Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: O Kalouskově obratu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Student PF UK 29.8.2006 16:45Re: Jak to je s Kalouskem Domnívám se, že celé toto divadýlko připravil a odstartoval "kolega" pana Kalouska, bývalý šéf BIS soudruh Růžek. Ještě na 1. máje byl na toto podivné spojenectví pan Kalousek upozorňován Vladimírem Hučínem. Jeho mlčení svědčilo o tom, že soudruh Růžek má svého "kolegu" pevně pod kontrolou. Následující měsíce dali panu Hučínovi jako vždy s neúprostnou neomylností za pravdu. Informace = zlato. |
![]() |
rtep 30.8.2006 9:33Re: Jak to je s Kalouskem Zajímavé a možná pravdivé. Ale závěrečné počty nesedí. Lidovcům s ČSSD nestačí odchod komunistů. Musí min. jeden komunista hlasovat pro. Mimo to nechápu kde bere Paroubek jistotu, že bude sestavovat vládu. Klaus ho totiž pověřit nemusí a to ani ve třetím případě. President nemusí jmenovat každého koho navrhne předseda směmovny. |
![]() |
jozka 29.8.2006 14:06A co Paroubek? Na toho si netroufnes, co?? Ty jeden demokrate.. |
![]() |
ota 29.8.2006 14:15Re: A co Paroubek? Ale, soudruh Jíčínský přece není demokrat, jak všichni víme je to překabátěný bolševik v sociální demokracii. |
![]() |
Eva 29.8.2006 13:41On to nemyslí vážně, přátelé Dalo by se souhlasit, pane Jičínský, dalo. Jen kdybyste to všechno myslel obráceně. Fakt to není ironie? Tak čím to je, že to, co vidíte bíle já vidím černě ( a rudě, ó hrůzo!) ? Eva |
![]() |
inspektor Trachta 29.8.2006 13:35Vida jak nám dědeček Jičínský zase ožil Pane Jičínský já myslím, že hrdinský čin, který pan Kalousek předvedl, byl už po zásluze oceněn lidmi z KDU-ČSL. Je velmi úsměvné. že lavírování pana Kalouska během jeho politické kariéry bylo zakončeno akrobatickým odskokem doleva s jasným cílem dostat se ke korytu za každou cenu. Bohu dík za ten "antikomunististický resentiment", který nakonec vyhodil v KDU-ČSL Kalouska ze sedla. Už bylo na čase. Váš odchod do politické penze by mě taky potěšil |
![]() |
penzista 29.8.2006 13:28Helemese, helemese debilitou senilis postižený Jičínský nedá pokoj a nedá pokoj. Ta grafomanie ho drží a ne a ne ho pustit. Jsem zvědav co ještě jeho chorý mozek dokáže vymyslet a (Rudé) Právo otisknout. |
![]() |
VIK 29.8.2006 13:27Předně byste měl pane Jičinský tady říci, že tím pro ČSSDpadla naděje, na kterou se spoléhala od počátku-ČSSD-KDU-podpora KSČM. Nyní je s tím konec. Zelení také nic. Takže co? Do nových voleb se vám nechce, že? máte strach. Ale ono to jinak dopadnout |
![]() |
lojza 29.8.2006 12:49Hrdinství bezpáteřníků? Už zbývá jen přijmout Kalouska do vaší strany přisluhovačů komunistů. Je možné, že celá ČSSD je plná Jičínských? |
![]() |
Petr 29.8.2006 12:20Skonči! Pane Jičínský, nezdá se vám, že už dávno nastal čas vrátit se do (politického) hrobu? |
![]() |
K 29.8.2006 13:05Re: Skonči! Dědku, pane Jičínský,jděte už pryč a dejte konečně šanci mladým.Jděte krmit holuby,čekejte pokorně na pošťačku až vám přinese důchod,jenom tam už dále nestrašte.Já jsem skoro tak starý jako Vy a dobře si pamatuji,jaký jste byl zanícený propagátor komunismu,jak jste nám vymýval mozky.Prosím ještě jednou,jděte pryč z politiky !!!! |
![]() |
