1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

POLITIKA: Obžaloba elektronické evidence tržeb

Ministr Babiš chce zavést revoluci v evidování tržeb a slibuje si od toho více peněz do státního rozpočtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Uhlich 30.5.2015 22:39

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Ty blbe, ty se oháněj vzděláním, když neumíš ani opsat jméno, který má 6 písmenek.....

J. Pražák 30.5.2015 22:45

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Ulrichu, opět urážky, takového druhého hulváta těžko najít. Jdi raději vymýšlet fígle jak se vyhnout placení daní abys nezkrachoval.

B. Uhlich 30.5.2015 23:35

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

No pokud ti stačí k radosti, že někomu przníš jméno, tak musíš být fakt mimořádnej debil, běž radši spinkat ty, ať ráno brzo vstaneš a půjč si slabikář, aby ses učil písmenka...asi ti moc evidentně nejdou ty nevzdělaný pako.

A přestaň řešit něco na co evidentně duševně nestačíš Babišův chudáčku. Já totiž, ty blbe žádný fígle nepotřebuju... to jen tvůj chorej mozeček furt hledá třídního nepřítele...

Ale musím tě pochválit jako prvotřídní debil tu funguješ bezvadně,mohl jsi mě už dávno poslat do háje a nad tuhle debatu se povznést, ale to ty ne, co? Psychopat musí vyhrát i kdyby měl do klávesnice vymlátit díru...lidi jako ty mě baví, proto taky tady s tebou ztrácím čas a docela se bavím...obzvláště tím jaký blbci tady zastupují tuhle babišárnu... Tak mi ještě něco napiš a prosímTě zapoj fantazii, nějak se opakuješ..je to čím dál tím stejnější... nebo zavolej Středulovi, on ti poradí...znáš to přítel na telefonu... :-))))

J. Pražák 31.5.2015 7:03

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Dle mluvy a duševního rozhledu jste řidič hovnocucu nebo dlaždič. Jsem skutečně hlupák, že s takovým primitivním ubožákem ztrácím čas. Jiní to pochopili dříve.

B. Uhlich 31.5.2015 22:15

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Vzhledem k tomu, že se tady neschovávám za anonymní nick, můžeš si mě dohledat ty debile a pokud umíš číst, o čem zhusta pochybuju, zjistíš co dělám...a rovnou ti řeknu raději hovnocucářem než debilem Pražákem, kterej tady slintá jednu závistivou a mstivou ptákovinu za druhou, debilem, kterej by nejraději vyhlazoval děti živnostníků jen proto, že se nechal indoktrinovat třídní nenávistí. Raději dlaždičem než hovadem,které se ukájí na netu slintáním do psa a kvákáním nesmyslů....

PS a hlupák fakt jsi...bohužel velký..ale to už jsem Ti psal...jen Tobě to dochází nějak pozdě...

J. Pražák 1.6.2015 7:08

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Gratuluji vám. Takových kultivovaných, schopných podnikatelů je třeba hodně. :-))). Navíc když budou všichni platit poctivě daně.... Samozřejmě jsem si vás v živnostenském rejstříku vyhledal už včera, abych omylem nevyužil vaše služby.

J. Jurax 30.5.2015 20:50

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

No jo, kdybyste trochu krotili vášně a odpustili si urážky, zjistíte, že oba - tedy i pan Pražák - máte v zásadě pravdu.

B. Uhlich 31.5.2015 0:15

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Ne, nemá, pane Juraxi... pan Pražák je jen nemyslící najatá hlásná(ej) trouba, kterej tady pindá jednu zoufalost za druhou, zamotává se do svých lží a co se týká urážek - první začal urážet on....a že se já zpátky nedržím, no na to mě snad znáte dost, ne? Já jak potkám debila někde na fóru...úplně pookřeju a víte co je nich nejlepší, že Vám dlouho vydrží...oni to nevzdaj a nevzdaj.. furt soutěžej a soutěžej...pana Pražáka už mám skoro rád, taky dlouho vydrží...sice je takovej monotématickej, nepoužívá moc obratů, ale je zábavnej... docela těším jak zítra spolu prožijeme pěknou neděli....:-))))))))))))

A. Zajícová 30.5.2015 9:11

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

ne, vy ji, prosím, nedělejte. S liberalismem, nesocialismem a svobodou pro lidi nemáte zjevně nic společného.

J. Pražák 30.5.2015 9:17

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Vaše odpověď mi nedává smysl. Nešlo by to věcně?

A. Zajícová 30.5.2015 9:32

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

je to věcné. Pokud jste pochopil páně Machův článek tak, jak na něj reagujete, jste socialista...navíc zpitomělý propagandou.

J. Pražák 30.5.2015 9:41

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Mach píše, ničím nepodložené fámy, že systém bude drahý a nic nevybere. Živnostníci dostanou slevu na dani na zakoupení technologie.

Proč se tedy živnostníci tak brání? Ti poctiví se ničeho bát nemusí, bude stejné prostředí pro všechny, tedy přežijí jen ti lepší.

