7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Pane Zemane, modrý prapor na Hrad nepatří!

Zeman chce vyvěsit na Pražský hrad modrý prapor s dvanácti hvězdičkami. Prý to má být symbolické gesto vstřícnosti. Je to spíš gesto podlézavosti a ztráty nezávislosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 8.2.2013 13:45

Souhlasím, ale...

Vlajka EU na pražský hrad samozřejmě nepatří. Nenávistný řev EU-hujerů proti Zemanovi dokazuje, že jejich člověk to není. Je možné, že pragmaticky založený V. Zeman se v zápase s nesrovnatelně silnějším EU-protivníkem omezí na hájení našich životně důležitých zájmů. Dějiny jsou plné důkazů, jak účinná je "válečná" lest.

J. Barto 8.2.2013 14:12

Re: Souhlasím, ale...

Kouzlo nechteneho : Zeman a Klaus jsou pry spolceni: Nerikejte, ze je to preklep V.Zeman . A co na tu situaci s vlajkou rika M.Klaus?

J. Honců 6.2.2013 22:12

Ani bolševici

Ani ti bolševici si nedovolili dát na Hrad rudý prapor.

Tady je vidět, že diktát Brusele je nad diktát Moskvy a EU je objektivističtější než RVHP.

J. Kulišek 6.2.2013 23:58

Re: Ani bolševici

Takze za ruske okupace se cesi meli lepsi?

B. Rybák 8.2.2013 13:56

Re: Ani bolševici

Ta EU-okupace ale ještě neskončila. Takže na hodnocení je příliš brzo. Do našeho cukrovarnictví, vinařství, energetiky,...nám ale RVHP moc nekecalo, své banky a montovny, a obchodní řetězce nám nevnucovalo, tradiční guláš, utopence...nám nezakazovalo...Jak to bude dál?

S. Vaněček Šauerová 6.2.2013 20:15

Paní Netzer :

Panu Machovi. jak by se na první pohled mohlo zdát, nedošla ta nejpodstatnější věc : totiž že není důležitá rétorika (Zeman : jsem federalista), ba ani symbolika (evropská vlajka na Hradě), nýbrž faktické jednotlivé kroky (Zeman : finanční ústavu nepotřebujeme). To je podstatné, vlajka neznamená vůbec nic.

Náš problém je, že lidé, znovu a znovu zklamáni a znovu a znovu nepoučeni, přehlížejí, že ne každý politik je tím, kým se býti zdá. A pořád jsou schopni věřit tomu, co který politik ŘÍKÁ , namísto toho, co by se dívali na to, co DĚLÁ.

Klaus se Zemanem jsou v tom mistři. Odvěcí nepřátelé, kteří spolu nesouhlasí takřka v ničem ... :-) Abych se s tím nemusela psát, myslím, že docela dobře je to vyjádřeno tady, viz druhá část článku

http://machacek.blog.ihned.cz/c1-59265810-zeman-klaus-osobnost

Pan Mach napsal další dětinský blog. Nebo má jen jako takový vypadat ? :-)

J. Václavíková 6.2.2013 21:02

Re: Paní Netzer :

V diskuzi mu rychle ujedou nervy a ztratí glanc, tak mu asi nic jiného nezbývá.

J. Honců 6.2.2013 22:07

Re: Paní Netzer :

Vy si to možná neuvědomujete, ale symbolika je hodně důležitá.

A ano finanční ústavu nepotřebujeme. Potřebujeme vládu, která nebude plýtvat.

J. Kulišek 7.2.2013 0:00

Re: Paní Netzer :

Jenze takovou vladu by drtiva vetsina cechu nenavidela.

J. Kulišek 6.2.2013 20:03

ale

Uplne nezavisla Ceska Republika, je jedina spravna cesta. Budeme mit plnou suverenitu, nezavislou armadu a jednat s velmocemi, jako rovny s rovnym !

J. Barto 6.2.2013 20:19

Re: ale

Bozinku, to je legracni !

J. Farda 6.2.2013 20:32

Re: ale

Vážený pane, jistě, představa ČR co suveréna je ještě dnes jistě pofiderní. Ale pro naše vnuky zde zůstanou jako strategické jen tři komodity - potraviny, voda a energie. V potravinách byla tato země, před diktátem Evropské komise, soběstastačná, a snad zase bude, pak mít vlastní pitnou, byť ubývající vodu ale dosud máme, a energii si s atomem také dokážeme zabezpečit. Ve všech třech kategoriích však musí tato země z venku přicházející handicapy, v zájmu našich vnuků, odvrátit. Dej nám vyšší moc osvícení pro volbu dobrých zastupitelů! Tečka.

J. Barto 6.2.2013 20:39

Re: ale

Od kdy a do kdy byla tato zeme pred diktatem EU sobestacna. Pak take, co si predstavujete pod pojmem sobestacnost.

J. Kulišek 6.2.2013 23:56

Re: ale

On kazdy vi, ze mala zem jako cesko, nemuze byt nezavisla. Vzdy je otazka, zavisla na kom. Ti co volaji po nezavisle Ceske Republice tim mini, zavisla na Rusku.

