28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

POLITIKA: O loajalitě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
student 28.5.2006 20:01

Je mozne souhlasit ale ...

Pane Zantovsky,

bohuzel se da rici, ze mate pravdu. Trochu jen nechapu, ze takove poznatky pisete zrovna v tento cas, kdy kazda vazena osoba, pravicove smyslejici, by mela podporovat prave jedinou dnesni alternativu ODS a nenabouravat jejich priznivce s tim, ze delaji chyby a ze je pravdepodobne budou opakovat(logicke vyusteni znameho pravidla o lidstvu). Doufam, ze udelate vice v podpore nez naopak.

mira 28.5.2006 16:06

Re: Re: Re: no,

přesně tak

Čumil 26.5.2006 22:55

Re: Milý pane Žantovský

Jo, psisko, to jste měl vědět,  že šéfa drží pod krkem Kajan....;-D

Haf 26.5.2006 22:51

Milý pane Žantovský

Vožralka Kokot by rozhodující hlasování neovlivnil. Pravdou je, že ODS udělala spousty chyb, od počátku svého vzniku. Na ustavující kongres do Olomouce přijela většina delegátů s pověřením nepřijímat bývalé členy KSČ do ODS. Klaus bouchl do stolu a řekl, jestli tohle dáte do stanov, tak v takové straně já nebudu a už se vo tom nehovořilo. Kongres se na můj návrh v době, kdy byl Klaus u Graubnera na obědě, usnesl, že nebudou voleni 5 let do funkcí. Další kongres v Plzni ještě nezačal, Klaus si vzal mikrofon a řekl - co jste to přijali za usnesení ? to chcete odstřelovat naše ministry Dybu, Kočárníka a Stráského -  a bylo po usnesení. Tak začala demokraci v ODS a tak byl řízen od počátku vlády ODS i stát. Nechala vyrůst Klause až do nebe, kritika nebyla možná - byla to nekritická loayálnost členů, nesouhlasící byli vytěsněni, do čela se dostávali rektální horolezci a ti zde jsou dosud. Proto ODS nemá osobnosti ve vedení !!! Bez Klauze jsou vedle, chybí vůdce !! Vedle sebe nikoho , podobně jako komunisti, schopného nesnesl, nenechal vyrůst.  

Ladislav N. 26.5.2006 20:19

Re: ZLÍ A HLOUPI

Přiznejte, že byste to udělal i bez té Mackovy satisfakce,,,;-)

Ladislav N. 26.5.2006 20:17

Re: Facka

Hlavně, že jsou pro vás důvěryhodní grázlové typu "MUDr" David Rath...:-(

j.llonely 26.5.2006 17:40

Facka

Vážený pane,velice dobře víte,že omlouvat člena ODS za facku ministrovi navíc na veřejnosti není od vás seriosní.Myslím,že v USA by už členem ODS nebyl a když, tak posmrtným.U nás mu nic nehrozí.Měl by se omluvit,pak bych věřil,že mu ujely nervy,ale takto se u mě p.Macek stal naprosto nedůvěyhodným.

Čumil 26.5.2006 15:56

Re: Čumile, netahejte sem Husa,

To jsou mi ale opravdu jen zlá a falešná slůvka a větičky, Xavere!;-D

vládík 26.5.2006 15:49

Re: Prase je schopno přispět k pozitivnímu jelítku,

Nejde o ten veletoč. Jde o to, že ví, že se zdravotnictvím v rámci ČSSD nic rozumného udělat nemůže (alespoň podle jeho odborného přesvědčení).

AHASVER 26.5.2006 15:45

Macek všehoschopný

Tak pokud se nemýlím, v případě pana MUDr Macka udělala ODS zcela zásadní chybu v tom, že ho nevyloučila ze svých řad už dávno a okamžitě  za skandál s výplatou provize při privatizaci ČS.  Mistr Macek byl schopný, je schopný,  a bude schopný i v budoucnosti všeho. Hovořit nyní o loajalitě členů ODS, to je jako se dívat mrtvému koni přímo do zadnice.  Že způsobí mistr Macek své straně rodné, tedy ODS ještě řadu problémů, o tom nepochybuji ani na jediný okamžik. A že ho z ní nevyloučí, o tom nepochybuji taky. Tak tam zůstaňte mistře Macku, ale ještě hodně dlouho!

Pavla B. 26.5.2006 15:41

Účel světí prostředky

a autor článku je zřejmě tajný jezuita. To mě napadlo podle toho, co píše o Kottovi.

Xaver X.X. 26.5.2006 15:18

Prase je schopno přispět k pozitivnímu jelítku,

ovaru a tak... No a on nejeden politk napříč politickým spektrem své názory koriguje. Najmě před volbami. Schválně, dokážete najít takový pěkný názorový veletoč i v jiných stranách?

vládík 26.5.2006 14:47

Re: Vládíku, jak říká můj blízký příbuzný, dlouholetý lékař-specialista.

Lišíme se v názoru, zda "prase" je schopno udělat cokoliv pozitivního.  Já si pamatuji toto Rathovo prohlášení z prvních dnů ministrování (parafrázuji): Ano, jako prezident lékařské  komory jsem kvalifikovaně prohlásil, že bez spoluúčasti pacienta nelze české zdravotnictví vyléčit. To bylo stanovisko odborníka. Jako politik takový krok nepodpořím. - Co dodat?

orso 26.5.2006 14:43

Loajalita? Proč?

Kott měl výrazný problém s alkoholem, měl se vzdát poslaneckého mandátu a jít na léčení. Místo toho přešel k opozici. Dobytek. (Ne kvůli tomu alkoholu.)

