18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

POLITIKA: Otazníky kolem Jana Lipavského

Cvrlikali si o tom vrabci na okapech střešovické nemocnice. Tím kandidátem na ministra, kterého hodlá prezident Zeman Petru Fialovi (potažmo celé 5koalici) dle svých vlastních slov „vetovat“, má být Jan Lipavský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Dovrtělová 22.11.2021 13:27

Upřímně řečeno, vzhledem k tomu, že zahraniční politiku téměř bez omezení provádí třeba pan Hřib, případně Pavel Novotný, moc bych nevěřila tomu, že pana Lipavského někdo udrží na uzdě.

M. Valenta 22.11.2021 9:26

Zeman je expertem na změny názorů, tak předpokládám, že toho bude schopen i Lipavský, připravující se na návštěvu u churavého mocnáře.

M. Krátký 22.11.2021 9:46

vole !!!!!!

Š. Hašek 22.11.2021 9:54

Pane Krátký,

já se s tím píšu a Vy rovnou takhle! Naštěstí kafe šplouchlo málo a u počitadla nemá manželka dečky.

J. Mikeš 22.11.2021 10:01

R^

Š. Hašek 22.11.2021 9:48

1. Presidenta navštíví předseda vlády.

2. Donese mu svůj náhled, bude tam jedno jméno anarchisty, který sotva odrostl diskotékám s blikačkama.

3. President bude zvažovat, popijí Žernosecké, předsedu vlády pošle domů. Případně si udělá hned čas a sdělí mu, že Lipavského nejmenuje.

4. Fiala odkluše k Pekarové.

5. Atd.

Neříkám, pane Valento, že to takhle bude minutu po minutě.

Jenom se Vám snažím naznačit, že ministry jmenuje president republiky. Aniž by je musel vidět a poradit se s Kyselou. Lipavský asi nikam nepůjde a na Hrad se bude dívat z tramvaje.

Co jste říkal o tom expertovi?

M. Valenta 22.11.2021 10:30

Ano, jmenuje, toť vše na co má dle Ústavy právo. V případě, že bude zdržovat, obdrží opět dávku "66". On to ví, tak předpokládám že se s klukem dohodnou.

Š. Hašek 22.11.2021 10:43

Nejen vůl, ale i blb, milý Valento.

Nejmenuje ministrem - nebude ministrem. Nebude dbát jistého Valenty, pondělí, 22.11.2021, 10:30. Fiala nosí pouze seznamy.

Ústava, samotné jedno slovo, se píše s malým písmenem.

M. Valenta 22.11.2021 11:05

I když z textu vyplývá o kterou konkrétní se jedná?

P. Dvořák 22.11.2021 9:49

Co by dělal Lipavský u Zemana? Jenom by otevřel hubu a hned by na tom byl ještě hůř.

Lipavský samozřejmě.

Š. Hašek 22.11.2021 9:56

Jo. K presidentovi chodí předsedové vlád a králové.

Není to průchoďák z mládežnického klubu.

Š. Hašek 22.11.2021 9:11

President republiky, Miloš Zeman, ho nejmenuje. A ani nemusí říkat proč.

Důvodů je totiž dost a jsou známy.

Měli bychom se spíše věnovat tomu, proč část politické scény tohoto postpubertálního anarchistu vůbec navrhuje. Aby zastupoval naši vlast před celou Zemí??? Naštěstí pouze navrhuje.

Ústava ČR se mi začíná líbit. Bez legrace.

L. Polehla 22.11.2021 9:17

R^

J. Červený 22.11.2021 9:42

Naprostý souhlas. Jmenování palestinského agenta jde proti zájmům ČR.

P. Jirkovský 22.11.2021 8:49

Poprvé čtu racionální důvody, proč by neměl bejt Lipavský ministrem zahraničí. Spolu s nedostatečným formálním vzděláním. S důvody souhlasím, zda jsou dostatečný nevím.

