6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: ODS pobyt v opozici neposílí

Diskuse o tom, zda Andrej Babiš jedná diletantsky, když přebíhá mezi parlamentními stranami a nabízí ODS „účast ve vládě“, poškozují paradoxně víc ty, které oslovuje, než jeho osobně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Černý 15.3.2018 19:09

Větřík

Pan Bartoň chytá vítr...

J. Lepka 15.3.2018 18:29

Re: Neútočil bych takto na studentstvo.

Není důležitější, že MZ ví, co v ní není ?

J. Lepka 15.3.2018 18:23

Re: Studenti nejsou vůbec tvůrci nějakých hodnot

No, pokud jste přesvědčen, že hodnoty tvoří ruce dělníků a rolníků, čeká vás poměrně rychlé vystřízlivění.

J. Kyselková 15.3.2018 17:19

Babiš zvolil zaručenou metodu

"každý kradne" nejvíc ODS !? Jemu miliardy ovšem padají samy z nebe. Kdo se odvážil protestovat proti jeho EET byl "sprostý zloděj" a pokud nestačil na zamotané zákony a likvidační pokuty radši - zavřel tiše krám .

Žádné zázračné eso v rukávu ODS nemá, ani proti nehorázným lžím a pomluvám.

A. Alda 15.3.2018 16:33

Neútočil bych takto na studentstvo.

Mladé srdce je prostě horké srdce.

Tak bych se jich jen každého jednotlivě dotázal, co o té Ústavě vlastně ví.

J. Kohoutek 15.3.2018 15:12

Re: staci letmo preletnout, nikoliv precist

Vidím, že jste proletář (všech zemí). Víte, co máte dělat.

J. Švarda 15.3.2018 14:57

Studenti nejsou vůbec tvůrci nějakých hodnot

Vyprovokované akce na obranu ústavních hodnot nemohou vést jinam, než k předčasným volbám. Studenti ale i učitelé VŠ hodnoty netvoří, ale ve své podstatě čerpají státní rozpočet. Nevím co se očekává, ale prezidentskou přímou volbu nevyhrála Pražská kavárna, ale voliči. Velká města nerozhodují. Domnívám se, že volby da PS by dopadly v podstatě lépe pro ANO a i pro SPD. ODS lepší nevyjde, KDU v čele s návštěvníky Sudetenlandschaftu a panem Bartoškem a STAN teké ne.Tedy shrnuto dojde k reprize.

M. Prokop 15.3.2018 14:08

Re: Mám už dávno podobný názor

Ne, to neříkám, ani nepíšu.

Pokud někdo chce s Burešem spolupracovat, ať se do toho klidně pustí, i ODS. Jen to nepovažuji za moudré.

P. Skála 15.3.2018 13:22

Ti dva

Fialový Péťa a ta jeho srbská Udřenina asi nic nového nepřinesou. Změna je nanejvýš nutná, nelze jen vyžírat parlamentní bufáč...

J. Uzel 15.3.2018 13:21

Vážený autore,

ještě nedávno bych s Vámi zcela souhlasil, ale mé přesvědčení se již viklá. Babiš poslední dobou vypadá vyčerpaně a jak po něm dříve kritika sklouzla, tak teď už jeho reakce nevypadají tak suverénně. Ještě párkrát podtrhne komanče anebo socany a nepomůže mu ani okamůra. Chce být kámoš s každým, ale nakonec všechny na*ere (zákonitě). Andrej je na nejlepší cestě se historicky znemožnit. Měl v rukách všechny trumfy, ale šance, že to neuhraje, je stále větší. Předčasným volbám se tak asi nevyhneme, ale jestli v nich bude mít úspěch taktika Fialy "kdo si počká, ten se dočká" se teprve uvidí. Těch čekajících je totiž víc, a potom bude těžké od nich ODS odlišit.

P. Manda 15.3.2018 11:52

Ty jsi snad větší blbý než jakeš.

A. Alda 15.3.2018 11:51

Jsem pro nové volby.

Současní zvolenci se domluvit nedokáží, takže je třeba je nahradit těmi, kteří se domluví.

Z. Rychlý 15.3.2018 11:33

Re: ODS zjevně neví kudy kam.

Možná máte hubu rovnou, ale charakter máte těžce pokroucený a hubu nevymáchanou. A co se vychování týká, podle beznadějného výsledku jste měl rodiče utratit ještě jako dítě. Řekl jste si o to.

Z. Rychlý 15.3.2018 11:28

Re: Volil jsem v těchto volbách ODS,

Co jsou pro Babiše smlouvy? To je celkem jedno, důležité je, jak ocení volič Babišovo plnění smluv.

Nebrat na vědomí situaci, že je tu 30% voličů, kterým ledacos nevadí, to znamená odsunout se na vedlejší kolej, čekat až až až se něco změní a poštěkávat z pohodlí opozičních lavic. Chtělo by to politiky, kteří jasně definují, co chceme pro naše voliče, kvůli tomu jsme ochotni něco skousnout a toto už ne. Prostě nabídnout něco konstruktivního, než jen prapodivnou morální čistotu, která u politiků ve službě z principu být nemůže. Na mě teď vedení ODS působí jako sbor netýkavek. Kvůli tomu jsem je však nevolil.