V. Heidlerová 6.2.2013 18:46

Kanál Odra-Labe-Dunaj v tak malé zemi?

Ta vlajka by mi tak nevadila, ale výstavba toho kanálu ano. To si chceme svou malou zemi rozrýpat a zničit umělým přetvořením břehů, přírody atd.? To už by bylo jako v SSSR, kde chtěli obracet toky řek. Ostatně, ten projekt kanálu už ztratil na aktuálnosti. Nechci se té stavby dožít.

J. Farda 6.2.2013 19:44

Re: Kanál Odra-Labe-Dunaj v tak malé zemi?

Nechci se Vás, vážená paní, dotknout, leč pokud nevezmete na vědomí mé argumenty (kruci, to jste i proti Jelčínovi a v močálech jižních Čech?) níže ve prospěch (průplavu DOL) našich příštích generací, a jste pro neregulovatelným stavbám dálnic? A v argumentaci se mýlíte, v Sojuzu tehdá obraceli toky řek od někud někam jinam, zde jde o pouhé propojení stávajícího! Nejste-li si toho vědoma, tož mi na  mysl naskakuje už jen jedíná slovní reakce, Sancta simlicitas, Pámbu s Vašimi i mými vnuky! Tečka.

J. Kulišek 6.2.2013 19:59

Re: Kanál Odra-Labe-Dunaj v tak malé zemi?

Zajimave, ze nikomu nevadi spojeni Ryna s Dunajem. A kanal vypada prirozene jako reka, takze kdo nevi, ze je umely, tak si toho ani nevsimne.

J. Farda 6.2.2013 20:20

Re: Kanál Odra-Labe-Dunaj v tak malé zemi?

Moje řeč, leč o tom se zde v zájmu silniční betonové lobby nepíše! A že je to stavba mnoha cenami ověnčená. Jste, vážený pane, můj člověk. S pozdravem Farda. Tečka.

J. Kulišek 7.2.2013 0:01

Re: Kanál Odra-Labe-Dunaj v tak malé zemi?

Vzhledem, ze na to nikdy nebudou penize, tak to zustane jen sen.

J. Kuka 6.2.2013 16:40

No

No informace je to prinejmensim zajimava , verim tomu , ze 98% lidi o tom nevi...

J. Boleslav 6.2.2013 17:35

Re: No

Lidé jsou z dob bolševika zvyklí na 2 vlajky, na všech budovách dosud jsou 2 stojany a je třeba je využít. Zřejmě si samostatnost nezasloužíme, potřebujeme vždy nad sebou nějakého kurátora.

J. Barto 6.2.2013 17:36

Re: No

Moudra slova, jen, muze za to EU?

J. Boleslav 6.2.2013 17:38

Re: No

Ne snad primárně, ale taky.

D. Švik 6.2.2013 17:38

Re: No

Nesouhlasím s tímto poraženectvím. Já si svobodu zasloužím a věřím, že i vy. Modrou vlajku, ať s s celou EU strčí do zádele.

J. Boleslav 6.2.2013 17:41

Re: No

Bohužel mám v poslední době pocit, že jsme docela v menšině. Chtělo by to referendum, aby bylo v daném ohledu jasněji.

M. Moravcová 6.2.2013 17:57

Re: No

Já si myslím, že je třeba dát to najevo nahlas.

Odboráři řvou kvůli každé blbině. Slušní lidi většinou mlčí a bohužel za sebe nechají mluvit samozvané exoty. Měli by se čas od času ozva hlasitěji, aby ostatní věděli, že zde jsou a že se jim taky spousta věcí nelíbí.  Ne všechno, jak jsme právě viděli, se dá vyřešit volbami.

M. Trhlík 6.2.2013 18:07

Re: No

Paní Moravcová, slušní lidé mlčí, ale jsou rádi, že za ně mluví "samozvaní exoti". Jinak by to tady nevypadalo tak, jak to vypadá.A když to nevyřeší volby, tak jaké řešení tomu pomůže? Od roku 1989 už uplynulo 23 let a co se vyřešilo? Mimo hádek politických stran, kdo co zavinil. tak hodně málo. A ještě se zeptám, kdo jsou ti slušní lidé?

M. Moravcová 6.2.2013 18:14

Re: No

Jo, máte pravdu.   Slušní lidé, podle mne jsou na obou stranách. A jsou to lidé, kteří si souhlas se svými názory nevynucují řvaním, urážením, štvaním a dehonestováním svýh protivníků.Lidi, kteří nepoužívají neslušné a násilné metody k dosažení svých představ a cílů. A řekla bych, že bohužel je není moc vidět ani slyšet. To ale neznamená, že nejsou, nebo že jich je málo.

M. Trhlík 6.2.2013 17:59

Re: No

To všechno je krásné, co zde hlásají odpůrci EU.Ale muselo to dojít tak daleko? Kdo najde řešení? Nebo ho snad máme hledat v Klausových kritikách? To vše je třeba pane Boleslave brát v úvahu.To referendum to už těžko vyřeší a můžete to zdůvodňovat jak chcete.

J. Boleslav 6.2.2013 19:31

Re: No

Děkuji, nechci.