L. Polehla 22.11.2021 8:56

R^

P. Dvořák 22.11.2021 9:53

Opravdu Lipavský není schopný si dodělat ani potřebné formální vzdělání? A to už na to měl několik týdnů.

Tss.

F. Navrátil 22.11.2021 8:33

Klasicky dlouhodobá páně Stejskalova schizofrenie. Nenávidí proizraelského prezidenta Zemana a miluje bruselskou propalestickou pětikolku s antisemitou Lipavským jako budoucím ministrem zahraničí. Podstatně významnější však je, že Lipavský nastupuje do funkce s cílem nejen zničit vztahy s Izraelem, ale zejména s Čínou a Ruskem. To ovšem pana Stejskala nezajímá nebo s tím dokonce souhlasí.

L. Stejskal 22.11.2021 10:10

REAKCE AUTORA PRO P. NAVRÁTILA---Pane Navrátile, ocenil bych, kdybyste v tomto diskusním fóru přestal šířit nesmysly o mé údajné dlouhodobé schizofrenii a extrémně zjednodušující (vyhýbám se termínu primitivní) závěry o tom, že nenávidím prezidenta Zemana a miluji Brusel. V případě MZ (a jeho spolupracovníků) kritizuji to, co si dle mého názoru kritiku zaslouží. 2. Opakovaně jsem ocenil kladný vztah MZ k Izraeli, což činím dlouhodobě. (Dokážu tedy oddělit zrno od plev, totéž doporučuji i Vám.) 3. Stejně tak mám dlouhodobě problém s politikou Bruselu vůči Izraeli, potažmo propalestinskou politikou EU (což ovšem neznamená, že bych nemohl vnímat i pozitiva Unie v jiných oblastech, čímž nemyslím proimigrační politiku). Děkuji. (PS: Platí i pro ostatní účastníky zdejšího diskusního fóra, kteří vnímají mé texty zjednodušujícím, zploštělým způsobem.)

F. Navrátil 22.11.2021 11:39

Pane Stejskale, pojem schizofrenie nepoužívám v souvislosti s vámi ve smyslu klinickém (nejsem Džamila Stehlíková), ale v smyslu politické rozpolcenosti, která ve vašem vyjadřování panuje. Košatost vašeho myšlení dovoluje okopávat proizraelského prezidenta a současně adorovat bruselskou pětikolku jejíž šéf Fiala prosazuje jako ministra zahraničí propalestinského antisemitu Lipavského. Domnívám se, patrně na rozdíl od vašeho nezploštělého myšlení, že antisemitismus je neslučitelný s demokracií a bruselsko propalestinský postoj je projevem nepřátelství ke státu Izrael, který osamocen bojuje o existenci v moři anticivilizace. Tady si musí každý vybrat stranu. Jinak dopadnete jako europoslanec Zdechovský, který s planoucí pravicí káže o bruselských přešlapech, aby na pokyn své lidovecké frakce zvedal poslušně pracku pro sebevětší nesmysl.

H. Lukešová 22.11.2021 12:10

Ano, nelze sedět na dvou židlích. Nikdo nemůže tvrdit, že je přítelem židovského národa a zároveň podporovat palestinské teroristy, lidi zuřivě antisemitské, islamistické a nacistické, jak tak činí euro-unijní předáci. Nedávno EU přiklepla palestinským teroristům další Eura na posílení "palestinského dědictví Jeruzaléma".

Co to je jakési "palestinské dědictví Jeruzaléma"? Nic takového neexistuje. Neexistuje palestinský národ, ani palestinská kultura, ani palestinský jazyk. Tzv. Palestinci jsou Arabové nerozeznatelní od Syřanů, Libanonců, Jordánců, Saudů. Akorát ti ostatní Arabové tzv. Palestince rádi také nemají, ale používají je jako klacek na Izrael.

Dále EU financuje palestinské stavební projekty v Judeji a Samaří, i v zóně C, která je podle Oselských dohod plně pod správou Izraele a vytvořit de facto teroristickou entitu zvanou "Palestinský stát" v srdci biblické Zaslíbené země- v Judeji a Samaří. Do roku 2030 chce nasypat další 3 miliardy Eur do rukou Palestinské samosprávy. Jinak sto milionů Eur již Němci poslali... smutné.

