2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

POLITIKA: O vlastizradě

Pár slov o vlastizradě, o omezování osobní svobody, vnucování dogmat i terorizování občanů v zájmu "vyššího dobra" mne napadá vždy, když slyším, že se dává dohromady další parta "spasitelů", která chce jednou zbavit svéprávnosti, jindy obvinit z vlastizrady prezidenta vlastní země a zadupat, znemožnit, zničit každého, kdo je jiného názoru a měl odvahu to veřejně hlásat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Barto 11.2.2013 13:45

Re: Děkuji autorovi za tento článek

Tak to je dojemne blbe.

Jinak, neni to "o nas bez nas". Staci masivne volit pana Macha a pani Bobosikovou a narod je zachranen. Nic tomu nebrani !

B. Rybák 11.2.2013 13:40

Děkuji autorovi za tento článek

Realita světové hospodářské krize ("selhání kapitalismu") a strašlivý otřes "mnichovské zrady" ("selhání demokracie) mohou být polehčující okolností pro vlastizrádné selhání (mladých) poválečných komunistů, dokonce i pro do poslední chvíle bojovného vlastence a pak kolaboranta E. Moravce. Mohou být dokonce i zdrojem národní pýchy za to, že drtivá většina našich voličů tehdy komunistické demagogii nepodlehla.

Dnešní EU-hujerští vlastizrádci ale nemají žádnou polehčující okolnost. Jejich jednání nemůže být motivováno ničím jiným, než vidinou "jejich pašalíků bruselských", důchodů tučných (grošů Jidášových) a vidinou beztrestnosti za svá "šibalství".

Takových "hyen" si nemohu vážit ani "páni", který slouží.

B. Rybák 11.2.2013 13:09

Re: Taková "maličkost"

Vaše (dnešní) příspěvky se mi velice líbí. Oceňuji i Vaši trpělivost v diskuzi s těmi, kteří nejspíš svým názorům sami nevěří (tak pitomí přece být ani nemohou). Na to já už sílu nemám.

P.S. Mluvit o zradě přísahy, která byla vynucena těmi, kdo po "Bílé Hoře" zabíjeli, vyháněli a oloupili elitu našeho národa. Násilnou rekatolizací otrávili "jeho duši" a nakonec (přinejmenším od Josefa II) přestali plnit i roli jeho ochrany před germanizací natolik, že dostali náš národ do stavu "klinické smrti", je neskutečná demagogie.

B. Rybák 11.2.2013 12:01

Re: Tak mám pocit, že jste nepochopil, o čem jsem psala

Možná, že by bylo dobré, kdyby jste to vzala za opačný konec a spočítala si, kolik důvodů k hanbě mají i ty národy, kteří jsou na sebe tolik hrdí. Já osobně neznám národ, který by neměl hory důvodů k tomu, aby se "plazil kanálama". Jenomže o "organismu národním" platí totéž, co platí o organismu lidském: Ten, kdo nemá dostatečnou sebedůvěru, nemůže udělat nic (dobrého) a obvykle nemůže ani přežít.

P.S. Nemáme-li být na co hrdí, tak proč se bráníme pohlcení tou skvělou západní Evropou?

B. Rybák 11.2.2013 11:37

Re: Hezký článek, děkuji

S oběma odkazy na Váš blog souhlasím.

Nenávistná "pravdoláskařská" diskriminace nositelů odlišného (nevlastizrádného) názoru jasně ukázala, jaká je jejich "pravda" a jaká je jejich "láska". To, že právě oni, kteří se postarali o to, že ani ty největší komunistické zločiny (zločiny i proti jejich vlastním zákonům a zločin vlastizrady) nesměly být potrestány si náhle všimli např. toho, že autor toho inzerátu pracoval v komunistické kontrarozvědce je jenom další důkaz jejich mravní ubohosti.

J. Šejnoha 10.2.2013 22:43

taky vidím vlastizradu v likvidaci suverenity

Amnastie V.K. je  podle mého názoru hloupost, stejně  jako přechozí amnestie  V.H.

Ale vlastizrada to určitě  není, když je to pravomoc  presidenta podle ústavy.

Tak tu ústavu předělejme, ať se nemusíme příště zase rozčilovat.

Vlastizrada je postupná likvidace suverénní ČR.

O tom se v refrendu opravdu nehlasovalo !

P. Vaňura 8.2.2013 23:23

Re: Pokud se členské pidistáty EU rozpadají na ještě menší pidistáty, ale zůstávají v EU, je to spíš k užitku než ke škodě

A tento konglomerát se stane bezbrannou a přitom velmi bohatou kořistí pro jakéhokoliv dobyvatele.

