26.2.2024 | Svátek má Dorota


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kiri 8.4.2009 7:28

Víte, koho budete volit?

Nemůžete se rozhodnout, koho volit?Račte si vážení přečíst nezávislé pojednání na  http://volby.kategorie.cz a potom se rozhodněte, chcete-li, aby vám vládl pan Lenivý nebo pan Snaživý.  A obzvláště si vryjte do paměti tam uvedený graf, jehož podklady dodalo Ministerstvo financí za vlády pana Sobotky z ČSSD !

a 7.4.2009 22:44

to se úplně stydím, co si o mně v té Evropě pomyslí

Milý pane novináři a spisovateli, zase vedle jako vždy. Evropě je jakákoli česká vláda skutečně šumák, pokud mnoho neprudí. Novináři píší převážně o skandálech, a to o jednom konkrétním tak den, maximálně dva, pak zase o jiném, aby to vůbec někdo čeť a někdo platil reklamu. Obávám se, že lidem v západní Evropě je politika spíš ještě trochu ukradenější než u nás. Nevím, koho považujete za "disidenta" a  co za "vrcholnou politiku", ale informujte svého kolegu novináře, že stran účasti disidentů v politice nemusí mít obavy (vezmeme-li např. první signatáře Charty, pak jste zapomněl též na ministra A.Vondru, předsedu ústavního soudu Rychetského, senátora Dienstbiera, poslance Jičínského, Bublana nebo velvyslance v OSN M.Palouše. Ostatně premiér Topolánek to o těch gulích taky neřekl o sobě, ale o panu Tošenovském.

Rivkele 7.4.2009 17:34

Co tomu, co naši politici předvádějí, říkají v zahraničí?

Je jim to úplně u p..e.

Asi zrovna tak, jak by to bylo nám, kdyby šlo o jiný stát. Mluvím o svých známých i příbuzných. P. Hvížďala totiž není jediný, kdo má kontakty do zahraničí. Pár zahraničních novinářů se tématem chvíli zabývalo, druhý den už bylo téma vyčichlé téma.

kustod 7.4.2009 19:24

Re: Co tomu, co naši politici předvádějí, říkají v zahraničí?

Hm,tak to jsou teda kontakty do ciziny,kam se hrabe na vás p.Hvížďala.Nejste náhodou poradcem toho Podroubka(Y)?

strejda 7.4.2009 20:56

Re: Co tomu, co naši politici předvádějí, říkají v zahraničí?

Mám v cizině hodně přátel. A ti mluví stejně. Česko je nezajímá a kdo vládne EU je jim šuma fuk. Víte, kdo byl před rokem na našem místě? Nás také nezajímá kdo EU zrovna vládne. Mimo nás, samozřejmě.

éolo 7.4.2009 17:04

Nic nového pod sluncem.

Není to tak horké.

Shodit vládu uprostřed předsednictví mohl iniciovat a podpořit opravdu jen vymytý mozek,ale Evropa jede dál a iluze o nás neměla předtím, nemá ani dnes.Zesměšnili jsme se ? Ano,ale některé výkony opilců z Dánska nám skutečně ujídají z našich pěti minut slávy naší pitomosti.Copak asi píší dánové o svém ministru zahraničí, který na Hluboké odpadl od stolu a nemohl ani pokračovat v jednání, zatím co jeho kolega Rasmussen oslavoval v Ankaře zvolení tajemníkem NATO tak bujaře ,až k ránu spadl ze schodů a k obveselení publika si vykloubil rameno.My holt vládneme jako Švejci, a oni zas pijí jako Dáni.Nihil novum sub sole.

Ivan 7.4.2009 17:23

Re: Nic nového pod sluncem.

Vymytý mozek byl ten, co se pokoušel vydírat předsednictvím EU domácí opozici. Topolánkovi vydírání nevyšlo. Na přeběhlících se jako na bodácích sedět nedá.

woka 7.4.2009 16:06

no ani jsem to raději nedočetla do konce

tak nějak je mi jasný, co o nás v cizině asi píšou noviny a nemám chuť si to moc připomínat. Akorát si nejsem jistá, jestli ti jejich novináři jsou o tolik lepší než ti naši a má cenu brát je vážně. Stejně s tím nic nenaděláme. Maximálně tak se můžeme snažit, aby se do voleb nezapomnělo, kdo to spískal a co nás to stálo.

