8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

POLITIKA: Nesmysly z OSN

Jednání o migraci na půdě OSN spěje údajně ke „zdárnému konci“. Podle českého ministerstva zahraničí jde o „nezávazný koncept“. Proč tedy z jednání už loni odstoupily Spojené státy a nyní se chystá k témuž Maďarsko?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 21.7.2018 17:48

Inu, pan Kadlec napsal peachovinu.

S. Donát 22.7.2018 18:11

Re:

To se mu stává zhusta...

V. Kolman 21.7.2018 14:50

KDYŽ JE TEN DOKUMENT NEZÁVAZNÝ, ......

....tak určitě ani nestojí za to, jakkoli se jím zabývat.

Spíš mi to ale připomíná úpornou snahu, donutit "vzpurné" politiky nesouhlasících států salámovou metodou k souhlasu s přijetím připrchlíků.

P. Grigar 21.7.2018 15:31

Re: KDYŽ JE TEN DOKUMENT NEZÁVAZNÝ, ......

.. je to stejný princip nezávaznosti čili dobrovolnosti, jakým bylo v dobách socialismu "volební právo". Když jsem tohoto práva nabyl poprvé, dokonce za mnou přišli s bednou domů, jako že jsem asi zapomněl, či co.. no vyhodil jsem je a oni mi to začali patřičně vracet. A už jsou tu zase...

J. Kopis 21.7.2018 13:23

Soudruzi muslimové zkouší nejrůznější způsoby

jak zlikvidovat Evropu, takovou jaká dnes je!

M. Malovec 21.7.2018 12:17

Plastelina Hamáček

neudělá nic, nakonec přistoupí.

J. Kanioková 21.7.2018 14:26

Ano, to mě děsí..

P. Grigar 21.7.2018 9:58

Včera mi vyrazila dech..

..reklama či upoutávka(?) na fond UNICEF - pitná voda pro trpící děti Rohingů. Ani jediná zmínka o tom, kam se poděla zodpovědnost jejich rodičů, kteří je do takové situace svým jednáním dostali. Vlezli jsme kam jsme neměli, chovali se jako zvířata a oni nás vykopli ... pomóóc.

J. Kanioková 21.7.2018 14:57

Přesně !

J. Kulheim 21.7.2018 9:37

Migrace a emigrace může patřit

mezi základní lidská práva. Ovšem nelze si to přestavovat tak, jak to bylo v období ozniku civilizace, když honili kozy z místa na místo nebo tak jak to udělal Hitler, když migroval do Ruska.

Nemůže být zakladním lidským právem usadit se kde se mi zlíbí a požadovat, aby mne někdo živil. Před časem jsem napsal. "Mám já také nějaká práva? Snad mám právo říct co nechci. A vy byste mi mohl říct, proč by bylo pro mne dobré, aby se do mé vlasti přistěhovali lidé, kteří nenávidí civilizaci ve které jsem já vyrostl.

Dne 15.1. 2016 jsem mj. napsal. "Muslimové mají dost prostoru praktikovat své náboženství tam, kde se narodili. Nemají tam dost mešit? Zakazují jim to tam křesťané, židé, hinduisté nebo někdo jiný? Pokud chce někdo svobodu, tak musí respektovat svobodu jiných. Když likvidují křesťany v zemích odkud přicházejí, proč bych si měl myslet, že až budou ve většině nebudou likvidovat křesťany tady."

Pan O. Kadlec Datum: 15.1.2016 0:16 mi napsal"Tak tohle právo vy nemáte, pane Kulheim.pokud sám chcete svobodu, budete muset dopřát svobodu i muslimům.Stejně musíte, to jsou jen plané řeči, co vedete. Takové právo nemáte, tudíž se ho ani nemůžete dovolat. Můžete ale o tom snít, i mluvit, i psát.

P. Dvořák 21.7.2018 9:20

Neexistuje právo na migraci,

tak jako neexistuje právo si vybrat místo, kde budu bydlet. Oba tyto instituty lze uplatňovat pouze v tom případě, že s tím souhlasí ti, ke kterým hodlám emigrovat nebo ke kterým se hodlám stěhovat.