F. Navrátil 22.11.2021 13:02

Ještě k vašemu bodu 3. Můžete mi prosím sdělit jeden jediný vámi vnímaný pozitivní prvek v činnosti EU, který by nebyl zahrnut i v činnosti EHS? Tedy před Maastrichem a Lisabonem.

L. Stejskal 22.11.2021 19:52

ODPOVĚĎ P. NAVRÁTILOVI. ---K bodu 3. Takto já EU nevnímám. Tedy že EU je veskrze negativní projekt a já bych na něm měl hledat nějaké pozitivní "třešničky". Do takové hry se vtáhnout nenechám, protože si myslím, že věci se mají jinak. EU je v principu projekt pozitivní a jako každé lidské dílo má i své chyby. Pokud bych měl Unii vnímat a priori jako cosi negativního (co má pozitiv jako šafránu), pak bych se musel ptát, proč jsme do ní vlastně vstupovali. Po Maastrichtu, dobrovolně, na základě výsledku referenda (pro vstup 77,3 %). Čili: odpověď na Vámi položenou otázku ode mě nečekejte, takto zjednodušeně na toto téma nahlížet po mém soudu nelze.

J. Nevrkla 22.11.2021 8:05

Z článku má člověk dojem, že se mluví o ministrovi izraelské vlády a nikoliv české. Lipavsky by nás více poškodil z jiných důvodů.

T. Balcar 22.11.2021 6:50

Izrael nemá matematicky svou stávající politikou šanci. Jeho okolí může prohrát stokrát ... Izrael nesmí ani jednou. A jeho politika je politikou agresivní, šlapající po lidských právech. Tímto přišli o Evropu a USA. Proto když Rusákovi nikdo nechtěl po Krymu přijet na přehlídku, tak mu tam Izraelský premiér dělal šaška.

I. Mentlík 22.11.2021 7:09

Zase mi to nenechává klidným a musím říci, že se mýlíte. Svou údajně agresivní politikou rozhodně o Evropu nepřišli. Evropa to Židům jasně ukázala už v dobách, kdy novodobý vlastní stát ještě neměli. A lze pozorovat, konkrétně na Lipavském, že se ty časy vracejí. Nevím, jestli o to stojíte.

H. Lukešová 22.11.2021 7:59

Ne, politika Izraele není agresivní, ale sebeobranná. Právě, že Izrael nesmí ani jednou prohrát, zatímco Arabové můžou prohrát, kolikrát chtějí, tak Izrael se musí bránit jakýmkoliv způsobem svůj lid a svou zemi.

Včera 20.11.2021 palestinský terorista provedl teroristický útok ve starém Jeruzalémě. Střílel u Západní zdi. Jednoho Izraelce zavraždil, další tři zranil. Během útoku zahynul Elyahu David Kay (26), který byl zasnoubený, měl krátce před svatbou.

Stejně tak arabský terorista v Jaffě pobodal dalšího 67letého Izraelce, který utrpěl střední zranění.

Vy laskavě nevykládejte Izraeli o morálce. Izraelci se musí bránit každý den teroristickým útokům a vraždám a kdyby se měl zabývat řečmi, který vedete vy a jiní antisemité, dávno by Stát Izrael nepřežil.

A mluvte prosím za sebe, ne za všechny. Izraelci ztratili přízeň mezinárodní levice, ale dávno, již po šestidenní válce, pro dnešního moderního levičáka je dobrý Žid, akorát ten mrtvý. Většina pravičáků stojí naopak při Izraeli, alespoň ty, co znám já.

R. Langer 22.11.2021 8:28

Máte naprostou pravdu, paní Lukešová.

G. Onion 22.11.2021 8:35

SouhlasR^

D. Zítko 22.11.2021 9:03

Pěkně jste jej utřela R^