanek

Když myslíš?

BuBu 17.4.2006 20:45

Re: Re: To seš tak nalitej . . . .,

. . . že neudržíš myšlenku ? Ten článek byl snad o Pablcovi - jakej je to vůl. Tak se vyjadřuj k tomu a napiš buď ano, je to vůl - anebo není to vůl. Jak chceš diskutovat, když nedokážeš alespoň malou chviličku udržet myšlenku ? Doufám, že alespoň udržíš stolici.

ururu 17.4.2006 21:16

Re: Re: Re: To seš tak nalitej . . . .,

nalitej s prominutim nejsem a k vyvodum pyromana, co predvadi, jak dobrej je hasic, se nechci moc vyjadrovat ... (Y)

musolini 17.4.2006 21:34

Re: Re: Re: To seš tak nalitej . . . .,

Pokud autor tohoto blabolu nema na to, aby kritizoval, pak neni od veci to tu zminit i s patricnymi argumenty. Jestli tu nekdo prazdne a zbytecne placa, tak jste to vy a samozrejme take Stepanek. Ale treba se k nemu muzete modlit, kazdemu jak je libo.