Macek 14 dní před volbami řeší soukromou záležitost fackou před TV kamerami. Jakkoliv by to jindy bylo úsměvné a možná i oprávněné, 14 dní před volbami je to jasná podpásovka na neagresivní kampaň ODS. Je to něco jako úmyslný vlastní gól ve finále MS světa. To ho za to měla ODS pochválit nebo se tvářit, že pan Macek může vše? Co to plácáte o loajalitě? Loajalitu měli předně projevit ti dva pánové...

Xaver X.X. 26.5.2006 14:15

Čumile, netahejte sem Husa,

toho pokryteckého pravdoláskovnického moralistu. Morálka je přece vždycky jenom falešná...:-)

P.S. Teda pro někoho...

Xaver X.X. 26.5.2006 14:13

Vládíku, jak říká můj blízký příbuzný, dlouholetý lékař-specialista.

"Rath je hulvát. Ale tenhle zparchantělý zdravotnický systém, plný specifických zájmů a lobbujících firem slušnej člověk nemá šanci napravit."  A řekněme si, že tahle linie začala po roce 1990, ne za posledních pár let. Taky jste si všiml, jak má každý obvoďák nástěnku, aby věděl, co má předepisovat? Hádejte, kolik má za vás denně obvoďák, i když nestůněte? A myslíte si, že je placen za kvalitu péče a nebo za kvantitu?

cicero 26.5.2006 14:10

ZLÍ A HLOUPI

Když vidím jak jsou sympatizanti ODS zlí,hloupí a agresivní budu volit jednu ze dvou levicových stran.

vládík 26.5.2006 13:54

Morálka politika

Pane Žantovský. Politici se morálně často chovají dost prasácky. Vy jim vyčítáte, že se (v případě Kotta) nechovali superprasácky. No, známe vás.

Pokud se týče Macka, je dost inteligentní, aby mohl předvídat negativní reakce na své vystoupení. Zřejmě byl s tímto faktem srozuměn. Od takového kroku se musí politik (chtě nechtě) distancovat. Co jsem postrádal od všech komentátorů (politiků, byvších politiků i novinářů) bylo konstatování, že mnohem zbabělejší, prasáčtější a odpornější je dlouhodobé chování Ratha. Že pohlavek je nic proti plivanci v novinách (zdaleka ne jen na Macka). Zde se projevila bída politiků i novinářů (vč. Žantovského) - nepoukázali na to, že "běda tomu, zkrze koho pohoršení pochází".

K Rathovi: je bezesporné, že výchovný pohlavek na fracka nemá účinek. Rath by potřeboval rozbít hubu, a to každý týden. Nejdříve za prasárny minulé a pak preventivně.

Pokud se týč

jakovy 26.5.2006 13:40

Re: Žantovský v RRTV přišel o dobré bydlo...

Já vím, že je to Vaše parketa, ale nesplet jste si perón ?

Čumil 26.5.2006 13:04

Ano, pane Žantovský, také si myslím, že pan doktor Macek je ozdobou vývěsního štítu ODS...

Bylo by velice, ale opravdu velice pokrytecké snažit se to zastřít... A Jan Hus se dal za pravdu upálit!;-D

Vlali 26.5.2006 12:24

Re: Žantovský v RRTV přišel o dobré bydlo...

R^

Taraszátaras 26.5.2006 12:17

Re: sze nesztyďte, Re: Re: Taraszátaras

ééééééé???

jakovy 26.5.2006 12:14

sze nesztyďte, Re: Re: Taraszátaras

SzTB Vás má určitě taky "na sloupých".

Xaver X.X. 26.5.2006 11:49

Jak to říkal doktor Plzák

Zatloukat, zatloukat, zatloukat! A moralisté jsou z principu falešní, protože nefalešná morálka neexistuje. Takže kraďte, švindlujte a hlavně najděte stranu, která se za vás VŽDY vezme.

Taraszátaras 26.5.2006 11:44

Re: Copak, copak socanské zrůdičky?

Ale milý senile, do bot teče evidentně někomu jinému, než socanům. Což kdybyste zkusil složit účty ze švýcarských účtů, vysvětlil ty miliónky, kvůli kterým se ještě dnes Macek před celým světem ztrapňuje?

František I. 26.5.2006 11:38

Copak, copak socanské zrůdičky?

Že by teklo do bot, když děsivé sockomoušské zlodějiny vycházejí na světlo? Kdepak jsou miliardy rozkradené Grossem a Paroubkovic šibaly? Raději rozpustit policajty, že? To by byla hrůza, kdyby se to otočilo a vaše rudooranžové čumáčky by musely skládat účty? To by snad hnisoidní zátarasek vzteky vyskakoval z monitoru nad modrým fašismem. Už jen za to by případné pravicové vítězství stálo.

Jinak, pane Žantovský, souhlas 100%.

Taraszátaras 26.5.2006 11:30

Re: Taraszátaras

Teď jsem sem nakouk a vdím, že jména hloupých na všech sloupích. Omluva.

Taraszátaras 26.5.2006 10:41

Taraszátaras

Takže hlavní chybou ODS v minulosti nebylo to, že podojila a nechala rozkrást co mohla, způsobila těžkou morální krizi, nechala se financovat Lájošema, hlavní chybou ODS bylo to, že vyhodila Kotta. Je toto ještě vůbec v normálu?

loula 26.5.2006 10:09

Re: Re: Osobně si myslím,

Bohužel máte pravdu. Ale poslanci skládají jakýsi slib, a tam laojalita k vlastní peněžence určitě není.

I-Worm 26.5.2006 10:04

Re: Osobně si myslím,

ono totiž jde především o poslanecký plat. A každý poslanec, bez ohledu na stranickou příslušnost, si především řekne: dnes Kott, zítra se to může stát mně. Inu, loajalita především, že?