14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
wotan 10.11.2008 14:00

ods

ODS, že by pravicová-Pane Bože, to snad ne?:-D

kacka 8.11.2008 15:45

Re: pravice

to je ale hloupe,dedeček Filipa Rence byl katolicky spisovatel,za komunistu perzekvovany,takze strela dost vedle

NObody 7.11.2008 23:01

Chtělo by to štiku

Přesně tak, zkrátka by to chtělo nějakou tu štiku do toho našeho zahnívajícího politického rybníku, který někdy připomíná špíše blátivou louži. Co říkáte, pane kolego, nevedlo by se v tom blátě třeba Cibuličce? Neškodilo by tam zasít v příštích parlamentních volbách alespoň malý záhonek. Přiložil bych ruku k dílu.

Goral 7.11.2008 13:22

Re: ČSSD = samý zločin !

ČSSD = SAMÝ ZLOČIN .

Josef 7.11.2008 12:33

Re: I muži mají nárok mít své dny...(,tedy i p.Stejskal)

Zkuste svůj nápad aplikovat na sebe, potřebujete to víc než autor.

frsi 7.11.2008 10:46

Re: co to je pravicový bolševismus?

já jsem už jednou říkal! KOMUNISTA ZŮSTANE KOMUNISTOU V KAŽDÝ STRANĚ,ale vy jste asi nepoučitelnej!!! Vzápětí říkáte,že komunista je bejvalej černoch! Pane víte vůbec o čem je řeč?

Honza 7.11.2008 0:16

Re: Reagan byl prase udavač svých filmových kolegů

Vážený pane, co jsem měl možnost vidět to z té státní zakázky, co vytvořil p. Renč, je špička v oboru. Zůstal jste Čechem v tom smutném slova smyslu.

Honza 7.11.2008 0:03

Re: Co dodat...

No, pokud se přesuneme dva roky zpět, bylo by tehdy lepší nechat šafářovat dále buldozera po aférách s privatizací Unipetrolu, Telecomu, různých dalších svinstev a vyhazování peněz do komína až do úplného vyssátí státní kasy, že bychom na tom teď byli jako Maďarsko?

Já s Vámi v podstatě souhlasím, jen současný stav považuji za menší zlo, které nastalo z důvodu rozdání karet volbami v roce 2006.

Honza 6.11.2008 23:55

Re: Komu to vadí?

Přiznám se, že Vám nerozumím. O strašení indiány nepadlo v mém výlevu ani slovo. Pokud Vám tak připadla pasáž o radaru a Rusku, jedná se o omyl, to není o indiánech, to je o fyzickém potvrzení příslušnosti do Evropy a západní civilizace, aby bylo o něco obtížnější se snažit posouvat politické hranice Asie více na západ, než jsou dnes. Asiaty v tancích pamatuji, děkuji pěkně, nechci je tu zpátky.

Forstmeister 6.11.2008 23:50

Re: Co dodat...

Jsem ročník 1950, takže rozeznávám mezi "CHTÍT a MOCT". Pokud mi ho ale dáma nepostaví, tak si ho nezaslouží. V politice je to obdobné. Jeden komunální politik mi řekl, že zásadou politika je "vše naslibujeme, pak se na ně vys..... (defekujeme)". Takové je v české politické klima. Mohu se ale mýlit. Můj názor.    

Pája 45 6.11.2008 23:44

Re: MARTIN

RvRv;-(

Venca 6.11.2008 23:44

Re: Komu to vadí?

Vážený pane přečetl jsem si Váš Blog a musím souhlasit s polovic. Jediné v čem se propůjčují nynější myslitelé je to že se stále straší komančema ještě po dvaceti letech od ůdajné sametovky. Těm komu dnes komančové stále vadí tak jsem přesvědčený, že to jsou neschopní lidé kteří v státním aparátě nemají co dělat. Dvě třetiny měsíců nejméně se mohlo toto těžké břímě dávno odhodit a jíti bez nich. Nechápu proč to nešlo když byla v parlamentu většina která by je  bez problému hlasováním smetla zrušila ze stolu a mohla se jíti historicky znemožnit jak říká klasik. Nyní se jenom straší bohužel dostávají  stále dosti hlasu a jak je možné sledovat jejich podporu potřebuje která-koliv strana. Buď to ať se zruší a nebo ať politici drží pec.  Je to ůsměvné stále do kola  a dokola. 