borek 29.8.2006 12:18Vy jste se otiral vzdy a o vsechny,naposledy minuly tyden o ODS a jejich statotvornou snahu.Otirejte se o toho Vaseho bořiče nadeji na demokracii a stabilni stát bez komunistu,na Vaseho KočkoParoubka, ze se vam podobni pseudosocialiste=komuniste dlouho nedostali k prohlubovani nezakonnostem typu Czechtech,nevyplaceni penez stranam ucastnym ve volbach panem Sobotkou,sobe jste je jiste jiz vyplatili a tahnete do archivu dejin na pekne dlouho a cekejte,az dostanete ve volbach dalsi vyprask,ktery si zaslouzite !!! |
![]() |
Gandalf 29.8.2006 12:27Re: Vy jste se otiral vzdy Nedelejte si iluze, zombie se naopak vzdy vraci. |
![]() |
Jap 29.8.2006 12:05SOUHLASIM s vetsinou prispevku v tom, ze ta stara bolsevicka herka Jicinsky , mel jit po 1989 na chvili do lapaku. a kdyby si slo sednout po sametu 100, nebo 200 vedoucich komunistu, tak on by urcite mel mit cestne misto mezi nimi. Jenomze nebyli odsouzeni ani ti 3 nebo 4 nejhorsi, kteri pozvali do zeme cizi armady v 1968, a ani ti, kteri se ucastnili na zlocinech v 50 tych letech a v 1989 jeste byli na zivu. Nema cenu vycitat Jicinskemu , ze nesel do basy, ale Havlovi, Klausovi a dalsim, ze ho tam neposlali, oni vedli zemi po 1989 .. To ci Jicinsky pise , je docela rozumne. Ma pravdu v tom, ze aby KDU neco pro sve volice mohla udelat, musi byt v parlamente. Nerikam, ze meli obejmout komunisty, ale pri nejmensim, se meli lepe domluvit. A zda se mi, ze meli o Kalouskove napadu vice diskutovat. A je jasne, jak rika Jicinsky, ze toto byla pro ne zajimava prilezitost a nemeli spechat s tim, bouchnout dvermi, hned v prvnich 24 hodinach. Nekteri lide na krajich jsou prilis netrpelivi, hodne jich bylo zklamano ve volbach, volebni demagogie jim stale zvomi v usich a Jicinsky spravne rika, ze by KDU mela prehodnotit sve postoje a drzet se blize stredu, a po tom, jak se hlavni strany v krizi znemoznuji, mohli by lidovci najit v pozici mezi ODS a stredem nejake nove volice a pretahnout nejake z CSSD. Lidovci tak nevyuzivaji oslabene pozice ODS i CSSD. A v otazkach moralnich pozic, by se KDU take nemela 100% prekryvat s pozicemi katolicke cirkve ale KDU by mela poskytnout vice mista i nejakym protestanskym cirkvim , , udelat KDU vice zajimavou i pro lidi, kteri nejsou hluboce vericimi katoliky. Ale bohuzel minuly tyden nabrali opacny smer .Proste s Kalouskem se unahlili. Mohli i vymenit vedeni, ale nemuselo to byt tak drasticke vyskoceni z housti uz proto, ze vladni krize jeste neskoncila a nkdo nevi jak skonci a lidovci si meli nechat nejake patrony v zasobniku, setrit se strelivem. |
![]() |
Jap oprava 29.8.2006 12:14Re: SOUHLASIM spravne ma by : " ta stara bolsevicka herka mela jit do lapaku " |
![]() |
Ladislav N. 29.8.2006 12:57Re: Spravedlnost (Boží) ? Pokud vím, Kapek (?) si sám raději vzal život... Při té ostudě žít dál... |
![]() |
Sekáč 29.8.2006 12:24Re: SOUHLASIM Havel neni herka, ale bolsevicka mula ... |
![]() |
lojza 29.8.2006 12:52Re: NESOUHLASIM Lidovci nemohou spojenectv |
![]() |
Sekáč 29.8.2006 12:01Societas civilis v české kotlině |
![]() |
Sekáč 29.8.2006 11:59Citace z Jicinskeho http://www.psp.cz/cgi-bin/eng/www/eknih/2002ps/stenprot/054schuz/nezprac/s054139.htm |
![]() |