Jeseter 7.4.2009 23:57

Re: no ani jsem to raději nedočetla do konce

Otazka : BEREME sebe VAZNE?:-D Jak znam naturu naseho naroda tak se uplne na vsechno zapomene.!Komanci tak spatni nebyli, vzdy meli kus mrkve na tyci a paroubci byli vzdy dobrymi socialisty v Narodni Fronte, ze jo .

gerontusinza 7.4.2009 14:02

Panr Hvížďalo, že byste vy nevěděl jakzájmy bude hájit prezident republiky.....?.

 ".."popisuje se úpadek politické kultury, který tato smlouva ještě uspíšila, když politiku z parlamentu přesunula do kuloárů...."

 Víte pane spisovateli... samá tvrzení ....ale když někdo chce zakrývat svoji vlastní sprostotu tvrzením voni si s tím začali, připadá mě to pitomé až nesvéprávné.... a spisovatel toto hájící se možná jako spisovatel cítí, ale není už sám schopen posoudit neobjektivitu těchto tvrzení a "nahlédnout za zrcadlo těchto sprostých tvrzení"   .... Klaus a Zeman vůči sobě vystupovali vždy jako neslouhlasící džentlmeni, jenže ani džentlmen nemůže zůstat džentlmenem, setká -li se se sketou, hlupákem nebo zlodějem ( o grázlovi ani nemluvím)...... takže klaus dal najevo zcelas jasně co si o této sortě lidí v ODS myslí a vy byste měl jeho názor respektovat a netvrdit že tu sprostotu se Zemanem zahájili oni dva..... je to nefér a hlavně..... lžete..!!:-/

emil 7.4.2009 14:34

Re: Panr Hvížďalo, že byste vy nevěděl jakzájmy bude hájit prezident republiky.....?.

Zkus si přečíst článek ještě jednou bez rudé mlhy před očima a dozvíš se, že to, za co napadáš Hvížďalu, napsal někdo jiný za hranicemi státu. I ty jsi svým dost hloupým a krvelačným způsobem důsledkem chování mezi stoupenci různých stran a prasáren, které se v politice dějí. Vzpamatuj  se a přemýšlej. Bolí to, ale člověk pak není za blbce, tak jak se ti to teď povedlo.

Harpyje 7.4.2009 16:09

Re: Panr Hvížďalo, že byste vy nevěděl jakzájmy bude hájit prezident republiky.....?.

Sice mám též několik výhrad k tomuto článku (absence odkazů na citované články), ale co Vy z něj dokážete vyčíst, je obdivuhodné! :-/(Y)

Cyril 7.4.2009 13:29

Pád vlády cizíma očima.

Více občanů ČR čte zahraniční tisk .Autor se podepsal jako spisivatel .V cizích novinách však nezná slovo "Česko" Snad si ns  pletou s "Czechoslowakia  " U nás  o  "Česku" začal mluvit  europoslanec Železný /kerý ale  sám ,při posledním vytoupení vTV , sebe opravuje  a mluví o České republice .Jinak  použila výraz Czech jedině  CIA ve Flagcountries .Uvádí však ,že je to  !short/ Podle  hraběte  Belcrediho , našerho posledního velvyslance ve Švýcarsku /jetě  před rozbitím Československa , je slovoˇ"Česko" území  hl. města  Prahy a  15 km kolem.Polouchal jsem projem presidenta  USA Obamy , sleduji sportovní  utkání a vždy  je  psáno  a mluveno o Czech Republik . Tlumočení  bylo  někfy  špatné , nyní se  ve  trochu  zlepšuje .Je prto doplnit si vzdělání , hlavně pro historika a spisovatele .Zdfraví Cyril , občan  s dokončeným  středoškolským a vysokoškolským  vzděláním.

Malý Aston 7.4.2009 13:26

Jak to vysvětluji já!

Na dotaz ze zahraničí prostě odpovídám. Nic se neděje to jen prezident republiky za pomoci všech komoušů ve všech politických stranách udělal vše aby nebyla schválena Lisabonská smlouva a pomáhá zase komunistům do vlády. Normální puč řízený staříkem z Hradu jako v roce 1948.:-(

pepašachista 7.4.2009 13:59

Re: Jak to vysvětluji já!

