30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 29.1.2007 11:39

Re: Re: Dnes 3x o Paroubkovi

Tož, musíš být na výsost spokojen, nebo snad proti tomu něco máš?

Mard 29.1.2007 12:27

Re: Re: Re: Dnes 3x o Paroubkovi

No možná mu vadí že z Potroubka si každý dělá srandu a nikdo mu nelichotí. Jen se divím že se raduje že Topolánka nikdo nekritizuje. Ale u levičáka nikdy nevíš, pokud je jak Paroubek, tak změní názor i několikrát denně.

Mirek Šejna 29.1.2007 14:21

Marde

on tady někdo píše, že mu něco vadí. Či se tady někdo raduje? To jsem si nevšiml. Ale u pravičáka nikdy nevíš, pokud je jak Topolánek, tak má pevné zásady a konzervativní názory které nikdy nemění. ;-D;-D;-D;-D;-D

traktorista 29.1.2007 8:58

V praxi už to tak funguje

Vážený pane, jste nenapravitelný optimista. Všechny body o nichž se domníváte, že by byly dle přání Jyrky Paroubka už v podstatě fungují :-( A bude hůř :-( :-(

jerry 29.1.2007 8:23

Vidím to v jiné rovině

Kdo dal proboha na kandidátku Melčáka, který tak perlil , co se týká silničního zákona a za tu dobu, co seděl v parlamentu, nic pozitivního neudělal? A kdo proboha totálně zkorumpovaného Rathova náměstka Pohanku, kterej by se dal i k Číňanům , kdyby mu z toho něco káplo? Paroublb prostě svoje Marťany našel, bohužel nebyli dost loajální. A státoprávné myšlenky obou výtečníků? Jestli chcete diskusi humornou, stačí říct- taky mi to jde.:-)

jerry 29.1.2007 8:26

oprava Re: Vidím to v jiné rovině

pardon -státotvorné myšlenky:-)

Halama 29.1.2007 7:37

Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

 a budeme čekat až nám nějaký zneuznaný grafoman nadhodí zase nějaký blábol o Paroubkovi.A zase budeme nadávat,blábolit to samé a pořád dokola.Několikrát denně a každý den.A co dál ?Nic.Hýčkáte si svoje mindráky,svojí neschopnost něco dokázat.Ale máte Paroubka.Do něj si můžete kopnout,poplivat.Jěště,že ho máte.....:-/

Semiramis 29.1.2007 8:08

Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Halamo, on Paroubek za ten úpadek sociální demokracie opravdu může. On by chtěl těch 99,99% jako za totality, všichni by na slovo poslouchali...

Halama 29.1.2007 8:33

Re: Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

No,úpadek je trochu silné slovo,zřejmě jenom Vaše přání.Milá Semiramis,předsedu volí strana a pokud vím,tak Paroubka nominovali už snad všechny krajské organizace.Takže za "úpadek" dle Vašeho přání,můžou minimálně všechny krajské organizace a následně okresní atd.Předpokládáte,že většina členů ČSSD jsou hlupáci,když nesouhlasí s Vaším názorem ?Nebo jste hlupák Vy,když poslušně opakujete předepsané ideologické bláboly grémia ODS ?Vyberte si .....:-/ 

jirka.s. 29.1.2007 11:48

Re: Re: Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Píšeš, Halamo,že:"Předpokládáte,že většina členů ČSSD jsou hlupáci,když nesouhlasí s Vaším názorem ?" BINGO! S první částí věty naprostý souhlas, druhá část je mi naprosto lhostejná, protože co si myslí o mém názoru například nejvděčnější synáček kakaový Bobíček Kraus, přímo benito nebo ty, mi visí docela u (Y).

Halama 29.1.2007 13:47

Re: Re: Re: Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Jak jinak,nejchytřejší jsi přeci Ty - sám veliký jirka.s. Ale moc ti to u (Y) nevisí /sic/,když se dokážeš několikrát denně rozčilovat a nadávat a nadávat ......;-D

jerry 29.1.2007 8:24

Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Když on je to fakt blb, ale bohužel není na naší politické scéně zdaleka jediný.:-(

Halama 29.1.2007 8:36

Re: Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

K nadávání bych se nesnížil, blba si představuji jnak.Že není jediný,tak to máte naprostou pravdu.;-( 

jerry 29.1.2007 9:27

Teď jsem Vaši odpověď nepochopil

Blba si představujete jinak a přitom není jediný?:-)

Arab. 29.1.2007 10:12

Re: Re: Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Už tvůj nik říká co jsi zač,prostě halama.

Karel 22 29.1.2007 8:37

Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Já to taky nechápu, proč všichni nadávají na Paroubka - měli by spíše nadávat voličům KSČSSD. To oni ho nacpali do parlamentu. Hrůza....:-(:-(:-(

Halama 29.1.2007 8:48

Re: Re: Tak jsme si opět zanadávali na Paroubka,svedli na něj všechno možné i nemožné...

Vyměníme voliče,co Vy nato ?Nebo je vyženeme za Ural,nebo je pro jistotu rovnou postřílíme,že ?;-€

Malý Aston 29.1.2007 7:04

Melčák porazil Paroubka!