Sekáč 29.8.2006 11:58Stalinisticka zruda Jičínský - Některé propagandistické texty Zdeňka Jičínského (KSČM), současného poslance parlamentu České republiky. http://independentweb.wz.cz/jicinsky.html Vládnoucí dělnická třída odnímá pomocí socialistického práva nepřátelským elementům různá práva a svobody, kterých by mohly využívat k působení na pracující vrstvy, k boji proti socialismu. Zbytky svržené buržoazie jsou zbaveny možnosti legálně politicky působit, je jim zakázáno se politicky organizovat, konat schůze, vydávat vlastní tisk a podobně. Socialistické právo otevřeně prohlašuje, že politická práva a svobody slouží pracujícím, nikoliv však buržoazii. |
![]() |
Vanek 29.8.2006 13:45Re: Stalinisticka zruda Jičínský - Některé propagandistické texty Zdeňka Jičínského (KSČM), současného poslance parlamentu České republiky. A tahle bolsevicko-chartisticka svine sedi v parlamentu CR za CSSD. |
![]() |
divana 29.8.2006 11:54"...jeho čin, i když se neukázal úspěšný, měl být patřičně oceněn.." nemyslíte náhodou činy kalouskova poradce růžka, který ho k paroubkovi natlačil. a kalousek se vysmekl jen za cenu útěku i z vůdce kdu. takže paroubek by vždycky vyhrál. kdyby kalousek neutekl. i když utekl a tím se ho paroubek zbavil. |
![]() |
huhu 29.8.2006 11:37soudruh Jičínský taky přesvědčuje, že soudruzui již nemohou kousta. Podle úsměvu , ale on nějaký ten zub má, protéza soudruhu Jičínský ? |
![]() |
AeroKarel 29.8.2006 11:35Jak to tak čtu, komentáře tvrdé, leč zasloužené. Soudruh Jičínský není bývalý černoch. On je černoch, ani trochu vyšisovaný. |
![]() |
milan007 29.8.2006 11:41Re: Jak to tak čtu, Podle posledních článků zas tak moc nevyšisoval :-) |
![]() |
AeroKarel 29.8.2006 11:33"KDU-ČSL by po vstupu do menšinové vlády se soc. dem. mohla obnovit pozici, kterou zastávala před svým pravicovým obratem a třeba by se jí mohlo podařit opět rozšířit voličskou základnu. KDU-ČSL by po vstupu do menšinové vlády se soc. dem. mohla obno Jenže úbytek voličů byl spíš způsoben tím, že rok dělali kryt Paroubkovu vládnutí s komunisty a v jejich prospěch. Ale nedivím se, že autor, pohybující se od komunistů k socdem by uvítal nutný následek opakování té předvolební chyby - nevyhnutelný zánik lidovců, nebo alespoň jejich ústup z poslanecké sněmovny. Moc dobře vymyšleno, jenže to (zatím) nevyšlo. |
![]() |
Akai 29.8.2006 11:53Re: "KDU-ČSL by po vstupu do menšinové vlády se soc. dem. mohla obnovit pozici, kterou zastávala před svým pravicovým obratem a třeba by se jí mohlo podařit opět rozšířit voličskou základnu. KDU-ČSL by po vstupu do menšinové vlády se soc. dem. mohla Dovolil bych si opravit jednu drobnou chybku : "autor, pohybující se od komunistů k socdem " - správně by mělo být "autor, pohybující se od komunistů přes socdem zpět" Lidovce není třeba likvidovat, Národní fronta se přece tak osvědčila ... |
![]() |
Ojebavac Marxe 29.8.2006 11:20Stara tvrzeni starych ... budovatelu Antikomunistického resentimentu & dogmatismu & konzervativismu je treba se zbavovat... je treba uvolnit misto NOVEMU CLOVEKU. Ted jen urcit jesli to bude clovek SOCIALISTICKY nebo ARIJSKY... a nebo oboji. Jicinskej, aspon toho Karla Capka byste si mohl precist (treba Bilou Nemoc... na to muze te jit i do divadla) |
![]() |
milan007 29.8.2006 11:15Čest práci Zdeňku, Problém je v tom, že příliš mnoho členů KDU si pamatuje jak tvá rodná KSČ jim zabírala majetek a posílala je šupem do kriminálu. Ale jistě to znáš sám lépe, neb si se toho osobně účastnil. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Jx4XypPtJdopFZ2&p=5VQoZlHv%7czxWOz9WspL%7c0dZpOW6Wup%7cuQqae6vMWZuLhPkYj6%7c0WwiJl7hu%7c6V3d_iAk8u&x=WMx6CU)