2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

POLITIKA: Ničení státních symbolů pokračuje

Před patnácti lety to byl takový soft začátek: Po volbě prezidenta Klause někteří „stateční“ opozičníci nosili na klopě placku „Klaus není můj prezident“. Na otázku, kdo tedy je jejich prezident, sice neuměli odpovědět, ale Klaus to prostě nebyl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 27.10.2016 14:31

No, ono je to všechno politika

a o pana Bradyho či 28. říjen jde až v poslední řadě, pokud vůbec o ně jde; čeká nás totiž mnoho voleb a politické subjekty si už občurávají teritoria.

Nicméně politikové mají svou kostičku, o niž se mohou s vrčením a štěkotem tahat, opozice může halasně odsuzovat, intelektuálové mohou zaujímat stanoviska a kázat morálku, média to rozpatlávají a sprostný lid čumí jak jojo a podle naturelu buď fandí - tohle přece neuvidíte ani v kině ani na fotbale - nebo na to s přehledem séře.

A třeba debata o rozpočtu - a nejen ona - je na okraji zájmu mediálního a tudíž i sprostného lidu. A přitom o peníze opravdu jde až v první řadě, to není bonmot, ale skutečnost.

A. Alda 27.10.2016 14:23

Nejvíc mrtrvých bylo vždy při snaze podrobit si jiné národy.

Na druhém místě jsou pak důsledky rozpadu mnohonárodních říší.

A. Alda 27.10.2016 14:20

Obzvlášť fascinující je,

že pan Herman své vlastní maily svému strýci vydává za důkazy věrolomnosti Hradu.

Viděl jsem už leccos a zažil všeliké výmluvy ... ale toto mne opravdu velmi překvapuje. S touto metodou bych se třeba sám mohl vydávat za potomka Přemysla Oráče a domáhat se českého trůnu.

M. Moravcová 27.10.2016 14:00

Re: Mám z toho

to není, ale do médií má nadstandartní přístup a do ČT zvláště.

M. Moravcová 27.10.2016 13:58

Re: Všechno je zřejmě jinak

Ano, reakce Hradu jsou blbé, nicméně Herman zřejmě manipuluje a lže.

A. Zajícová 27.10.2016 13:49

Re: Herman a jeho ambice

možná to tak je, ale cirkus okolo všeho ztropila Zemanovská pročínská a proruská kamarila, ne Herman. Na to by nebylo špatné nezapomínat.

P. Vaníček 27.10.2016 13:45

Re: malá poznámka

A jako Frank si to představují všichni dobroseři - vyj stejnou píseň s námi nebo............

J. Švarda 27.10.2016 13:27

Herman a jeho ambice

O co jde, o ambice pana Hermana a také KDU ČSL na zviditelnění

v tom bludišti názorů, ale také uvolňovaných funkcí po volbách.

M. Valenta 27.10.2016 13:23

Re: Fotografie prezidenta není státní symbol

Zbavit se Zemana neznamená ho zastřelit pane Erat. Je to legitimní snaha o to, aby Zeman, který jako prezident selhal, odstoupil, případně nebyl zvolen podruhé, nebo což by bylo nejlepší, zkusil dělat prezidenta.

J. Vlček 27.10.2016 13:23

Pane Jirso,...

...řekl jste to přesně. Proto se ozval ten řev z pražské kavárny.

J. Vlček 27.10.2016 13:19

Re: malá poznámka

Pane Franku, až zase budete mluvit o blbci, můžete mu to říct rovnou do očí. Uvidite ho v zrcadle.

P. Selinger 27.10.2016 13:09

Re: Ano, jsem nešťastný

Co si voliči zvolili, to mají. Ale po pravdě řečeno, z navržených kandidátů se moc vybírat nedalo....

M. Prokop 27.10.2016 13:08

Re: Mám z toho

Jo, s tou politickou reprezentací je to bída, Zemanem počínaje a na vrátnici konče.

Co se Halíka týče, mám ho v lásce co osinu v (_!_), nicméně, politickým reprezentantem není.

P. Selinger 27.10.2016 13:06

Re: Arogantní nadutý Jirsa, víc sernátor než senátor.

Proč se pořád divíte 15 % účasti v druhém kole senátních voleb ? Jistě více než polovina voličů volila v prvním kole jiného kandidáta, a když jim do druhého kola neprošel, tak již do druhého kola volit nešli. Je to zcela logické a zákonité.

M. Prokop 27.10.2016 13:06

Re: Všechno je zřejmě jinak

Takový Forejt na nepříjemné otázky neodpovídá, Mluvčáček lže. Bylo by zajímavé to zkusit s Hermanem, ale i se Zemanem.

I. Schlägel 27.10.2016 13:05

Re: Zeman je objektivně vzato

A jaké metody jsou v pořádku za předpokladu, že se vše odehrálo tak, jak tvrdí pánové Herman a Brady. Kolikrát Vám musí hradní mluvčí zalhat, abyste ho přestala brát vážně? A berete ho vůbec ještě vážně? Pokud ano, proč? Pokud ne, koho berete v tomto sporu vážně? Pokud náhodou lže hrad a projde mu to, bude to mít pozitivní vliv na zemi? Už má Mynář prověrku? Už padla omluva za Peroutku? Musí přijít po exekuci ještě něco více trapného, abychom se byli schopni na našeho prezidenta podívat kritickým okem? Znáte jeho politickou dráhu začínající aférou Bamberg, aférou Olovo, aférou Spiklenecký kufřík, Štiřín, Český dům, atd., atd.? Kolikrát Vám musí zalhat Zeman, abyste mu přestala věřit bez ohledu na to, co bude či nebude dělat do konce svého volebního období? Pěkný den.