P.S.: K vaší odpovědi: Dnes už existují léky, které vám pomohou. Nechte si je předepsat. Hulvátům příště neodpovím, zejména "nedámě" (dáma mluví jinak).

M. Vondráček 30.5.2015 10:15

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Vy opravdu nevíte , proč se Ti poctiví tak brání ??

J. Pražák 30.5.2015 10:19

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Zapomněl jste ty poctivé, kteří se brání, dát do uvozovek.

M. Vondráček 30.5.2015 10:41

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Nezapomněl , a neurážejte Ty poctivé .

J. Pražák 30.5.2015 10:45

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

To jsem nechtěl. Po zavedení elektronických tržeb by měli být všichni poctiví. Ale ti, kteří se dnes tolik brání asi mají co skrývat.... Jiný důvod nevidím.

B. Uhlich 30.5.2015 12:04

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

To není pravda, živnostnící se prostě brání tomu stále dokola platit něco co si někdo vylobuje, Vy jste opravdu tak zoufale naivní, že si fakt myslíte, že se tady může zvednout výběr daní??? Hehe..tak to jste opravdu vrchní komik... tak pane Pražáku, celej tenhle nesmysl je jen další vylobovaná 3,14vina, která se stane nekonečnou studánkou, kde zmizí libovolné množství oběživa s naprosto mizivým účinkem. To že Vy sociální blouznivci si stále vytváříte mentální obrazy nenažraného zbohatlého živnostníka, je opravdu jen Váš problém. Bohužel jste přesně ten typ člověk kterému to moc nemyslí za to rád a vášnivě příjmá jednochuchá řešení..obzvlášť taková, která mu někdo předžvýká a označí za jediná správná..

Ano možná, že tu jsou skupiny "živnostníků", kteří si opravdu hlavu s daněni a s čím koliv jiným nelámou, ale věřte tomu, ti si tu hlavu lámat nebudou ani pak... prostě daně platit nebudou a pokud by to ten systém opravdu umožnil tak už nebudou ani podnikat... tedy co to bude za výsledek? No jasně ...opět žádný výběr... co pak takový živnostník bude dělt...no to je složitější...část z nich se nechá zaměstnat..(bude-li kde) , část z nich se stane nezaměstnanými (tak je vy a Vám podobní budete msuet živit) a nebo se plně rozvinou v šedé ekonomice. (ta tu totiž je a bude..).a to ještě v lepším případě..v horším případě, si pak budete musete dát na dveře ještě lepší zámky a koupit si ještě větší flintu...neboť se ty lidi nějak budou muset živit... Tak ale daleko váš rozoumek asi nejde, co? :-))))

J. Pražák 30.5.2015 12:40

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Odpovídat hulváto vi se mi příčí, ale pokusím se.

Přeji všem živnostníkům, kteří zkrachují poté, co nebudou moct zaplatit férové daně jako každý jiný, ať jdou na pracák a žijí z podpory, kterou si platili v minimální výši. Jejich místo zaujmou šikovnější. Žádná škoda.

O zvýšení výnosu výběru daní můžeme uvažovat až se systém spustí, ale dle odporu bud jistě významný.

Samozřejmě se dá řešit výběr daní i jinak. Např. hostinský v BRD když platí nízké daně, tak mu berňák spočítá židle a doplatek daně odhadne.

Nevím jak jste přišel na to, že jsem socan. to jste skutečně hooodně ujel. Ale každý živnostník nemůže a ani nemusí mít IQ vyšší než 90, že?

B. Uhlich 30.5.2015 13:29

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

No když se Vám to příčí tak nechápu, proč odpovídáte...vy jste nesvéprávný? Asi ano... když nechce te diskutovat tak nediskutujte, ale nepište furt, že jako že ne a přitom jo...to nevědčí nic moc o vaší inteligenci, když už koukám, že Vás to tak vzrušuje každého inteligenčně hodnotit... to bude asi ta touha po nepoznaném :-))))

Vždy mě fascinují lidé, které vzrušuje to, že se něco ve společnosti bude dít a jich se to nebude týkat , lidé kteří mají erekci z toho, že se někomu ublíží..ale pardon to vy vlastně tak neberete pro Vás to bude nastolení spravedlnosti, co? Malej neproduktivní kašpárek, kterej to v životě dotáhl maximálněna to, aby slintal nesmysly do Psa to je věru smutné... tak se neupejpjte, a ještě něco mi tu zaštěkejte, ať je nějaká bžunda...

J. Pražák 30.5.2015 13:38

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Takové primitivní bláboly bez argumentů už by měli cenzurovat i na NP. To ničí charakter čtenář a diskusi mění na žumpu.