Pája 45 6.11.2008 23:43

Re: MARTIN

No, začátek byl dobrý, "martine", cituji: "pro mne je důležitější, co politici dělají ve své funkci". Ale závěr opět sklouzl do demagogie, cituji: " Bohužel je třeba říct, že ODS, i při své malé profesionalitě, je daleko kvalitnější než ČSSD. ČSSD má nereálný program jako někde z poloviny 20. století. A "osobnosti" v ČSSD na mne působí mimořádně neprofesionálně a prolhaně." To nepotřebuje ani komentář.

Honza 6.11.2008 23:42

Re: Ne nadarmo se říká,

Víte, všichni jedí chleba podnikatelů, a to ať chcete nebo nechcete. To není na Vaší volbě. To je tak na světě zařízeno. Rozdávat lze jen statky vytvořené, nikoliv naslibované.

Forstmeister 6.11.2008 23:41

Re: Jediná pravicová strana ? Bohužel !

Můj táta kdysi říkal, "vem na dlani chlup" a nabídl ruku. Klasik ústy Švejka říkával "na latrínu nelez, když není z čeho tlačit". Tak koho volit? Byl jsem dnes na pivu v krčmě. Spolustolovníci měli útratu za pivo, kořalu a cigára v průměru za tři "kilča" ale svorně unisono nadávali na poplatek 30 Kč u lékaře. Prý volili ČSSD nebo KSČM, neboť jími volené strany tento poplatek zruší, nebo ho budou refundovat. Tomu se asi říká dialektika.    

Honza 6.11.2008 23:40

Re: Jediná pravicová strana ? Bohužel !

To je veliký omyl, co píšete. Vpravdě pravicová strana v našem spektru totiž není vůbec. To, co u nás praktikuje ODS, je podle měřítek v zemích od bývalé železné opony na západ, politika vpravdě sociální. Ve zbytku vašeho názoru s vámi ale souhlasím, volič si opravdu nemá z čeho vybrat.

Honza 6.11.2008 23:36

Re: Co dodat...

A vy jste nikdy nezažil věčnou volbu mezi chtěným a možným? Možná až příliš zevšeobecňujete, možná až příliš vše házíte do jednoho pytle. Když jste u těch přirovnání, aby Vám to bylo bližší, je to dost často hrozné zjištění chlapa po padesátce, že je sakra rozdíl mezi tím CHTÍT a MOCT.

Pája 45 6.11.2008 23:33

Re: MEESCHA

Lžete, "míšo", autor přispěvku říkal, že dětičky komoušů jsou v ODS amáte jich tam dost. Topolánek (otec ředitel Zbrojovky, maminka šéfová sekretariátu vedoucího krajského tajemníka KSČ), Nečas (otec člen StB). Tak vo co gou? 

Honza 6.11.2008 23:30

Re: Komu to vadí?

To máte pravdu. Je chybou pro ty v této straně, kteří si mysleli, že jim bude zobat z ruky. Otázkou je, zda tento stát potřebuje, aby předseda vlády zobal z ruky vlastní straně, nebo jestli potřebuje alespoň náznak pravicové vlády, a zda vládní strana vůbec je stranou pravicovou.

pepa 6.11.2008 23:27

Re: To je mi jasné, Kačenko, že volíte levici. Pravice by Vám mohla nabídnout tak akorát osobní svobodu

Jak to pravice myslí s osobní svobodou nám jasně ukázala špiclovacím zákonem a zuřivým odporem ke schválení referenda.

Honza 6.11.2008 23:25

Re: Komu to vadí?

Poznávacím znakem demagogie je vykonstruování neexistujícího cizího názoru, následné jeho popření, zaškatulkování a alespoň pokus o zesměšnění majitele jiného názoru. Je to příliš čitelné, zkuste to maskovat alespoň stopou intelektu a osvětlete mi kupříkladu obecnou prospěšnost "pastelkovného". A zkuste do toho vysvětlení kromě frází zahrnout i logiku a zhodnocení náročnosti jeho získání pro běžnou rodinu. Jako vzor zkuste použít mladou rodinu,která je vzdálena od úřadu který jej poskytuje 25 km s problematickou možností spojení veřejnou dopravou. Děkuji.

Jinak letošních 70 miliard schodku je velice úspěšný výsledek podle pravidel sociálního populistického obžerství, které umožnily svou nečinností zejména vlády minulé, jen jemně zmírněný úspornými opatřeními.

Divák 6.11.2008 23:24

Reagan byl prase udavač svých filmových kolegů

Renč je doufejme jen modrý bolševik a ne zloděj nebo tunelář. I když peníze z přihrávaných  zakázek mohou někdy být i sprostou korupcí.

Forstmeister 6.11.2008 23:24

Co dodat...