Pro ODS ty číhá nebezpečí, že se vláda ANO ukáže být lepší, než předchozí vlády, levé či pravé, nebo přinejmenším, že se nic katastrofálního neděje. Potom by se kategorické odmítání ukázalo jako katastrofa a odchod do nicoty.

Že je Babiš až takový podvodník a kriminálník? No, jeho předchůdci sice nebyli obviněni, ale podvody prováděli všichni a s kriminálníky a mafiány se stýkali všichni, jen to fičelo. Babiš zase až tak moc z řady nevybočuje. Darebáci a lháři byli jeho předchůdci všichni bez výjimky, tím váš argument o darebáku a lháři ztrácí na účinnosti.

Až se objeví blaničtí rytíři, dám vám za pravdu.

M. Pesat 15.3.2018 11:17

staci letmo preletnout, nikoliv precist

staci letmo preletnout, nikoliv precist ty blaboly modrobolsevickeho panoptika , v drtive vetsine veku duchodoveho a poduchodoveho, verne kopie svych rudych starsich brachu, kovani fanatici vyplachli politrukem v modrem koutku. Vy jste si nevsimli, soudruzi modrobolsani, ze ti vasi kone, co jste si je celych tech cca 30 let volili, ze si s vami par vterin po oficialnim vyhlaseni vysledku ihned /s gustem vytreli rektum a udelali presny opak toho co vam slibovali. Modry bolsan, coz obecne plati pro celou ceskou tzv. "pravici", to je pravicak tak jedine hubou. Modra kamizolka narychlo pretrena tou nejlevnejsi barvou, takze ruda prosvita uplne vsude.

Cest :-)

P. Götze 15.3.2018 10:56

Re: Mám už dávno podobný názor

CSSD se odrovnala sama, stejne jako ODS. Na to nezapominejte. Pokud vas tak posloucham, tak vpodstate rikate jedine. Babis je tak dobrej, ze zadna jina politicka strana nema sanci, dokud tady Babis bude. Coz je teda kolosalni nesmysl.

J. Lepka 15.3.2018 10:39

Co vy osobně považujete za chybu,

mnozí jiní považují za polibek smrti.

A. Nový 15.3.2018 10:25

Byl jste u kartářky? :-))

Líbí se mi předpovědi "expertů" kolik která strana dostane hlasů za čtyři roky ve volbách.

L. Severa 15.3.2018 10:16

Pokud se ekonomice povede

bude Babiš, při jeho slibech a rozdávání ze státního krajíce, stále na koni. Zda jít s ním je sázkou do loterie, viz ČSSD a Lidovci. Nevěřím, že nějakou stranu může spasit někdo kdo má charisma a dovede strhnout voliče na svou stranu. Ti dnes slyší na to co kdo dává, nějaké polistopadové(89) nadšení již vyprchalo.

I. Širůček 15.3.2018 10:16

Re: Pane Bartoni,

Pokud jsem si všimnul, tak všechny vlády ODS, kromě té první, skončily předčasně průserem. Ovšem, jak se říká, "Když ji miluješ, není co řešit".

I. Širůček 15.3.2018 10:13

Re: Volil jsem v těchto volbách ODS,

Potíž je v tom, že ODS je paralyzována hrůzou z toho, že se Babišově vládě bude dařit.

I. Širůček 15.3.2018 10:10

Očekávám že Junior brzy "vystřídá" Fialu

a pak to půjde šupem...

S. Sedlák 15.3.2018 10:06

Re: Volič ODS

Já jsem ODS také volil, ale ne, aby Babišovi dělala paraván.

S. Sedlák 15.3.2018 10:04

Re: Mám už dávno podobný názor

Proč bezzubě. Andy ve sněmovně se nezdál v pohodě, když mu opozice připoměla ty jeho průšvihy. Ječel, jak když ho na nože bere.

S. Sedlák 15.3.2018 10:02

Re: ODS zjevně neví kudy kam.

Ten čas, ovšem musí strávit v opozici nikoli ve vládních lavicích.

Mladý Klaus dokáže najít zkratku, téma, jak říká ten starý. Faktem ovšem je, že volič si pak připadá podvedený, což se od Klausů pravidelně stávalo.

M. Prokop 15.3.2018 10:01

Re: Po té, co odešel Klaus, opravdu není taková

Ano, současní lháři jsou značně zarudlí, až narudlí.

R. Langer 15.3.2018 10:01

Re: Mám už dávno podobný názor

Vy tu ODS chcete ve skutečnosti úplně zlikvidovat, co? :-D

S. Sedlák 15.3.2018 9:59

Re: Volil jsem v těchto volbách ODS,

Velice výstižné.

M. Prokop 15.3.2018 9:59

Re: ODS zjevně neví kudy kam.

Rád by radil ODS, co má (nemá) dělat. :-P

T. Kočí 15.3.2018 9:59

Re: Volil jsem v těchto volbách ODS,

tak tak