B. Uhlich 30.5.2015 14:02

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Za to ty Vaše třídně nenávistné a pomstychtivé bláboly by se měli přinejmenším tesat, nebo vydávat knižně jako poučení z krizového vývoje, co kašpárku? Ááá,tak jste se konečně odkopal ...i cenzuru na mě, jo?  Tak socánkovi došly argumenty..tak má péči charakter čtenářů a úroveń diskuze...no to je bezvadné!!!  Ale já Vás uklidním, tady žádná cenzůra ..zatím..nefunguje a já jsem velmi rád, že tu takhle blábolíte, za pár let si můžeme tenhle článek znovu zobrazit včetně diskuze a budete vědět jak jste dnes mimo...ale to už vy tady diskutovat nebudete, co? To už budete fanaticky vzývat a hájit něco jiného..... :(

J. Pražák 30.5.2015 16:13

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Nedostatek věcných argumentů sprostotou nenahradíte. Pouze ještě více vyniká vaše omezenost a hloupost. Mezi živnostníky je větší procento vyučených nebo se základním vzděláním, takže se není čemu divit...

B. Uhlich 30.5.2015 22:50

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

To píšete o sobě, že?  Jste tu jedinej, kdo tu funguje jako blb...od svého prvního příspěvku, jste neuvedl nic jiného než mentální retardaci ,která se u vás projevuje třídní nenávistí a nezvládnutelnou závistí vůči lidem , kteří přijali zodpovědnost za svůj život a na rozdíl od vás se nepotřebují realizovat tak, že se radují z toho, že konečně na někoho dojde. Jako naprostý a omezený ubožák tu fungujete vy...

J. Pražák 30.5.2015 22:56

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

A věcné argumenty vám opět chybí. Vulgarit je naopak víc. Jestli neumíte věcně argumentovat na základě faktů, tak nezbývá, než nadávat. Skutečná ubohost.

B. Uhlich 30.5.2015 23:39

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Bať bať skutečná ubohost jsou ty vaše příspěvky... To víte co s blbem, kterej tu od prvního příspěvku nenapsal nic co by se ani vzdáleně podobalo myšlence či argumentu...

J. Pražák 31.5.2015 7:06

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Zase chybí konkrétní argumenty, zato přebývá spousta hrubostí a invektiv produkovaná frustrací z toho, že už se nebude možné vyhýbat placení daní. S poctivostí nejdál dojdeš...

B. Uhlich 31.5.2015 22:23

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Já na rozdíl od Tebe tady ze sebe nedělám duševního giganta, kterej sežral všechnu odborářskou moudrost světa..a koukám, že jedinej frustrát jsi tu ty... To , že já se bojím, že nebudu moci dělat "daňové úniky" je jen tvoje mentální.. bohužel debilní představa...já z toho fakt žádné obavy nemám...já na rozdíl od Tebe se uživím vždy.. všem úchylným Pražákům navzdory...za to o tebe mám obavy... koukám moc chytrej nejsi... nezávidím Ti tvůj osud... Tak papa...

P. Vaňura 30.5.2015 9:35

Zapomněl jste na jinou variantu. Živnostník oficiálně

pověsí podnikání na hřebák, půjde na pracák, čímž se mimo jiné VYHNE NUTNOSTI PLATIT ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ POJIŠTĚNÍ ale v menším rozsahu bude dál pracovat na černo.

Poslední věta, o 5 miliardách ročně, které schlamstne podpora biopaliv TESAT DO KAMENE.

Autor ale zapomíná na vedlejší důsledek "podpory biopaliv," kterou je ZDRAŽENÍ POTRAVIN (to ví každý, kdo chodí nakupovat). V CELOSVĚTOVÉM MĚŘÍTKU vedla podpora biopaliv a zdražení potravin k "Arabskému jaru," Islámskému státu a invazi primitivů do Evropy !!!!!

J. Pražák 30.5.2015 9:45

Re: Zapomněl jste na jinou variantu. Živnostník oficiálně

Když půjde živnostník na pracák, může. Sociální platí většina minimální, tak budou v bídě, max. 11 měsíců. Každý svého štěstí strůjce. A nepoctivě dál podnikat na černo.? To okrádá všechny. To snad ani Svobodní nechtějí.

S biopalivy je to nesmysl, to je jasné. Vypalování pralesa pro pěstování palmy olejné, u nás řepka vraždí zvěř. Jestli tu hrůzu neznáte, tak stojí za vidění:

http://www.ac24.cz/videodokumenty/zivotni-prostredi/2316-zluta-nemoc-v-nejzlutejsi-zemi-sveta-se-srnkam-nedari

J. Strakoš 30.5.2015 11:35

Re: Svobodní podporují svobodu podvádět.

Ale kdepak v tom článku čtete tuhle argumentaci, že by se schvalovalo podnikání bez placení daní?

Já si to vykládám tak, že Svobodní, resp. Mach protestují proti opatření, které bude více stát než prodělá a které nakonec k ničemu nebude, pouze se o kousek zvedne daňová zátěž, trošku vše zdraží a to pravděpodobně povede k dalšímu úbytku živnostníků.

Je to podobné, jako bych například chtěl zlepšit dodržování max. rychlosti a donutil všechny řidiče koupit černé skříňky s GPS a vybudoval mechanizmus jejich kontroly a nakonec stejně nechal rozhodnutí, zda skříňku zapnou na nich.