To nikdy Jirka nezapomene.On to měl tak krásně připravené a nějaký Melčák ho poslal do opozice.Od voleb vydíral a vydíral. Spojil se s Filipem,měl 100 poslanců komoušů,zakázal jim hlasovat a pořád a pořád usiloval o vládnutí. Pak se hlasuje a Melčák je proti. Trest následuje,napřed nejvěrnější sociální demokrat soudruh Rath nařkne všechny,že berou úplatky jako by on Rath žil za 5000,00 Kč měsíčně.Pak vyhrožuje jako Bilak a Husák,zrádci,kolaboranti,nepřátelé socialismu,pak ho vyloučí,ještě že ho nemohou zavřít a zastřelit.Pořádá konference a těmi,které platí si všechno nechá schválit.Politická strana,která má jen placené funkcionáře není schopna trvalého působení v politice.Já naopak věřím,že Melčák vyhrál a je jen otázka času,kdy bude Paroubek vyhozen a jeho místo zaujme někdo,kdo bude pokračovat dle programu Zemana.:-D

eTony 29.1.2007 7:25

Malý Astone,

pro mne za mne, socialisti všech vývojových etap, včetně komunistů, můžou klidně zaniknout, i s Melčákem. Člověk je k životu nepotřebuje. Ale na druhé straně je jasně vidět, jak si Já I. Roko představuje demokratické vedení politické strany s ochotou naslouchat i jiným názorům. Budiž toto pro voliče významným varováním v příštích volbách - přesně takto si Já I. Roko, tč. řadový poslanec Paroubek, představuje i případnou nadvládu. Vládu, jako správu cizího majetku ne, jde mu o nadvládu, je totiž diktátor, neskrývaný, už to rozjel v plné parádě.

Semiramis 29.1.2007 8:10

Re: Melčák porazil Paroubka!

Přesně tak, souhlas. Prosím, nemohl byste to vysvětlit taky panu Halamovi? Ten si pořád myslí, že se jeho miláčkovi Paroubkovi křivdí!

Halama 29.1.2007 8:58

Re: Re: Melčák porazil Paroubka!

Naivko,najít si jeden jediný terč je snadné.Svádět na něj všechno je  jěště snadnější.Pochopíte,že Paroubek není sám samojediný,že je obklopen celou ČSSD a svými voliči ?Že to,z čeho jej tady všichni obviňujete, by nikdy sám nedokázal ?Nepochopíte,protože to nechcete pochopit.Protože všechno svést na jednoho je tak snadné,že ??:-/

StandaT 29.1.2007 9:55

Re: Re: Re: Melčák porazil Paroubka!

Halamo, jak s váma diskutovat? Když někdo napsal - co zde jen opakujete - že problém není v Paroubkovi, ale je ve voličích, tak jste psal o Urale a dal červenýho smajlíka. Tak řekněte jasně, kde problém dle Vás je?

Martin 29.1.2007 3:20

hnusna bolsevicka prvni republika

a taticek masaryk jako gottwald, k tomu vedou vsechny tyhle blaboly proti omezeni prebehlictvi

sKoba 29.1.2007 6:27

Re: hnusna bolsevicka prvni republika

Mluvíš z cesty. Mrkni trochu do dějin a polož si otázku jak asi rychle mohly jít procesy zavádění demokracie, kde se pár století Habsburkové lidí na nic neptali a nikdo přesně nevěděl jak se to dělá. A pak teprv něco řekni ... ;-)

Martin 29.1.2007 16:09

Re: Re: hnusna bolsevicka prvni republika

och a jak dokonale se zavadi demokracie po ctyriceti letech komunismu

gebosch 29.1.2007 1:36

Proboha

vždyť ten p. Puhcejř je členem jakési "strany"! Vy si opravdu myslíte, že se ono společenství obejde ve volbách bez hlasů mých a mně podobných lidí? Tedy mých: Já je nikdy nevolil, ač jsem důchodce, a volit nebudu, to ať mi raději pravice upadne! (A to jsem, prosím, důchodce a se svou paní žijeme pouze ze svých nevelkých důchodů). To si opravdu myslíte, že i "nízkopříjmové" skupiny chtějí, aby je ovládal člověk jako ON? Je to snadné: Dodrží-li tzv. "pravice" své předvolební sliby, byť budou bolet, dlouhodobě zvítězí. Pakliže ne, Bůh jim buď milostiv. Nás, důchodců se to již týkat nebude a naše děti snad budou vědět, jak se socany zatočit!

Finrod Felagund 29.1.2007 1:04

Autor má pravdu

článek snad ani nevyžaduje další komentář...

autorovi 29.1.2007 0:57

Koukám, že ohlasy (žádné) odpovídají

líp než co jiné. Ale přesto : platil by jste jako trenér či chválil jako fanda fotbalistu, který by Vašemu klubu sázel úmyslně jeden vlastní gól za druhým?

Prnta Prkola 29.1.2007 1:44

Re: Koukám, že ohlasy (žádné) odpovídají

Pokud se na to díváte takto, tak by bylo výhodné parlament zrušit úplně. Rozhodovali by předsedové stran a disponovali tolika hlasy, kolik strana obdržela mandátů. Ušetřilo by se tím cca 300 milionů, které by se mohly využít třeba na splácení státního dluhu. A nebylo by "přeběhlíků". A státní pokladna by se plnila. Peníze na darmožrouty, kteří skáčou jak strana píská je zbytečné mrhání penězi z našich daní.

Václav 29.1.2007 7:56

Re: Koukám, že ohlasy (žádné) odpovídají

O fotbalistovi se narozdíl od poslance nepíše v ústavě, že má střílet góly na základě svého vědomí a svědomí. To nebyl moc dobrý příklad.