Jak může být ODS pravicovou stranou, když svůj program zaprodali flanďákům a zeleným? Zkrátka bafuňářům ODS jde hlavně o koryta, nikolivěk o program. "Preprcali svoju česť aj s podvezkovým pásom", jak vravel za mého mládí jistý slovenský "setník". Proto dapadli tak, jak dopadli. Můj názor. 

pepa 6.11.2008 23:19

Re: Co je bolševismus?

A na to jste přišel jak?Pokud je mi známo,největší procento zbohatlíků a tedy voličů ODS pochází z bývalých PZO,kde členství ve straně byl naprosto nutný předpoklad.Kdo jiný měl do začátku prachy a styky venku?

zíralek 6.11.2008 23:07

Re: Komu to vadí?

Odstranění progrese u daní Vám nevadí? Proč tedy vadí pravici zdravotní pojištění založené na procentní dani a Julínek by zavedl, co si pojistíte to máte? Ostatně ČSSD jak Vy říkáte rozházela za posledního roku své vlády 50 miliard schodku rozpočtu. Letošních  přes  70 miliard schodku bude asi úspora že? Někomu holt stačí nasypat kde nic není, do hlavy pár hesel a dotyčný mele mantru.;-D

jokerka 6.11.2008 23:00

suché konstatování

Nazvete-li komunistu lhářem, musí se vás vždy zmocnit pocit marnosti. Jak můžete urazit prase tím, že jej nazýváte prasetem. Komunisté se neřídí naší morálkou, říkají, že jakýkoliv zločin je ospravedlnitelný, pomáhá-li nastolit věc socialismu".

 

Ronald Reagan

Klička 6.11.2008 22:58

Re: Vaše starosti

Ještě bych poopravil svou první větu.Otroctví, segregace a rasismus nemohou být a nejsou ukazateli demokracie ale morálky. Uvědomte si, že tam, kde demokracie vznikla, t.j. ve Starém Řecku existovalo současně otroctví, segregace i rasismus. Nikdo však demokracii ve Starém Řecku nezpochybňuje.

milanS 6.11.2008 22:58

Jediná pravicová strana ? Bohužel !

Zatím co levicově smýšlející volič si může vybrat od neostalinostické KSČM přes ČSSD až po levostředovou KDÚ ČSL, má pravicový volič smůlu: Buď ODS a nebo nic. Po té co byla "pohlcena" a posléze "rozehnána" Únie Svobody již žádná jiná relevantní pravostanná politická strana není. Je to škoda. Levicové strany se nakonec vždy spojí pokud je potřeba zabránit "nebezpečí zprava" a volební zisky se mezi nimi jen přelévají mají stabilní potenciál. Proto považuji za nutné vytvoření více stran i na pravé straně politického spektra aby volič měl z čeho vybírat. On by si pak řekl, zda jsou reformy rychlé či pomalé. Takto spousta hlasů propadá, protože pokud nechtějí volit prchlivého Topolánka s Dalíkem, prostě nemají koho volit.

Klička 6.11.2008 22:54

Re: Komu to vadí?

Až na poslední odstavec -R^R^ Pan Topolánek je jako předseda ODS zásadní chybou této strany.

Klička 6.11.2008 22:50

Re: Vaše starosti

Pomineme-li otroctví a segregaci, tedy období, kdy nebylo možno mluvit o USA jako o zemi demokratické je možno nyní říci, že USA se k demokracii blíží. Nic více a nic méně. Blíží se k ní.U nás všichni politici tvrdí (bez znalosti věci) že žijeme v demokratickém státě, což je nehorázná lež. Opět nic více a nic méně. Musím se neustále opakovat, že v zastupitelské demokracii má vládnout občan pomocí svých demokraticky zvolených zastupitelů a nikoliv politických stran. Svým způsobem to řeší částečně ústava, která ovšem není představiteli politických stran dodržována, ba je přímo porušována.Ústavní soud přes upozornění na konkrétní věc hraje mrtvého brouka  protože se jedná o konkrétní politickou stranu, jejímž členem je předseda Ústavního soudu. V tomto případě nejsme demokratickým státem ale nejsme ani státem právním, když si kterákoliv politickástrana, lépe řečeno jejich představitelé a představitelé státu mohou beztrestně dovolit pohrdání nejvyšším zákonem země. Jediná cesta z tohoto marasmu je odnětí moci politickým stranám. Pokud toto nenastane tvrdím, že u nás není demokracie ale tuhá diktatura politických stran, které od roku 1993 nebyly nikdy zvoleny většinou voličů.