Pan Hviždála nás neustále bombarduje co na to v cizině. Bylo by dobré aby on také jednou řekl cizině co si myslí občan ČR. Tak předně, Paroubek diktátor, Paroubek bořitel, nemohl přenést přes srdce, že vláda Topolánka získává neuvěřitelné body u lidí. Paroubek, který ztratil nervy, že ODS neustále posiluje, zahájil rozbíječskou politiku v ruku v ruce s komunisty a troufám si říct i za podpory ČT. Jeho touha po moci a neustálém zviditelňování hraničí až s vlastizradou. Bohužel, do tohoto orchestru se zapojil i Klaus. Ne proto, že potopení vlády bylo to nejlepší, ale proto, že nemá rád Topolánka A tak nasadil Tlustého /s bolševickými geny/ a jeho partu a bylo vystaráno.Hvíždála jen papouškuje cizí názory /většinou kritizující ČR/.

Ivan 7.4.2009 17:26

Re: Jak to vysvětluji já!

Topolánkovi se nepodařilo vydírat opozici pomocí předsednictví EU.  Na jeho pravý hák odpověděla opozice tak, že dostal direkt K.O.

westík 7.4.2009 15:32

Re: Jak to vysvětluji já!

Obávám se,staříku  Malý Astone, že to vysvětlujete špatně!  Když nevíte, co se vlastně stalo,ale jen si  myslíte, že víte, raději byste měl přiznat, že nic vlastně nevíte !Rv

Malý Aston 7.4.2009 16:23

Re: Jak to vysvětluji já!

Přiznávám,že nic nevím. Neznám Vířivku,neznám toho druhého z ODS kterého tam poslala maminka na zkušenou,neznám báby od Kuchtové když si Bursík začal s tou biomasou a vlastně ani neznám co chce Klaus, zda jen vládnout aspoň chvilinku Evropě nebo jen tu hnusnou Lisabonskou smlouvu neschválit fakt nic nevím. Já se jen domnívám,že potřeboval schválit Lisabonskou smlouvu v parlamentu,on by ji nepodepsal a aby to nebylo blbé potřebuje zajistit počet hlasů v parlamentu aby ho přehlasovali. To je možné ale jinak nevím vůbec nic jako každý tady přítomný. Prostě jen pokec.:-D

mik 7.4.2009 12:38

Málokdy se vidí, aby předsednická země natolik nadsazovala své domácí zájmy na úkor evropských

Figaro záměrně lže. Nejde o nadřazení domácích zájmů, ale o cílený útok KGBáckých poskoků na EU. A Figaro jim ještě pomáhá v obelhávání Evropanů co se týče motivů pádu vlády.

hamar 7.4.2009 12:00

Smůla, že členové a sympatizanti ČSSD a Vířivky Tlustého neumí ...

... či nechtějí takovéto články číst. Myslím si však, že toto Mr. Paroubek překombinoval a voliči mu to na podzim spočítají ...

F. Čech 7.4.2009 12:13

Re: Smůla, že členové a sympatizanti ČSSD a Vířivky Tlustého neumí ...

Doufejme že jim to spočítají. Určitě ale socany i komunisty bude chtít podržet Klaus! Snad už ale i tohoto lotra voliči ODS prohlédli!

mik 7.4.2009 12:40

Re: Smůla, že členové a sympatizanti ČSSD a Vířivky Tlustého neumí ...

Voliči možná jo. Ale tupé bolševické stádo nepřesvědčí žádný argument, ti budou dál volit svého furera a bandu nezodpovědných sociálfašistů.

Andrea1 7.4.2009 11:45

Domácí zájmy

Mě zaujala citace s listu Le Figaro na adresu Česka: „Málokdy se vidí,

aby předsednická země natolik nadsazovala své domácí zájmy na úkor

evropských“. K tomu bych dodala až na Francii (viz prosazování protekcionalizmu a její nedotknutelná zemědělská politika a ani k tomu nepotřebuje předsednictví.