F. Vokurka 27.10.2016 13:04

Re: medialni hnus

zrejme jste me spatne pochopil, ja nezpochybnuji bradyho, jen to jaka se kolem toho rozjela medialni stvanice, aniz by dotycneho nekdo znal a vedel zda si to oceneni zaslouzi, nebo aby herman mel v ruce nejaky dukaz misto plne huby kecu. ale co cekat od panbickare.

J. Švarda 27.10.2016 12:50

Re: Všechno je zřejmě jinak

Na 100%souhlasim s diskutující.Onen podivný skorosynovec pana Bredyho pan Herman velmi razantně rozpoutal mediální lynch proti prezidentu Zemanovi.Pro podporu toho lymche se rychle přihlásil chor odpůrců Zemana,který sice si nic neověřoval, ale jako svědomí národa se cítil nucen za národ vyslovit své kaváírenské názory. Je to všechno trapné a navíc ta kampaň odměňování pana Bredyho všemi možnými institucemi, které o jeho existenci jestě před 2týdny vůbec nevěděly, to byla další trapárna.Ambice pana Hermana jsou značné a na drobnosti a nepřesnosti nehledí.

M. Frank 27.10.2016 12:45

malá poznámka

Pod příspěvkem je napsáno - autor je senátor. Mělo by tam ale být - autor je blbec. Protože jenom blbec může srovnávat duševně zdravého člověka s dementem v deliriu tremens.

T. Hraj 27.10.2016 12:42

Re: Gramaticko logicke posklibani

Co to znamená "neuznavani jako prezidenta"? Že rozporuji výsledky přímé volby? Je to popření práva volit pro ty, kdo volili Zemana? Na základě čeho? Dle mého neuznávání zvoleného prezidenta není nic jiného, než neuznávání občanství (a práv s ním spojených) některých spoluobčanů.

Neuznávání Zemana v jeho funkci je totiž něco docela jiného než nesouhlas s jeho názory, stylem, projevem atd. (k čemuž bych se možná často přidal) Znamená to popření zákonů a institucí ČR.

M. Moravcová 27.10.2016 12:39

Re: Zeman je objektivně vzato

ale jo, máte pravdu. Nicméně je zvolen, prezidentem zůstane do konce volebního období. A ten vykalkulovaný a nastrojený hon a štvanice, co se na něj co 14 dní koná, je velmi špatnou vizitkou jeho oponentů. On si v tom rochní, protože se o něm mluví. Oponenti se zatím zviditelňují a jejich metody jsou odporné.

M. Moravcová 27.10.2016 12:35

Re: Kdyby se na hrad dostal vekslák Horáček,

a to je kvalifikace na prezidenta?

M. Moravcová 27.10.2016 12:32

Všechno je zřejmě jinak

M.Macek: http://www.international.gc.ca/protocol-protocole/policies-politiques/honours_decorations_policies-politiques_medailles.aspx?lang=eng A zjistili by, že o přijetí státního vyznamenání kanadským občanem (a tím je Jiří Brady podle vlastních slov od roku 1967) od cizího státu musí rozhodnout kanadská vláda. Oficiální žádost se musí podat na kanadské ambasádě v té které zemi. Celá ta procedura pak jistě netrvá pár dnů a musí se tedy dělat s patřičným předstihem. A teď mi vysvětlete, jak to ten Zeman udělal, že po přijetí dalajlámy Hermanem 18. 10., tedy 10 dnů před udílením vyznamenání, se rozhodl Jiřímu Bradymu řád neudělit, neviditelně stáhl žádost (která na kanadskou ambasádu nikdy nedorazila) a zahladil všechny stopy. Není nejvyšší čas začít klást ministru Hermanovi spoustu velmi nepříjemných otázek?

M. Moravcová 27.10.2016 12:31

Re: Mám z toho

ale některých diskutujících si nemusím všímat. Naproti tomu politické reprezentaci a médiím se nevyhnu a hrnou se z nich na nás kýble špíny, zloby, manipulace a lhaní. A to i od takových lidí, kteří se vydávají za nejmravnější z mravných - např. Halík.

M. Prokop 27.10.2016 12:28

Re: Jedno české přísloví

Nejsou ty "čínské investice" spíše fikce? Ledaže byste měla na mysli Tchajwanské, těch je podstatně více a přínosnějších.

M. Prokop 27.10.2016 12:27

Re: Husák nebyl žádný vrah.

Vrah ne, vlastizrádce ano. Drobnější prohřešky ani nevypisuji.

M. Prokop 27.10.2016 12:24

Re: Mám z toho

Ono to pohrdání bude dost vzájemné. Podívejte se tady třeba na takového Kylchapa/Tricka, připadá vám, že má úctu k jiným názorům?

M. Prokop 27.10.2016 12:23

Re: Co to má být zítra na Staroměstském náměstí?

Příležitost zviditelnit se. Nutno uznat, že Zeman podobných příležitostí poskytuje dost a dost.

M. Moravcová 27.10.2016 12:23

Mám z toho

stejné pocity. Šaškárna "svatých", pohrdajících jinými voliči než svými. Že jim slouží média je ostuda novinářů, "hlídačů demokracie". Štvanice na lidi s jiným názorem je donebevolající.

M. Prokop 27.10.2016 12:21

:-P

"Od toho byl již krok k tomu, že další „stateční“ ředitelé nevyvěsili po volbě portrét prezidenta Zemana, protože „oni přeci volili Karla“."

Klidně ho mohli nevyvěsit i z důvodů osobních vlastností vyvěšovaného, "Karla" vůbec volit nemuseli.