P. Vaňura 8.2.2013 23:19

Taková "maličkost"

Jistě víte o tom, že ač se původně počítalo s korunovací císaře Karla I českým králem, tato se nakonec neuskutečnila kvůli odporu Němců a Maďarů. Proč by Češi měli bojovat za panovníka, který odmítl českou korunu, stejně jako před ním Franz Joseph I.

Ale, jak císař F.J.I odměnil věrnost. V Prusko Rakouské válce r. 1866 stáli Češi věrně na straně císaře. Dokonce i po prohrané bitvě u Hradce Králové nebyla nutná kapitulace, Rakousko nebylo na kolenou, Británie např. nabízela "zprostředkování." Byli to ale Maďaři, kdo vrazil císaří kudlu do zad, hrozili povstáním, PROTO císař spěchal uzavřít mír. Za tuto zradu získali Maďaři rok nato partnerství v monarchii. Toto partnerství mimo jiné zaručovalo jejich trvalou nadvládu nad slovanskými obyvateli Uher. Proto, když 30.10. 1918 !!! nabízela Vídeň federalizaci monarchie, tato federalizace se vůbec netýkala Slováků a Jihoslovanů!

Mimochodem, tehdejší konstrukt Československého národa obhajoval nedávno i slovenský nacionalista Ján Čarnogurský. Říkal, že "Slováci tehdy neměli ani nikoho, kdo by naformuloval jejich státoprávní požadavky."

P. Vaňura 8.2.2013 22:38

Re: Akceptuji nějakou smlouvu = ustoupím vydírání

Hacha samozřejmě nebyl odbornik. Klidně mohl Goringovi odpovědět "tak ta letadla na Prahu pošlete, uvidíte, kolik se jich vrátí." V takovém počasí by nasazení tehdejšího letectva snadno skončilo katastrofou a Goring to samozřejmě věděl.

Já ale nehodnotím zbabělost či odvahu Beneše v září 1938 a Háchy 14-15. března 1939.

Uvádím pouze fakt, že podepsáním podrobení se Hitlerovi přestal být Hácha právně presidentem Československa. Od tohoto okamžiku byla tato pozice něco jako "právně volná."

Beneš měl po 15.3.1939 plné právo založit exilovou vládu a usilovat o její uznání. PŘEDTÍM vystupoval Beneš jako soukromá osoba.

R. Szewczyk 8.2.2013 22:35

Re: Akceptuji nějakou smlouvu = ustoupím vydírání

hi hi hi,k té odhodlané armádě,mám tu připomínku,že 90% gen.štábu ale i na jiných velitelských postech byli bývalí dezertéři z CK army,tzv.legionáři,kteří když už jednou zradili,tak zradili i podruhé,a to tak,že Benešovi rozmluvili obranu republiky,že je nemožná,,,,,,,,,jak byli dále odhodlání vojáci slovenské ,německé,madarské,ukrajinské,polské,slezké a moravské národnosti,bránit minoritní české zájmy,si nedělejte iluze,,,,,,existují filmy,kde rozjásaní zpívající vojáci jako že se mobilizujou,ale bylo to tak,že se vraceli z těch pevnůstek rádi tomu nebojování za pražské zájmy

J. Jurax 8.2.2013 22:07

Re: Podle Psa to vypadá,

Vy nemáte ráda Klause, že? A čípak jiný nejmenovaný otvor jste si tedy zvolila?

J. Jurax 8.2.2013 22:02

Re: Velmi s vámi, pane autore, souhlasím. A už taky tuším ty rozhořčené antikomentáře

A co je mi do Čechů_1 a Čechů_2, já su Moravan :-)

J. Jurax 8.2.2013 21:59

Re: No to je úža:)

Těžko říct, zda sudeťák, ale blbec nepochybně.

J. Sládeček 8.2.2013 20:23

Ano, ano, pozavírat "demokraty", rozbili

Československo.

J. Barto 8.2.2013 20:07

Re: Akceptuji nějakou smlouvu = ustoupím vydírání

Pane Vanura!

Benes zanechal Hachovi stat v troskach! Bez prakticke moznosti obrany.Neunesl pak hlavne domaci tlak!! Abdikoval. Radne abdikoval.

Hacha byl postaven pred tvrdou volbu: "rano bude bombardovana Praha" nebo .......

To je jasne historicky dokazano.Benes mel za sebou odhodlanou armadu, Hacha nic, jen velkou zodpovednost pred sebou.!

J. Kanioková 8.2.2013 19:42

Dnešní Hyde park - Petr Robejšek

J. Kanioková 8.2.2013 18:28

Tak mám pocit, že jste nepochopil, o čem jsem psala

Nebo jsem to možná já napsala tak, že to není poznat.