Jestliže "domácí" nesouhlasí, pak se nově příchozí nemůže divit tomu, když "domácí" použijí i některé z drsných metod, jak příchodu nových zabránit. Právo použít jakýkoliv způsob, aby bylo zabráněno příchodu nových, by každopádně mělo být prvotní!

TEDY: Jednoznačně stanovit právo států a národů odmítnout cizince, stejně tak jako je dané právo odmítnout někoho, kdo se mi chce přistěhovat do domu, na zahradu nebo do bytu.

Že ten nově příchozí má tam u nich nějaké problémy? No a tak co? Já jsem mu je nezpůsobil, tedy ani nejsem povinen je jakkoli změkčit nebo odstranit.

K. Janyška 21.7.2018 9:15

OSN je přirozeným názorovým průměrem těch,

kteří jsou na světě a je nutno říci, že většinou málo civilizovaných nebo skoro vůbec, a tak jeho usnesení také podle toho vypadají. Podle nich obránci civilizace a civlizovaných postupovat prostě nesmějí. Jinak by došlo ke kolapsu vývoje lidského světa. Jeho spontánní řád se totiž samovolně a evolučně rozšiřuje od civilizovaných více k civilizovaným méně a nedá se s tím nic dělat, jen čekat až se situace sama srovná. Lidé lidský svět neřídí, to on řídí je... Dzp.

O. Zuckerová 21.7.2018 13:23

Re: OSN je přirozeným názorovým průměrem těch,

Situace se sama srovná jako ten barák v Mikulandské!

P. Lenc 21.7.2018 9:07

OSN?

Stala se hlásnou troubou militantních islamistů a zkorumpovaných afrických diktátorů. Je čas na vystoupení.

M. Moravcová 22.7.2018 7:46

Re: OSN?

souhlas

J. Strakoš 21.7.2018 6:40

Odkaz na dohodu

Stalo se zvykem posuzovat reakce politků a stran, nikoliv však samotných dohod nebo projevů.

Pravděpodobně se tedy bavíme o tomto dokumentu:

https://refugeesmigrants.un.org/sites/default/files/180711_final_draft_0.pdf

Doporučuji se tím v rychlosti prokousat - minimálně jde vidět, jak jsme se z 5 stránek základní deklarace lidských práv dostali na 34 stran balastu, který se dá využít k mnohostrané argumentaci.

M. Těhanová 21.7.2018 7:38

Re: Odkaz na dohodu

I 5 stránek je zbytečně moc, aby se mnohé dalo zneužít. Kolik z toho je jenom slovního balastu?

Tak ať ta práva vymáhají především v těch státech, kde lidé žádná práva nemají. O to se ale žádná neziskovka nestará.

J. Schwarz 21.7.2018 10:04

Re: Odkaz na dohodu

Tak tak! Neziskovkáři by si měli zřídit soukromou armádu po vzoru ruského "praporu Wagner" a intervenovat v zemích, kde se nedodržují "lidská práva" a jiné "humanitární zásady". Možná by se jim podařilo v jejich svatém boji za rovnost dostat až někam na úroveň "islámského státu".

P. Grigar 21.7.2018 10:13

Re: Odkaz na dohodu

.. a k čemu si myslíte, že má být ta vytoužená "Unijní armáda"?

J. Strakoš 21.7.2018 11:45

Re: Odkaz na dohodu

Podle toho, jak zasahují regulace - tedy tam, kde je nejmenší odpor - bych řekl, že pravděpodobně proti zásahům na vlastním, původním, obyvatelstvu.