Jakub 7.4.2009 10:22

jen se nepodělejte z toho, co o Česku a jeho politicích píší v cizině

Ve Spieglu byste pane Hvížďalo našel třeba o Sarkozym, že je to Napoleon, který vskutku nemá právě gardovou míru a který kompenzuje své malé tělesné rozměry vysokým míněním o sobě a téměř nevyčerpatelnou energií. A k tomu fotografii, jak si  Sarko při skupinovém fotografování na zasedání NATO ve Strassburgu stoupá na špičky, aby nevypadal jako trpaslík - opět s patřičným jedovatým komentářem. A Francouzi se z toho nepodělají a ani je moc nezajímá, co o Sarkovi Spiegel píše. Nechápu proč bychom si měli dělat něco z toho, co píší v zahraničí o našich politicích a v rámci naší tradice lkát nad svou malostí a ubohostí. Jsme prostě demokratická země, ve které se odehrává přesně to, co v jiných demokratických zemích. Tam také padají vlády, také tam mají v poltice gaunery, také se tam korumpuje. Ani v pádu vlády během předsednictví EU nemáme prvenství. Pokud se nemýlím, tak Francie, Itálie  a  Dánsko už nás předeběhly. A je od vás docela ošklivé, že z článků, které uvádíte, jste si vyzobal jen to, co se vám hodilo a ještě jste si to patřičně dopřeložil. Ale to by bylo na velmi dlouhý rozbor.

mik 7.4.2009 12:42

Re: jen se nepodělejte z toho, co o Česku a jeho politicích píší v cizině

To ještě neznamená, že to nebyl podraz století od KGBáckých poskoků z hradu a lihového domu, který nahrál právě tomu nejhoršímu co v západní EU je.

Rudolph 7.4.2009 13:34

Re: jen se nepodělejte z toho, co o Česku a jeho politicích píší v cizině

Ano. Pěkná ukázka (zřejmě profesionální) demagogie :-)

S přehledem reakcí od Hvížďaly to má ve skutečnosti málo společného. Proč by nás mělo zajímat, že si bulvární Spiegel dělá srandu z mrňavýho Sarkozyho? Pouze oslí můstek, abyste mohl prohlásit (mazaně mezi řádky) že Hvížďala informuje jednostranně. Ne. U nás po 20ti letech NEMÁME standardní demokracii. Kecy v kleci, pane kolego. A jistá nejmenovaná největší země na světě má eminentní zájem, abychom ani neměli. Nejen vy jí svojí prací pomáháte.

sokol 7.4.2009 13:43

Re: jen se nepodělejte z toho, co o Česku a jeho politicích píší v cizině

výborně, napsal jste to i za mně.

Luděk 7.4.2009 9:38

Oslazení se podařilo

To je křiku kolem toho,že jsme se prý pádem vlády v době předsednictví znemožnili před světem.Topolánek,Langer a další "hvězdy" ODS ještě nedávno za souhlasného mručení Klause vykřikovali do světa že EU je SHIT,že Brusel je hnízdo socialistů a byrokratů,srovnávali EU s RVHP,Moskvou za Brežněva a dávali své modré vlády za vzor správného kapitalismu.Asi byli hrdí na Koženého,Krejčíře,Pitra a desítky vytunelovaných bank a podniků.Když se shodou okolností stala ČR předsednickou zemí EU,začal se Topolánek předvádět před kamerami jako velký Evropan.Do Evropy vyjela vláda s hloupým heslem Evropě to osladíme ,což se opravdu povedlo,ale asi jinak,než si autoři představovali.Topolánek nemohl být jiný než je, to zn.,že se záhy uvedl v europarlamentu jako žvanil,hulvát a buran.Podařilo se mu také poslat na foru EU USA  i Obamu do (Y),aby se za pár dnů s ním v Praze objímal.Klaus,před kterým stával Topolánek ještě nedávno v uctivém předklonu,se nyní stal úhlavním přítelem ODS a Topolánka.Říci tehdy něco kritického o Klausovi před špičkami ODS znamenalo,že modráci vyskakovali hlavou až do stropu a měli pěnu u ;-O Tato vláda vznikla zradou přeběhlíků z ČSSD a zradou ve vlastních řadách koalice skončila.Že to bylo v době českého předsednictví EU není vůbec důležité.Evropa a svět mají v době krize jiné starosti než sledovat politickou frašku v malé zemi uprostřed Evropy.

ceskej Honza 7.4.2009 10:15

Re: Oslazení se podařilo

Ano,  evrope jsme to hezky osolili. A to díky panu Paroubkovi a jeho hladu.

Uz vidím ty úspechy v Evropském parlamentu, az se chopí slova, podporován dop.de.lelezcem Rathem. Celá EU bude  tleskat ve stoje!

x2u 7.4.2009 12:07

Re: Oslazení se podařilo

A teď ještě tu "O hloupém Honzovi".