Možná bude jednodušší napsat - jako národ nestojíme za nic moc. Jedni uznávají svébytnost, hrdost a suverenitu a jsou případně ochotni pro to i cosi obětovat (samozřejmě v rozdílné míře dle okolností), druhým je suverenita či hrdost ukradená a přijmou jakoukoliv nadvládu. Mají přizpůsobivou páteř. A pak podskupin je ještě víc. 

Problém je v tom, že neexistuje ochota to respektovat, o ochotě vyslechnout druhou stranu bez okamžitých urážek ani nemluvě. Je tu v lidech zažraná latentní zloba za to, že si vůbec někdo dovolí vidět situaci jinak. Že je tu kritické myšlení obrovsky nedostatkové. Že si lidi dělají, nebo převezmou od jiných, názor, nad kterým už dále nepřemýšlí a každý jev si filtrují jen přes něj.

Že tu jsou lidi, kteří umí jen obviňovat, podezírat ty s jiným názorem z nejhorších vlastností a úmyslů. Že jsou někteří schopni pro tu svou nenávist vykonstruovat z některých skutečností tak překroucenou a neobjektivní záležitost, jen aby mohli z oponenta vytvořit satana. A jsou ochotni pro to své vidění světa třeba poslat jiné i k soudu, případně "až na hranici." Urážky, osočování, zesměšňování, izonizování - to je jejich základní výbava pro sociální vztahy, kontakty.

Pořád nevím, jestli se mi to podařilo vysvětlit, oč mi jde. Prostě mě vychovali jako obrovského vlastence, patriota a k tomu mám ekonomické vzdělání. Z toho vychází mé hodnoty a podle nich hodnotím svět i události. Nikdy nikoho neurážím, neosočuju. Moc bych ráda, aby tak podobně jednali i druzí. A aby si vážili své země, svých kořenů, aby nebyli lhostejní.  Abychom tu spolu mohli solidně koexistovat.

M. Sedláček 8.2.2013 17:05

Re: No to je úža:)

Podle Vaší inteligentní polemiky mi přijdete jako přirození pánské.

M. Sedláček 8.2.2013 16:54

Re: Podle Psa to vypadá,

Od Vás to tedy sedí. Vždyť tady jenom všechny urážíte. Argumenty žádné nemáte, jenom hystericky kvičíte. Ale jo, já to vlastně chápu, ten článek byl o Vás.

J. Vyhnalík 8.2.2013 16:47

Re: Pokud se členské pidistáty EU rozpadají na ještě menší pidistáty, ale zůstávají v EU, je to spíš k užitku než ke škodě

A Nejvyšší Osvícení Ředitelé Zeměkoule v Bruseli nebudou mít opozici.

Divide et Impera!

J. Vyhnalík 8.2.2013 16:44

Re: Pane Svobodo!

Zjevně vůbec nechápete o co šlo.

Ve svém opojení přímou demokracií si pořád myslíte, že by referendum mohlo něco vyřešit. I kdyby bylo stanoveno, že Československo bude zachováno, pokud se pro zachování vysloví většina jak v českých zemích, tak na Slovensku, tak by to problém neřešilo. Zůstal by totiž základní problém. Jak by řekl major Terazky: "A Kefalín, čo si predstavujtete pod takým slovom Československo?"

Referendum může rozhodovat o tom, jak se společný stát bude jmenovat, ale nemůže jednoznačně rozhodnout o tom jak má fungovat.

Slovenští poslanci sice mluvili o Československu, později o Česko-Slovensku, ale požadovali vlastní ministerstvo zahraničí, vlastní rozpočet, vlastní židli v EU atd. Zkrátka byli ochotni zachovat společnou značku, ale pod podmínkou, že budou fakticky samostatní.

Referendum by rozhodnutí mohlo oddálit za cenu zvýšení následných ekonomických a morálních škod. Situace v tehdejší Jugoslávii byla pro všechny lidi, kteří dokáží dohlédnout dál než na špičku vlastního nosu dostatečným varováním.

L. Krajicek 8.2.2013 16:16

Re: Teda Frauknecht,

už jsem jich viděl spousty, ale jestli toto má vaše stará mezi nohama . . .   :-))

P. Vaňura 8.2.2013 16:02

Akceptuji nějakou smlouvu = ustoupím vydírání

Ale Beneš abdikoval a oficiálně politicky nevystupoval až do 15. 3. 1939. Pak nastala JINÁ SITUACE, to zase Hácha podlehl vydírání a dopustil se vlastizrady. A nezapomeňte, Hitler Chamberlaina v Mnichově neustále ujišťoval že, "toto jsou už naše opravdu poslední požadavky." 