P. Grigar 21.7.2018 15:41

Re: Odkaz na dohodu

.. nějak už jsem si zvykl, že v rámci EU se veřejně diskutují buď nepodstatnosti nebo v horším případě věci už upečené a vychladlé, tím i nezměnitelné(zatím..). Proto mě velice zneklidňuje to dlouhé a tajné jednání o zamýšlené Unijní armádě, před časem sice prosáklo několik drobných zmínek, ale jinak ticho po pěšině. Nevěřím, že by se jen tak vzdali snu o vlastní Pretoriánské gardě.

J. Strakoš 21.7.2018 11:48

Re: Odkaz na dohodu

Balast je to v podstatě celé - takový dlouhý slovní průjem, na jednu stranu nezávazný, na druhou coby argumentační podpora pro úplně cokoliv. Chcete další neziskovku na pomoc migrantů? - najdete tam oporu. Chcete další lodě na dovoz migrantů? Opět tam najdete oporu. Chcete podporu původního obyvatelstva? Jste xenofob. :-)

J. Kanioková 21.7.2018 14:52

Díky moc, už jsem to, zdá se že přepečlivě,

přelouskala a.... neudělalo se mi volno ! Je to hnus, hnus, hnus!

A je moc a moc důležité proti tomu "bojovat", a hlavně NE jen za klávesnicí. To chce silnější způsoby, tlak na vládu. Demonstrace !

Jinak nám budou naši potomci chodit plivat na hrob !

V. Braun 22.7.2018 20:45

Re: Díky moc, už jsem to, zdá se že přepečlivě,

Pochybuji, že jste to četla. není tam totiž nic, co by nás nebo naše potomky ohrožovalo. Můžete citovat konrétně proti čemu je třeba "bojovat"?

B. Volarik 21.7.2018 5:17

Poučení z historie....

Danajský dar a Trojský kůň.

J. Kanioková 21.7.2018 2:02

"Pakt o migraci má být oficiálně

přijat na ministerské schůzce letos v prosinci v marockém městě Marrákeš."

Tak nevím, zatím nenacházím nějaké přesnější informace, jen toto ze Švédska. Z 19.7. - Maďarsko stáhlo dohodu o migraci - http://www.friatider.se/ungern-drar-sig-ur-migrationsavtal

Včera VŠECHNY členské státy OSN s výjimkou Spojených států hlasovaly pro nový návrh dokumentu o kontrole migrace. Podklady mimo jiné uvádějí, že rozsáhlá migrace přes hranice je "nevyhnutelná, nezbytná a žádoucí".

19. 7. Maďarsko se připojilo k USA při odmítnutí "nebezpečného" migračního paktu OSN - https://www.breitbart.com/london/2018/07/19/hungary-rejecting-un-migration-pact/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+breitbart+%28Breitbart+News%29

USA odmítlo dokument, který prezident Trump shrnul jako plány pro svět, ve kterém neexistují "žádné hranice, všichni mohou vstoupit", kompakt je "prostě neslučitelný se suverenitou USA". (je "neslučitelný se suverenitou KAŽDÉHO státu")! Je moc a moc nutné, aby se naše vláda k Maďarsku a USA připojila !!!

J. Kanioková 21.7.2018 2:14

Odkazy zkráceně -

friatider- https://sux.cz/0e30 a breibart- https://sux.cz/a6cd

Ten kompakt je NESLUČITELNÝ se suverenitou KAŽDÉ země a je nutno se k Maďarsku a USA připojit !

J. Strakoš 21.7.2018 11:55

Re: Odkazy zkráceně -

Taky si začínáte všímat, že se sice hodně hovoří o paktu, ale jeho znění se nikde dvakrát nevystavuje, takže netuší, co se v něm píše?

Já si třeba myslím, že se jedná o tento dokument

https://refugeesmigrants.un.org/sites/default/files/180711_final_draft_0.pdf

J. Jurax 21.7.2018 17:10

Nemusíte vědět, co se v něm píše. Musíte s ním jen souhlasit!

P. Harabaska 21.7.2018 10:22

Re: "Pakt o migraci má být oficiálně

Patrně by bylo vhodné pokusit se kampaní a lidovým hlasováním naši vládu k takovému postoji a jeho hájení dotlačit.