Po 15. 3. 1939 tu už nebyla legální vláda, Česko se stalo okupovanou zemí a byla tu legimní snaha vytvořit exilovou vládu. Což o to, vládu v exilu může vytvořit (skoro) každý, záleží ale na tom, kolik občanů vlastní země a cizích vlád tuto vládu UZNÁ.

Nevím, zda víte, že při Norimberském procesu bylo čteno tajné memorandum britské (pořád ještě Chamberlainovy!) vlády Hitlerovi z cca 27. srpna 1939. "Když jsme vstoupili r. 1914 do války proti Německu, bylo nám vytýkáno, že jsme měli předem říci, že do případné války na straně Francie vstoupíme. Bez ohledu na to, je li to pravda nebo ne, tentokrát jasně říkáme, že v případě útoku na Polsko do války proti Německu vstoupíme."

Poté, co Hitler, jak bylo jeho zvykem, porušil všechny dohody a zahájil VÁLKU, znamenalo to i jistý závazek GB a Francie Československo OBNOVIT. Jenže pak Spojenci právem chtěli, aby Češi dle svých možností přispěli v boji proti Německu a poté, na základě existence domácího a zahraničního Odboje Benešovu vládu uznaly. Mimochodem, první, kdo je uznal, Byli Svobodní Francouzi generála DeGaulle. Ti byli též z počátku v nesnadné situaci, Beneš a DeGaulle se uznali navzájem.

Jinak je paradoxem, že kdyby Hitler Polsko nenapadl, možná tady diskutujeme německy. Po zradě spojenců měl Hitler poměrně velký prostor na to, aby Čechy získal, ale on o nás nestál! Stejně jako později, r. 1941, nestál o Ukrajince, Bělorusy a také Rusy, ochotné bojovat na jeho straně proti Stalinovi.

R. Szewczyk 8.2.2013 14:54

hi hi hi hi

vlastizrada?To je to,že když rozbiju nějakej stát,tak jsem hrdina,vytvořím novej stát tak jsem otec zakladatel a první zákon pak udělám ten,že kdo rozbije můj stát je vlastzrádce hi hi hi,pak je tu ešče jeden takovej příklad,že akceptuji někde v Mnichově smlouvu o rozdělení státu,abdikuji,pak přes mrtvoly jsem nikým nevolený prezident s krví na rukou ,no a na konec se zasloužím o stát tak,že na to dostanu zákon.HiHiHi,,,no a pak,zblnu lidi,aby referendovali o vstupu do 5.říše,ale ten kdo tam nechce,je vlastzrádce,toto je možné jen u Čechů

P. Lenc 8.2.2013 14:26

Re: Nejen podle psa, ale také...

Bože, vy jste chudinka.

D. Streit 8.2.2013 13:06

Hezký článek, děkuji

Dal jsem pár okrajových příkladů, co to s sebou přináší:

http://streit.blog.idnes.cz/c/319526/Jaky-narodovec-Jaky-nacionalista-Chcete-tohle.html

Zatím mě nikdo nezavřel, ale stal jsem se docela fackovacím panákem z kolonie pravdoláskařů. Ti ostatně ukázali svou "noblesu" po prohraných prezidentských volbách:

http://streit.blog.idnes.cz/c/320434/Pravdolaskari-neumeji-prohrat-To-ze-je-noblesa.html

R. Langer 8.2.2013 12:59

Re: Pane Svobodo!

Ale ano, v tomhle já s vámi pane Čechu v podstatě souhlasím, ale holt je potřeba vycházet z reálné (i když špatné) situace. :-(

P. Brodský 8.2.2013 12:44

Re: Pokud se členské pidistáty EU rozpadají na ještě menší pidistáty, ale zůstávají v EU, je to spíš k užitku než ke škodě

A jejich přežilé právo veta se stane neudržitelným

J. Václavíková 8.2.2013 12:42

Re: Nejen podle psa, ale také...

Ano, považuji za jisté, že o páně prezidentově otvoru musíte mít velmi dobrou představu, protože už Vám z něj kouká opravdu jen kousek. A také Vám věřím, že tahle jednoduchá argumentační konstrukce autorova pitomého demagogického článku Vám musí konvenovat. Holt někteří mají svět takhle pěkně zjednodušený.

P. Brodský 8.2.2013 12:42

Pokud se členské pidistáty EU rozpadají na ještě menší pidistáty, ale zůstávají v EU, je to spíš k užitku než ke škodě

Alespoň si budou pragocentristi, madridocentristi,pařížo centristi či Londýnocentristi méně sebevědomě vyskakovat.